JAWENT JAROSŁAW WELSANT

Toruń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 33 ocen.

Opinie o JAWENT JAROSŁAW WELSANT

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JAWENT JAROSŁAW WELSANT

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@Oszukany czy masz pomysł jak rozwiązać tą sytuację? Próbowałeś się dogadać z JAWENT JAROSŁAW WELSANT? Czy są jeszcze inni w takiej sytuacji?

Oszukany

Witam wszystkich moja firma też została oszukana przez Jawent Jarosław Welsant napiszcie jak odzyskaliście swoje pieniądze. JAK WRESZCIE SKOŃCZYĆ Z TYM OSZUSTEM! !!!!!

bejbi
użytkownik zarejestrowany

a jednak skoro firma kompleksowe usługi w zakresie budownictwa świadczy i istnioeje chyba już ze dwadzieścia na rynku to nawet za te praktyki to jednak mogłaby jakoś porządnie zapłacić jak ktoś zdolny jest

Marcin

No a widzieliscie ta cene ?? smiechu warte .

znajomy

Hahaha Jaras ma opis na otodom: LUKSUSOWY dom na sprzedaz no tutaj poszedl po bandzie .Przerobiona stara chata :)))Nawet w takich przypadkach kłamie .Byłem w tej chacie za darmo bym tego nie chciał .

marek

W lwówku tez nie płacił ludziom i poodchodzili.Co za perfidnosc w jakich czasach ten czlowiek zyje nigdy ludziom nie płacił i nie płaci czy on mysli ze będą dla niego za darmo pracowac gdzie ten czlowiek ma mózg.Jeszcze nigdy nie słyszalem o pracowawcy aby tak wykorzystywał ludzi .

sąsiad

Bo u grubasów jest jedna zasada ,pracuj a o wyplate sie nie pytaj,w Opalenicy w kawiarni było 2 uczniów i tez pieniędzy nie dostawali ,ze o pracownikach juz nie wspomnę.Nawet dzierżawy za kawiarnie nie płacił dlatego miał wypad .Ludzie wszedzie do pracy tylko nie u grubasa i grubaski .

praktykant

gdyby byla opinia -1 to bym taka dala, ja zaluje ze bylam tam na praktykach o wyplate do teraz sie dopominam i ciagle mnie w konia robia!!! chodzi o ich restauracje we lwowku

klient

No niestety u grubasa ani profesionalizmu ani szacunku dla ludzi.Tak jak w budowlance tak i w gastronomii .Totalna masakra w obu przypadkach .

Marcin

A sielinkowska rudera stoi i niszczeje tam jedynie maska na nos , kajak no i mozna popływac :DDDDDD

Marcin

NO KOLEGO BUDOWLANCU Z BARDZO FACHOWEJ I SOLIDNEJ FIRMY PONOC :))))) TAK ŻES ZBUDOWAŁ :)))

Mirosław

Na razie grubas tonie w długach ,może gdy uda mu sie sprzedac sielinkoską rudere to jakos wyjdzie panie LANK ,tylko kto to kupi zatopione piwnice z cuchnacymi zapachami.

znajomy

Panie Amego nadejdzie czas sprawiedliwosci a wtedy będziemy swiętowac :)

znajomy

:DDDDDDDDDDDDDD No i wreszcie dobierają sie Grubasowi i Grubasce do du.. Koniec dorabiania sie na ludzkiej krzywdzie.Do poczytania na stronie, Nasze komunikaty.pl.Ajeszcze sprostowanie Panie Garuda brak jednego zera na końcu .

marcin

Panie pika niech pan tego nie robi,wszedzie tylko nie tam.Sam tam pracowałem i co miesiac proszenie sie o pieniadze oszukiwal ile mógł,tak jak on tak i jego zaklamana żona .Z góry panu mowie ze praca na czarno.Z miesiaca na miesiac bedzie pan czekal na dokumenty zatrudnienia i TAK ICH PAN NIE DOSTANIE,gdy pan z tej firmy odejdzie wmowi panu ze pan nigdy u niego nie pracowal.Takie sa zasady tej firmy.POZDRAWIAM I ODRADZAM.

