Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

kandydat
Kandydat
 Pytanie

firma ma w poważaniu potencjalnych pracowników do działu handlowego w Warszawie (biuro relacji z partnerami), nie dają żadnej odpowiedzi w ciągu wielu tygodni, mimo że 'szanowna' pani obiecywała na spotkaniu, że bezwzględnie da swój feedback w ciągu tygodnia. Oni tylko zbierają CV, nic więcej. Strata czasu. Pani z góry informuje że Rozmowa potrwa 20 minut. Czy ten fakt wymaga dodatkowego komentarza ode mnie ? czy 20 minut wystarczy żeby kandydat sie sprzedał pracodawcy i żeby kandydat zdążył zadać pytania i otrzymac odpowiedzi? masakra... Nie polecam. Poza tym Pani kompletnie nie wyrażała zainteresowania moimi aspiracjami, kfalifikacjami, moimi celami zawodowymi. Opowiedziała tylko w kilku zdaniach o stanowisku pracy i zapytała, czemu szukam pracy.

Pracodawca

@kandydat

Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań by zachować najwyższą jakość procesów rekrutacyjnych i dbać o doświadczenia kandydatów. Zgodnie z naszymi standardami odpowiedź zwrotna powinna zostać udzielona w podanym terminie. Jeśli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy.

Basia
Klient
@kandydat

Niestety nie mogę polecić Luxmed NIKOMU. Przez 2 miesiące dzwoniłam aby umówić się na wizytę. Kilka razy zostałam poinformowana na infolinii, ze nie ma żadnego zgłoszenia o jakiejkolwiek wizycie, wiec żaden pracownik nie raczył nawet zarejestrować mojej prośby. Ale fakturę Luxmed potrafi wysłać za miesiące niewykonanych usług. Nie polecam nikomu. Za takie pieniądze można iść prywatnie do lekarza i umówić się bez problemu. Robią z człowieka wariata, ze infolinia się kontaktowała, ale wizyty żadnej nie można umówić. Podpisać szybko umowę bez świadczenia usług ale klient ma płacić.

1

Pracodawca

@Basia

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę

Basia
Klient
@Lux Med Sp. z o.o.

Ja juz przekazalam wszystkie informacje o nieświadczeniu usług to opinie@luxmed. i dostalam email ze przykro wam ze nie spełniliście moich oczekiwań. A zaraz potem dostałam email o niezapłaconych fakturach z Specjalista ds. Windykacji, Departament Skarbu. Nie wiem nawet jak to opisac, ze przez 2 miesaice nie mozna umowic sie na wizyte u lekarza, ale faktury klient ma placic.

Basia
Klient
 Pytanie
@Lux Med Sp. z o.o.

Prosze mi napisac na forum, jak to jest ze klient dzwoni przez 2 miesiace i nie ma w systemie zgloszenia o jakiejkolwiek wizycie, ze chce sie umowic do lekarza, a luxmed rzada platnosci za miesiac w ktorym nie bylo uslugi? 640 zl do zaplacenia i zero wizyt lekarskich. A mial byc laryngolog, okulista i chirurg.

1
Gregor
Klient
 Pytanie

Szkoda całkowita. Jak można uszkodzić odlew aparatu dla dziecka. W dniu urodzin męczyłem dziecko wyjazdem do tej niepoważnej firmy. Zapłacone zostało , aczkolwiek w dniu następnym pani dzwoni i mówi że uszkodzili odlew. Ludzie proszę nie bierzcie się za poważne sprawy , klientowi który będzie miał transplantację serca i czekał na nie 5 lat uszkodzicie w transporcie...?

1

Pracodawca

@Gregor

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl

Maciek
Klient

Słaba obsługa jednym słowem porażka z tą firmą nie polecam (usunięte przez administratora) naciągacze firma jest nierzetelna

Pracodawca

@Maciek

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Lux Med Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

korposzczur
Pracownik
@Pytanie

tylko w swoich klikach, między działami to 0 komunikacji, a tak to masz swoją paczkę z infolinii i tyle, najczęściej osoby z ktorymi zaczynasz pracowac na jednym szkoleniu

JKTZS
Pracownik
@Pytanie

Atmosfera w zespołach fatalna, współpracownicy wzajemnie się obgadują i wykluczają. Panuje zawiść przez co ciężko jest się rozwijać gdy inni ciągle próbują ściągać Cię w dół. Współpraca między działami nie istnieje. Zamiast wspierania się i skutecznego rozwiązania spraw tylko pretensjonalność, chamstwo i zero szacunku. W szczególności dotyczy się to działu Reklamacji/Obsługi klienta. Powszechnie znane jest, że jedna z pracownic tego działu aby pokazać swoją wyższość zachowuje się podle zwłaszcza wobec nowych pracowników. Brak jakiejkolwiek etyki, piszą po godzinach pracy a jak nie odpowie się jeszcze tego samego dnia to załączają Dyrektora. Nie polecam, szkoda ambicji…

Pracodawca

 Pytanie
@JKTZS

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Nie akceptujemy jakichkolwiek nieetycznych i dyskryminacyjnych działań, dlatego zależy nam na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Prosimy o zgłoszenie ich przez anonimowy formularz celem wyjaśnienia: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

Niesłyszący
Klient

Wczoraj nie można się zadzwonić linii żeby odwołać bo nie zdążyłem do lekarza. Masakra

Izabella
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Klient
 Pytanie

W dniu dzisiejszym (8.07.2022) byłam na wizycie u mgr A.(usunięte przez administratora) w Harmonii, gdzie skierowała mnie neurolożka po przeprowadzeniu wstępnych testów oceniających stan mojego zdrowia. Spodziewałam się dalszych testów, niestety p. mgr zadawała podstawowe pytania typu:Czy pani pali, choruje na cukrzycę lub myli wyrazy blisko brzmiące? Na takie pytania mogłam odpowiedzieć w formie ankiety nawet w poczekalni. Pani mgr zadawała pytania ze ściągi, czy nie może zapamiętać tych kilku pytań? Całość wizyty oceniam negatywnie, była to strata czasu i pieniędzy.

Karina
Klient

Dramat. Po zakupieniu pakietu stomatologicznego nie ma zupełnie możliwości skorzystania z niego. Brak terminów, dzwoniłam 5 razy na infolinię tylko po to, żeby zostać przekierowaną do przychodni w Czechowicach-Dziedzicach, która nie prowadzi wybranych przeze mnie usług (a które ponoć miały być tam realizowane). Nie rozumiem sensu sprzedawania pakietów, z których nie można skorzystać. Zakupienie pakietu wiąże się z nieustanną koniecznością wydzwaniania i sprawdzania, przy czym często w ciągu dwóch tygodni istnieje możliwość zapisania się do higienistki stomatolocznej tylko w dwa dni (i to w dużych miastach!) Jeśli firma nie jest w stanie zapewnić tak dużej liczby usług powinna przemyśleć ograniczenie liczby sprzedawanych pakietów, ponieważ jest to bardzo krzywdzące dla osób, które takowe zakupiły. Gdybym wcześniej miała świadomość o rzeczywistym stanie realizowania usług nigdy nie zdecydowałabym się na zakupienie pakietu.

Pracodawca

@Karina

Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl

Agata
Pracownik

Dotychczas byłam zadowolona z usług. Do czasu otrzymania skierowania na rehabilitację. Okazało się, że mimo iż w rozpisce z zakresem pakietu mam uwzględnione zabiegi, posiadam skierowanie od lekarza Luxmed, Luxmed nie chce zrealizować usługi.

Pracodawca

@Agata

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę

KasiaWooola
Były pracownik

Witam. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc.... Potrzebuje kontakt do kierownika działu zarządzania reklamacjami (Warszawa ul.Postępu). Niestety nie pamiętam imienia i nazwiska ale wewnątrz firmy mówią na niego (usunięte przez administratora) Z góry dziękuję za pomoc

Niki nikt
Klient

Bardzo nie miło operatorzy, poirytowani pracą i chyba brakiem możliwości pomocy pacjentowi. Mało terminów. Długi czas oczekiwania na wizytę. Długi czas oczekiwania na połączenie. Brak wiedzy. Prywatna opieka i porażka

Pracodawca

@Niki nikt

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić opisane przez Panią/Pana okoliczności, dlatego prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl

Jan
Klient

Umawianie wizyty na dyżur chirurgiczny w Karolinie to totalna pomyłka.dwoch lekarzy plus oddział i niekompetentna rejestracja

Pracodawca

@Jan

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Kajtek12345
Klient

Zaszło nieporozumienie stąd była moja negatywna opinia. Dziękuję za telefon z przychodni, który pozwolił wyjaśnić sytuację.

Lux Med Bydgoszcz ul.Fordonska
Klient

ZOSTALEM WPROWADZONY W BLAD/CZUJE SIE (usunięte przez administratora) - Mam wykupiony pakiet na 100 % zwrotu za profilaktyke stomatologiczna, stomatologie zachowawcza oraz rtg stomatologiczne/pantogram - za rtg pantogram musialem zaplacic 48,50 zl gdzie pani w recepcji dzwoniac do lekarza uzasadnila to jako blad w systemie, na kosztorysie od tamtejszego stomatologa jest to 0 zl oraz na broszurce z firmy gdzie mam wykupiony najdrozszy pakiet jest to rowniez 0zl, wiekszosc rzeczy ktore mam do zrobienia podchodzi pod stomatologie zachowawcza mam do oplacenia za 50 % gdzie powinno byc 100% znizki, zostalem odeslany do firmy to wyjasniac, ogolnie nie polecam, jesli chodzi o innych lekarzy to ok, stomatologia to jakies nieporozumienie

Joanna
@Lux Med Bydgoszcz ul.Fordonska

No a w firmie co ci powiedzieli w tej sprawie?

Iwona
Klient

Nie polecam!!! Wykupiłam pakiet rodzinny, córka zapisała się do ginekologa w Warszawie, dodam tylko że długo szukała kogoś z dobrą opinią. ustalono termin wizyty a w przed dzień ją odwołano. po drugie potrzebowałam na cito neurologa, okazało się, że za tydzień mogę mieć wizytę. rozwiązałam umowę po 3 miesiącach, bo uznałam, że szkoda pieniędzy wywalać w błoto. no i dostałam wezwanie do zapłaty za kolejne miesiące 25% do końca trwania umowy. nie dosyć , że płaciłam nie skorzystałam ani razu , to jeszcze płacę za to żeby nie być ich klientem. Super, trzymajcie się od nich jak najdalej. Pozdrawiam wszystkich którzy szukają dobrej opieki medycznej. Jesteś chory idź prywatnie, to na tyle

Pracodawca

@Iwona

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Pacjent
Klient

Niestety potwierdza sie, ze Luxmed traktuje pacjenta jak przedmiot. Nie dosc, ze nie ma terminow, nie mozna sie umowic na wizyte to jak mi sie udalo i przyszedlem o czasie okazalo sie, ze nie zostalem przyjety bo jest opoznienie a na moim koncie widnieje informacja ,ze nie odwolalem wizyty. Taka informacje dostalem takze wszystkimi mozliwymi kanalami jak telefon, mail itp, ale nikt mnie nie przeprosil, ze nie zostalem przyjety. Nie polecam.

Pracodawca

@Pacjent

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Maciek
Klient

Witam nie polecam firmy media center grupa lux med tylko wyciągają pieniądze a nie potrafią pomuc omijajcie ta bandycka firmę

1

Pracodawca

@Maciek

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Arec 76
Klient
 Pytanie

Do fizjoterapeuty ze skrzywieniem kręgosłupa itp.czas oczekiwania 3 miesiące za prywatną wizytę nie zwrócili kosztów pomimo tego że do tej pory nie było problemów....żenada ...Wg.nich powinienem siedzieć na chorobowym i czekać na leczenie????śmiechu warte

Pracodawca

@Arec 76

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Barbara S-R
Klient

Mieszkam w Warszawie Mam abonament. Dziękuję Paniom z pilnej pomocy medycznej,lekarzom i pracownikom recepcji za empatię i szybkie działania oraz udzielenie skutecznej pomocy w zdiagnozowani mnie po wypadku..Zgłosiłam się z dolegliwościami w piątek, a we wtorek miałam wszystkie badanie i konsultacje wykonane. W szpitalu MSWiA.termin konsultacji lekarskiej zleconej na Cito grudzień 2022. Komentarz zbędny

Klaudia Czerwińska
Klient

Negatywna opinia dziś umówiona wizyta na8:15 Pani doktor (usunięte przez administratora) ulica Górczewska 124 Warszawa nie wywiązała się ze swojej pracy brak kontaktu.Wizyta odwołana o godzinie 10 z powodu nowego zapisu do lekarza.Jest to druga tele porada i niestety druga która niedoszła do skutku.Podobno tak czasem ...Konto mam już rok chciałam skorzystać 2raz i niestety nie wyszło.Zaczynam zastanawiać ,że jednak szkoda kasy na ten abonament ,a miało być tak pięknie

3

Pracodawca

@Klaudia Czerwińska

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Klaudia Czerwińska
Klient
@Lux Med Sp. z o.o.

Dzień dobry jakie szczegóły imię i nazwisko lekarki zostało podane wraz z adresem .

Karol
@Klaudia Czerwińska

Regulamin serwisu nie pozwala na umieszczanie danych personalnych. Zastanawiam się, czy aby szybciej uzyskać rozwiązanie swojego problemu, nie byłoby wskazane najpierw skontaktować się z Lux Medem, a w dalszej kolejności zamieszczanie posta?

Nick
Kandydat
@Klaudia Czerwińska

To nie jest serwis reklamacyjny jest to strona dla kandydatów a nie klientów. Nikt tego nie rozpatrzy bo to nie ten serwis i nie taka sprawa.

Judi
Klient

Zero terminów do alergologa, tragedia. Wiecznie wystawiają podzlecenia. Człowiek ma abonament i nie może się umówić do żadnego lekarza.

Pracodawca

@Judi

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 6 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Lux Med Sp. z o.o., to 107, z czego 6 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a, 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.