Opinie o DEKORIAN w Kielce

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie DEKORIAN, i Klientów firmy. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w DEKORIAN na temat rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DEKORIAN w Kielce

Iwo

Dobra firma, fajnie się pracuje więc i opinii na forum nie ma. Natomiast klienci powinni kierować swoje uwagi odnośnie firmy bezpośrednio do niej.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w DEKORIAN otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Agnieszka Nowy wpis
Pracownik

Nie polecam! Podpisujesz odpowiedzialność za wszystko co znajduje się na sklepie, nawet jeśli jesteś handlowcem i spędzasz czas w terenie. automat do farby źle wymiesza farbę - płacisz, jeździsz firmowym autem - płacisz przekroczysz limit paliwowy - płacisz przekroczysz limit rozmów - płacisz ktoś uszkodzi firmowe auto, nawet nie wiesz kiedy i gdzie - płacisz Nie ważna wielkość szkody może być mała wgniotka, rysa, obtarcie itp. podpisujesz papier o odpowiedzialności za auto i bez względu na wielkość szkody - płacisz 3.000 zł za każde zdarzenie Sprzedawane produkty przeciętnej jakości ale masz mówić że to Mercedes, ferrari, Bentley itp. wśród innych produktów na rynku.

HLX Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Spędziłem w tej firmie kilka kat i zdecydowanie nikomu jej nie polecam, na plus wypłata w terminie, fajne osoby które niestety szybko uciekają, sprzedaż ogólnie fajnych produktów. System motywacyjny dla handlowców na śmiesznym poziomie więc nie ma co liczyć na sensowne premie, osobiście szef zaproponował mi trzyktność premii przez okres trzech miesięcy aby mnie bardziej zmotywować i udało mu się to doskonale, przyniosłem bardzo duży temat jak na standardy Dekorian, dumny z siebie czekam na obiecaną premie a co robi zarząd...? Tak, wycofuje się z extra premii!!! i żadne argumenty do nich nie trafiają nawet to iż sprzedałem produkty w wyższych cenach niż katalogowe!!! >:/ Kolejny minus to każdy błąd np. źle wymieszana farba bo urządzenie nie dało odpowiedniej ilości pigmentu musisz pokryć z własnej kieszeni i nie ważne że to nie twoja wina, najważniejsze pytanie kto mieszał ten płaci i również żadne argumenty ich nie interesują >:/ kolejne sytuacje to np. architekci bardzo często wypożyczają katalogi z próbkami materiałów co jest zrozumiałe bo muszą to pokazać inwestorowi itp. ale jeśli architekt zgubi owy katalog to zgadnijcie kto za to zapłaci...? TAK, WY za to zapłacicie!!! i to nie jakieś śmieszne kwoty a np. 800 zł!!! >:/ Zadzwoniłem do producenta z pytaniem czy może mi jakoś pomóc i powiedział że wyślę mi ZA DARMO nowy katalog ale Dekorian stwierdził że to musi być dokładnie ten który się zgubił bo nowy katalog od producenta różni się okładką!!! serio... :) (ręce opadają po same łydki po usłyszeniu takie argumenty) Nie ma z nimi żadnych negocjacji, po prostu obcinają ci pensje i nic ich nie interesuje, po za tym wywierają ogromny nacisk na sprzedaż, spodziewaj się nawet kilku telefonów z pytaniem o wyniki.

Teresa Nowy wpis

Cześć, większość opinii została dodana już dość dawno temu. Czy mogłabym uzyskać więcej świeżych informacji odnośnie tego jak w DEKORIAN wyglądają obecnie warunki zatrudnienia? Chciałabym się dowiedzieć czego można się spodziewać.

Kierownik Menager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Poświęcają Ci 10 minut na pierwszej jest schemat pytań swoimi odpowiedziami zbierasz punkty masz również do wykonania zadanie. Kolejne spotkanie to ile chcesz zarabiać co chcesz wiedzieć o firmie a Oni Ci mówią jak to Oni nie są fantastyczni.

Pytania

Masz około 10 pytań jedno z nich to podaj 5 innowacyjnych zastosowań doniczki. Zadanie to znalazłeś kopertę nie wiesz co w niej est masz negocjować cenę jej odkupienia.Pytają o techniki sprzedaży jakie znasz, jaką ostatnio czytałeś książkę.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Jurgen
Pracownik

No cóż gdyby jedna lub dwie opinie były negatywne to można uznać, że to przypadek, natomiast skoro pisze o tym większość to chyba jednak powinna się zapalić jakas lampka kontrolna. Było kilka normalnych ludzi, którzy albo odeszli sami albo im została udzielona pomoc w tej kwestii. Praca dla ludzi z olbrzymią cierpliwością i dla takich co lubia jak nikomu nic nie pasuje.

Iwo

Dobra firma, fajnie się pracuje więc i opinii na forum nie ma. Natomiast klienci powinni kierować swoje uwagi odnośnie firmy bezpośrednio do niej.

Iza
Klient
@Iwo

Jak dobra firma i nie ma opinii. Jak jest mnóstwo opinii negatywnych co do tej firmy.

Pytanie
 Pytanie

Czy Wigilia jest dniem wolnym od pracy w firmie DEKORIAN? Jeśli nie, to jak to wygląda, są skrócone godziny pracy?

dymek

Praca nawet spoko . Wiadomo jak to w handlu pozyskanie klienta i tworzenie relacji z klientem . Mi pracowała się bardzo dobrze zarobki ok. Co jakiś czas firma robi różne motywacyjne programy(dodatkowa prowizja,wyjazdy na narty itd) Pracowałem w tej firmie 4 lata i nie narzekałem. Ale jak ktoś jest cienki to mu współczuje :) . Reasumując dobry system szkoleń zarobki w miarę ok (premia zawsze wypłacana) . W tej chwili pracuje jako projektant wnętrz i realizuje swoje marzenia dzięki nim udało mi się je zrealizować.

1
Pancake
@dymek

Wyjazdy na narty to chyba z Pawełkiem dla znajomych wykonawców. Oczywiście Paweł weźmie w łapę i wszyscy zadowoleni. Ciekawe który z Was to pisał ? Może właśnie Paweł ????

Zbyszek
@dymek

Paweł nie wyglupiaj się. Przecież wiemy jak jest :)

Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w DEKORIAN?

Gośka S.
@Pytanie

Wpływa

znajomy

(usunięte przez administratora)Wszystkich przestrzegam przed jakakolwiek wspolpraca z nimi, nie kupujcie tego chinskiego badziewia w wywindowanych cenach, sprawdzcie konkurencje :) Karma zawsze takich ludzi zweryfikuje, a to sa zli ludzie, tyle w temacie.

Iwo

Słyszał ktoś czy firma potrzebuje teraz nowych ludzi?

Igor

@KanapkaZdżemem Mam wrażenie, że niektórzy mają problem z chęciami do pracy i szukają przysłowiowej dziury w całym!

Bogdan
@Igor

Na oficjalnej stronie internetowej firmy DEKORIAN zauważyłem, że pracodawca poszukuje obecnie nowych pracowników na stanowisko doradcy techniczno-handlowego oraz sprzedawcy. Czy wiecie coś na temat tych stanowisk? Chciałbym ustalić, czy warto ubiegać się o zatrudnienie.

Piotr M

Przestrzegam przed produktami firmy Pergo oferowane w sieci Dekorian. Zgłosiłem reklamację do oddziału w Olsztynie ponieważ podłoga się "rozchodzi" czyli powstały szczeliny pomiędzy łączeniami paneli. Sprzedawca firma Mam sp. z o.o. Zagórsko, ul. Leśna 31, 26-052 Nowiny z którą została podpisana umowa przekazała mi informację , że mam próbkę tej podłogi wysłać do producenta firmy Pergo do Belgii. Po moim wielkim zdumieniu sami jednak zamówili kuriera , ale panele musiałem spakować . Nie wiem co było gdybym już nie maił więcej zapasowych paneli, może demontaż podłogi. Po opnii producenta reklamacja została odrzucona , a dodam , że wybrałem produkt z 33 letnią gwarancją. Firma DEKORIAN nie widzi w tym swojej winy , reklamacja odrzucona , nikt nie raczył pojawić się i ocenić. Decyzję o odrzuceniu wydał Manager Produktu , który nie widział nawet tego modelu produktu. Dodatkowo firma odmawia montażu zamówionych u nich listew przypodłogowych. To co się tam dzieje to jakaś paranoja. W firmie KOMFORT zostałem potraktowany jak klient mimo że zamawiałem produkt 3 krotnie tańszy na poddasze (firma dostarczyła , wniosła, zamontowała, podziękowała, dała darmowe dodatkowe ubezpieczenie od zalanie na 3 lata, w firmie DEKORIAN jak będziesz robił problemy to traktują cię jak śmieć. (Panele wnieś sam , listwy wnieś sam, listew łączących brak, trzeba szukać po normalnych sklepach zajmujących się sprzedażą podłóg) Proponuję punkty DEKORIAN omijać z daleka.

KanapkaZdżemem

Dzień dobry Państwu, Pracowałem w tej firmie kilka dobrych lat jako przedstawiciel handlowy, więc dorzucę trochę od siebie. Zacznę od produktów. Nie są warte swojej ceny, 300 zł za puszkę farby, ale przecież to jest Bentley wśród farb jak twierdzi sam szef. Podłogi - tworzone nie wiadomo gdzie i przez kogo, często docierają do klienta uszkodzone, przez co krótka droga do zaprzestania współpracy z projektantem. Praca handlowca polega na pozyskiwaniu architektów i wykonawców. Jedziesz sobie na budowę wchodzisz z buta do mieszkania i już masz kolejną ekipę. Gdyby to było takie proste. Może i sprzedasz pare puszek farby, ale ciagle reklamacje, złe kolory, zła jakość zmuszają ekipę budowlaną do powiedzenia ci papa. Jeśli chodzi o architektów sprzedać można, ale rynek został już tak przefiltrowany przez innych handlowców jak 30 letnia whisy którą właśnie popija prezes. Jesteś odpowiedzialny za: - sprzątanie salonu, pamiętaj za 15 ósma - pozyskanie ekipy - spotkanie z klientem u klienta - dobór materiałów, - dostawę - płatność - barwienie farby sobie i innym - zamówienie - ew. reklamacje z którą będziesz radził sobie sam Jeśli dasz komuś na wz - jesteś za to odpowidzialny i za to zapłacisz, jeśli ktoś będzie niespłacalny. Odpowiedzialność za samochód nawet wtedy gdy ktoś Ci walnie na budowie i niema w tym twojej winy. Jeśli źle pomieszasz farbę, a uwierz jest to bardzo proste - sam za to zapłacisz. Są tez nieocenione plusy o których pomyślisz ”nigdy bym się nie odważył na turkusowy w garażu” ;-) Cotygodniowe raportowanie do dyrektora który ma cię gdzieś. Crm, oferty, inwigilowana baza architektów i wykonawców, telefony, gps - to jest na porządku dziennym. Krótka smycz. Żeby się nauczyć produktów czeka cię pół roku intensywnej (usunięte przez administratora)żeby wyjść z wiedzą do architekta. Napewno usłyszysz od M. Ile to możesz osiągnąć w tej firmie, jak to inni zaczynali itp itd. Coaching na pełnej. Nie wierz w te słowa, to się nigdy nie wydarzy. Za autko zapłacisz miliony monet tj. 307.50 brutto. A jak będziesz chciał gdzieś nim wyjechać dalej niż do domu to ani się waż. A teraz trochę o relacjach wewnątrz salonów. Jest dramat. Handlowcy skaczą sobie do gardeł, to jest moje, tamto moje, tego znam bo stałem za nim po gumki do kiosku. Zrzucanie odpowiedzialności, winy za popełnione błędy. Wysługiwanie się i nic z tego nie masz. Nie ważne ile będziesz pomagał, cyfra ma być. Dlatego tutaj pow. 3.5 k (btw. to i tak w sumie brzmi jak gorzki smak porażki) zarabiają osoby dla których nie liczą się dobre relacje. Utrzymują się osoby które pracują lata, przeżyły już kilku pracowników i z każdego coś skapnelo z grupy sprzedażowej. Tutaj nabawisz się wstrętu do ludzi, wstrętu do sprzedaży. I nie łudź się, ze kiedyś będziesz coś znaczył w tym miejscu, twoją grupę i tak ktoś przejmie. Na początku pewnie wrzucą ci na zachętę kilka % od sprzedaży, ale wiedz że progi sprzedażowe w tej firmie (usunięte przez administratora) Jeśli dobrnąłeś do tego momentu to wiesz co masz robić. Dziękuję z uwagę P.s. Za błędy ortograficzne i stylistyczne nie odpowiadam.

klientka

Jako klientka przestrzegam wszystkich przed ta firmą. Do zapłaty za zamówiony towar są pierwsi, natomiast z wykonaniem zlecenia trzeba uzbroić się w mega cierpliwość a jakość usług naprawdę przeciętna. Architekci polecają bo maja od nich profity. Nie dajcie się nabrać. Nie kupujcie u nich po przepłaconych pieniądzach. Z daleka.

Odradzajacy 85

Pracowałem w firmie Dekorian 2 lata i bardzo się zawiodłem zarówno na asortymencie jak i na kadrze kierującej tą firmą. Ceny produktów dla klientów są z narzutem często 200-300% przez co nieraz klient znalazł u konkurencji zamiennik dużo tańszy i lepszej jakości przez co albo śmiał nam się w twarz albo nie wracał po obejrzeniu arcydrogiej oferty. Polityka firmy polega na budowaniu sztucznej nadmuchanej marki produktów które są ściągane często z Chin, lub których produkcja wykonywana jest nie wiadomo gdzie... W naszym oddziale dekoriana nie było nawet toalety dla klientów czy dla pracowników przez co żałośnie musieliśmy chodzić do sklepów obok za potrzebą... Dyrekcja z góry chciała jedynie wyników, nie słuchając naszych uwag, pomysłów, potrzeb. Niejaki menager pseudonim "Kaper" to bajkopisarz numer jeden. Obiecywał klientom, projektantom, wykonawcom wynagrodzenie, bonusy, bony za współpracę po czym po moim odejściu z firmy nie wypłacił ani złotówki w/w osobom. Przełożeni z Kielc zachowują się jak "Pany" którym wszystko wolno. Firma to bańka mydlana z pustką w środku jeśli chodzi o jakość. Przestrzegam przed tą firmą zarówno klientów, projektantów, wykonawców jak i przyszłych pracowników którzy są i będą robieni po prostu w konia! Moje sugestie dla DEKORIAN: Nie polecam tej firmy Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić kadrę, podejście do pracowników,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna

@Klienci Warszawa, twoja opinia dotyczy usług świadczonych przez DEKORIAN. Wątek stworzony w tym serwisie służy do wymiany opinii na temat warunków pracy w danej firmie. Uwagi dotyczące obsługi klienta przez firmę warto zgłaszać do odpowiednich jednostek przedsiębiorstwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Seba
@Anna

Rekrutują w ogóle? Ktoś może mi powiedzieć, czy warto tam iść? Jak zarobki?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator
@Anna

Dzień dobry, Portal jest przeznaczony do opinii na temat pracy w firmie, a uwagi dotyczące obsługi naprzy zgłaszać do odpowiednich jednostek przedsiębiorstwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hubert
@Administrator

To może mi powiesz, czy szukają ludzi do pracy? hmmmm.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klienci Warszawa

Jesteśmy klientami tej firmy i nigdy w życiu nie mieliśmy do czynienia z takim dnem. Zamowilismy kilka tapet, wykładzin. Pracownik Dekorian podał 2 terminy,w których będzie dostawa. W żadnym z nich nie pojawił się kierowca. Po moim telefonie,że zbliża się termin montażu, który sami zresztą narzucili bez konsultacji z nami,dostałam 3 termin. Czekałam znowu cały dzień biorąc kolejny dzien urlopu. Niedoczekałam się dostawy. Kierowca zadzwonił,że dowiezie wykladzie w sobote o 8. Mimo ze tego dnia mieslismy slub, czekalismy do godziny 10. O 10.30 zadzwoniłam do kierowcy, ktory stwierdzil, ze mial ciezki wczorak dzien i jednak nie dojedzie. Skontaktowałam się więc z osoba z Dekorian, która podawała mi owe terminy i z którą od początku mieliśmy wyłączny kontakt. Poniżej cytuję odpowiedź: "Mogę sie tylko domyślać ze okres przedświąteczny to trudny dla dostawców bo kazdy chce akurat teraz. Mam nadzieję jednak ze ustali Pani termin dogodny z dostawcą bo zbliża się montaż. To jest Pani towar i Pani jako właściciel musi sie umówić z dostawcą". Więc jestem oto właścicielem towaru, którego na oczy nie widziałam! Dekorian umywa ręce od towaru, za który zapłaciłam i nigdy nie dostałam. 6 tysięcy w błoto. Ekipa umówiona na montaż tapet- odwolana a zaliczka przepadła. ODRADZAM !!!! Firma krzak. Sprawę skierujemy do Kancelarii prawniczej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Co najbardziej podobało Wam się w pracy w DEKORIAN? Możecie się tym podzielić na forum?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Filip

Zastanawiam się czy wpisy osób już nie pracują są obiektywne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DEKORIAN - Kielce

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
DEKORIAN