pika
użytkownik zarejestrowany

Zastanawiam się nad podjęciem współpracy z tą firmą. Co prawda ich strona nie jest zbyt treściwa http://www.jawent.pl/ ale może znajdzie się jakaś dobra dusza, która podpowie jak obecnie sytuacja u nich się przedstawia, na jakie pieniądze można liczyć i co takiego wymagają podczas rozmowy rekrutacyjnej. Dzięki

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Garuda2014

daj spokój człowieku gdzie ty ku.. szukasz roboty wszedzie ale nie jarosław gruby welsant prosze!!!.

pracownik

Witam!Pan właściciel odpowiedział mi na temat pitu ,że nie ma mnie boleć głowa.A jednak głowa mnie rozbolała bo pitu jak nie było tak nie ma.I co mi na to Pan właściciel powie!!!!?????????????????

właściciel
@pracownik 03.03.2014, 18:32
Witam!Pan właściciel odpowiedział mi na temat pitu ,że nie ma mnie boleć głowa.A jednak głowa mnie rozbolała bo pitu jak nie by...

dziwne bo wszyscy jakoś dostali proszę podać publicznie imię i nazwisko to zaraz sprawdzimy czy przyszła od Pana zwrotka czy też może nie odbierał Pan poleconego i za moment pit Pana się cofnie jak to już było z paroma osobami nie trzeba być anonimowym tylko jawnie podać imię i nazwisko . Jeżeli Pan nie chce zrobić tego publicznie podaję maila biuro@jawent.pl . Podkreślam jeszcze raz wszystkie pity pracowników pracujących na umowę o pracę i umowę zlecenie zostały wysłane 28.02.2014 roku za pośrednictwem poczty polskiej do wszystkich pracowników i proszę osoby nie związane z firmą a wypowiadające się na tym forum o nie wprowadzanie nerwowej atmosfery , proszę się zająć swoimi firmami w których pracujecie i wreszcie odczepić się od mojej firmy . Podkreślam jeszcze raz , że Firma P.W. Jawent jest firmą uczciwą istniejącą na rynku od 20 lat i nadal będzie istniała - nikt i nic jej nie zniszczy nawet wasze nie zgodne z prawdą wygłaszane opinie . Jak komuś nie chce się pracować to nikt i nic go do tego nie zmusi , a ludzi w Europie wschodniej jest pełno który będą chcieli pracować . Bardzo dobrze , że wreszcie pozbyłem się wszystkich nierobów którzy myśleli , że za bycie w pracy i nich nie zrobienie ktoś im do 1500 euro.

WŁAŚCICIEL

POWIEM JESZCZE JEDNO DLA NIEROBÓW W TEJ FIRMIE NIE MA MIEJSCA WSZYSCY PISZECIE JAK JEST ŹLE W TEJ FIRMIE TYLKO JAKOŚ CZY PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ CHCECIE DO NIEJ WRÓCIĆ A JA ZAWSZE TWIERDZIŁEM ZE FIRMA TO WY PRACOWNICY I JAK O NIĄ BĘDZIECIE DBALI TAK BĘDZIE BYŁY OKRESY ŻE BYLI PRACOWNICY CO O NIĄ DBALI I BYŁO DOBRZE BYŁY PREMIE , BYŁY IMPREZY , JEŹDZILIŚCIE NA WYCIECZKI TEGO TU NIKT NIE NAPISAŁ - BO CI WSZYSCY CO TU PISZĄ TO SĄ OSOBY KTÓRE TYLKO PACZYŁY JAK SIĘ WYKRĘCIĆ OD ROBOTY , DUŻO KASY ZAROBIĆ(usunięte przez administratora)

Pracownik
@WŁAŚCICIEL 03.02.2014, 06:00
POWIEM JESZCZE JEDNO DLA NIEROBÓW W TEJ FIRMIE NIE MA MIEJSCA WSZYSCY PISZECIE JAK JEST ŹLE W TEJ FIRMIE TYLKO JAKOŚ CZY PRĘDZE...

Tak dla ciebie Jaruś każdy pracownik to nierub to dla tego wypłaty są opóźnione nawet do 3 tygodni ? Spłac wszystkich swojch pracowników i zacznij doceniać pracę ludzi co pracują z twojm szyldem na plecach bo to właśnie dzięki nim i ich pracy stać cię na twoje wybryki i odpychanie komorników sądowych i na tego twojego adwokata

Pracownik

Witajcie jestem ciekawy kto wystawi nam PIT za 2013 rok,ponieważ nie można sie dodzwonić do firmy,jak nie dostanę to Urząd Skarbowy będzie się domagał,od Firmy...........

WŁASCICIEL
@Pracownik 22.01.2014, 15:12
Witajcie jestem ciekawy kto wystawi nam PIT za 2013 rok,ponieważ nie można sie dodzwonić do firmy,jak nie dostanę to Urząd Skar...

NIECH CIĘ O TO GŁOWA NIE BOLI NA PEWNO PIT DOSTANIESZ NA CZAS ZGODNIE Z USTAWĄ PODATKOWĄ

wąsacz

stupek - 2013-09-14 22:45:51 powiedzcie mi jak to jest z pracą w Jawent.. piszecie, że gość jest niewypłacalny czy nie płaci pracownikom, a zapewnia ciągłość zleceń?Jak nie ma roboty w Polsce albo jest zima to lądujesz w Belgii i tam (usunięte przez moderatora) chyba że jest tam mróz i nie pozwalają robić to znowu lądujesz w Polsce na urlopie bez płatnym!! . W Belgi to robota na akord trzeba [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak głupi osioł a opóżnienia z kasą tam niestety też są...

rc01

Witam, ktoś może podać, gdzie teraz Jawent robi? Na jakich budowach i dla kogo? To istotne jeśli chodzi o odzyskanie waszej kasy. Jeśli ktoś wie to niech pisze tu, albo na maila ryszardc01@wp.pl Pozdr

Poznaniak760

Życzę wszystkim żeby odzyskali kasę a(usunięte przez moderatora) w końcu trafił tam gdzie jego miejsce już dawno jest !!! , najgorsza firma(szopka) jaka może być uciekać zdala! wszędzie tylko nie jawent [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] matacz i co nie tylko , oby go szlak trafił !! , dużo by tu pisać o tej czarodziejskiej firmie .

oszukany

jak je odzyskałeś ile czekałeś bo ja też mam taki problem

Robin Hood z Poznania

Odzyskałem poprzez komornika należne me pieniądze od firmy która prowadzi Welsant

robj

najpierw sprawdz co jest na umowie bo wedlug niej jezeli chcialby mnie oszukać to za dwanascie dni dostal bym 288,93 € podstawowej polskiej wypłaty + 516 € diety i odciągnął by mi za mieszkanie 164,72€ wiec dostałbym 640 ,21€ według tego co ty twierdzisz 1h równalaby się 6,66 € a ja dostałem 1170 € czyli jedna godzina wyszła 12,18 € wiec koles nie umiesz liczyc i zastanów sie co wypisujesz jak ktos jest nierobem to nierobem zostanie

anonim

lex - 2010-12-11 17:29:03 gorszej firmy nie znam Najgorszy (usunięte przez moderatora) wszech czasów!!!!!! PRACA W AKORDZIE A WYPŁACA TYLKO DIETY I KARZE SIĘ W (usunięte przez moderatora) CAŁOWAĆ!!!

lex

gorszej firmy nie znam

Zostaw opinię o JAWENT JAROSŁAW WELSANT - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JAWENT JAROSŁAW WELSANT