Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji

Kraków

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 8 ocen.

Opinie o Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji

frgthj

@staszek polecam Ci wyslac Cv byc moze sie odezwa jezlei beda mieli jakies aktualne oferty pracy tylko z tego co wiem to teraz to nie bedzie takie latwe bo firma nie prowadzi zadnej rekrutacji wiec widocznie nie porzebuja nowych ososb do pracy u siebie

Izoterm

Jeżeli dobrze myślę to w Krakowie oferty do tego typu miejsc muszą pojawić się w internecie jako oficjalna rekrutacja. Raczej po znajomości nikogo nie ma co załatwiać, ani też samemu szukać dróg na skróty. Jest przynajmniej jedno miejsce w którym można bazować na swoim doświadczeniu a nie znajomościach jakie się posiada.

praca?

zamiast pracy w instytucie samorządu terytorialnego i administracji chyba nie bardzo sięmną przygotowujesz, Myślicie, żę teraz jak jest niż demograficzny to latwiej ze wszystkim? mam nadzieje, ze ktos wytlumaczy i podziei sie dosiwadczeniem. bo to cenna rzecz ja ni najcenniejsza . Klepie biede straszna ostatnio i mam nadzieje, żę sięuda.

cebulka

a ktoś z was może orientuje się jak teraz jest z przyjęciami u nich na staże lub praktyki zawodowe? oczywiście nie mówimy tu o działaniu charytatywnym, musze być one w firmie płatnej. byłabym zainteresowana gdyż lada moment kończę studia i chcę już wdrożyć się do zawodu i ewentualnie żeby nie zostać na lodzie po zakończeniu

Asia

Info z ich strony: FRDL Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji w Krakowie poszukuje osób chętnych do odbycia praktyk.

Junok

A ja się zastanawiam nad kasą, pisaliście, że te 2 patyki można mieć bo resztę zabiera kierownictwo. A co oni do jasnej cholery takiego robią, że jeszcze więcej zarabiają?

frank

szczerze to wątpie, bo zazwyczaj w takich instytutach z góry jest wiadome kto i kiedy zajmie poszczególne stanowiska

Katarzyna

Ja właśnie szukam takich praktyk na wakacje, może trochę wcześniej, czy po praktykach zaproponowali w MISTiA komuś pracę?

jarek

Póki co to oferują jedynie praktyki i jest to skierowane do Studentów ostatnich lat studiów lub absolwentów socjologii.

lukas

Bimbała, może napisz dlaczego interesuje Cię Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji oraz jakie stanowisko, to ktoś odpisze, czy potrzebują ;).

ple

ok 2 tysięcy,to zależy czy rozliczasz projekty,bo z tego też jest kasa ,

ple

Jeśli chodzi o kraków to atmosfera w księgowości ok,fajne,młode dziewczyny.a co do umowy to ja bardzo długo pracowałam na zlecenie,ciągle słyszałam obietnice ,że może od następnego miesiąca umowa na czas określony,ale się nie doczekałam.

ple

to zalezy w ktorym dziale jestes,w ksiegowosci jest ok,ale w organizacyjnym juz nie tak fajnie.kierownik jednego działu buntuje pracowników przeciw temu drugiemu

xxccxx

Nie mogę potwierdzić, żadnego z tych wpisów - niestety. Pracowałem tam rok czasu i nie spotkałem się z żadną taką sytuacją jak opisujecie. Nigdy się nie wypowiadałem na tego typu forum, niemniej jednak postanowiłem coś napisać. Jak pracowałem, na zarobki oraz kontakt z przełożonymi nie mogłem narzekać.

anna

Jest to korporacja pozarządowa, a nie NGO w całym tego słowa znaczeniu. Osoby widniejące na głównych zdjęciach, praktycznie się nie zmieniają, piastują swoje stanowiska do oporu. Nie ma szacunku dla młodych pracowników, jest natomiast (usunięte przez administratora) i brak szacunku do człowieka, a klimat starego ustroju czuć na każdym kroku. Płaca mierna i w projektach rozdzielana na kilka, kilkanaście osób które pozostają figurantami, bo całą pracę wykonuje za nich i tak nowicjusz, któremu się wmawia, że musi. Rotacja pracowników wielka, a najbardziej zastanawiający jest ciągły nabór na te same stanowiska-dlaczego nikt tego nie zbada? Dla wszystkich którzy mają szacunek do siebie i innych, odradzam pracę tam.

mała

po roku pracy w MISTiA nabawiłam się depresji! to był najgorszy okres w moim życiu! koszmarna praca za beznadziejne wynagrodzenie! ciągle jakieś przesłuchania, rozmowy z kierowniczką prowadzące do niczego - przeprowadzane tylko po to aby dobić i(usunięte przez administratora)pracownika wymyślanie na siłę coraz to nowych problemów i omawianie ich na forum to chleb powszedni totalne wyzyskiwanie i gnębienie psychiczne pracowników poprostu MASAKRA na szczęście w nowym miejscu odżyłam :) praca super, można się rozwijać no i atmosfera w pracy normalna! jednak jest jakaś sprawiedliwość na tym świecie!

bez

Potwierdzam poprzednia opinię. Praca za marne pieniądze, bo wszystko zabiera dyrekcja, która w projektach nie robi nic a nic. Pracownik traktowany jak (usunięte przez administratora), któremu cały czas mówi sie że dzieki pracy w MISTI odniesie sukces. Nawet pracując na stanowisku specjalisty z każdą błachostką trzeba się zwracać do Dyrekcji, która i tak na nic nie wyraża zgody. jest taka zasada ze pracownik to zero i trzeba go gnojic na każdym kroku. Takiego draństwa nie ma nigdzie. Pracowałam tam i to był najgorszy okres w moim zyciu zawodowym. Odradzam każdemu.

anonim

POTWIERDZAM!!! Dodam tylko, że w Tarnowie jeszcze większy syyyyf... nie można się odzywać w pracy..całe 8 g siedzi się i milczy..Horror.. (usunięte przez administratora) na porządku dziennym, i hakujesz ile się da..a I tak słyszysz żeś zerem.. (usunięte przez administratora) !!!!! i to za kasę UE Dobrze ze stamtąd uciekłam..

future

OSTRZEGAM!.. W firmie panuje klasyczny (usunięte przez administratora)!!!. Zero szacunku dla człowieka, (usunięte przez administratora). Płace bardzo niskie!> Poniżanie, mówią Ci że jesteś zerem, darmozjadem, że "usiłują nauczyć Cię myśleć ale im się to nie udaje", wydzieranie na porządku dziennym. Firma zajmuję się przejadaniem pieniędzy unijnych.....pracownicy cięzko pracują by "władza" mogła zarobić. wiem co pisze pracowałem tam kilka lat.. jak to w (usunięte przez administratora) tym trudniej odejść. Rotacja jest tam straszna, kto się zawczasu zorientuje i ma gdzie ucieka..

Zostaw opinię o Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji