Co możecie powiedzieć o panujących w firmie zasadach dotyczących bezpieczeństwa przed covidem?
Ceny są wyższe niż w serwisie, kupiłem klawisz do sterowania szybami w carisma za 45zł a okazało się że w serwisie kosztuje niecałe 20zł.
Mam wrażenie że pozytywne opinie o sobie pisze sam właściciel....
Bardzo dobry kontakt mailowy, towar kompletny i zgodny z opisem szybka wysyłka.Polecam!
Bardzo kiepsko z terminami dostawy- jak się coś sprzedaje trzeba mieć to magazynie drogi Panie !
Napiszę jeszcze raz. Klamka do auta seryjnego produkowanego w setkach tysięcy egzemplarzy, do którego sprzedaje Pan części jest towarem na zamówienie? To znaczy posiada indywidualne cechy zamówione przeze mnie? Jakie? Nawet kolor to zwykły czarny plastik. Niech mnie Pan nie rozśmiesza i czytających te opinie również :D Poza tym nikt nie wspomniał o tym podczas zamówienia telefonicznego potwierdzanego smsem z danymi do wysyłki, a transakcja odbyła się na odległość.
Zwrot produktu nietypowego wykonanego wyłącznie na zlecenie Kupującego jest niemożliwy, co jest zgodne z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5. Powodem jest brak możliwości dalszej odsprzedaży towaru, przez jego indywidualne cechy lub gabaryty powstałe w wyniku zamówienia nietypowego. Kupującemu przysługuje nadal prawo do reklamacji, również w przypadku towarów wykonanych na zamówienie indywidualne
Kupowałem u tego Pana kilka razy. Zawsze było ok. Zdanie zmieniłem jednak zupełnie kiedy po rozmowie telefonicznej, w której zostałem zapewniony że towar jest kompletny zamówiłem go potwierdzając smsem. Nie zostałem uprzedzony, że to jakiś towar na zamówienie. Na zamówienie to można zrobić rzeźbę, a nie klamkę do auta Mitsubishi L200 wychodzącego w setkach tysięcy egzemplarzy. Klamki przyjechała zewnętrzna część, więc zadzwoniłem, że nie tak się umawialiśmy i chcę towar oddać. Pan ten nie ma pojęcia o takich procedurach, co widać po jego wpisach na forum prawnym (usunięte przez administratora) Mój błąd, że kupiłem część do auta firmowego na fakturę VAT, więc nie przysługuje mi 10 dni na zwrot i prawa konsumenta. Transakcja odbyła się jednak na odległość, nie zostałem uprzedzony o "unikatowości" klamki do samochodu seryjnego i odmówiono mi przyjęcia spowrotem błędnie opisanego towaru słowem zostałem (usunięte przez administratora) Żeby się to Panu odbiło czkawką, bo ja u Pana już nigdy nic nie kupię panie(usunięte przez administratora) każący z klamką iść do sądu. Dało coś to Panu, że Pan raz mnie (usunięte przez administratora)na 290 zł?