Opinie o Rhenus Logistics S.A. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Rhenus Logistics S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Rhenus Logistics S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Rhenus Logistics S.A. w Warszawa

E-VIS
Inne

Czekałam dziś na dostawę zaplanowaną przez Rhenus Delivery Services. Śledziłam jak samochód z moją przesułką przemieszcza się. Dostawa przewidziana była na 19.30 O godz. 20.30 pojawił się wpis : klient nieosiągnięty (jakiś analfabeta to pisał). Nie powiadomili mnie telefonicznie, że nie dojadą i nie dojechali. Za to wpisali kłamliwy status (pewnie muało być klient nieosiągalny). Jutro sprawę zgłaszam fo UOKIK Zi wszědzie gdzie się tylko da aby tacy pracownicy zostali ukarani. Nie za to, że siě nie wyrobili ale za brak informacji dla klienta i za KŁAMSTWO jakie wpisali. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą i zachęcam piszcie opinie świadczące o braku kompetencji firmy Rhenus Delivery Services . Taka firma w obecnym czasie powinna zniknąć z rynku !!!!

Agnieszka
Inne
@E-VIS

Miałam dokładnie ta sama sytuację, na dziś miałam wyznaczony 3 termin i nadal czekam,choc szacowana godzina dostarczenia aktualizuje się na nowo od 3 godzin. Zero kontaktu od strony kierowcy, a za pierwszym razem podobno był pod blokiem u sąsiada z dostawa i dzwonił domofonem, co jest nieprawda, bo według mapki nawet nie pojawił się w mojej okolicy. Za drugim terminem czekałam 2godziny pod szlabanem, nikogo nie było i również zero kontaktu. Pani z infolinii bardzo niemiła, ostatecznie stwierdziła że nie musi wysłuchiwać moich pretensji i rzuciła słuchawka. Kompletny brak profesjonalizmu.

Mag
Inne
 Pytanie

Wy macie po kolei w głowach czy już wam się całkiem styki poprzepalały? Wystawiacie negatywa na portalu o pracodawcach, bo wam się kurier spóźnił? Serio? Powinni was dożywotnio zbanować i pozbawić możliwości publikowania czegokolwiek w internecie skoro nie umiecie nawet czytać ze zrozumieniem.

Mamy w głowach po kolei
Inne
@Mag

Każda informacja o funkcjonowaniu firmy jest ważna. Pozwala to potencjalnym pracownikom zobaczyć do kogo chcą aplikować. Czasami jest to jedyna strona, w której można znaleść opinie na temat firmy i są to opinie i pracowników i byłych pracowników i klientów, które wiele noszą do ogólnego obrazu przedsiębiorstwa

mm Nowy wpis
Inne

Tragedia!!! Skandaliczne sposób obsługi klienta (gdy poprosiłam o informacje gdzie mogę złożyć reklamacje Pani mnie zbyła po prośbie o kontakt z osobami kompetentnymi pani się rozłączyła). Przesyłka miała zostać dostarczona 19.03 we wtorek w godzinach 8-20, tego dnia dotarła jedynie informacja że przesyłka jest w drodze i... do dnia dzisiejszego nie dotarła (22.03). Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniach w dostawie. Rozwiązanie jakie firma proponuje po rozmowie telefonicznej (najbliższy możliwy termin dostawy) UWAGA!!! 28.03 (9 dni po deklarowanym dostarczeniu przesyłki)!!! Licytują się odpowiedzialnością ze sklepami z których wychodzi zamówienie!! Miesiąc wcześniej także zamawiałam przesyłkę z IKEA którą obsługiwała firma #rehmus spóźnienie było tylko 3 dniowe i tłumaczenie że zepsuł się samochód. Bywa... Ale teraz... DRAMAT!!! NIE POLECAM!!! OCENIAM NA 0 !!!

Ewelina Nowy wpis
Inne

Wszystkie opinie z jedną gwiazdką mówią same za siebie i ja też nie mogę powiedzieć inaczej. Niestety firmy meblowe mają z nią umowy i ciężko się przed nią wystrzec. Ludzie biorą urlopy bo muszą czekać bo wielki mebel może przyjechać w granicach 8-20, a kurier skontaktuję się z Tobą 10 minut przed przyjazdem. Dzwonisz na infolinie i pracują ludzie bez celu którzy w żaden sposób nie mogą Ci pomóc bo jedyne co mogą zrobić to udać że wysyłają powiadomienie do kuriera " Proszę o kontakt" xd Oprócz tego są tam tylko po to żeby roześmianym głosem mówić " tak tak zaraz przyjedzie" - good job : ) A oczywiście nie przyjeżdża danego dnia tylko następnego. I nie jest to doświadczenie z jednego razu, niestety miałam z nimi do czynienia 2 razy i ten sam scenariusz. Do tego jest mi szkoda ludzi którzy to wnoszą i nie zostali wyposażeni w jakikolwiek sprzęt jak liny wspomagające ich prace, często bardzo ciężkich i dużych narożników, które muszą wnosić czasem po schodach. Dla mnie to jest istny wyzysk pracownika i nie zadbanie o jego bezpieczeństwo.

Yogi Nowy wpis
Inne

Nie polecam tej firmy mają chyba problemy z telefonami i możliwością informacji że towar nie dojedzie nawet będąc według lokalizacji 100m od adresu a na pani na infolinii to tylko potrafi powiedzieć ze wystawia nowy termin dostawy i tak już od 3tygodni porażka totalna szybciej uber na rowerze by dostarczył

Anna Nowy wpis
Inne

Widze ze ci dostawcy to jkais specjalny (usunięte przez administratora) ludzi, chamscy, i roszczrniowi, facet przyjechał z szafą, zaparkowal praktycznie pod drzwiami wejsciowymi domu, i jeszcze mial pretensje ze mu nie zapłacę za wniesienie, dodam, ze kurier ma obowiazek dostarczyc przesylke do pierwszego pomieszczenia domu/mieszkania, a on chcial zeby mu po prostu zapłacic za to, za transport zapłaciłam chore pieniądze ponad 200 zl., poszla skarga oczywiscie, ale co mi po tym. Juz wiem jakiej firmy unikaćm

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Rhenus Logistics S.A. kandydat na stanowisko Kontroler Finansowy ma szansę poznać swoje przyszłe zarobki? Czy można negocjować proponowaną kwotę wynagrodzenia?
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Rhenus Logistics S.A. na część etatu?

Monika
Inne

Czekam na przesyłkę prawie miesiąc, dzisiaj dzwoniłam na infolinie by uzyskać informacje jaki jest powód tak dużego opóźnienia mimo to Pani nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Nie wie również kiedy zostanie dostarczona do mnie przesyłka. Ciągle przebywa w magazynie centralnym , później zostanie przetransportowana do magazynu końcowego , gdzie dopiero zostanie do mnie wysłana. Pracownik jednak nie jest w stanie określić nawet przybliżonego terminu transportu przesyłki pomiędzy magazynami. To jest niepoważne .

Niezadowolny klient
Inne

Okropna fima która jakiś cudem dostała kontrakt i monopol na dostawy z Agaty i Ikea - zapewne jakiś znajomek podpisał umowe Oczekiwanie na produkt ponad 7 dni - teraz jak mamy dostwy jedno dniowe to jest nie dopuszczalne. Na dodatek obsluga nie mila i z poprzednich opini na ich temat widze ze nie mozna liczyc na dostawe na czas!

Mag
Inne
 Pytanie

Wy macie po kolei w głowach czy już wam się całkiem styki poprzepalały? Wystawiacie negatywa na portalu o pracodawcach, bo wam się kurier spóźnił? Serio? Powinni was dożywotnio zbanować i pozbawić możliwości publikowania czegokolwiek w internecie skoro nie umiecie nawet czytać ze zrozumieniem.

Dumka
Kandydat
@Mag

Bo ma rację

Zofia
Inne

twierdzisz, że problem może leżeć po stronie logistyków tutaj? a wiadomo ilu ich obecnie tu pracuje i jakie warunki wobec takich efektów ze swojej pracy mają? ciekawe czy są premie

Aleksander
Pracownik
 Pytanie
@Mag

Tak szczerze to winę za spóźnienie się kuriera ponosi dział planowania dostawy Rhenus … kurierzy maja strasznie zakłamane czasy przejazdów między punktem a i b a do tego czasy rozładunku to jest wielki żart !!!! 12 minut na rozładowanie 9 paczek o masie 160 kg na 4 piętro ???

Mamy w głowach po kolei
Inne
@Mag

Każda informacja o funkcjonowaniu firmy jest ważna. Pozwala to potencjalnym pracownikom zobaczyć do kogo chcą aplikować. Czasami jest to jedyna strona, w której można znaleść opinie na temat firmy i są to opinie i pracowników i byłych pracowników i klientów, które wiele noszą do ogólnego obrazu przedsiębiorstwa

KBili
Inne
 Pytanie

Płacę 100zl za dostawę i teoretycznie ustalam termin dostawy. Czemu teoretycznie? Bo meble miały przyjść tydzień temu, a ze względu na jakąś awarie samochodu przełożono mi ją na za tydzień. Dzwoniłam na infolinię (długi czas oczekiwania). Jak już się dodzwoniłam pani zasugerowała żeby złożyć formularz o szybszej dostawie i mieli się ze mną skontaktować aby wyznaczyć nowy termin czego oczywiście nie zrobili. Dostała miała być między godziną 8 a 20 i w czasie też nie potrafili się wyrobić. Totalna porażka, bardzo odradzam. Chciałam żeby meble przyszły szybciej, a wychodzi na to, że równie dobrze mogłam je zamówić do sklepu i nie płacić tyle za dostawę

Natalia
Inne
 Pytanie

Czegoś takiego to dawno nie widziałam. Ciężko nawet napisać, że to brak profesjonalizmu, bo to brak zwyczajnej kultury osobistej. Czyjej? Jednego z dostawców, ale też Pani, która infantylnym tonem spławiła mnie z infolinii. Serdecznie NIE POZDRAWIAM Pana dostawcy z Łodzi, z którym miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać w dniu 23.11 ok. godz. 14:00. Na 10 minut przed przyjazdem zostałam uprzedzona o dostawie - i to ok, wzięłam wolne w pracy, żeby cały dzień być na miejscu. Kiedy Panowie dojechali, otrzymałam telefon - i tu zaczęła się magia. Pan zarządał ode mnie otwarcia szlabanu, do którego nie posiadam pilota - zaznaczam, że to pierwsza klatka od szlabanu, ile, 3-5 metrów do przejścia? Jak powiedziałam, że niestety, nie mam pilota, Pan Pogromca Dziecięcych Uśmiechów stwierdził, że muszę popytać sąsiadów. Obok mnie mieszka starsza Pani, mieszkanie obok puste, o tej porze trudno kogoś znaleźć. Jak na moje tłumaczenia zareagował Smerf Maruda? Zaczął się na mnie drzeć! Tak, proszę Państwa, stwierdził, że krzykiem obsługuje się klientów. Kiedy wrzaski nie wystarczyły, zaczął mi grozić, że w takim razie nie zrealizuje dostawy z dopiskiem, że utrudniłam dostawę. Co dalej? Z tonem obrażonego 3-latka usłyszałam, że już kontaktuje się z Ikea i po prostu gość chamsko się rozłączył. Zaznaczam, że mowa o jednym Panu, za którego drugi pracownik przepraszał. Usłyszałam, że jest młody i nerwowy, a dzisiaj dodatkowo ma zły dzień. Super :) Zadzwoniłam do Ikea i zostałam skierowana do Państwa. Na infolinii, infantylna pracowniczka stwierdziła, że to nie ich problem, bo przecież to zamówienie z Ikea. Nerwowo już zaznaczała, że przecież powtarza, że to nie tu. No takiego chamstwa po stronie jednej firmy się nie spodziewałam. Widząc poniższe opinie, piszę o standardzie obsługi. @Pracodawca jesteście poważni? Uczył Was ktoś kontaktu z klientem? 2 na 3 osoby z nienawiścią do ludzi, praca za karę. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM! Chętnie złożę oficjalną skargę. Dowiem się jak to zrobić bez Państwa pomocy - na to nie ma co liczyć najwyraźniej.

Pracownik
Inne
@Natalia

Przykra sytuacja. Tyle że Rhenus Logistics S.A. nie świadczy usług dostawy towaru. Towar z Ikea dostarcza inna firma - Rhenus Delivery Services. Tyle mają ze sobą wspólnego, że należą do grupy spólek - ale to są osobne firmy. Nie na tym profilu powinna się znaleźć ta opinia.

R
Inne

W dniu 17.10.2023 przez firmę kurierska Rhenus miałam ustalona przesyłkę . Dostałam informacje ze mam czekać od 12-20 . Dzwoniłam pare razy i za każdym razem w telefonie średnio uprzejma pani nagminnie powierzała ze mam czekać bo przesyłka jedzie . Czekalam do 21 - nie przyjechała …. Na drugi dzień zadzwoniłam do Ikei . Opowiedziałam historie z dnia poprzedniego gdzie w związku z dostawa wzięłam dzień wolny oraz umówiłam sztab ludzi do pomocy . Niestety pani zwojowała tyle ze ustawiła przesyłkę na 19 października i pomimo moich próśb żeby potraktowano sprawę priorytetowo na wczoraj - to firmę kurierską nie wiele obszedł fakt mojej sytuacji która niestety nie była prosta …. Ustaliśmy jednak , ze kurier przyjedzie po godzinie 17 czyli zdążę wrócić z pracy . Dzisiaj od rana wiszę na telefonie gdyż okazało się ze maja krótkie kursy i przyjadą o 14 ….. Na dodatek kłamią ze Ikea wprowadza ich w błąd ze godziny przyjazdu nie są spójne z biurem koordynatora, który ustala rozwożenie paczek . Żeby było ciekawiej pani na infolinii firmy transportowej była niegrzeczna , opryskliwa …. finalnie rzuciła słuchawkę gdy chciałam z nią coś ustalić … brak słow . Jak żyje nie spotkałam podobnie niewychowanych ludzi , brak szacunku brak kultury brak zainteresowania . Siedzę i mierze ciśnienie bo ochłonąć ciężko . Swoją droga apeluje do Ikea . Tyle opinii , które tu znajduję powinno trafić do osób , które ustalają współpracę transportową bo w konsekwencji rzutuje to na wizerunek Ikea . Kochani - nie tędy droga ????

Natalia
Inne
@R

Dokładnie! Ta laska na infolinii jest jakaś nienormalna, absolutny brak szacunku i kultury osobistej!

Michalina
Inne

Kilka dni temu ekipa tej firmy przywiozła mi narożnik. Po przeczytaniu opinii wiele się po nich nie spodziewałam. Byłam w szoku kiedy panowie dotarli pod dom z rzeczonym meblem. Pomyślałam...oho znowu mam fart. Niestety. Jeden z panów był na rauszu, drugi też w nie najlepszej kondycji. Dostawa była opłacona z wniesieniem. Jeden z panów po wniesieniu towaru na klatkę schodową oznajmił , że bolą go plecy i za mało mu płacą, więc nie wniesie. Ten drugi próbował go przekonać, ale ten twardo się zapierał. Nawet zadzwonił do szefowej poskarżyć się na swój ciężki los. Po kilku minutach zaproponował mi 2 rozwiązania. Może znieść ten kawałek, który już wniósł i przywieść mi go w innym bliżej nieokreślonym terminie, albo wrzucić drugą połowę kanapy i sama mam sobie wnieść. Jako, że bardzo mi zależało narożnik wniósł sąsiad razem z moim mężem, który ma chore serce i przepuklinę. To było 1 piętro... Panowie stali na klatce i trzymali kciuki za mojego męża i sąsiada. Nie polecam usług tej firmy. Dramat.

Wkurzona
Inne
 Pytanie

Nie polecam tej firmy. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu ze strony firmy kurierskiej. Właściwie to nazywanie tej firmy firmą kurierską jest obrazą dla innych uczciwych firm zajmujących się dostarczaniem przesyłek. Nie wiem po co dzwonią wcześniej w celu ustalenia daty dostawy, skoro i tak kurier ma to gdzieś. Nie zdążyłam odebrać telefonu od kuriera dlatego zaraz oddzwoniłam. Niestety bez skutku, a po chwili w panelu śledzenia przesyłek pojawiła się informacja, że klient nieosiągnięty. Nikt nawet nie był pod blokiem, nie mówiąc już o zadzwonieniu domofonem. Niestety na infolinię także nie można się dodzwonić. Po kilku dniach, po moich dwóch napisanych skargach zarówno do Rhenusa jak i Agaty Meble zadzwonili w celu ustalenia ponownej dostawy. Gdy powiedziałam, że mam nadzieje, ze tym razem kurier raczy się pojawić, Pan powiedział, że nie rozumie- przecież ma zdjęcie podjazdu. Jakiego podjazdu? Szkoda, ze pod moim blokiem nie ma podjazdu. Cały dzień mąż byl w mieszkaniu i nikogo z przesyłką nie bylo. Zresztą mamy monitoring, na którym ewidentnie kuriera nie ma. Ta firma to jest szczyt chamstwa. Szkoda, że wcześniej nie widzialam złych opinii o tej firmie, teraz wiem, że są one prawdziwe. Dziwię się Agacie Meble, że z nimi współpracuje. W przyszłości nie zamierzam korzystać z usług tej firmy, dlatego jeżeli jakiś sklep będzie oferował dostawę z Rhenusa to podziękuję. Szkoda nerwów.

pracownik
Pracownik

Większość opinii tutaj w ogóle nie dotyczy spółki Rhenus Logistics S.A. - tylko innej firmy, która realizuje dostawy towaru. Rhenus Logistics zajmuje się magazynowaniem a nie transportem! Ja pracę tutaj polecam - fajni ludzie, dobra atomosfera. Przychodzę do pracy z przyjemnością. Zarobki i benefity hmm... trochę słabe, ale firma się rozwija, więc mam nadzieję, że będzie lepiej. Widać, że ludziom zależy na pracy tutaj - dużo osób pracuje po kilka, kilkanaście lat, awansują. Jest dostęp do szkoleń. Ogólnie pracuje się tutaj dobrze.

Ggg
Pracownik

A w ikea dlaczego im podziękowali za współprace na targówku i jankach kiedys były stanowiska przyjmowali zlecenia transportu mieli magazyn

Administrator

W Bolesławiec Rhenus Logistics S.A. rekrutuje na stanowisko Kierownik zmiany. Aplikowałeś na ofertę? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z przedstawicielami firmy. Napisz, na co potencjalni kandydaci mogą zwrócić uwagę zanim udadzą się na rozmowę kwalifikacyjną.

Ewelina
Inne

Ponad 20 minut spędzonych na infolinii, by dowiedzieć się gdzie jest paczka. Startowałam z 9 pozycji, a gdy już byłam 1 to nikt nie raczył odebrać. Stracone pieniądze. Strona przewoźnika wyglada jak z lat 2000, nie można sprawdzić statusu przesyłki. O wiele szybciej uzyskałam informacje od sklepu - Leroy Merlin. Nie polecam!

@klient
Inne

Bardzo nie polecam firmy Rhenus!!! Zamówiłam szafę, która dojechała z dużym opóźnieniem i ze zmianą terminu dostawy. Dostawcy bardzo niegrzeczni, odmówli wniesienia towaru, mimo, że usługa była z wniesieniem. Arogancko zapowiedzieli, że jeśli mi się nie podoba to zabierają towar z powrotem. W statusie przesyłki wpisali, że KLIENT NIEOSIĄGALNY. NIE POLECAM!!!!!

Pracodawca

 Aktualność
Kliknij i zobacz aktualne oferty pracy!


Bozena
Inne

Jestem bardzo mile zaskoczona. Kanapa doszła do mnie szybko i punktualnie, z wcześniej zapowiedzianą przez kierowcę godziną przyjazdu..

lila
Pracownik

Pracuję e Rhenusie jako magazynier i jestem megazadowolona, pensja troszkę za niska, ale ogólnie ok. W wielu firmach w GPP pracowałam, w Rhenusie chcę pracować juz na stałe, firma się rozwija, rozbudowuje, praca jest.

tt33
Pracownik

Tutaj wpisujemy o warunkach pracy, nie składamy tutaj reklamacji odnośnie terminów isposobów dostawy towaru!!!!!

Klient
Inne
 Pytanie
@tt33

a czemu ? ....... przecież istotnym jest obraz firmy widziany oczami klienta, prawda? A tak po prawdzie to nie jest reklamacja ale zaistniały fakt, który daje faktyczny obraz

Klient
Inne

Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek miałam styczność. Brak odpowiedzialności za karygodne i kłamliwe zachowanie kurierów. Nie dostarczają przesyłki i dają wpis, że odbiorcy nie było pod wskazanycm adresem !!!

Zostaw merytoryczną opinię o Rhenus Logistics S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Rhenus Logistics S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Rhenus Logistics S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Rhenus Logistics S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Rhenus Logistics S.A.
Przejdź do nowych opinii