Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

Polip
Inne

Proszę o interwencję w MegaMed ; Bełchatów...bardzo źle traktowani lekarze i pielęgniarki.. pomiatanie ludźmi, nie docenianie ich, odmowa wyrównania finansowego,które jest gwarantowane wg stawek min. Finansów Zgłaszam mobingowanie ( karalne w świetle prawy) lekarzy i pielęgniarki...kardiolog, pielęgniarki ( dane w przychodni lub u dobrych ludzi).

1

Pracodawca

 Pytanie
@Polip

Dzień dobry, w Grupie LUX MED funkcjonuje Polityka Otwartości (Speak Up), która reguluje sposób postępowania w przypadku zauważenia przez Pracowników i Współpracowników nieprawidłowości czy naruszeń prawa. Zgłoszenia z zakresu prawa pracy, w tym dotyczące relacji pracowniczych, mobbingu i dyskryminacji można zgłaszać bezpośrednio do działającej w Grupie LUX MED Komisji Etycznej, która czuwa nad przestrzeganiem obowiązujących w Grupie zasad i procedur oraz dba o poszanowanie powszechnie obowiązujących standardów etycznych, których przestrzeganie jest jedną z najwyższych wartości w Grupie LUX MED. Dodatkowo, podejrzenia niepokojących zdarzeń można zgłaszać przez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

nobody
Inne
 Pytanie
@Lux Med Sp. z o.o.

Czy to dotyczy także zauważenia nieprawidłowości i naruszeń prawa w stosunku do klientów? W ciągu ostatniego roku kilkakrotnie byłem ofiarą naruszeń prawa ze strony pracowników Luxmed.

Pacjentka
Inne
 Pytanie

Ja jestem zadowolona. Lekarze są mili na spokojnie wszystko wytłumaczą skierują na wszystkie badania. To prawda na dzień dzisiejszy jest trudniej dostać się do lekarza ( dosłownie trzeba co 10 minut wchodzić na aplikacje aby się zarejestrować do lekarza. Tylko nie wszyscy tak mogą.... ) a to wszystko przez to że coraz wiecej firm podpisuje umowe z luxmed.... Niby powstała przychodnia konkurencyjna Medicover ale we Wrocławiu są tylko 3 takie przychodnie luxmed jest prawie na każdej ulicy. Pytanie trzemu państwa przychodnia nie zrobiła takiego porządku jak luxmed czy medicover???

Javier
Inne

Straszna obsługa. Dzisiaj o 10:00 zadzwoniłem i pan, który odebrał telefon, zakończył rozmowę, najprawdopodobniej dlatego, że nie jestem rodzimym użytkownikiem języka polskiego i poprosiłem go, aby dwukrotnie powtórzył pytanie.

Vuvu
Inne
 Pytanie

Mam pytanie do pracowników infolinii: jak wygląda sytuacja pozapłacowa?? Czy ZFSŚ zapewnia standardowe benefity,,takie,jak np wczasy pod grusza,bony świąteczne,zapomoga losowa?? Zastanawiam się nad złożeniem cv

anonim
Inne

Naprawdę? A w ogłoszeniach piszą o opiece medycznej, karcie sportowej, kursach języka angielskiego i innych benefitach... Nie wywiązują się z tego :/ ? Właśnie myślę nad złożeniem CV, więc chętnie dowiem się, jak to wygląda.

1
pracownik
Pracownik
@anonim

"piszą o opiece medycznej, karcie sportowej, kursach języka angielskiego i innych benefitach" tak, są te benefity

Szamock
Pracownik
@anonim

Nie ma żadnych z tych benefitow, za opiekę masz płacić za kartę też. O angielskim zapomnij

Specjalista Seo
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.

Pytania

Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Odradzam
Inne

Wizyta u specjalisty, brak terminów na najbliższe 30 dni - abonament jeden z najdroższych. Gdy ktoś z ulicy chce przyjść i zapłacić, terminy wolne w tym samym tygodniu... Odradzam.

3
Daniel
Inne

Grupa Lux Med schodzi na (usunięte przez administratora), 28 sierpnia miałęm rezonans magnetyczny kolana, wynik miał być w ciągu dwóch tygodni dzisiaj jest 6 tydzień, 5 razy przekładałem ortopedę jak składam reklamacje telefoniczna to ciagle mi mówią że będzie na drugi dzień i tak już od tygodnia. Totalna olewka, długi czas oczekiwani8a na specjalistów. Zastanawiam się nad rezygnacją z abonamentu. Nie pozdrawiam.

