MT Marketing

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 175 ocen.

Opinie o MT Marketing

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MT Marketing

Luiza

Trudno jest posiłkować się opiniami z forum w kwestii ewentualnego zatrudnienia. Bardzo krótkie , bez uzasadnienia !

takatakazaza
@Luiza 18.10.2017 21:02
Trudno jest posiłkować się opiniami z forum w kwestii ewentualnego zatrudnienia. Bardzo krótkie , bez uzasadnienia !...

przeczytaj powyższe komentarze, wpisz w wyszukiwarkę google nazwę firmy- poczytaj jakie są opinie w sieci. Nie zauważyłaś jakie są opinie? Bardzo łatwo wywnioskować jakie są opinie. Interesuje Ciebie obsługa klientów? Idź do CC, lub do punktu obsługi kilentów np. firm komórkowych, otrzymasz pakiet socjalny, podstawę i ewentualną prowizję, a co najważniejsze umowę o pracę! Normowane godziny pracy. I klienci nawet milsi! Ja co prawda pracuję w zawodzie, siedzę przy biurku i robię wiele pożytecznych rzeczy i mam naprawdę o wiele lepsze życie niż tam pracując! chyba że jesteś z firmy i chcesz pokazać, ale co?

Luiza

Interesuje mnie praca przy obsłudze klientów. Możecie coś podpowiedzieć w tym ważnym dla mnie temacie?

takatakazaza
@Luiza 10.10.2017 22:51
Interesuje mnie praca przy obsłudze klientów. Możecie coś podpowiedzieć w tym ważnym dla mnie temacie?...

szukaj pracy gdzieś indziej!

elowentna

Niestety nie da się zaplanować wydatków, dostaje się tygodniówki, brak podstawy tylko prowizja, nigdy nie wiesz ile zarobisz. Brak jakichkolwiek socjalów- umowa o dzieło, więc ubezpieczenie się we własnym zakresie. Rozwój jest, jednak w hasłach, realnie, mało komu udaje się awansować na Crew Lideara czy Assystenta. Jak @Karget wspomniał- jako pierwsza praca spoko, bo troszkę grosza wleci jeśli wciąż rodzice Ciebie utrzymują i to co zarobisz jest na Twoje wydatki. Jednak wynajęcie mieszkania? Chociażby pokoju? Opłata za auto? Dorosłe życie, które wymaga pewnych kosztów i świadomości tego ile musisz odłożyć. Zdarzało się, że ludzie musieli zapłacić za transport do innej miejscowości i przez to nie mogli kupić obiadu i jedli suche bułki...A nie mogą poprosić o pożyczkę innych, bo mamy pokazywać nowym, że nas stać. Życie na pokaz.

Maja

@Karget ale w zasadzie dlaczego tak uważasz? Co powoduje, że praca w MT Marketing według Ciebie jest pracą na chwilę? Nie widziałeś tu możliwości rozwoju, czy powód leży gdzieś indziej? Wiele osób na pewno poszukuje zatrudnienia na dłużej - rownież tutaj w Łodzi.

Karget

D2d nic wiecej, próbują nawijac makaron na uszy bo taki gwarantowany rozwój, stawiaja sie na Twoim miejscu "ja tez tak zaczynałem/zaczynałam tak jak Ty". Jest to praca fajna dla kogoś kto podejmuje jakąkolwiek prace poraz pierwszy, tymczasowo, na chwilę, ale nie dla kogoś kto szuka pracy by móc sie usamodzielnic na 100%

Maja

MT Marketing poszukuje obecnie kandydatów na wiele stanowisk, w tym również dla osób bez doświadczenia. Jednak jest to praca w Warszawie. Byłbyś/byłabyś skłonna zmienić miejsce zamieszkania dla odpowiednio dobrej oferty?

maciek

No dobrze, ale wiecie jakich zarobków można się teraz spodziewać?

ewa

NIE zatrudniajcie się tam. Szkoda Waszego czasu

Hehe

Tylko umowa o dzieło wchodzi w grę, bo jak mówią "fajnie jest dostawać więcej hajsu", bo są niższe podatki. Oni mają na każdym portalu po kilka ogłoszeń, każde inaczej skonstruowane, a i tak szukają osób na stanowisku fundraiser - po klatkach all day. Ale według firmy - starszy asystent do spraw marketingu.

anonim

(usunięte przez administratora)

luck3847

Tak co tydzień jesteś rozliczany :)

Jacek

Miałam okazję pracować w MT Marketing jednak nie jako "fundraiser" tylko osoba która zajmuje się biurem. Powiem wam jak to wygląda "od kuchni" ogłoszenie zawsze musi ładnie brzmieć "szukamy osób do kampanii marketingowych", "kogoś kto lubi rozwijać się", "zajmujemy się pozyskiwaniem klientów", wiecie owiane ma być to tak by nie brzmiało to po prostu przedstawiciel handlowy, przychodzisz na rozmowę, ładna, zadbana blondyneczka wszystko Ci opowiada, po czym zapraszają Cię na etap 2 czyli praca w praktyce, łazisz z jakimś opiekunem i prosisz o pieniądze na głodne dzieci albo na umierające pandy (kampanie się zmieniają) jeśli się sprawdzisz masz etap 3 czyli pokazują Ci prezentację, na czym to wszystko polega, robią Ci test by sprawdzić czy jesteś kumaty, wypełniasz formularz weryfikacyjny itd. Ogólnie tam trzeba trzepać hajs, trzeba szukać jak najwięcej jeleni, trzeba wstawiać z 5 ogłoszeń dziennie na różnych portalach, dzwonią do byle kogo ważne tak na prawdę, żebyś był pełnoletni, czasem trzeba umawiać dziennie 15-20 rozmów kwalifikacyjnych, bo tak na prawdę najwięcej kaski leci do właściciela i jego ludzi a nie biednych dzieci, to się tam liczy, wiecie fajna atmosfera itd. jest to owiane sztucznością, jak się nie wpasujesz w otoczenie, próbujesz pokazać, że jesteś inny, robisz out, przez biuro przewija się setka ludzi, ktoś przychodzi, ktoś odchodzi. Powiem tak jeśli jara Cię łażenie po domach i zbieranie pieniążków na biedne dzieci spoko, zarobki nie są też takie jak mówią, zależy to tak na prawdę od tego jaką masz nawijkę, im więcej ludzi poleci na twoją smutną buźkę tym więcej hajsu strzepiesz, myślę, że dobry fundraiser początkowo może mieć z ok.400 zł, jakiś wyższy podlizuś może już mieć z 600-700, nie oczerniam firmy, walę bez ściemy jak jest, jest się zaklimatyzujesz na dłużej, będziesz sobie jeździć na jakieś tripy po innym miastach i tam zbierać hajsy na dzieci, chodzić po pseudo drogich knajpkach na imprezy integracyjne, i udawać, że masz najlepszą pracę świata. Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie czy warto :)

CREW LIDER

Ta praca to porażka! Dlaczego na stronie nie ma żadnych opinii ? Właściciel zablokował, bo nie ma żadnej pochlebnej. Każdy tą firmę uważa za największe wykorzystywanie i manipulowanie ludźmi. wszystko lepsze od mt Umowa o dzieło dla sprostowania, przez pierwsze 3 dni pracujesz za darmo, za wyjazdy służbowe sam sobie opłacasz, zeby popierdalać po klatkach w innych miastach :D

Marchewka

ogólnie jest to firma marketingowa poszukująca osób,które będą promować kampanie dla różnego rodzaju fundacji.zadaniem osoby zatrudnionej jest chodzenie po domach i namawianie ludzi żeby przekazywali pieniądze na te fundację.praca od 11-20 od poniedziałku do piątku.początkiem dnia są szkolenia,później idzie się w teren.Kasa na początek to 400-500 tygodniowo.Ludzie ogólnie przyjaźni.moja ocena tego jest taka,że to praca raczej dla studentów itp.może nawet być tylko wakacyjna,no i nie każdemu odpowiada chodzenie całymi dniami po domach i namawianie do wpłacania kasy.taki domokrążca....

OWNER

Wszystkim rozważającym wysłanie CV do MT mówię - NIE. Pracowałem tam kilka miesięcy, tragedia. Ocierałem się już o kryteria CL. Na szczęście Bóg mnie oświecił i odszedłem. Wszystko informacje, którymi jesteście zarzucani na obsie ( dzień próbny) to BAJKA. Przed okres 6 dni próbnych oraz jakiś czas po (max do miesiąca) jesteś traktowany jak dziecko, które musi być prowadzone za rękę. Zero negatywów, nawet nie możesz przebywać z nowo zatrudnioną osobą, żebyście razem się nie zgadali i nie myśleli nad sensem pracy w tej fimie. Nasuwa się na myśl, sekta? HA HA. Dopóki sam nie doświadczysz na własnej skórze jakiejś nieprzyjemnej sytuacji nikt Cie przed tym nie uprzedzi.. (na przykład spadki na telefonie) Są oczywiście kompleksowe szkolenia, które średnio słyszysz 50 razy w miesiącu to samo. Zarobki? 350-550 na tydzień. Wynagrodzenie uzależnione od wyników. Max 1200 miesięcznie wyciągniesz nawet jeżeli będziesz się starał. Podobno niektórzy zarabiają 4 koła na miesiąc. (HAHAHA) Do tego dochodzi nienormowany czas pracy od 11 do 22 czasem nawet 23. Życie prywatne? Zapomnij. Polega to na tym, ze poza praca nie masz prawa mieć życia prywatnego. Robią wodę z mózgu, zarówno klientom, jak i pracownikom. Super atmosfera w firmie, każdy Cię ubóstwia, po zrezygnowaniu, mam kontakt z jednym ziomkiem z firmy. Reszta pewnie uważa mnie za wroga, bo byłem mądrzejszy i się wyłamałem. Jedno jest pewne, każda inna praca będzie 100 razy lepsza niż codzienne popierdalanie po klatkach, nawet call center, nie pozdrawiam

magda

Brak podstawy. Brak elastycznych godzin pracy. Praca od 11 do 21, D2D.

szyb13

A jak jest z wynagrodzeniem w Łodzi? Jaka podstawa?

The Man

AKWIZYCJA Z SOCJOTECHNIKĄ!!! PRACOWAŁEM DŁUGO I ODRADZAM

jerzyk

Wydaje mi sie że właściciele firmy non stop komentują forum, bo cały czas padają określenia "nie potrzeba doświadczenia, nastawienie na sukces, budowanie kariery". Pracowałem tam kilka miesięcy, wyjazdy trzeba opłacać samemu, zwykłe D2D, tyle że pracujesz dla organizacji charytatywnych, a nie dla telekomunikacji czy telewizji.

Anna

A jakieś ich oferty pracy? Gdzie są dostępne?

lilka

dzisiaj ide na 2 etap czyli dzien otwarty , mam pytanie czy praca w tej firmie na stanowisku ds marketingu tyczy sie ciagłych wyjazdów gdzies dalej poza tereny Łodzi ? jak to wyglada ?

pracuś

Czy na rozmowje kwalifikacyjnej potszebne jest aktułalne cv?

M

Pracowalem w tej firmie kilka miesiecy. Wczesniej nie mialem doswiadczenia z marketingiem czy tez obsluga klienta, wiec to byla dla mnie nowosc i mozliwosc zdobycia doswiadczenia. Poczatki zapowiadaly sie obiecujaca - przeszedlem 6 dni probnych, awansowalem na lidera, ale po kilku miesiacach zrezygnowalem. Dlaczego?(usunięte przez administratora) Sa tez trip'y do innych miast, masz oplacony pierwszy trip (nocleg, przejazd), a za kolejne placisz SAM! Pracownicy sa mili, mlodzi, swiezo po studiach, a takze sa starsze osoby, ktore pracuja tam wiele lat(!), szaleni, tworza super atmosfere,(usunięte przez administratora) Ciesze sie, ze moglem wiele nauczyc sie w tej firmie, ale takze dziwie sie, ze tak dlugo tam wytrzymalem...

Sprite

Praca od 11 do 20 polegająca na promowaniu określonych usług w domach potencjalnych Klientów.(usunięte przez administratora)

uwan

Tutaj łączy się marketing ze sprzedażą. Co prawda niektórzy mogą być niezadowoleni z pracy inni wręcz przeciwnie - być zachęceni do jeszcze większego wysiłku. Wszystko oczywiście zależy od pracownika. Każdego przecież też obowiązuje konkretne podejście do obowiązków względem pracodawcy i w drugą stronę też to działa. Jeżeli tutaj coś szwankuje to nie wiem czy można być zadowolonym z pracy.

Basia

Wszystko fajnie, ale to jest akwizycja. Niemniej jednak, jeśli ktoś chce zarobić to zarobi.

lolo

Czy musieliście coś płacić ogólnie po zrezygnowaniu? Bo wypełnia się tam ankietę, podaje adres itp ?

E.

Po pierwsze koleżanka, a po drugie napisałam o plusach i minusach. Jedno i drugie wskazuje na to, że kol. llof nie czytał moich wpisów a już zabiera się do oceniania.

J...

Pracuje w tej firmie. Ludzie sa przecudowni. Wiadomo że ne jest to praca dla kazdego. Przedewszystkim nie jest to tzw "wciskanie kitu" bo produkt ktory sprzedajemy jest godny polecenia. Wiem ze w POlsce pokutuje poglad ze nigdy niczego sie nie dorobisz bez znajomosci. Ale to mit, Tutaj nie jestes tzw "korporacyjnym smieciem" ktory zarabia dla menagerów nic z tego nie majac. Perspektywa szybkiego awansu jest realna ale tylko dla ludzi pewnych siebie i zdeterminowanych. Jesli szukacie cieplej posadki za biurkiem za 1500 na reke bez wysilku to nie tutaj. Ale jesli ktos chce zarabiac 4000zl miesiecznie lub wiecej to zarobi to z czystym sumieniem. Jesli poswieci sie tej pracy i faktycznie bedzie lubic te prace. Wedlug mnie warto. Jesli juz ktos porywa sie ze stwierdzeniem ze jestesmy naciagaczami i wciskamy kit, to polecam sie najpierw zapoznac z tematem czy faktycznie to co sprzedajemy jest zle i niekorzystne dla klienta:) pozdrawiam leniuszków i niedowiarków

ja

Witam.Pracuje w wyżej wymienionej firmie stosunkow od niedawna miałem podobne obiekcje lecz nie jest tak źle jak ludzie to.opisują atmosfera spoko jeśli sobie nie radzisz zawsze ci pomogąwiadomo zarabiają swoje na tobie ale co do tych awansów to się myślicie bo faktycznie można tu szybko awansować.

Basia

Ogólnie fajna firma. Przede wszystkim rozwojowa. Tam nie ma przypadków. Pracujesz więc zarabiasz! nie pracujesz- nie zarabiasz. proste. Kto chce pracować, to do czegoś dojdzie.

sylwia

Byłam na rozmowie. Było nawet miło. Zapytałam o wszystkie drażliwe kwestie poruszane na tym forum i zostały mi je wyjaśnione więc czekam na telefon czy się dostałam na dzień próbny. Nie ukrywam, że bym chciała, bo potrzebuję pieniędzy. Rozmawiałam z jedną dziewczyną, która tam pracuje 1.5 roku. Dobrze ubrana, wypoczęta, uśmiechnięta...teraz niedawno awansowała. Tez tak chcę :(

mała

A ja jestem zadowolona z pracy w MT. Pieniądze zawsze na czas.

Odpowiedź

Szkolą podczas 6 dni próbnych i po nich. Nie sprawdzają tego na rozmowie kwalifikacyjnej

Odpowiedź

W takiej pracy najbardziej liczą się umiejętności sprzedażowe. Bez nich długo się tam nie pociągnie

?

Masz racje. W moim przypadku było to zapisywanie ludzi do klubu WWF. Darczyńcy przekazywali co miesiąc darowiznę, w wysokości 30 zł, na zwierzęta zagrożone wyginięciem. Pewnie bym się do tego klubu zapisała, gdyby było mnie stać

Odpowiedź

Gdy lider opowiadał mi o zarobkach, w postaci tygodniówek, powiedział że manager (owner) zarabia około 10-20 tys. i że zwykle można się nim stać w półtora roku. Najpierw awansuje się na lidera, potem na top lidera, następnie na asystenta, na końcu jest się ownerem i można otworzyć własne biuro. Jednak wszystko zależy od ilości podpisanych umów. Top lider szkoli nowe osoby, "buduje" grupę a potem staje się asystentem, i ma pod sobą inne osoby. Aby awansować na lidera trzeba podpisać 7 umów w ciągu tygodnia.

anonim

Ktoś moze jednak skusil sie na rozmowe w MTMarketing i jest zadowolony? Jak to naprawdę wygląda, o co pytają?

Kamila

Mam pytanie Ty duże ponosisz koszty w tej robocie?

daimonium

Ja dzisiaj również byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, również mi się podobało, ma to być 'pozyskiwanie klientów', ale nic więcej mi nie powiedziano. Jutro mam się pojawić na drugim etapie, rozumiem więc, że nie polecacie? Olać sprawę?

K

Moi drodzy. Mam 19 lat, zero doswidczenia, obecnie na trzecim etapie z szesciu. W trzecim tygodniu pracy zarobilam 500zl.

Zostaw opinię o MT Marketing - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MT Marketing