Nie polecam! Podpisujesz odpowiedzialność za wszystko co znajduje się na sklepie, nawet jeśli jesteś handlowcem i spędzasz czas w terenie. automat do farby źle wymiesza farbę - płacisz, jeździsz firmowym autem - płacisz przekroczysz limit paliwowy - płacisz przekroczysz limit rozmów - płacisz ktoś uszkodzi firmowe auto, nawet nie wiesz kiedy i gdzie - płacisz Nie ważna wielkość szkody może być mała wgniotka, rysa, obtarcie itp. podpisujesz papier o odpowiedzialności za auto i bez względu na wielkość szkody - płacisz 3.000 zł za każde zdarzenie Sprzedawane produkty przeciętnej jakości ale masz mówić że to Mercedes, ferrari, Bentley itp. wśród innych produktów na rynku.
To niewiele jest prowizji.A czemu nie nie ma kwartalnej z salonu? Targety są za wysoko ustawione że nie daje rady jej wykonać?
Nie polecam! Podpisujesz odpowiedzialność za wszystko co znajduje się na sklepie, nawet jeśli jesteś handlowcem i spędzasz czas w terenie. automat do farby źle wymiesza farbę - płacisz, jeździsz firmowym autem - płacisz przekroczysz limit paliwowy - płacisz przekroczysz limit rozmów - płacisz ktoś uszkodzi firmowe auto, nawet nie wiesz kiedy i gdzie - płacisz Nie ważna wielkość szkody może być mała wgniotka, rysa, obtarcie itp. podpisujesz papier o odpowiedzialności za auto i bez względu na wielkość szkody - płacisz 3.000 zł za każde zdarzenie Sprzedawane produkty przeciętnej jakości ale masz mówić że to Mercedes, ferrari, Bentley itp. wśród innych produktów na rynku.
Bo tak to jest… prezes w garniturach armaniego, w najnowszej furze , a Ty w starym, zdziadzialym aucie…. I musisz płacić za wgniota 1/3 ceny auta… No, ale sama rozumiesz - wszystko musi się zwrócić!!! Poza tym prezes nie ma pojęcia o zarzadzaniu… są bardzo przeciwni innowacjom, zmianom, podejście jak z (usunięte przez administratora) - jak coś działa to nie ma co zmieniać.
No to faktycznie widzę przepaść pomiędzy ludźmi tutaj a Prezesem. To osoby zarządzające tutaj w jakim wieku są, że tak sceptycznie do zmian podchodzą? Generalnie to jakie byś sugerował?
Może po prostu kogoś do zarządzania z zewnątrz, a nie wszystko zostaje w rodzinie???? I szczególnie najwyższe stanowiska?
A orientujesz się ja obecnie wygląda sytuacja w firmie czy dalej ich postrzegasz przez pryzmat dawniejszych doświadczeń? Zastanawiam się po prostu, bo nikt niczego nie pisał i ciekawe jak aktualnie tu mają. Wiadomo ile osób teraz pracuje i na jakich warunkach?
Nie sugeruj się opiniami tylko sama sprawdź. Uważam ze praca jest dobra i można sie nauczyć wiele. Zarówno kadra zarządzająca jak i ludzie w zespołach czy to handlowych czy na sklepach są bardzo fajni. Pensja zawsze na czas. Nie ma większych problemów. Jedynie kwestie które dla niektórych mogą okazać sie ważne dla innych mniej to np, system motywacyjny. Ale to zależy ile chcesz zarabiać i jaka pensja ci odpowiada. Ogólnie pensja przy założeniu ze robisz plany jest dobra. Jeśli potrzebujesz wsparcia to tez je otrzymasz. Tak jak napisałam powyżej w każdej firmie można cos poprawić, ale ta praca naprawdę nie odzwierciedla opinii które tutaj ludzie zamieścili. Nie wiem jak sie pracowało wiele lat temu ale ja nie mam takich złych wspomnień. Praca nie jest dla każdego bo handel nie jest dla każdego, natomiast ogolnie jest ok. Zdarzają się różne problemy po drodze ale firma stara sie je rozwiązywać na bieżąco. Opinie o firmie są jakby to był jakiś (usunięte przez administratora) a tak nie jest. Pracowałam w kilku firmach i w każdej były sprawy do poprawy i takie kwestie potrzeba mówić pracodawcy, aby mógł to zmienić. Na wet tutaj na forum można napisać ale w sposób konstruktywny a nie wypisywać same głupoty. Jeśli większość pracowników pracuje w firmie kilka lub kilkanaście lat to chyba nie jest tak zle? Sama sobie odpowiedz.
A jeśli się nie wyrobi planów to nie ma premii? Stanowi ona duża część wynagrodzenia ? Pracownicy wyrabiają zazwyczaj te normy czy bywa to problematyczne?
podstawa to 3000 /3500 reszta to prowizja. Prowizja z salonu (czyli ogolnie za kwartal nie byla nigdy zrobiona wiec jej nie masz) a swoja prowizje masz .. po opodatkowaniu opiewajace na 2, 3 lub 4 % od netto sprzedanych produktow
To niewiele jest prowizji.A czemu nie nie ma kwartalnej z salonu? Targety są za wysoko ustawione że nie daje rady jej wykonać?
Czy firma DEKORIAN w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Mam kilkunastoletnie doświadczenie w handlu, zaczynając tam pracę uznałem że Dekorian to może być wstęp do czegoś nowego, fajnego tym bardziej iż szefostwo przedstawia różaną przyszłość mówiąc o fantastycznych pieniądzach jakie można zarobić, dodatkowo ciągle wyjazdy zagraniczne, sprzedaż najlepszych produktów na rynku (wg szefostwa, każdy produkt w Dekorian to Ferrari, Bentley itp. a cała reszta odpowiedników ich produktów na rynku to w najlepszym wypadku Łada) a p. Norbert czy Paweł dodatkowo opowiedzą wam z jaką łatwością to wszystko możecie osiągnąć. Dzisiaj mogę powiedzieć że to najgorsza firma w jakiej miałem "przyjemność" pracować, zapomnij o zarobkach bez względu czy robisz odpowiednie wyniki, zapomnij o wyjazdach, są wyłącznie przeznaczone dla szefostwa i managerów plus ewentualnie ich znajomych, produkty są tak absurdalnie przereklamowane że często się wstydziliśmy co powiedzieć podczas częstych reklamacji np. deski podłogowe które pochodzą niewiadomo skąd, mieliśmy klientom mówić w jakich to fantastycznych długościach mogą przychodzić co było niewątpliwe wielkim atutem a w rzeczywistości przychodziły jakieś dosłownie ścinki które osiągały 1/3 długości tego o czym zapewnialiśmy klienta, takich tatów jest cała masa, dodatkowo za wszystko musicie płacić tj. za telefon, samochód, zgubione przez klientów katalogi, czy nawet jeśli maszyna źle wymiesza farbę to również wasza wina i wam potrąca z pensji. Podsumowując: NIE POLECAM, chyba że nie pracujesz aby zarabiać pieniądze i lubisz być (usunięte przez administratora)na każdym kroku.
Jak to musiałeś płacić za samochód i telefon? Handlowcy zwykle mają to w pakiecie za darmo. Benzyny na dojazdy do klienta też nie pokrywali? Ile mogli ci potrącić z pensji jak coś nie pasowało? To były duże kwoty? W ogóle miałeś zapisane w umowie takie kary?
Masz ograniczoną liczbę tankowań na miesiąc więc jak wyjeździsz za dużo to twój problem, drugi temat związany z płatnością za auto to wszelkie szkody nawet jeśli nie będą z twojej winy to musisz wyłożyć 3.000 PLN wraz przekazaniem auta dostajesz dodatkową umowę gdzie musisz zgodzić się na ich warunki.
Mignęła mi oferta na kierownika salonu do Dekoriana właśnie. Wiadomo, jakie stawki i jaki duży zespół do ogarnięcia? Potrzebuję więcej szczegółów na temat pracy.
Pracowałam w Dekorian Home kilka lat i chciałabym się podzielić swoją opinią. Praca na salonie jest w przyzwoitych godzinach od 9- 17/18 w zależności od salonu i natężenia klientów te godziny mogą się różnic. Ja osobiście zarówno dział handlowy jak również managerów i księgowość wspominam pozywanie. Jak w każdej firmie tak i w tej, pewne rzeczy jak chociażby komunikacja w firmie mogłyby ulec poprawie, ale nie zmienia to mojej ogólnej oceny. Praca handlowców wymaga dużej samodzielności i wielozadaniowości co może przeszkadzać w skupianiu się na celach sprzedażowych. To jedyne w zasadzie w mojej ocenie problemy które pojawiają się w firmie i mogą wpływać na pracę. System motywacyjny gdy robione są plany jest ok, chociaż jako handlowiec, uwazam ze mogłoby być trochę lepiej, szczególnie jeśli chodzi o rozwój zawodowy. Praca jest stabilna, większość ludzi pracuje w firmie kilka lub kilkanaście lat. Ja osobiście byłam pod wrażeniem w jaki sposób pracodawca pożegnał się ze mną i było to zachowanie bardzo pozytywne, znacznie wykraczające poza standardy. Nie spotkałam się z sytuacja abym odpowiadała finansowo ( chyba ze były braki w kasie). W mojej ocenie nawet jeśli doszło do pomyłki bądź reklamacji z winy handlowca- firma starała się wychodzić na przeciw i znaleźć rozwiązanie aby nie obciążać handlowca. Stad tez ciężko mi się odnieść do komentarzy poniżej. Podsumowując + duża samodzielność + dobre godziny + stabilność zatrudnienia + szybka decyzyjność Do poprawy komunikacja motywacja i rozwój nadmiar mniej istotnych spraw
Spędziłem w tej firmie kilka kat i zdecydowanie nikomu jej nie polecam, na plus wypłata w terminie, fajne osoby które niestety szybko uciekają, sprzedaż ogólnie fajnych produktów. System motywacyjny dla handlowców na śmiesznym poziomie więc nie ma co liczyć na sensowne premie, osobiście szef zaproponował mi trzyktność premii przez okres trzech miesięcy aby mnie bardziej zmotywować i udało mu się to doskonale, przyniosłem bardzo duży temat jak na standardy Dekorian, dumny z siebie czekam na obiecaną premie a co robi zarząd...? Tak, wycofuje się z extra premii!!! i żadne argumenty do nich nie trafiają nawet to iż sprzedałem produkty w wyższych cenach niż katalogowe!!! >:/ Kolejny minus to każdy błąd np. źle wymieszana farba bo urządzenie nie dało odpowiedniej ilości pigmentu musisz pokryć z własnej kieszeni i nie ważne że to nie twoja wina, najważniejsze pytanie kto mieszał ten płaci i również żadne argumenty ich nie interesują >:/ kolejne sytuacje to np. architekci bardzo często wypożyczają katalogi z próbkami materiałów co jest zrozumiałe bo muszą to pokazać inwestorowi itp. ale jeśli architekt zgubi owy katalog to zgadnijcie kto za to zapłaci...? TAK, WY za to zapłacicie!!! i to nie jakieś śmieszne kwoty a np. 800 zł!!! >:/ Zadzwoniłem do producenta z pytaniem czy może mi jakoś pomóc i powiedział że wyślę mi ZA DARMO nowy katalog ale Dekorian stwierdził że to musi być dokładnie ten który się zgubił bo nowy katalog od producenta różni się okładką!!! serio... :) (ręce opadają po same łydki po usłyszeniu takie argumenty) Nie ma z nimi żadnych negocjacji, po prostu obcinają ci pensje i nic ich nie interesuje, po za tym wywierają ogromny nacisk na sprzedaż, spodziewaj się nawet kilku telefonów z pytaniem o wyniki.
Tak samo jak umawiasz się ze swoim szefem na rozmowie na konkretną płacę , a jadąc do siedziby i przechodząc szkolenia „prezes” mówi, że będzie 500zł mniej. Masz jakiejś wyjście wtedy??? Co za (usunięte przez administratora) a i premii brak, bo jak klient chce zamówić produkt z „katalogu” to go nawet nie ma … hahahahh
Cześć, większość opinii została dodana już dość dawno temu. Czy mogłabym uzyskać więcej świeżych informacji odnośnie tego jak w DEKORIAN wyglądają obecnie warunki zatrudnienia? Chciałabym się dowiedzieć czego można się spodziewać.
