Impel Tech Solution Sp. z o.o.

Toruń

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 24 ocen.

Opinie o Impel Tech Solution Sp. z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Impel Tech Solution Sp. z o.o.

radek

w porządku firma, nie mam zastrzeżeń - polecam

szum

Ja się odnalazłem i nieźle sobie radzę. Roboty duzo, ale dla mnie git

adam

@teodor zgadzam się! wiadomo, że najłatwiej ponarzekać na wszystko dookoła, a jak już ktoś napisze coś pozytywnego to zaraz wielkie oburzenie... ech szkoda słów

ula

To dobra firma, wymagająca, ale dobra. Język jest już wymaganiem standardowym, a firma oferuje szereg dodatkowych szkolen.

teodor

Dziwią mnie i poruszają z goryczą wylane frustracje; pracuję w Impelu sporo lat i jakoś mam farta i do ludzi i do warunków, niestety obserwuję też ogólną tendencję roszczeniową i nie chodzi tylko o moją pracę tylko wszędzie naokoło...

max

Firma dała mi dobry początek w karierze. Było git

wojtek80

Pracuję w Impelu już jakiś czas, mi odpowiadają warunki, elastyczność czasu pracy to dla mnie plus, a z pieniędzmi nigdy nie było problemu, wszystko wypłacane, zgodnie z umową, zresztą jak ktoś narzeka przecież warunki pracy są na piśmie i człowiek wie na co się godzi i jak praca będzie wyglądać. Duży też plus dla nich za to że można sporo się nauczyć i zdobyć doświadczenie.

opop

Ja w sumie na swoją pracę tu nie narzekałem. Jak dla mnie było zupełnie spoko

Kasia2

firma we Wrocławiu specjalną komórkę do generowania pochlebnych opinii według mnie to jest firma-wydmuszka, z tym że wydmucha wszystkich którzy dla niej pracują w oddziale w Gdyni niewiele osób wytrzymuje rok - albo są zwalniani za wałki bo tylko złodziejowi opłaca się brać robotę za te stawki, albo wariat - i to jest potwierdzone w dokumentach, ludzie mają odjazdy psychiczne, taka fajna to praca Firma okrada pracownika z czasu - nazywają to elastyczny lub zadaniowy czas pracy oraz z pieniędzy - za godziny za które ci nikt nie zapłaci - to jest ich strategia biznesowa Cała firma opiera się na robieniu ludzi w wałka - zarówno pracowników jak i klientów

były pracownik impel tech solutions

do wszystkich zachwalających. Napiszcie mi w jakich oddziałach firmy pracowaliście, a powiem innym co robiliście i jaką macie motywację żeby kłamać ludziom.... żenada, weźcie się w reszcie za uczciwą robotę! Chyba, że rozliczacie się za tą "propagandę" zarabiając na tym jako zatrudnieni przez grupę impel zewnętrznie. Albo dobrze Wam bo roboty ambitniejszej tam nie macie. Gratuluję Wam szanowni współpracownicy (którzy tyle pomocy dostaliście za figę) zniszczonego kontraktu z Seforą, dzięki Wam zajmują się nią teraz konkretni ludzie i nikt nie narzeka. 7 lat pracy w najlepszym i najbardziej rentownym oddziale firmy mam tam za sobą. Wszystkiego, czego się nauczyłem to chyba tylko dzięki serwisantom, których już tam nie ma (ZERO szkoleń i inwestycji w pracownika). O reszcie oddziałów nie będę nawet pisać, poza pozdrowieniami dla Poznania, "pomocnego" jak zawsze. Na stanowiskach zarządzających działami zatrudnia się ludzi bez kompetencji i jakiegokolwiek wykształcenia czy doświadczenia odpowiedniego do tego celu. Degradują i niszczą firmę. Nie słuchają ludzi pracujących od lat "na otwartym organizmie" czy usłudze serwisowej, doświadczonych bardziej od nich. Nie mają pojęcia o technicznym utrzymaniu nieruchomości, o tym w jaki sposób teraz realizuje tą usługę konkurencja, która jest o co najmniej 10 lat do przodu. Impel cleaning i security nie wyszedł (metoda ucisku i grożenia, zatrudniania za grosz, "lepiej nigdzie nie znajdziesz, ciesz się, że pracujesz" dawno się skończyła), dlatego teraz (za późno) zauważyli potencjał w Impel Tech Solutions (która zaraz przestanie istnieć na korzyść Impel Synergy - resetu marki(?) /lepiej jakby wycięli przedrostek "Impel" bo to na rynku w opinii działa jak alergia z objawem ataku śmiechu i wyparcia/). Najlepszy zespół w oddziale warszawskim (klimatyzacja i wentylacja), niestety został kompletnie zdegradowany przez co chwilę zmienianych zarządzających oddziałem warszawskim. Kompletnie wkręconych w układy, biurokrację i nie realne dla firmy i rynku procedury, przez co nie mieli czasu żeby pomyśleć. Wygonili sukcesywnie ostatnich, bardzo dobrych ludzi i serwisantów z oddziału przez 4 lata. Zastraszaniem, motywacją w stylu UB i komunistów: jebać karać, nie wyróżniać. Ostatnio jeden z tych "wspaniałych" restrukturyzatorów (który w poprzednich miejscach pracy spalił mosty) motywuje zwolnieniami i zastraszaniem. Teraz już chyba przemyślał co nie co i nie nie wtrąca się w nowozatrudnionych pozostawiając im możliwość łatania tych dziur. Poza tym przez te wszystkie lata nie doprosiłem się drobnej podwyżki , pod koniec już nawet nie wiedziałem kogo prosić i z kim rozmawiać bo zasiana wewnątrz pracowników dezinformacja całkowicie zaciemniła wiedzę na temat kompetencji. W ostatnich chwilach mojej wytrzymałości nie byłem w stanie zrealizować ok 15 tematów serwisowych i montażowych z powodu nie opłaconych zaległości ....okazuje się, że na rynku poza Impel istnieje zupełnie inna rzeczywistość....

WYZYSKIWANY PRACOWNIK

Powyższe pozytywne komentarze pisali pracownicy jednego biura. W tych komentarzach wzajemnie się adorują. SZTUCZNIE POPRAWIAJĄ WIZERUNEK. Przecież to widać !!! PRACOWAŁEM I NIE POLECAM !!! WIĘCEJ NAWET SZKODA PISAĆ BO WYSTARCZAJĄCO JUŻ ZOSTAŁEM OKRADZIONY Z MOJEGO CZASU ZA KTÓRY NIE MIAŁEM ZAPŁACONE ANI GROSZA !!! OCENA PONIŻEJ DNA !!!

karczew

do tej pory pierwsza firma w której poczułem, że ktoś dba o pracownika

krystian
@karczew 16.07.2017, 22:48
do tej pory pierwsza firma w której poczułem, że ktoś dba o pracownika

cenię sobie impel za elastyczne godziny pracy, nie ma problemów żeby dogadać sie z kierownikiem o ewentualnych zmianach, dzięki temu zdecydowanie łatwiej łączyć mi pracę ze studiami :)

norbi
@karczew 16.07.2017, 22:48
do tej pory pierwsza firma w której poczułem, że ktoś dba o pracownika

impel miał być tylko tymczasową pracą ale już się tu zadomowiłem i zdecydowałem zostać na dłużej :)

marco

jak dla mnie jest okej, nikt mnie nie oszukał a to jest dla mnie najwazniejsze

pawlo

Zatrudniłem się pół roku temu i jestem bardzo zadowolony. świetny młody zespół przełożeni też spoko

Adam

impel to spora firma o mocnej pozycji. Praca jest spoko i daje stabilny zarobek.

andy

Jedna osoba pisała te komentarze?

Pipa
@andy 28.06.2017, 08:16
Jedna osoba pisała te komentarze?

Tak. Nocna zmiana do 8.

Ola

Dobry zespół, spoko przełożony. Ja jestem zadowolony

marek

rzadko trafia sie na tak sympatycznych przelozonych jakich ja mialem okazje poznac tutaj

eryk

fajnie ze godziny pracy ustalamy sobie sami, mamy w tym dosyć duża swobodę i dowolność

krzysiek

wszystko jest podliczane wedle grafiku wspólnie z szefową, więc nie ma mowy o jakiejś ściemie

Kris

Mnie również super pracuje sie w ITS-ie. Prowadziłem działalność kilka lat, później trafiłem do bilfingera(polskiego) ale była to totalna porażka. Teraz pracuje w ITS i dopiero teraz widze w pełni w jakim bagnie wcześniej pracowałem. Polecam

mikołaj

polecam impela, fajnie sie tu pracuje, szczególnie dla mnie dużym ułatwieniem są elastyczne godziny pracy

kubox
@tomek 01.06.2017, 18:02
oj tak, gdyby nie elastyczne godziny pracy to cięzko byłoby mi pogodzić pracę z nauką

to prawda, przelożeni są w porzadku, nie ma problemu przy ustawianiu grafikow i zmienianiu ewentualnych godzin pracy

misiek
@tomek 01.06.2017, 18:02
oj tak, gdyby nie elastyczne godziny pracy to cięzko byłoby mi pogodzić pracę z nauką

cenie sobie atmosfere w pracy, otaczaja mnie sami pozytywni i sympatyczni ludzie

Igor

Dobra firma, fajna ekipa w zespole. Szefowie też porządku. Dobrze się pracuje.

mietek

szybko się zaaklimatyzowałem w firmie i super czuję się w swoim teamie :)

mikołaj

pracuję tu już kilka lat i polecam - atmosfera w pracy jest w porzadku, kierownicy tez spoko - idzie sie dogadac

maciuś

ja jestem bardzo zadowolony i polecam każdemu

tomek

ja polecam impela, elastyczne godziny pracy umozliwiaja polaczenie pracy ze studiami :)

adam

Pracuję tu od roku i jestem bardzo zadowolony. Plotki o tej firmie pozostały plotkami i niczym więcej

Artur

impel dba o pracownika, dlatego jeśli się zasłuży to z podwyżkami nie ma problemu :)

Aaa

Moglby ktos napisac jak jest na stanowisku technika obiektu w w/w firmie, zakres obowiązków, traktowanie przez przelozonych, itp.

net
@Aaa 30.03.2017, 19:51
Moglby ktos napisac jak jest na stanowisku technika obiektu w w/w firmie, zakres obowiązków, traktowanie przez przelozonych, it...

atmosfera w firmie ok, nie ma się do czego przyczepić, i można się też dogadać w różnych sprawach. ja polecam bo praca stabilna a firma pewna.

Olek
@net 09.04.2017, 11:52
atmosfera w firmie ok, nie ma się do czego przyczepić, i można się też dogadać w różnych sprawach. ja polecam bo praca stabiln...

A mi się pracuje w Impelu dobrze, na kasę też nie narzekam

Przymusowy pracownik Impela

Pracuję w tym szambie Tech Solutions. Impel zawsze będzie Impelem.

Berni
@Przymusowy pracownik Impela 30.03.2017, 10:26
Pracuję w tym szambie Tech Solutions. Impel zawsze będzie Impelem.

ja tam chwalę sobie Impel. duzna, znana firma kazdy znajdzie w niej cos dla siebie. traktuja czlowieka powaznie, kasa zawsze na czas ;-)

witek
@Przymusowy pracownik Impela 30.03.2017, 10:26
Pracuję w tym szambie Tech Solutions. Impel zawsze będzie Impelem.

Jak ktoś tak określa swoje miejsce pracy to niech może zacznie od przyjrzenia się swoim umiejetnościom i kwalifikacjom; jest tyle pieknych zawodów i gór do zdobycia. Wg mnie Impel to w porzadku pracodawca dla tych którym się chce chcieć.

kaczorek
użytkownik zarejestrowany

Ciekawe, że zatrudnienie na dyrektora sprzedaży produktu jest dość u nich opłacalne. Oczekują zaawansowanej znajomości angielskiego, ale zapewniają coaching i niezbędne narzędzia pracy.

tomasz
@kaczorek 04.12.2015, 23:47
Ciekawe, że zatrudnienie na dyrektora sprzedaży produktu jest dość u nich opłacalne. Oczekują zaawansowanej znajomości angielsk...

Wato się rekrutować do Impela. Mnie namówił kumpel i dziś nie żałuję. Firma stabilna na runku i rozpoznawalna.

admin

Masz nowe informacje o firmie Impel Tech Solution Sp. z o.o. ? Wiesz czy pracodawca chętnie zatrudnia studentów, przyznaje podwyżki? Czekamy na Wasze opinie!

Zostaw opinię o Impel Tech Solution Sp. z o.o. - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Impel Tech Solution Sp. z o.o.