Opinie o Havi Logistics Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Havi Logistics Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Havi Logistics Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Havi Logistics Sp. z o.o. w Warszawa

Maciuś
Były pracownik

Obecnie w firmie ma miejsce exodus pracowników, który chyba nie chce zostać zauważony przez górę. Zarówno osoby, które trzymały to wszystko w ryzach zasypane natłokiem obowiązków za nieproporcjonalną wypłatę jak i osoby, które po kilku dniach na stanowisku konsultanta decydują się na opuszczenie tej firmy widząc z czym będą miały do czynienia. Spora liczba pracowników aktywnie również szuka innej pracy. Po ponad roku od opinii obserwatora(prawdziwa w 100%), która jest pierwsza po wejściu na gowork nie zmieniło się nic na lepsze. Na początku miała miejsce podwyżka pensji po wynegocjowaniu nowego kontraktu z klientem. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać bo jej wysokość już na tamten moment budziła politowanie i nie pokrywała nawet poziomu inflacji. Nie mówiąc już nawet o wynagrodzeniu za zwiększoną liczbę obowiązków. Przy obecnych cenach wynajmu w Warszawie i cenach ciężko się utrzymać z tej pensji nie dzieląc mieszkania z kimś. Pojawił się za to iście komiczny sposób motywowania pracowników pizzą bądź czekoladą za osiągnięcie wyników danego dnia/przysługę. To nie żart. Wypłacane są nadgodziny, które chętnie rozdawane są w obecnej sytuacji braku pracowników. Brak nawet hybrydowego systemu pracy(zdalnie jedynie w nocy) i pracowników ściąga się do biura. Poziom 6000zł, który padł w opinii niżej dla konsultanta informatycznego jest nieosiągalny w tej firmie. Tyle z tego co wiem dostają pracownicy po awansie z początkowego stanowiska a i to z dopiskiem brutto, po zrozumieniu jak działa ekosystem klienta(a działa fatalnie). Na początek trzeba sporo ponad tysiąc odjąć od tej kwoty. Trzynastki są ale śmieszne. Liczba obsługiwanych punktów klienta ciągle rośnie(obecnie już ponad 500), co chwilę pojawia się jakieś nowe rozwiązanie generujące problemy oraz pojawiają się decyzje, o których pisał Obserwator - z daleka od pracowników, bez jakiekolwiek rozeznania i pozbawione sensu. W dalszym ciągu wynagrodzenie nie rośnie, obowiązki tak. Słabo. Dodatkowe benefity - karta lunchowa nadal zasilana tą samą kwotą od kilku lat a dla porónania ceny produktów klienta oczywiście kolejny raz podniesione. Jest jakiś multisport, owoce w biurze ale to żadne benefity obecnie. Poziom wejścia jest bardzo niski i w obecnej sytuacji bierze się każdego kto "umie włączyć komputer" byleby zaakceptował śmieszne pieniądze(z czego 3/4 odchodzi po wejściu w wir pracy). Dobra firma dla kogoś może mieszkającego z rodzicami zaraz po szkole, z wiedzą na poziomie szkoły średniej z IT(stanowisko IT konsultanta na słuchawce). W innym przypadku na prawdę radzę nawet nie tracić czasu na kandydowanie. A jeżeli przeczyta to ktoś z kierownictwa - wystarczy podnieść pensje do sensownego poziomu to zwiększy się wydajność, zadowolenie i pracownicy nie będą uciekać a klient-gigant ma na to pieniądze ;)

haha
Inne
 Pytanie
@Maciuś

Motywacja czekoladą? Może KP, która pracowała w Wedlu, za mocno się inspirowała starą robotą. mam jednak nadzieję, ze w innych sprawach zrobiła postęp, bo w latach swej "kariery" na Zamojskiego była to jedna z najgorszych managerek przyciągnięta przez dyr sprzedaży jako desant z innymi 2 pannami z firmy C.