No cóż gdyby jedna lub dwie opinie były negatywne to można uznać, że to przypadek, natomiast skoro pisze o tym większość to chyba jednak powinna się zapalić jakas lampka kontrolna. Było kilka normalnych ludzi, którzy albo odeszli sami albo im została udzielona pomoc w tej kwestii. Praca dla ludzi z olbrzymią cierpliwością i dla takich co lubia jak nikomu nic nie pasuje.
Dobra firma, fajnie się pracuje więc i opinii na forum nie ma. Natomiast klienci powinni kierować swoje uwagi odnośnie firmy bezpośrednio do niej.
Praca nawet spoko . Wiadomo jak to w handlu pozyskanie klienta i tworzenie relacji z klientem . Mi pracowała się bardzo dobrze zarobki ok. Co jakiś czas firma robi różne motywacyjne programy(dodatkowa prowizja,wyjazdy na narty itd) Pracowałem w tej firmie 4 lata i nie narzekałem. Ale jak ktoś jest cienki to mu współczuje :) . Reasumując dobry system szkoleń zarobki w miarę ok (premia zawsze wypłacana) . W tej chwili pracuje jako projektant wnętrz i realizuje swoje marzenia dzięki nim udało mi się je zrealizować.
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w DEKORIAN?
(usunięte przez administratora)Wszystkich przestrzegam przed jakakolwiek wspolpraca z nimi, nie kupujcie tego chinskiego badziewia w wywindowanych cenach, sprawdzcie konkurencje :) Karma zawsze takich ludzi zweryfikuje, a to sa zli ludzie, tyle w temacie.
Słyszał ktoś czy firma potrzebuje teraz nowych ludzi?
@KanapkaZdżemem Mam wrażenie, że niektórzy mają problem z chęciami do pracy i szukają przysłowiowej dziury w całym!
Na oficjalnej stronie internetowej firmy DEKORIAN zauważyłem, że pracodawca poszukuje obecnie nowych pracowników na stanowisko doradcy techniczno-handlowego oraz sprzedawcy. Czy wiecie coś na temat tych stanowisk? Chciałbym ustalić, czy warto ubiegać się o zatrudnienie.
Przestrzegam przed produktami firmy Pergo oferowane w sieci Dekorian. Zgłosiłem reklamację do oddziału w Olsztynie ponieważ podłoga się "rozchodzi" czyli powstały szczeliny pomiędzy łączeniami paneli. Sprzedawca firma Mam sp. z o.o. Zagórsko, ul. Leśna 31, 26-052 Nowiny z którą została podpisana umowa przekazała mi informację , że mam próbkę tej podłogi wysłać do producenta firmy Pergo do Belgii. Po moim wielkim zdumieniu sami jednak zamówili kuriera , ale panele musiałem spakować . Nie wiem co było gdybym już nie maił więcej zapasowych paneli, może demontaż podłogi. Po opnii producenta reklamacja została odrzucona , a dodam , że wybrałem produkt z 33 letnią gwarancją. Firma DEKORIAN nie widzi w tym swojej winy , reklamacja odrzucona , nikt nie raczył pojawić się i ocenić. Decyzję o odrzuceniu wydał Manager Produktu , który nie widział nawet tego modelu produktu. Dodatkowo firma odmawia montażu zamówionych u nich listew przypodłogowych. To co się tam dzieje to jakaś paranoja. W firmie KOMFORT zostałem potraktowany jak klient mimo że zamawiałem produkt 3 krotnie tańszy na poddasze (firma dostarczyła , wniosła, zamontowała, podziękowała, dała darmowe dodatkowe ubezpieczenie od zalanie na 3 lata, w firmie DEKORIAN jak będziesz robił problemy to traktują cię jak śmieć. (Panele wnieś sam , listwy wnieś sam, listew łączących brak, trzeba szukać po normalnych sklepach zajmujących się sprzedażą podłóg) Proponuję punkty DEKORIAN omijać z daleka.
Dzień dobry Państwu, Pracowałem w tej firmie kilka dobrych lat jako przedstawiciel handlowy, więc dorzucę trochę od siebie. Zacznę od produktów. Nie są warte swojej ceny, 300 zł za puszkę farby, ale przecież to jest Bentley wśród farb jak twierdzi sam szef. Podłogi - tworzone nie wiadomo gdzie i przez kogo, często docierają do klienta uszkodzone, przez co krótka droga do zaprzestania współpracy z projektantem. Praca handlowca polega na pozyskiwaniu architektów i wykonawców. Jedziesz sobie na budowę wchodzisz z buta do mieszkania i już masz kolejną ekipę. Gdyby to było takie proste. Może i sprzedasz pare puszek farby, ale ciagle reklamacje, złe kolory, zła jakość zmuszają ekipę budowlaną do powiedzenia ci papa. Jeśli chodzi o architektów sprzedać można, ale rynek został już tak przefiltrowany przez innych handlowców jak 30 letnia whisy którą właśnie popija prezes. Jesteś odpowiedzialny za: - sprzątanie salonu, pamiętaj za 15 ósma - pozyskanie ekipy - spotkanie z klientem u klienta - dobór materiałów, - dostawę - płatność - barwienie farby sobie i innym - zamówienie - ew. reklamacje z którą będziesz radził sobie sam Jeśli dasz komuś na wz - jesteś za to odpowidzialny i za to zapłacisz, jeśli ktoś będzie niespłacalny. Odpowiedzialność za samochód nawet wtedy gdy ktoś Ci walnie na budowie i niema w tym twojej winy. Jeśli źle pomieszasz farbę, a uwierz jest to bardzo proste - sam za to zapłacisz. Są tez nieocenione plusy o których pomyślisz ”nigdy bym się nie odważył na turkusowy w garażu” ;-) Cotygodniowe raportowanie do dyrektora który ma cię gdzieś. Crm, oferty, inwigilowana baza architektów i wykonawców, telefony, gps - to jest na porządku dziennym. Krótka smycz. Żeby się nauczyć produktów czeka cię pół roku intensywnej (usunięte przez administratora)żeby wyjść z wiedzą do architekta. Napewno usłyszysz od M. Ile to możesz osiągnąć w tej firmie, jak to inni zaczynali itp itd. Coaching na pełnej. Nie wierz w te słowa, to się nigdy nie wydarzy. Za autko zapłacisz miliony monet tj. 307.50 brutto. A jak będziesz chciał gdzieś nim wyjechać dalej niż do domu to ani się waż. A teraz trochę o relacjach wewnątrz salonów. Jest dramat. Handlowcy skaczą sobie do gardeł, to jest moje, tamto moje, tego znam bo stałem za nim po gumki do kiosku. Zrzucanie odpowiedzialności, winy za popełnione błędy. Wysługiwanie się i nic z tego nie masz. Nie ważne ile będziesz pomagał, cyfra ma być. Dlatego tutaj pow. 3.5 k (btw. to i tak w sumie brzmi jak gorzki smak porażki) zarabiają osoby dla których nie liczą się dobre relacje. Utrzymują się osoby które pracują lata, przeżyły już kilku pracowników i z każdego coś skapnelo z grupy sprzedażowej. Tutaj nabawisz się wstrętu do ludzi, wstrętu do sprzedaży. I nie łudź się, ze kiedyś będziesz coś znaczył w tym miejscu, twoją grupę i tak ktoś przejmie. Na początku pewnie wrzucą ci na zachętę kilka % od sprzedaży, ale wiedz że progi sprzedażowe w tej firmie (usunięte przez administratora) Jeśli dobrnąłeś do tego momentu to wiesz co masz robić. Dziękuję z uwagę P.s. Za błędy ortograficzne i stylistyczne nie odpowiadam.
Jako klientka przestrzegam wszystkich przed ta firmą. Do zapłaty za zamówiony towar są pierwsi, natomiast z wykonaniem zlecenia trzeba uzbroić się w mega cierpliwość a jakość usług naprawdę przeciętna. Architekci polecają bo maja od nich profity. Nie dajcie się nabrać. Nie kupujcie u nich po przepłaconych pieniądzach. Z daleka.
Pracowałem w firmie Dekorian 2 lata i bardzo się zawiodłem zarówno na asortymencie jak i na kadrze kierującej tą firmą. Ceny produktów dla klientów są z narzutem często 200-300% przez co nieraz klient znalazł u konkurencji zamiennik dużo tańszy i lepszej jakości przez co albo śmiał nam się w twarz albo nie wracał po obejrzeniu arcydrogiej oferty. Polityka firmy polega na budowaniu sztucznej nadmuchanej marki produktów które są ściągane często z Chin, lub których produkcja wykonywana jest nie wiadomo gdzie... W naszym oddziale dekoriana nie było nawet toalety dla klientów czy dla pracowników przez co żałośnie musieliśmy chodzić do sklepów obok za potrzebą... Dyrekcja z góry chciała jedynie wyników, nie słuchając naszych uwag, pomysłów, potrzeb. Niejaki menager pseudonim "Kaper" to bajkopisarz numer jeden. Obiecywał klientom, projektantom, wykonawcom wynagrodzenie, bonusy, bony za współpracę po czym po moim odejściu z firmy nie wypłacił ani złotówki w/w osobom. Przełożeni z Kielc zachowują się jak "Pany" którym wszystko wolno. Firma to bańka mydlana z pustką w środku jeśli chodzi o jakość. Przestrzegam przed tą firmą zarówno klientów, projektantów, wykonawców jak i przyszłych pracowników którzy są i będą robieni po prostu w konia! Moje sugestie dla DEKORIAN: Nie polecam tej firmy Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić kadrę, podejście do pracowników,
@Klienci Warszawa, twoja opinia dotyczy usług świadczonych przez DEKORIAN. Wątek stworzony w tym serwisie służy do wymiany opinii na temat warunków pracy w danej firmie. Uwagi dotyczące obsługi klienta przez firmę warto zgłaszać do odpowiednich jednostek przedsiębiorstwa.
Dzień dobry, Portal jest przeznaczony do opinii na temat pracy w firmie, a uwagi dotyczące obsługi naprzy zgłaszać do odpowiednich jednostek przedsiębiorstwa.
Jesteśmy klientami tej firmy i nigdy w życiu nie mieliśmy do czynienia z takim dnem. Zamowilismy kilka tapet, wykładzin. Pracownik Dekorian podał 2 terminy,w których będzie dostawa. W żadnym z nich nie pojawił się kierowca. Po moim telefonie,że zbliża się termin montażu, który sami zresztą narzucili bez konsultacji z nami,dostałam 3 termin. Czekałam znowu cały dzień biorąc kolejny dzien urlopu. Niedoczekałam się dostawy. Kierowca zadzwonił,że dowiezie wykladzie w sobote o 8. Mimo ze tego dnia mieslismy slub, czekalismy do godziny 10. O 10.30 zadzwoniłam do kierowcy, ktory stwierdzil, ze mial ciezki wczorak dzien i jednak nie dojedzie. Skontaktowałam się więc z osoba z Dekorian, która podawała mi owe terminy i z którą od początku mieliśmy wyłączny kontakt. Poniżej cytuję odpowiedź: "Mogę sie tylko domyślać ze okres przedświąteczny to trudny dla dostawców bo kazdy chce akurat teraz. Mam nadzieję jednak ze ustali Pani termin dogodny z dostawcą bo zbliża się montaż. To jest Pani towar i Pani jako właściciel musi sie umówić z dostawcą". Więc jestem oto właścicielem towaru, którego na oczy nie widziałam! Dekorian umywa ręce od towaru, za który zapłaciłam i nigdy nie dostałam. 6 tysięcy w błoto. Ekipa umówiona na montaż tapet- odwolana a zaliczka przepadła. ODRADZAM !!!! Firma krzak. Sprawę skierujemy do Kancelarii prawniczej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DEKORIAN?
Zobacz opinie na temat firmy DEKORIAN tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DEKORIAN?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DEKORIAN?
Kandydaci do pracy w DEKORIAN napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.