Henryk
Inne

Brak możliwości umówienia konkretniej wizyty czy zabiegu, np w piątek pacjent nie jest w stanie umówić wizyty na czwartek czy piątek za tydzień a we wtorek już nie ma miejsc do lekarzy. Brak możliwości umówienia zabiegu usunięcia 3 tłuszczaków, proszę odsłuchać moje dzisiejsze rozmowy. Panie obsługując infolinię bardzo słaba wiedza na proste tematy, brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za infolinię. Obsługa zbliża się do obsługi w NFZ. Możecie się bogacić ale ludzi już nie leczycie dla was to tylko biznes. Pozdrawiam

1
Pielegniarka
Były pracownik

O niebo lepiej pracować w publicznym szpitalu. Po roku pracy u nich stałam się wrakiem człowieka! Teraz dyżuruje w dość dużym szpitalu powiatowym i w końcu mogę być prawdziwą pielegniarką a nie robotem.

Andrzej
Inne

28 sierpnia miałem TK łokcia na opis miałem czekać 2 tygodnie .Za badanie które trwało nie całe 5 minut zapłaciłem 450 zł, opisu nie dostałem do dziś .A już prawie miesiąc. Tak więc jakość usług luxmed konczy się na przyjęciu należności za badania A potem martw się!

matka 6 latka
Inne
 Pytanie

LUX MED -owi brakuje specjalistów dziecięcych. Terminów nie ma, albo są bardzo odległe. Wiem, że w placówkach współpracujących są wolne miejsca np. do laryngologa dla dzieci. Z 6 letnim synem zapisałam się tam na jedną wizytę, ale już na drugą konsultację lux med nie chce mi dać kodu podzlecenia, abym mogła skorzystać w ramach abonamentu. Dzwoniłam kilkukrotnie, a Infolinia Lux medu powiedziała mi w końcu, że z tą przychodnią kontrakt wygasł. Następnego dnia pytałam się w tej placówce współpracującej w rejestracji: czy kontrakt z Luxem wygasł ? Recepcjonistki robią wielkie oczy i mówią, że to jakieś nieporozumienie, że codziennie jest ktoś z luxa przyjmowany. Pytam się jakim prawem odmawia mi się leczenia? Nie mając miejsc u siebie ? Chyba czekacie na jakiś proces sądowy, bo niedługo ludzie stracą cierpliwość. Informacje, które przekazuje infolinia Lux Med to czyste oszukiwanie pacjentów. Ostrzegam wszystkich. Zrobimy z mężem wszystko, aby pracodawca męża zmienił pakiety dla pracowników.

Grzegorz
Inne
@matka 6 latka

Tak się dzieje gdy opłaca się pakiet prywatny. Panie w placówkach współpracujących nie widzą prywatnych abonamentów. Miałem to samo po 3 latach chodzenia do specjalisty usłyszałem na infolinii że to oni będą decydować do jakiego specjalisty będę chodził.

Michał
Inne

Niestety lekarze naciskani na niewystawianie skierowań na droższe badania znajdujące się w pakiecie pacjenta, za to bez problemu i chętnie wystawiają takie których pakiet nie obowiązuje ( jeden z lekarzy podczas wizyty nie krył się z tym). W dodatku brak specjalistów którzy mają umowy z NFZetem, wszystkie recepty 100% płatne, w przypadku potrzeby skierowania na oddział - brak takiej możliwości. Większość z lekarzy bardzo nieprzyjemna, tak jak obsługa która w dodatku jest niekompetentna. Jestem z północy Polski, w najbliższej przyszłości mam zamiar nagrywać wizyty i udostępniać ich przebieg w mediach społecznościowych... na pewno będzie ciekawie.

Grzegorz
Inne
@Michał

Tak to prawda że nie chcą kierować na badania a zwłaszcza te droższe, choć nie wszędzie się z tym spotkałem.

pytanie do Pracowników
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda, że w recepcji są zmiany 12 godzinne ?

1
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Agnieszka

Były pracownik

20.09.2023 05:09

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Agnieszkaikona wywiad

Jestem osobą, której praca zawsze polegała na pomaganiu - mimo, że wykonuję to odpłatnie. Przez 12 lat (zgodnie z wykształceniem) zajmowałam się opieką nad zwierzętami, jestem też trenerem psów i specjalizuje się w pracy ze zwierzętami agresywnymi i lękliwymi. Niestety zdrowie nie pozwala mi już pracować ze zwierzętami, dlatego podejmuję się innych zajęć.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Agnieszkaikona wywiad

Specjalista call center sieci Działu Harmonia. Praca to zapisywanie pacjentów do psychologa i psychiatry, pomoc organizacyjna po wizytach.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Agnieszkaikona wywiad

Tak, miałam możliwość pracy zdalnej.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Agnieszkaikona wywiad

Nie przedłużono mi umowy, mimo braku zastrzeżeń do mojej pracy. W styczniu trafiłam ma zwolnienie lekarskie (powodem było załamanie nerwowe, zespół stresu pourazowego i próba samobójcza w poprzednim roku) - miało to miejsce po samobójstwie kolegi z byłej pracy, w której oboje byliśmy ofiarami mobbingu.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Agnieszkaikona wywiad

Na tym stanowisku zarabia się najniższe wynagrodzenie krajowe.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Agnieszkaikona wywiad

Ponad rok.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Agnieszkaikona wywiad

Absolutnie nie. Mam wyrzuty sumienia, że zachęciłam do pracy w tej firmie dwie znajome osoby. Pracodawca coś innego obiecuje podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a potem innych rzeczy wymaga w pracy. To jest korporacja, dla której pacjent się nie liczy.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Agnieszkaikona wywiad

W moim dziale nie było możliwości rozwoju. Nie przestanie się odbierać telefonu. Można jedynie zmienić dział, np. na obsługę reklamacji lub monitoringu.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Agnieszkaikona wywiad

Szkolenia były fatalne. Gdy kazano nam zacząć sprzedawać i zorganizowano szkolenie dotyczące sprzedaży, to osoby je prowadzące nawet nie wiedziały, z jakim pacjentem pracujemy. O metodach sprzedaży nie dowiedzieliśmy się nic, ale efektów pracodawca wymagał - w końcu spotkanie się odbyło.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Agnieszkaikona wywiad

Atmosferę określiłabym jako zupełnie neutralną. Nie była ani przesadnie dobra, ale też nie uciążliwa czy zła.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Agnieszkaikona wywiad

Przede wszystkim: co innego obiecywano na rozmowie rekrutacyjnej, a rzeczywistość to zweryfikowała. Mówiono, że będę mieć możliwość rozwoju i otrzymywania premii, które łatwo zdobyć. Okazało się, że takie premie udaje się "wyrobić" może 10% spośród wszystkich pracowników call center.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Agnieszkaikona wywiad

Poleciłabym, aby pracodawca zaczął szanować zarówno pracowników, jak i pacjentów.



Małgorzata
Inne

Tragedia! Kilka lat temu firma męża zmieniła ubezpieczyciela. Niestety na gorsze. Nic nie można z mini załatwić. Gdy dzwoniłam i szukałam lekarza dla dziecka, powiedziano mi że mam go w pakiecie i mogę iść na wizytę. Najpierw muszę go SAMA znaleźć i się umówić. Wizyty domowej u dziecka nie było, bo żaden lekarz nie chciał przyjechać. Może się bali covida. Gdy miałam wypadek i potrzebowałam powiedziano mi, że mogę mieć wizytę w następnym tygodniu! Ciekawe jak miałam funkcjonować przez ten czas ze skręconą kostką! Teraz syn potrzebuje zabiegu, a luxmed traktuje nas jak (usunięte przez administratora) Pomijam fakt, że do chirurga nie mogłam się dostać i szukałam sama. Dostałam skierowanie, lecz nic to nie dało. Od ponad tygodnia próbujemy dowiedzieć się, czy refundują zabieg. Na początku twierdzili, że nie wiedzą jaki ma być zabieg. Wszystko było na skierowaniu, opis, numery jednostki chorobowej itp. Przyczepili się, że nazwa zabiegu jest po łacinie. Mąż poszedł do lekarza o przepisanie skierowania. Lekarz stwierdził, że napisał nazwę po łacinie, bo inny lekarz to przeczyta, a inni nie muszą wiedzieć co będzie robione. Niestety nie ma czegoś takiego jak tajemnica w tej firmie. Wszystko musiało być po polsku. Dostaliśmy poprawione skierowanie, lecz teraz twierdzą, że jest nieczytelne. Nie jestem lekarzem ale potrafię wszystko przeczytać. Jest wyraźnie napisane i po polsku. Albo w tej firmie pracują analfabeci, albo mają płaconą premię za odrzucenie takich wniosków. Mąż po raz 4 musi iść do lekarza po przepisanie skierowania. Dla nich to pewnie musi być dużymi, drukowanymi literami, by każdy (usunięte przez administratora) tam pracujący mógł przeczytać. Tak, uważam że pracują tam (usunięte przez administratora) którzy tylko biorą kasę i nic nie robią. Właśnie szukam innego ubezpieczyciela.

Grzegorz.
Inne

Nie polecam płacić prywatnie bardzo niemiła obsługa na infolini. Przy prywatnych pakietach dostęp do lekarzy bardzo mały i gdy leczymy się u jednego lekarza to konsultant decyduje do kogo masz iść.

kandydat
Kandydat
 Pytanie

nie polecam aplikowania do tej firmy. Proces rekrutacyjny rozciągnięty w czasie 2 miesięcy, wyłudzanie jak największej liczby pomysłów, mydlenie oczu, a na końcu ghosting. Po co się wysilać w swojej pracy jak można można wykorzystać zaanagażowanie i pomysły ludzi szukających pracy? Nic się w tej firmie od wielu lat nie zmieniło. Nie polecam tracić czasu

Pracodawca

 Pytanie
@kandydat

Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, by zachować najwyższą jakość procesów rekrutacyjnych i dbać o doświadczenia kandydatów. Zgodnie z naszymi standardami odpowiedź zwrotna powinna zostać udzielona. Jeśli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy. Zależy nam także na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Na przykład przez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

Kubi
Kandydat
@kandydat

A o jaką posadę się u nich ubiegałeś? I jakie pomysły im przedstawiłeś, to był jakiś wymóg przejścia do kolejnego etapu?

Pacjentka
Inne

Nikomu nie polecam, szkoda pieniędzy na te pseudo pakiety VIP i opiekę szpitalna która wyglada gorzej niż na SORZE. 4 godziny czekania z ranami ciętymi to chyba nawet gorzej niż w zwykłym szpitalu w godzinach nocnych. Dostępność lekarzy zerowa, na badania trzeba jeździć po całym mieście a i kompetencje tych lekarzy wątpliwe. Nie polecam

Pracodawca

@Pacjentka

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych Pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

MG
Inne

Przykro mi, ale stwierdzam, że aplikacja do umawiania wizyt jest tak zbudowana lub ustawiona, aby nie można było samodzielnie umówić wizyty i to przy niby dużej dostępności. Na prośbę o wyjaśnienie lub pomoc, odblokowanie tych ustawień otrzmalam potwierdzenie, że to wada i złe działanie aplikacji. Do tego brak możliwości umówienia telefonicznego w sobotę. Miło to już było. Więc płacić tak, a poza tym znowu frustracja.

Ola
Inne

Prawdę mówiąc z roku na rok jest coraz gorzej , coraz dłuższe terminy do wielu specjalistów, umówienie się do fizjoterapeuty graniczy z cudem ze nie wspomnę o terminach późniejszych fizjoterapii w placówkach współpracujących bo w samym luxmedzie w ogóle nie ma na to szans . Ceny pakietów coraz wyższe a jakość usług momentami przypomina mi NFZ.

Krzych
Inne

Skandal. Mam złamane kręgi w kręgosłupie lędźwiowym i czekam już dwa tygodnie na wynik MR i ponad tydzień na wynik Tomografii. To najgorsze miejsce w Warszawie, które radzę omijać szerokim łukiem podobnie jak szpital Bielański. Na SOR moja żona czekała, ze złamaną ręką , na przyjęcie 12 godzin !!! i tylko awantura spowodowała, że zostaliśmy przyjęci. Jak widzę LUXMED w Bielańskim jest nie wiele lepszy !!! Ostrzegam przed tym miejscem. Krzysztof

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 157.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 86, z czego 8 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii