Opinie o Hoist Polska sp. z o.o.
Mobilny Doradca ds. Windykacji na jakim obszarze ma kontakt z klienem? Jest to jakiś konkretny rejon, czy chodzi o całą Polskę?
Dlaczego tu w tej firmie są takie układy straszne? Ręka rękę myje, wszystko załatwia się po znajomości a ludzie na wyższych szczeblach podkładają sobie wzajemnie świnie! To jest korpo i odbija się to na pracownikach! Pomówienia, klamstwa, zastraszanie psychiczne, afery z niczego i korporacyjne gadki- a mówią że nie są korporacją. Wykańczają psychicznie meganerow, ze każdy manager jest tu po znajomości a ten co nie jest jest wygryzany przez spiski. Dążą do (usunięte przez administratora) między sobą i czepiają się z byle powodu. Każdy ma miliony zadań musowo do zrobienia, nie śpi po nocach przez pracę a dostaje jej coraz więcej! A odmówić nie wypada - podchodzi to pod (usunięte przez administratora)
W sieci znalazłam ofertę pracy na stanowisko specjalistki ds. monitoringu egzekucyjnego. Firma oferuje pracę hybrydową. W takim razie, w które dni trzeba pojawić się w biurze? Czy do pracy w domu zapewnione są odpowiednie narzędzia pracy? Widzę, że jest tutaj możliwość prywatnej opieki medycznej. Trzeba coś za to płacić? Czy firma opłaca całość? Dajcie znać, bo poważnie zastanawiam się nad aplikacją w to miejsce...
Każdy pracownik (nawet z tych zespołów, które codziennie pracują tylko w biurze) dostaje służbowy laptop. Większość osób pracuje zdalnie, w systemie hybrydowym - trzeba przepracować minimum 5 dni w biurze. Osoby pracujące zdalnie mogą dostać do domów dodatkowe monitory (w firmie na biurkach mamy po dwa, dla osobnego wyświetlania dokumentów). Firma opłaca każdemu podstawowy pakiet medyczny w Luxmed.
5 dni w biurze w przeciągu całego miesiąca, tak? Pracując w domu jest możliwość elastycznego czasu pracy, czy trzeba się dostosować do jakichś godzin? Czy poza Luxmedem można liczyć na jakieś inne benefity?
Jeśli chodzi o te 5 dni w biurze, to można samemu zdecydować, które to dni będą? Czy jednak jest to odgórnie narzucone kiedy trzeba pojawić się w firmie? ;)
Wszystko zależy od działu, w którym pracujesz. Niektóre działy pracują według ścisłego grafiku inne mają większą swobodę. Jeśli chodzi o benefity to jest ich sporo. Oprócz podstawowego pakietu luxmed, co miesiąc każdy pracownik dostaje doładowanie na platformie benefitowej, może to przeznaczyć na wyższy pakiet luxmed, multisport albo przeznaczyć na jakieś wyjścia, rabaty czy bony na zakupy. Są dodatki urodzinowe, świąteczne. Firma też dba o to żeby działo się dużo poza pracą. 2 razy w roku są firmowe imprezy, każdy zespół co kwartał dostaje środki na wyjście we własnym gronie, firma organizuje akcje charytatywna, sprzątania świata czy bierze udział w aktywnościach sportowych. Jest firmowa drużyna piłki nożnej i siatkówki.
Mam pytanie jako przyszły pracownik, czy w obowiązkach windykatora terenowego jest ściąganie długów za niezapłacone rachunki na przykład telefon rata za samochód itp oraz nękanie ludzi którzy mają przedawnione długi lub upadłość konsumencką
Żenujące, robią sobie jaja z ludzi. Pozdrówcie Kingę N.
Barak słów.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Czy Hoist Polska sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Czy Hoist Polska sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Firma przekazuje pracownikom co miesiąc 80 punktów (odpowiadających złotówkom) - a od 2024 roku będzie ich 120 - w ramach systemu Motivizer, które możesz przeznaczyć na różne zakupy, zniżki i usługi zgodne ze wskazaną tam listą, w tym pakiety Multisport. Dodatkowe punkty są z okazji urodzin oraz świąt Bożego Narodzenia.
oo, to jest dobra wiadomość, benefit który można wykorzystać wg uznania. czyli Hoist jest mocno nastawiony na pracownika, kolejny punkt który mnie zachęca do aplikowania
Dość fajnie ten system działa. Jak się już trochę punktów uzbiera to niezłe zniżki można zgarnąć.
Firma, w której można się odnaleźć, z biegiem lat coraz bardziej zorientowana na pracowników, wśród których panuje też bardzo przyjazna atmosfera. Dobre miejsce dla osób lubiących pewną powtarzalność działań.
Powtarzalność działań to coś dla mnie! Cenię sobie pracę, w której dokładnie wiem co robić a zakres moich obowiązków nie zmienia się co tydzień, miesiąc czy w zależności od aktualnych potrzeb firmy. Jeżeli Hoist zapewnia taką stabilizację i rutynę, to wysyłam CV jeszcze dziś!!!
Lata udanej współpracy za nami. Hoist wywiązywał się ze wszystkich zobowiązań i zawsze służył radą. POLECAM.
Jakie konkrety Cię interesują?
Hej, ile minut przerwy przysługuje pracownikowi (departament windykacji prawnej)
Cześć. Czy może ktoś napisać jak wygląda w praca w Back Office w Hoist? Jakie szefostwo? Jaka atmosfera? :)
Atmosfera, kontakt z przełożonymi i sama praca bardzo mi odpowiadały (niestety musiałem odejść z Hoista, bo się przeprowadziłem). Ze swojej storny polecam pracodawcę i życzę Ci miłej rozmowy, jeśli do tej pory jeszcze ją nie odbyłeś :)
Wisz co według mnie atmosfera wcale nie jest najgorsza, w porównaniu do mojej poprzedniej pracy, i część osób jest bardzo miła
No to jest bardzo ważna sprawa, akurat teraz sezon urlopowy. Ciekawe jak wygląda ustalanie terminów, czy trzeba iść na dłuższy urlop w wakcje? Bo poza tym widzę, że perspektywy spoko.
Oczekuje się, że na początku roku pracownicy zaznaczą w kalendarzu swoje dni urlopowe, przede wszystkim 2-tygodniowy urlop wakacyjny, ale nie jest to ostateczny wybór, można to zmieniać przez cały rok i raczej nie ma problemu z uzyskaniem urlopu, o ile na pokładzie zostaje wystarczająca kadra (kwestia dogadania się ze współpracownikami i liderem zespołu).
też chętnie poczytam komentarze! Jestem na etapie zmiany branży, słyszałem dobre rzeczy o Hoist ale nie ze strony pracowników, także dlatego piszę...
Odpowiedź nie jest prosta, bo Back Office obejmuje tak naprawdę wiele zespołów o odmiennych zadaniach. Korespondencja Przychodząca odbiera codziennie od kilkuset do ponad dwóch tysięcy listów, segreguje je odpowiednio, skanuje i wrzuca do systemu windykacyjnego. Rozpoznanie podpina te pisma (oraz przesłane elektronicznie) pod konkretne sprawy w systemie. Archiwizacja przekazuje pisma do archiwum zewnętrznego, realizuje zamówienia na konkretne dokumenty i pobiera np. nakazy z EPU. Reklamacje udzielają odpowiedzi klientom. SKIP wyszukuje danych o dłużnikach i aktualizuje je w systemie. Korespondencja Wychodząca realizuje masowy wydruk i kampanie wysyłek pism do sądów, komorników i dłużników. Każdy z tych zespołów ma swojego lidera, który ustala miesięczne targety i w razie potrzeb chwili priorytety pewnych zadań, ale na co dzień zbytnio nie ingeruje w działania pracowników, bo ci wiedzą, co mają robić. Trzeba jednak liczyć się z tym, że codziennie wykonuje się zestaw kilku powtarzalnych zadań, więc niektórym praca może wydawać się monotonna. Sama atmosfera pracy wydaje mi się bardzo silną stroną Hoist Polska, przynajmniej w obszarze Back Office. Jest dużo swobody, rozmów i śmiechu. Wszyscy starają się sobie pomagać i właściwie nie widzi się żadnych sytuacji konfliktowych. Firma nawet finansuje co kwartał zespołowe wyjście integracyjne dla każdego zespołu z osobna.
Firmę Hoist oceniam jako doskonałego partnera z którym współpraca to przyjemność. Pracownicy mają rozdzielone obowiązki tak, że każdy wie za co jest odpowiedzialny.
Mam zaufanie do hoist i jeszcze sie nie zawiodłem. Póki tak jest, macie ode mnie najlepszą ocenę
Zaufanie to sprawa podstawowa bez którego nie ma współpracy. Moja firma jest w bliskim kontakcie z Hostem od lat. Domykają sprawy, mogę ich polecić z czystym sumieniem.
U mnie podobnie! Wszystko do tej pory zgodnie z ustaleniami, współpraca z Hoist to pewna sprawa.
I mogę Cię zapewnić, że zgodnie z ustaleniami pozostanie. Jestem ich wieloletnim klientem dokładnie z tego powodu że się wywiązują z tego, na co się umawiali.
Super miła atmosfera na rozmowie kwalifikacyjnej! Pani rekruterka bardzo miła osoba. Przebieg rozmowy standardowy, żadnych głupot i pytań nie z tej ziemi ;-) Polecam
Podobne odczucia u mnie. Rozmowa była jedną z fajniejszych na jakich byłam, przede wszystkim za sprawą atmosfery właśnie. Mam nadzieję, że się odezwą, bo złapałyśmy z Panią fajne flow ;)
Ooo a na jakie stanowiska aplikowałyście? Bo widzę że mają kilka ofert, interesuje mnie specjalista ds reklamacji i się zastanawiam jak wygląda wtedy rekrutacja. Dużo etapów miałyście? Opisywali może bardziej pracę hybrydową, o której piszą w niektórych ogłoszeniach? Jestem ciekawa ile dni można w domu pracować.
O to dobra informacja. Szefowa naprawdę taka przyjazna? A inni pracownicy? Można się dogadać i ludzie odnoszą się do siebie z szacunkiem. Jaką dają umowę? Od razu jest na czas określony czy najpierw próbny?
A ciężko jest się tam dostać? piszesz „jak”. co z zarobkami? I dalszym rozwojem? Na jaka karierę się pisze aplikując do tego działu obecnie?
Od minimalnej, a górna granica jaka? Przewidują tu w ogóle jakieś premie dla pracowników albo inne dodatki? Czy tylko podstawa jest?
ooo...a ta szefowa jest super, bo? co robi dla swoich pracowników? walczy o podwyżki dla nich i można w każdym aspekcie się dogadać jeżeli pracownik ma problem?
Jeżeli nie jesteś w ścisłej kadrze zarządzającej, podwyżki raczej symboliczne i do końca niewiadome. Premie bywają, w zależności od działu. Zazwyczaj po zrobieniu celu, który często jest wyśrubowany. A jak już się ogarniesz i zaczniesz cel robić, w następnym miesiącu masz wyższy.
Pewnie zależy od działu, ale w Back Office oprócz podstawy jest co miesiąc 15% przy zrealizowaniu stałego targetu, który osiąga się bez problemu.
Oo, a jak często szukani są pracownicy do działu? W internecie nic nie widzę na temat przyjęć, a chętnie bym zaaplikowała :( Myślisz, że jak podeślę cv w "ciemno", to są szanse, że ktoś z rekrutacji się ze mną skontaktuje? Jaką atmosferę macie w dziale, jak przełożeni? :) Dużo was jest w zespole? Pracujecie z biura, czy może hybrydowo? 15% od podstawy to już spora kwota.A jak tam u was z rozwojem, awansami?
Jestem zadowolona ze współpracy z tą firmą. Słuchają, co do powiedzenia ma klient i uwzględniają to w działaniu.
Również jestem zadowolona, bo mam takie jak ty odczucia czyli słuchają co człowiek ma do powiedzenia. Mega ważne bo dzięki temu sensowne raty można ustalić.
OK, tematy nigdy nie są przyjemne ale można dojśc z nimi do porozumienia korzystnego dla kazdej ze stron. Polecam
mam podobne przemyślenia dlatego postanowiłem wystawic opinie. mimo że sama sytuacja bycia dłużnikiem nie jest zbyt przyjemna hoist jakoś pomaga przez to przejść. rozumieją że to nie łatwa sytuacja a warunki trzeba wypracować. mi realnie pomagają w spłacaniu.
Co miesiąc przelewają 250 zł na konto w ramach pomocy w spłacie.
Sprawnie odzyskują długi. Firma do polecenia.
Bo potrafią działać a nie tylko wydzwaniać. Moją sprawę też rozwiązali szybko, kontakt z nimi był na bieżąco, więc wiedziałem co się dzieje. Oby więcej takich hoistów ;)
Dobrze napisane! Hoist to jedna z lepiej ogarnietych firm windykacyjnych z jakimi miałam do czynienia.
W jaki sposób szybko rozwiązali twoją sprawę? Zajęli ci może auto na poczet zobowiązania?
Rozumiem, że tu się wszyscy skupiają na meritum działalności firmy, ale mnie by zależało na opinii o pracy w administracji. Jest nabór na stanowisko Młodszy/a Specjalista/- tka ds. Obiegu Korespondencji. Ktoś umie nakreślić widełki zarobkowe? Z góry dzięki!
Pracę w Hoist wspominam pozytywnie. Spędziłam tu prawie dwa lata na stanowisku mobilnego specjalisty ds windykacji i mimo że fucha nie łatwa, to zawsze dostawałam odpowiednie wsparcie. Z szefostwem można było się dogadać a współpracownicy tworzą fajny team.
Czemu niełatwa posada? Przez to że musiałaś być dużo w trasie czy raczej chodzi o trudne relacje z dłużnikami? Miałaś auto służbowe? Jakąś premie od wyników i zwróconego długu?
Szukam info na temat pracy w Hoist, słyszę że dobre opinie mają. Fajnie, że piszesz to na temat wsparcia. A czy obowiązki się pokrywają potem z tym co jest w wymaganiach?
I ile płacą za to robienie pośmiewiska z siebie, jak to ładnie i dobitnie nazwałaś? Mogę prosić o widełki? :)
Wiadomo że to niełatwa branża ogólnie, ale jak ktoś ma predyspozycje i trafi na dobry zespół to pewnie jest ok, takie mam zdanie. Hoist brzmi całkiem ciekawie patrząc po opiniach. Może warto spróbować.
Ja zawsze mówię, że to nie jest praca dla każdego, trzeba po prostu mieć odpowiednie wyczucie i dobrą organizacje pracy. Niemniej jeśli jesteś dobry w tym co robisz, to praca jest naprawdę spoko - i pod względem warunków i wypłaty.
Malo profesjonlna rozmowa rekrutacyjna,Pani rektuterka nie zainteresowana rozmowa,pytania dotyczące stanowiska zawierały rzeczy nie wymienione w opisie oferty.
a to ciekawe, bo u mnie ta rozmowa szła typowo - nie najlepiej, ale nie najgorzej, dość standardowo.
Jestem świeżo po rozmowie i mam wręcz przeciwne odczucia. "Moja" Pani rekruterka bardzo w porządku, słuchała i odpowiadała na pytania. Czekam na znak od nich, bo chętnie dołączę do zespołu :)
dzięki za tą opinię, właśnie się zastanawiałam czy kandydować. najważniejsze, że rozmowa była ok! powodzenia!
Moja rozmowa miała miejsce w tym tygodniu i chyba trafiłam na tę "twoją" Panią, bo była mega okej i sporo się od niej dowiedziałam. Atmosfera przyjemna, bez zbędnej spiny. Generalnie rozmowę oceniam na plus. Liczę na telefon z dobrymi wieściami :D
A zadawała Ci jakieś konkretne pytania, które mogłyby zaważyć na decyzji? :) Może miałaś do wykonania jakieś zadanie? Tak podpytuję, bo chciałabym złożyć tutaj CV, a następnie wiedzieć, jak się przygotować do takiej rozmowy :P Masz jakieś wskazówki?
Jakie zarobki netto są oferowane w dziale windykacji ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hoist Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hoist Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 355.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hoist Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 251, z czego 26 to opinie pozytywne, 146 to opinie negatywne, a 79 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Hoist Polska sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Hoist Polska sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.