niczegotoniezmieni
Były pracownik
 Pytanie

To co tutaj padło w temacie pracy w Havi w MCUW jest szczerą prawdą. Od około 2 lat Havi pikuje w dół wchodząc Klientowi w 4litery. Idealne odwzorowanie jest w skeczu "Klient Nasz Pan" kabaretu Ani Mru Mru. Klient wymaga od Havi coraz więcej, jest coraz więcej obowiązków bez odpowiedniego wynagrodzenia. Nieraz ponad normę i 8h czas pracy. Do tego doszły nagle wyjazdy służbowe- świątek, piątek czy niedziela, Klient chce, pracownik musi. Nikt nie zwraca uwagi na to, że każdy z Nas moze mieć plany na popołudnia czy weekend. Rozliczenia wyjazdów realizowane są z dużym opóźnieniem, więc pracownik praktycznie funduje te delegacje z własnej kieszeni. Wiadomo kogo najczęściej wysyła się w delegacje. Praca 8h? Zapomnij! W wielu przypadkach dzwoni telefon po godzinach pracy i trzeba usiąść i pomóc. Nie wspomnę o braku szacunku ze strony niektórych pracowników McDonald's - czy to w restauracji podczas wizyty, czy to osób pracujących w biurze. Starsi panowie, którzy nie zaznali szczęścia i miłości w życiu w uprzejmy sposób wyżywają się na innych, wciąż "uprzejmie" informując ich, że są niekompetentni i nie nadają się do pracy. Dzwinym trafem ci starsi uprzejmi panowie są nie do ruszenia. Dodatkowo firma wprowadziła kartkówki z wiedzy dla konsultantów, oceny i ankietki jak w szkole. Każda ankietka uzależniona jest od humoru osoby, z którą się ją przeprowadza. Jesli ktoś jest wyrozumiały i kuma, że system to system i może się zepsuć i niekoniecznie mamy na to wpływ to nie ma problemu, ale jeśli kogoś ten system wkurzy to daje złą ocenę i koniec rumakowania. Z ocen z ankietek wyciągana ma być średnia do premi rocznej - prezesostwu to na rękę, gorsze oceny, mniej kasy na nagrody. A system jak był niedorobiony taki będzie dalej. Ankietki jak u telemarketerów i włażenie franczyzobiorcom w (usunięte przez administratora) to chleb powszedni ostatnimi czasy. Często też zdarza się, że Klient zleca w ostatniej chwili jakieś dodatkowe prace. Informacje o tych pracach są niekompletne i bez ładu i składu. Klient oczekuje przy tym, że wszyscy wszystko rzucą i ruszą do realizacji tego cudownego zlecenia. Po czym mają pretensje, że to nie działa tak jak zakładali. Obsługa HR również pozostawia wiele do życzenia - prędkość działania i organizacja to jakaś tragedia. Rok w rok jest problem z paczkami na Mikołaja dla dzieci. Mikołaj jak wszyscy wiedzą wypada 06.12, natomiast paczki/karty/bonusy przychodzą zazwyczaj przed świętami Bożego Narodzenia... Wisienką na torcie jest przychodzenia do biura podczas jego przebudowy, tylko po to żeby szef szefów widział Twoją twarz... halo, szefie szefów, obudź się! Nie tak się zarządza ludźmi! Ludzi trzeba motywować. A motywacja to coś innego niż ciągłe maile z pretensjami, że niczego nie potrafimy... Podsumowując, jesli ktoś jest psychicznie odporny na ciągłe zmiany na ostatnią chwilę, na wysłuchiwanie opierdzielu to polecam. Można się tu poczuć jak (usunięte przez administratora) Natomiast jeżeli ktoś szuka pracy w przyjemnej atmosferze i chciałby poszerzyć swoją wiedzę to niech omija tą firmę z daleka. Są duże wymagania co do wykonywanych obowiązków, bez szacunku do człowieka i bez odpowiedniego wynagrodzenia. Praca dobra na początek i na chwilę.

Gogogo
Kandydat
 Pytanie
@niczegotoniezmieni

Mówisz o pracy w Warszawie czy Krakowie ?

anonim Nowy wpis
Inne

Cześć, dodali znowu ofertę dla Magazyniera na Białołękę i w opisie znalazła się wzmianka o pracy w trzech strefach temperatur. Opiszecie jak się teraz tam w nich pracuje? zastanawiam się czy szybko bym się przestawił

anonim Nowy wpis
Inne

Czemu na magazyn podawane są widełki a na inne stanowiska już nie? mam na myśli ofertę dla Customer Service Managera. Mam wymagane doświadczenie z zarzadzania zespołem na Service Desku, odpowiada mi to, że praca wykonywana jest hybrydowo, u mnie to nie jest możliwe… Możecie podać jeszcze średnie zarobki, dla porównania?

On Nowy wpis
Kandydat

Witam byłem umówiony na rozmowę o pracę dnia 14.03 .2024 na godzinę 12.00. Przybyłem 20 minut w częściej po w puszczeniu mnie przez ochronę i skierowaniu do odpowiedniego miejsca w okienku powiedziałem Panu że mam rozmowę na 12.00 poinformował mnie ze mamy jeszcze czas i mam zaczekać. Czekałem do 25 po 12. Nikt do mnie nie wyszedl nikt do mnie nie zadzwonił. nie poinformował mnie ze jest opóźnienie. Jezeli tak traktują przyszłego pracownika to nie chce wiedzieć co się dalej tam dzieje. ZENADA OMIJACIE FIRME SZEROKIM ŁUKIEM

anonim Nowy wpis
Inne

Podobnie jak ktoś podpytywał w jednym z wątków o miejscowość mam co do niej zagwozdkę. Chodzi konkretniej o zarobki dla magazyniera. W ofercie na Białołękę piszą o przedziałach od 4 700 zł do 5 500 zł. nie ma ich jednak wskazanych w kontekście Bierunia. Ciekawi mnie czy mimo wszystko są podobne tak samo jak ogólne warunki?

Magazynier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Full time

Pytania

Ive choosen to work in havi logistics in kiwi job. But no one does not answering to me

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
niczegotoniezmieni
Były pracownik
 Pytanie

To co tutaj padło w temacie pracy w Havi w MCUW jest szczerą prawdą. Od około 2 lat Havi pikuje w dół wchodząc Klientowi w 4litery. Idealne odwzorowanie jest w skeczu "Klient Nasz Pan" kabaretu Ani Mru Mru. Klient wymaga od Havi coraz więcej, jest coraz więcej obowiązków bez odpowiedniego wynagrodzenia. Nieraz ponad normę i 8h czas pracy. Do tego doszły nagle wyjazdy służbowe- świątek, piątek czy niedziela, Klient chce, pracownik musi. Nikt nie zwraca uwagi na to, że każdy z Nas moze mieć plany na popołudnia czy weekend. Rozliczenia wyjazdów realizowane są z dużym opóźnieniem, więc pracownik praktycznie funduje te delegacje z własnej kieszeni. Wiadomo kogo najczęściej wysyła się w delegacje. Praca 8h? Zapomnij! W wielu przypadkach dzwoni telefon po godzinach pracy i trzeba usiąść i pomóc. Nie wspomnę o braku szacunku ze strony niektórych pracowników McDonald's - czy to w restauracji podczas wizyty, czy to osób pracujących w biurze. Starsi panowie, którzy nie zaznali szczęścia i miłości w życiu w uprzejmy sposób wyżywają się na innych, wciąż "uprzejmie" informując ich, że są niekompetentni i nie nadają się do pracy. Dzwinym trafem ci starsi uprzejmi panowie są nie do ruszenia. Dodatkowo firma wprowadziła kartkówki z wiedzy dla konsultantów, oceny i ankietki jak w szkole. Każda ankietka uzależniona jest od humoru osoby, z którą się ją przeprowadza. Jesli ktoś jest wyrozumiały i kuma, że system to system i może się zepsuć i niekoniecznie mamy na to wpływ to nie ma problemu, ale jeśli kogoś ten system wkurzy to daje złą ocenę i koniec rumakowania. Z ocen z ankietek wyciągana ma być średnia do premi rocznej - prezesostwu to na rękę, gorsze oceny, mniej kasy na nagrody. A system jak był niedorobiony taki będzie dalej. Ankietki jak u telemarketerów i włażenie franczyzobiorcom w (usunięte przez administratora) to chleb powszedni ostatnimi czasy. Często też zdarza się, że Klient zleca w ostatniej chwili jakieś dodatkowe prace. Informacje o tych pracach są niekompletne i bez ładu i składu. Klient oczekuje przy tym, że wszyscy wszystko rzucą i ruszą do realizacji tego cudownego zlecenia. Po czym mają pretensje, że to nie działa tak jak zakładali. Obsługa HR również pozostawia wiele do życzenia - prędkość działania i organizacja to jakaś tragedia. Rok w rok jest problem z paczkami na Mikołaja dla dzieci. Mikołaj jak wszyscy wiedzą wypada 06.12, natomiast paczki/karty/bonusy przychodzą zazwyczaj przed świętami Bożego Narodzenia... Wisienką na torcie jest przychodzenia do biura podczas jego przebudowy, tylko po to żeby szef szefów widział Twoją twarz... halo, szefie szefów, obudź się! Nie tak się zarządza ludźmi! Ludzi trzeba motywować. A motywacja to coś innego niż ciągłe maile z pretensjami, że niczego nie potrafimy... Podsumowując, jesli ktoś jest psychicznie odporny na ciągłe zmiany na ostatnią chwilę, na wysłuchiwanie opierdzielu to polecam. Można się tu poczuć jak (usunięte przez administratora) Natomiast jeżeli ktoś szuka pracy w przyjemnej atmosferze i chciałby poszerzyć swoją wiedzę to niech omija tą firmę z daleka. Są duże wymagania co do wykonywanych obowiązków, bez szacunku do człowieka i bez odpowiedniego wynagrodzenia. Praca dobra na początek i na chwilę.

Zainteresowany
Kandydat
@niczegotoniezmieni

Boże, jak ja się cieszę że nie wziąłem/ nie dostałem tej roboty :3 Pani dyrektor wyczuła, że jednak mam oczekiwania co do pracodawcy i dlatego wycofała propozycję XD

My
Pracownik
@niczegotoniezmieni

Popieramy w kwestii działania HR. Spóźnienia i pomyłki na skalę dotąd niespotykaną.

Gogogo
Kandydat
 Pytanie
@niczegotoniezmieni

Mówisz o pracy w Warszawie czy Krakowie ?

Maciuś
Były pracownik

Obecnie w firmie ma miejsce exodus pracowników, który chyba nie chce zostać zauważony przez górę. Zarówno osoby, które trzymały to wszystko w ryzach zasypane natłokiem obowiązków za nieproporcjonalną wypłatę jak i osoby, które po kilku dniach na stanowisku konsultanta decydują się na opuszczenie tej firmy widząc z czym będą miały do czynienia. Spora liczba pracowników aktywnie również szuka innej pracy. Po ponad roku od opinii obserwatora(prawdziwa w 100%), która jest pierwsza po wejściu na gowork nie zmieniło się nic na lepsze. Na początku miała miejsce podwyżka pensji po wynegocjowaniu nowego kontraktu z klientem. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać bo jej wysokość już na tamten moment budziła politowanie i nie pokrywała nawet poziomu inflacji. Nie mówiąc już nawet o wynagrodzeniu za zwiększoną liczbę obowiązków. Przy obecnych cenach wynajmu w Warszawie i cenach ciężko się utrzymać z tej pensji nie dzieląc mieszkania z kimś. Pojawił się za to iście komiczny sposób motywowania pracowników pizzą bądź czekoladą za osiągnięcie wyników danego dnia/przysługę. To nie żart. Wypłacane są nadgodziny, które chętnie rozdawane są w obecnej sytuacji braku pracowników. Brak nawet hybrydowego systemu pracy(zdalnie jedynie w nocy) i pracowników ściąga się do biura. Poziom 6000zł, który padł w opinii niżej dla konsultanta informatycznego jest nieosiągalny w tej firmie. Tyle z tego co wiem dostają pracownicy po awansie z początkowego stanowiska a i to z dopiskiem brutto, po zrozumieniu jak działa ekosystem klienta(a działa fatalnie). Na początek trzeba sporo ponad tysiąc odjąć od tej kwoty. Trzynastki są ale śmieszne. Liczba obsługiwanych punktów klienta ciągle rośnie(obecnie już ponad 500), co chwilę pojawia się jakieś nowe rozwiązanie generujące problemy oraz pojawiają się decyzje, o których pisał Obserwator - z daleka od pracowników, bez jakiekolwiek rozeznania i pozbawione sensu. W dalszym ciągu wynagrodzenie nie rośnie, obowiązki tak. Słabo. Dodatkowe benefity - karta lunchowa nadal zasilana tą samą kwotą od kilku lat a dla porónania ceny produktów klienta oczywiście kolejny raz podniesione. Jest jakiś multisport, owoce w biurze ale to żadne benefity obecnie. Poziom wejścia jest bardzo niski i w obecnej sytuacji bierze się każdego kto "umie włączyć komputer" byleby zaakceptował śmieszne pieniądze(z czego 3/4 odchodzi po wejściu w wir pracy). Dobra firma dla kogoś może mieszkającego z rodzicami zaraz po szkole, z wiedzą na poziomie szkoły średniej z IT(stanowisko IT konsultanta na słuchawce). W innym przypadku na prawdę radzę nawet nie tracić czasu na kandydowanie. A jeżeli przeczyta to ktoś z kierownictwa - wystarczy podnieść pensje do sensownego poziomu to zwiększy się wydajność, zadowolenie i pracownicy nie będą uciekać a klient-gigant ma na to pieniądze ;)

TO JA
Były pracownik
 Pytanie
@Maciuś

Zajrzałem tu z ciekawości, ale nie tego się spodziewałem. Naprawdę przykro się to czyta :( Miałem nadzieję, że zespół, z którym po wielu miesiącach wahania zdecydowałem się rozstać, wyjdzie z kryzysu. Bardzo szkoda, że przez rok (a tak naprawdę dużo więcej) nikt nie wyciągnął wniosków i nadal nic w wielu kwestiach się nie zmieniło. Powiedziano i napisano już o wszystkim tyle, że przy odrobinie dobrej woli i chęci, osoby decyzyjne już dawno by z tego skorzystały, niczym z podręcznika z serii "For Dummies". Na co więc firma liczy? Po takim czasie nawet najbardziej wytrwali (a i najbardziej leniwi) pracownicy tracą w końcu nadzieję i cierpliwość. Znaleźć w Warszawie bardziej satysfakcjonującą pod różnymi względami pracę nie jest aż tak trudno, żeby wiązać się na stałe z firmą, w której nie zostanie to docenione. Zarówno firma jak i klient chyba cały czas są święcie przekonani, że pracowników spotkał jakiś wyjątkowy zaszczyt i to powinno wystarczyć w zamian za ich wiedzę, pracowitość i lojalność. Oczekiwanie przez cały czas wysokich rezultatów i jakości, nie potrafiąc ich adekwatnie wynagrodzić, jest w dłuższej perspektywie całkowicie demotywujące. Wraz z odejściami kolejnych doświadczonych pracowników ulatuje bezcenna wiedza, której nie da się uzupełnić prowadząc rekrutacje (rozwiązania specyficzne dla klienta). Na przestrzeni paru lat wspólnie włożono wiele wysiłku w to, żeby dostarczać usługi zgodnie z oczekiwaniami klienta, ale zespół fizycznie nie jest w stanie tego poziomu utrzymać przy takiej rotacji. Bezpowrotnie stracono szansę na to, żeby długofalowo utrzymać efekty, na uzyskanie których poświęcono tyle sił i środków. Zmarnowano efekty naszej wspólnej pracy. Morale jest na tyle niskie, że chyba nikt nie chce polecać tej pracy znajomym, a i nowo zatrudnieni pracownicy szybko się orientują, że nie jest kolorowo. Do tego brak zaufania do zespołu, które zostało wymuszone przez pandemię, skoro obecnie praca zdalna przestała być zupełnie możliwa, a we wcześniejszych latach nie była brana pod uwagę w różnych sytuacjach. Moje wynagrodzenie na początku 2019r. zatrzymało się na poziomie, który osiągnąłem w 2015r. w poprzedniej pracy. Wtedy było wysokie jak na Warszawę, ale w ciągu paru lat stało się niezadowalające dla niemłodej już osoby z niemałym doświadczeniem. Przez 2 lata nie wzrosło nawet o wskaźnik jednocyfrowej inflacji i nikt nie widział w tym problemu. Dziwiono się natomiast małemu zaangażowaniu i słabnącej motywacji, widząc przyczyny jedynie po stronie pracownika, przez wiele miesięcy nie potrafiąc zaangażować go w nic rozwijającego. W nowej pracy na start dostałem wynagrodzenie, które tutaj było praktycznie nieosiągalne (sądząc po reakcjach przełożonych w trakcie rozmów), pomimo większego zakresu odpowiedzialności i przepracowania kilku lat. W mojej obecnej pracy na początku możliwej ścieżki rozwoju kariery stało się faktem, a dalej być tylko lepiej. Po roku prawdopodobne jest osiągnięcie wynagrodzenia o 100% wyższego niż w momencie kiedy opuszczałem Havi. Różnice są tak duże, że naprawdę trzeba nie chcieć zarabiać więcej albo zupełnie w siebie nie wierzyć, żeby tkwić tutaj z nadzieją, że ktoś w końcu zechce coś naprawdę zmienić. Zarabiając na odpowiednim poziomie nikt nie rzuca dla 500zł pracy, którą lubi. Prawdopodobnie jednak w obecnej sytuacji gospodarczej, przy braku inicjatywy przełożonych w docenianiu pracowników, przy stale rosnącej różnicy wynagrodzeń względem średniej na podobnych stanowiskach w Warszawie, moi byli koledzy z pracy będą korzystać z jakiejkolwiek szansy na zmianę pracy. Przecież nikt nie zaproponuje podwyżek rzędu 50%, skoro do tej pory o 5% rocznie trzeba było poprosić i uzasadnić. Roczna premia była warta wzięcia pod uwagę jako wynagrodzenie za nadgodziny i włożony wysiłek parę lat temu. Natomiast w obecnej chwili, przyznawana na innych zasadach i będąca % od coraz mniej atrakcyjnego wynagrodzenia, niemal straciła na znaczeniu. Można to sobie wyrównać w innej pracy na lepszych warunkach w ciągu maksymalnie paru miesięcy. A przecież i w innych firmach są premie. Pomijam całą resztę, jak np. możliwość rozwoju kompetencji i awansu na jasnych i równych zasadach. Z obecnej perspektywy moja poprzednia praca brzmi co najmniej niepoważnie. Jestem niemal pewien, że mimo to nadal rozmowy z pracownikami prowadzone są na zasadzie "przecież to Ty chcesz czegoś od nas". Jeśli nie miałbym innego doświadczenia zawodowego to pewnie wydawałoby mi się, że to wszystko jest OK i po co szukać czegoś innego. Na szczęście to nie była moja pierwsza praca w IT, a ja od samego początku dzieliłem się zarówno swoją wiedzą, jak i konstruktywną krytyką i pomysłami. Na koniec usłyszałem jedynie, że od miesięcy tylko narzekam. Ciekawe czy po roku byłbym w tym nadal liderem ;) Wystarczyłoby uczciwie przyznać, że dla tej firmy i klienta IT jest kosztem i nigdy nie będzie traktowane tak jak w firmach, dla których IT jest głównym obszarem działalności. Życzę Wam wszystkim wytrwałości i powodzenia :)

Ronald
Były pracownik
@Maciuś

Jako były pracownik sprzed kilku lat jestem pod wrażeniem jak niewiele się zmieniło, głównie pod kątem negatywnych rzeczy. Brzmi to wszystko jak powody dla których kiedyś odszedłem, mimo awansu na wyższe stanowiska (które różniły się tylko wzrostem ilości obowiązków, a nie pensji). Niejasne zasady (śmiesznej) premii i awansów, odliczanie czasu w łazience w ciągu dnia - dosłownie co do sekund, bonusy świąteczne wypłacane po świętach mimo zapewnień że będą na czas, 1-2 osoby obsługujące 500 dzwoniących restauracji w godzinach nocnych jako norma, "oddelegowanie" na wyższe stanowiska na okres kilku miesięcy ze starą pensją jako mechanizm "awansu", zdeptywanie inicjatyw i rozwiązań ułatwiających pracę, woda sodowa uderzająca niektórym liderom do głowy (i ich podejście do mikromanagementu, czasem prawdopodobnie podchodządze pod (usunięte przez administratora)), niekończące się problemy i telefony... Praca tak zła że do dziś mam stres jak sobie o tym przypomnę, a minęły lata. No i ograniczenie benefitów, np. ilości rozdawanych bonifikart z 5 do 2.

SPOWNIK
Kandydat
 Pytanie
@TO JA

A przyjmują jeszcze na dzień dzisiejszy pracowników do Helpdesku w firmie o której piszesz? Mógłbyś mi napisać na maila jak ta firma się nazywa?

_
Były pracownik
@SPOWNIK

Hej. To zupełnie inny charakter działalności, nie mam HD/SD.

haha
Inne
 Pytanie
@Maciuś

Motywacja czekoladą? Może KP, która pracowała w Wedlu, za mocno się inspirowała starą robotą. mam jednak nadzieję, ze w innych sprawach zrobiła postęp, bo w latach swej "kariery" na Zamojskiego była to jedna z najgorszych managerek przyciągnięta przez dyr sprzedaży jako desant z innymi 2 pannami z firmy C.

IT specialist
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki na stanowisku IT Specialist w Warszawie?

Teresa
Inne
@IT specialist

Czy występują spore rozbieżności między stolicą a pozostałymi miejscowościami, że padło to zapytanie? Jeśli tak to ile mniej więcej mogą wynieść? W pozostałych są już równe czy jest któreś miasto gdzie raczej najmniej wpada?

Luki
Kandydat
 Pytanie

Witam Jakie zarobki w firmie ma kierowca C+E? I czy wszystko jest na umówię? Po ile godzin miesięcznie się pracuję? Proszę tylko o poważne odpowiedzi.

były_pracownik
Były pracownik
@Luki

ty się tam nie pchaj , chyba że nie masz rodziny to spoko, ale kasa do (usunięte przez administratora) kierownictwo tez ma cię w (usunięte przez administratora) 220h to min w miesiacu za marne 4,5 maks 5tys.

1990
Pracownik
@Luki

Jak będziesz jak osioł(Jest tu kilku takich) brał robotę za dwóch. Mówię tu o jazdie zestawem, głównie w nocy, przeladunkach, wiecznym rozpinaniu, szukaniu miejsca na zostawienie przyczepy, wjazdach pod zakaz. Z bonusów jeszcze rozkładanie wózków i palet, żeby się zmieścić, oraz praca w sobotę do nocy. Jak, któryś czasami prawdę powie to w okolicach 5.5-6(tylko nie dopowie ze zrobi 1.5 etatu)Jazda malym tu jest bardziej ludzko, ale (usunięte przez administratora) z czasem wiecznym staniem w korkach, pchaniem wózków, przepychanek u klienta i atmosfery (usunięte przez administratora) bo ty musisz wszystko, a oni nic.Humory magazynu i kierowniczka, wypisywanie maili i robienie zdjęć. Tu okolice 5. Robota specyficzna, czesto ponad siły, duża rotacja, ostatnio kilku odeszło, kilku przyszło, nie wielu zostalo. Przyjdź sprawdź są osoby co pracują 20lat, są takie co były 1 dzień

Johnny
Kandydat
@były_pracownik

Za 220 godzin 4,5 mx 5 tys na rękę to rzeczywiście marne wynagrodzenie za jazdę na C+E, na samym C na betoniarce zarobisz od 5 w górę, i nie musisz z niczym latać ani niczego rozliczac słabe, myślałem że to porządna firma i że zarobki min 7 tys

Teresa
Inne
@Johnny

Czyli ta betoniarka to nie tutaj, którą przytaczasz jako alternatywę? A powiedz mi, bo widzę że kandydujesz, to na podstawie czego wcześniej mimo wszystko myślałeś, że firma jest porządna? Co na to wskazuje?

Pytanie
 Pytanie

Havi Logistics Sp. z o.o. wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na Pracuj.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako Administrator IT.

Odpowiedź
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

No i gdzie pytanie?

Teresa
Inne
@Odpowiedź

Z jakiego powodu jest poszukiwany? Czy to wynik rotacji czy może poszerzają zespół? Na jakie ewentualnie stanowiska można awansować?

Jshshagahkd
Były pracownik
 Pytanie
@Teresa

Wynik rotacji. Tutaj żaden zespół nie jest powiększany, wręcz przeciwnie. Na jakie stanowisko można awansować? Na żadne. Serio. Lepiej znaleźć coś innego

Teresa
Inne
@Jshshagahkd

Aha, no dobra. Napisałeś, że wynik rotacji. A znasz konkretny powód? Zespół nie jest powiększany czyli ile osób tutaj obecnie się zatrudnia?

Karol
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Chciałbym zapytać o pracę na stanowisku kierowcy w Warszawie. Czy pensja jest wypłacana na czas, czy Państwo polecają? Będę wdzięczny za informację.

Karaluch
Były pracownik

Praca w MCUW-IT skierowana jest głównie dla osób z zapędami masochistycznymi. Im dłuższy staż w firmie tym większe prawdopodobieństwo na konieczność skorzystania z pomocy psychologa czy nawet psychiatry. Na starcie jesteśmy mamieni obietnicami rozwoju, dobrymi warunkami, benefitami które jak się później okazuje są jedynie zasłoną dymną poważnych problemów zarządu. Próg wejścia nie istnieje. W związku z regularnymi wypowiedzeniami umów ze strony doświadczonych pracowników firma łapie się za byle jaki nabytek. Jeżeli chodzi o nowych konsultantów to albo są skrajnie niekompetentni albo na tyle inteligentni, żeby zakończyć współpracę przed końcem okresu próbnego. Płaca – żałośnie niska. Pracownicy – niedoceniani. Warunki – mierne (praca może być wykonywana w całości zdalnie ale konsultanci nie mają takiego przywileju nawet na wniosek czy prośbę, konieczność dyspozycyjności w weekendy, święta itp.) Perspektywa na rozwój – brak. Na osobę dyrektora nie warto marnować pikseli - Sztuczny, wyjątkowo niegodny zaufania. Senior IT Supervisor nie ma pojęcia w jaki sposób działa system ani nie zna zakresu wsparcia zapewnianego przez firmę. Nie wykazuje znajomości elementarnej wiedzy w zakresie technologii informatycznych pomimo stanowiska sygnowanego skrótem IT. Kompetencje kończą się na klikaniu myszką, pisaniu maili, korzystaniu z aplikacji Teams czy sporadycznie na służeniu jako osobisty konsultant dla poszczególnych klientów, którzy w ten sposób mogą nagminnie obchodzić prawidłową ścieżkę eskalacji. Sama persona charakteryzuje się brakiem empatii i nie interesuje się zdaniem pracowników co w połączeniu z uległością wobec klienta prowadzi do kuriozalnych sytuacji gdzie członek zespołu jest oddelegowany do naprawy usterki o bardzo niskiej szkodliwości w momencie gdy ustawiona jest już kolejka restauracji, które mają problemy ze sprzedażą. Nikt nie wie za co ten człowiek odpowiada ani skąd się wziął a jego stanowisko wydaje się całkowicie zbędne. Z plusów, to jak mówi przysłowie – „Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie” a że w Havi jest bieda, smród i wszyscy tkwią w bagnie jednakowo to można spotkać całkiem fajnych ludzi. Na tym plusy się kończą. Pracę w tej firmie można przyrównać do noszenia wyjątkowo niewygodnych butów tylko po to, żeby po jakimś czasie je zdjąć i wpisać to sobie w CV.

JaJuzNicNieMusze
Były pracownik

Liczba kierowców "-3", a dopiero mamy styczeń. I to jest najlepszy komentarz

Teresa
Inne
@JaJuzNicNieMusze

minus? teraz nagle się to zminuowało? a tak w sumie to ile ich tu trzeba, żeby wszystko dobrze działało?

Pirx
Kandydat
 Pytanie

Ile dają w IT centrum usług wspólnych? Rozważam przeniesienie z Krakowa do stolicy. Czy pobory rzędu - programista 15k są u nich osiągalna? Czy biorą wszystkich jak leci z byle ze zdanymi maturami?

XD
Były pracownik
@Pirx

Podziel przez 2 ;) W CUW IT nie ma programistów.

PS.
Były pracownik
@Pirx

CUW IT robi bardziej utrzymanie niż rozwój. Ten jest realizowany głównie przez zewnętrznych dostawców. W związku z tym jest sporo przepychanek i odpowiedzialności za cudzą pracę.

Ilona
Inne
@PS.

A kary kto ponosi za błędy w takim układzie?

odp
Były pracownik
@Ilona

Nie kojarzę sytuacji, żeby firma zewnętrzna odpowiedziała za opóźnienia czy błędy, ale trzeba za wszystkich trzeba świecić oczami. Nawet jeśli wcześniej było to zgłaszane (również bezpośrednio do klienta) z prośbą o wsparcie w danej sytuacji. Najlepiej na wszystko mieć podkładkę, bo osobom podejmującym decyzje (czasem samodzielnie, wbrew faktom i zdrowemu rozsądkowi) czasami zanika pamięć ;) Niby koleżeńska atmosfera, ale jak coś pójdzie niepomyślnie to "góra" szuka kozła ofiarnego zamiast wziąć odpowiedzialność za podejmowane decyzje lub brak działania. Lepiej pracuje się w firmach, w których relacja klient-dostawca jest bardziej wyraźna.

nicdobregotunieznajdziesz
Były pracownik
 Pytanie
@odp

Oj tak, to prawda. Kiedyś szło się dogadać z klientem bo i pracowali tam rozsądni ludzie. Rozsądni ludzie odeszli lub przeszli do mnie wymagających decyzyjności działów, zatąpili ich ludzie, którzy myślą, że na ostatnią chwilę cuwit zdziała cuda i takie kwiatki się dzieją. Później pełno baboli, grube tłumaczenia przed "szefami" i ciągłe pretensje od nich, że coś jest źle. Jak niby ma być dobrze? A ta koleżeńska atmosfera to pic na wodę. Guru cuwitu jest fałszywy jak lis i wszyscy o tym wiedzą. Jedynie ludzie w poszczególnych działach są w porządku, ale i to nie wszyscy. Natomiast sam klient nie potrafi zapanować nad własnymi pracownikami, komunikacja pomiędzy nimi jest na poziomie przedszkola- śmiem twierdzić, że czasami nawet grają w głuchy telefon przekazując sobie informacje- więc nie ma co oczekiwać dobrych efektów.

Emilia
Inne
@nicdobregotunieznajdziesz

Czyli raczej nie polecasz aplikować? A te stawki co pisali wcześniej to aktualne są? Czy coś się zmieniło?

jeszczetupracuje
Pracownik
@Emilia

Oczywiście, że stawki się nie zmieniły. To co zostało napisane to prawda

cmax
Pracownik

Słyszałem, że idą przetasowania w CUW. Będą być może ciąć koszty i wakaty. Postęp przybiera na sile :)

Sylwia
Inne
@cmax

A ile w tej chwili zarabia się w centrum? Tutaj padają kwoty jedynie w kontekście stanowiska konsultanta IT. Masz jakieś inne cenne przykłady? (cenne, bo mamy stagflację, raczej nikt nie marzy o nadzianiu się na niskie stawki :3).

nicdobregotunieznajdziesz
Były pracownik
@cmax

Jeśli ma być tak jak piszesz to daleko nie zajadą z tak pozostałą obstawą ???? obowiązków coraz więcej, pracy coraz więcej. A jeśli chcą ciąć koszty to niech nie robią remontów i zlikwidują bezsensowne wyjazdy służbowe, za które ponoć bardzo opieszale oddają pieniądze. Natomiast jeżeli to podpucha to przetasowanie już się samo robi wśród najlepszych pracowników ????

Zainteresowany
Kandydat

Polecam porozmawiać z Panią kierowniczką- od razu człowiek wie, dlaczego nie warto nawiązywać współpracy z tymi ludźmi XD Z miejsca zaproponowała mi stanowisko, ale do czasu aż podam swoją decyzję po spotkaniu, pozwoliłem sobie zadzwonić z kilkoma pytaniami- bardzo się to nie spodobało :p Pomimo wyraźnej informacji z mojej strony, że rozważam innych pracodawców, Pani kierownik była potwornie oburzona tym, że śmiałem prosić o wysłanie propozycji warunków wynagrodzenia w formie pisemnej. Będę tutaj parafrazował ale z grubsza szło to w ten ton- "jak ja śmie zadawać pytania i negocjować z tak małym doświadczeniem." "Tabela prowizyjną to poufne dokumenty firmowe" itp. XD Nie bez powodu mają tutaj taka ocenę a nie inną. Dobrze, że sami ocalili mnie przed wdepnięciem na tą minę :)

Probuje tu
Kandydat
@Zainteresowany

Dokladnie to samo mnie spotkalo, tylko na inne stanowisko. Ludzie z firmy opowiadaja ile to sie niby zarabia, ale po prosbie o dokument szybko zmieniaja front. Czyli zarobisz , ale tylko jak Ci pozwolimy.. Podstawa smieszne pare zloty wyzsza od najnizszej krajowej i reszta jakies premie i inne skladniki. Widac ze firma nastawiona na wyzysk taniej sily roboczej i kierowniki na dziobanie z wynagrodzenia pracownika. A personel szuka nieświadomych do tego procederu. Sama oferta ktora proponuja to tez smiech na sali ,a nie pieniadze.

Teresa
Inne
@Probuje tu

no cóż, a piszesz że parę złoty większa niż najniższa. To tak z ciekawości od stycznia musieliby podwyższyć czy przewyższa mimo wszystko nowy próg? drugiej strony ludzie normalnie się zatrudniają, więc coś innego w warunkach chyba musi być nawet ok?

Probuje tu
Kandydat
@Teresa

"Drugą ukaraną spółką jest Havi Logistics, również zajmująca się transportem towarów. Postępowanie wykazało, że od lutego do kwietnia 2020 r. przedsiębiorca nie zapłacił lub uregulował z opóźnieniem zaległości wynoszące łącznie ponad 155 mln zł. Liczba faktur VAT dokumentujących dostawę towarów i usług, za które spółka we wskazanym okresie zapłaciła z opóźnieniem wyniosła 4597. Po zastosowaniu wzoru przewidzianego w ustawie Prezes UOKiK nałożył ponad 426 tys. zł na Havi Logistics (426 587,62 zł)" Tylko idi_ota może się tam zatrudnić.

Zainteresowany
Inne

Polecam porozmawiać z Panią kierowniczką- od razu człowiek wie, dlaczego nie warto nawiązywać współpracy z tymi ludźmi XD Z miejsca zaproponowała mi stanowisko, ale do czasu aż podam swoją decyzję po spotkaniu, pozwoliłem sobie zadzwonić z kilkoma pytaniami- bardzo się to nie spodobało :p Pomimo wyraźnej informacji z mojej strony, że rozważam innych pracodawców, Pani kierownik była potwornie oburzona tym, że śmiałem prosić o wysłanie propozycji warunków wynagrodzenia w formie pisemnej. Będę tutaj parafrazował ale z grubsza szło to w ten ton- "jak ja śmie zadawać pytania i negocjować z tak małym doświadczeniem." "Tabela prowizyjną to poufne dokumenty firmowe" itp. XD Nie bez powodu mają tutaj taka ocenę a nie inną. Dobrze, że sami ocalili mnie przed wdepnięciem na tą minę :)

Administrator

Havi Logistics Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Logistyk. Zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami z bezpośredniego spotkania z rekruterem. Wasza opinia może pomóc innym osobom, rozważającym pracę w przedsiębiorstwie.

Ania
Kandydat
 Pytanie
@Administrator

Jakieś opinie o stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Logistyki?

Gabriela
Inne
@Ania

Co konkretnie chcesz wiedzieć? Jak atmosfera, zarobki czy coś innego? A może już brałeś udział w rekrutacji?

Adelayda
Kandydat

Byłam na rozmowie tam. Szukają oszczędności na maxa. Na pytanie czy dostanę 6000zł jako konsultant informatyczny zaśmieli mi się w ryj. Firma bez perspektyw. Dobra na okres przeczekania. Pozdrawiam Agata

Teresa
Inne
@Adelayda

Ty tak całkiem poważnie z tym piszesz? To ile jako kontrę Ci powiedzieli, bo aż ciekawa jestem

Dar.ka
Kandydat
 Pytanie

Hej, jakieś opinie o pracy na stanowisku młodszego specjalisty logistyki? Sylwia do oddziału w Warszawie na Białołęce.

Dar.ka
Kandydat
@Dar.ka

Szukają do*

Falus
Kandydat

Płacą 4000 dla informatyka, to bardzo mało jak na stolicę. Szukam innego korpo, gdzie pracownik będzie mieć liczne premie i dodatki. Pozdro

Zostaw merytoryczną opinię o Havi Logistics Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Havi Logistics Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Havi Logistics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Havi Logistics Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Havi Logistics Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Havi Logistics Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Havi Logistics Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii