Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Dla odmiany powiem, że firma dostarczyła kuchnię z IKEI na czas, wszystko w porządku, panowie byli sympatyczni.
Uważajcie na operatorke wysokiego składu taka blondynka przy kości bardzo chamska krzyczy bez powodu i non stop siedzi na telefonie
Widzę, że w ostatnim czasie pojawiają się głównie opinie od klientów Rhenusa a mnie interesuje zatrudnienie :) Czy jakiś pracownik może odnieść się do warunków zatrudnienia na stanowisku magazyniera? Ile wynoszą premie jakościowe i jakie są warunki ich przyznawania? Jak wyglądają możliwości dołączenia rodziny do opieki medycznej w Lux Medzie?
Brak szacunku do klienta, towar miał być dostarczony do sklepu -zawiodła firma transportowa, towar miał być dostarczony do domu już 2 razy - zawiodła firma transportowa. To może najwyższa pora zmienić firmę... Trzeba samemu dzwonić na infolinie bo brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony, już dwa dni stracone na czekanie od 8 do 20, a pani na infolinie informuje standardowo że nie wie i postara się sprawdzić, po czym mijają kolejne dni a towaru jak nie było tak nie ma. To firmie IKEA powinno zależeć na tym żeby klient jak najszybciej otrzymał towar za który zapłacił.
Jedno z najgorszych doświadczeń jako Klient. Firma zagraniczna myśli że "Polska" to kraj trzeciego świata i tną koszty na Klientach. 7 dni przesyłka nie dostarczona. Nie polecam nikomu - odstępuje od umowy i wystawie adekwatne opinie na stronie JYSK oraz IKEA.
Witam, wszystkie opinie dot.uslug wykonywanych przez Rhenus. Chętnie poznałbym opinie o firmie, jako o pracodawcy :) wypowiadajcie się Najbardziej zależy mi na opinii odnośnie oddziału w Radonicach.
Firma nierzetelna i niepunktualna, zamówienie niezrealizowane, towar niedostarczony. Brak informacji, że kurier nie przyjedzie, brak kontaktu. O słowie przepraszam za kłopot nie wspomnę. Taki dostawca psuje renomę sklepu, na zlecenie którego dostarcza towary.
Kurier miał dostarczyć paczkę 15kilogramową, przywiózł paczkę, w czasie umówionym ale na palecie zapięta w plastikowym pasku, która kazał zabrać w całości razem z paleta i nie poczuł sie w obowiązku by pomoc paczkę chociażby donieść pod klatkę - uwaga, Zaparkował autem 20 metrów od bloku twierdząc ze czeka obok i był bardzo niemiły. Jakos poradziłam sobie sama ale nie spotkałam sie z osobą która odmówiłaby mi wniesienia większej rzeczy a było to opłacone przy zamówieniu przesyłki wiec na pewno pan kurier został poinformowany. nie jestem zadowolona
Jestem pracownikiem firmy Rhenus od lipca.Wczesniej pracowałam w innej firmie w Parku przemysłowym i powiem szczerze ze w Rhenusie a tam(nie podaje nazwy tamtej firmy ) to jest poprostu bajka.Tam zasuwałam jak Beduin przyjeżdżając z pracy nie wiedziałam czy zjeść,czy się umyć czy odrazu iść spać tak byłam zmeczona.Tutaj jest całkiem co innego choć firma zajmuje się tym samym co poprzednia.Ludzkie warunki,ludzie super brygadzisci również w porządku -normalni przedewszystkim a nie WIEEELKIE SZEFOSTWO bo wyżej odemnie.Mi się bardzo dobrze tu pracuje i po pracy normalnie funkcjonuje a nie padam na pysk.Jak dla mnie najlepsza praca w jakiej pracowałam.
Ta firma to jakaś kpina. Zdecydowanie powinny się przebranżowić. A ikea współpracując z takim podmiotem sama strzela sobie w kolano. Dostawa kuchni i innych mebli w trzech przesyłkach zaplanowana na 03.01 2022 w przedziale godzinowym, nie dotarła. Nawet nikt nie pofatygował się żeby się skontaktować i o tym fakcie poinformować. Kolejna dostawa 3 przesyłek po reklamacji dotarła... tylko jedna. Reszta gdzieś im zaginęła. Dramat i zupełny brak kontakty. Szczerze nie polecam.
Szczerze nie polecam. Jako firma, która dostarcza produkty beznadziejna. Przetrzymują zakupione paczki, brak kontaktu a Pracownicy zamiast dostarczyć artykuły dzwonią, że kończą pracę i rób co chcesz. Dramat i (usunięte przez administratora) zero postawy proklienckiej.
4 podejscia od dostawy z IKEI i zadna nie zrealizowana. Biednym co chwile sie psuja samochody. 12 godzin czekania i zadnego telefonu, a nie raz, od kuriera, ze auto na warsztacie i biedak nie dojedzie (godz 14), ale jutro rano bedzie. Oczywiscie nikogo niw bylo, klamstwo w zywe oczy. Ikea przeprasza, infolinia przeprasza, bo to wina oddzialu i biedacy beda nastepnym razem, w najblizszym wolnym terminie(za 2 tygodnie) i nic. Poziom firmy zerowy, mam nadzieje, ze niedlugo padnie. (usunięte przez administratora) i nic wiecwej. Unikac szerokim lukiem.!!!!!!
Dramat. Towar zamówiony z Ikei, 3 terminy i 3 razy nie został dostarczony. 12 godzin czekania w domu aby ostatecznie dowiedzieć się, że rzekomo w domu nikogo nie było. Oczywiście nikt nie dzwonił ani na telefon ani do domu. Zero kontaktu. W głowie mi się nie mieści, ze tak wielka firma jak Ikea pozwala sobie na takie traktowanie klientów.
Żenada, mi też zmieniono termin dostawy. Podjąłem decyzję, jeżeli i tym razem mi towaru nie dostarczą założę IKEI sprawę o nie dotrzymanie warunków umowy i naruszenie dobrego imienia mojej firmy. Mnie nie interesuje czym mi towar dostarczą może to być dostawczak , zaprzęg lub na plecach szefa ale towar musi przyjechać.
Strasznie nie lubię wystawiać złych ocen, ale Ta firma zasługuje na dużego minusa. Firma niepoważna i nierzetelna. Wszystkie krytyczne uwagi pod jej adrsem są jakby opisem mojej sytuacji. Polecam upewnić się przy zamówieniu kto jest dostawcą a nawet zdrowiej będzie wynając bus i samemu odebrać towar. Aż dziwne że Ikea z nimi pracuje
Odradzam każdemu korzystania z ich usług, zakłamana firma. Totalna żenada, okłamywanie klienta jest na początku dziennym. Nie zapowiada się, aby cokolwiek miałoby się zmienić.
Przekładany termin dostawy 8 razy, wysyłane maile, że przesyłka została dostarczona, a narożnika w domu brak. Bardzo utrudniony kontakt, ciągle kłamstwa i (usunięte przez administratora)klienta. Nigdy nie poleciłbym nikomu tej firmy i każdemu odradzam z korzystania z ich jakichkolwiek usług. Dodam, że minął miesiąc, a narożnika jak nie było, tak nie ma... 1/100
Przesyłka miała do mnie dotrzeć w dniu 01.09.2021 - zadzwonił jakiś człowiek i powiedział, że się "nie da" i będzie w dniu 02.09.2021 - powiedziałem, nie ma sprawy. Dostałem informację, że przesyłka jest w drodze - jednak NIKT nie przyjechał w dniu 02.09.2021 - a na stronie pojawiła się informacja: "Niepoprawne doręczenie " - cokolwiek to znaczy (?) Dziś jest 03.09.2021 - nie ma żadnej informacji - oprócz "Towar w magazynie" - nie rozumiem zasad funkcjonowania waszej firmy.
To samo.. totalne (usunięte przez administratora) dzisiaj 3 termin i kolejny raz niepoprawne doręczenie chociaż zgodnie z lokalizacją na stronie rhenus kierowca był w okolicy bloku.. nikt nie dzwonił mimo zapewnień na infolinii że kurier zadzwoni pół godz. przed dostawą. Rezygnuję z zamówienia i odradzam każdemu tą firmę.
Składam skargę na czynności firmy. Dnia 28 listopada 2020 r., na mój adres miała być dostarczona lodówka, zlecenie było od firmy Amica. W dniu 27 listopada przedstawiciel firmy przekazał, iż 28 listopada od 8 do 16 będzie dostawa. Dokładnej godziny nie podano, tylko informację, że godzinę przed dostawą ktoś zadzwoni. Czekaliśmy na te telefon, byliśmy cały czas w domu. Ponieważ nie było żadnego telefonu, to o godz. 14.38 zadzwonił mąż na numer 602471355, potem ja o godz.14.39 zadzwoniłam ja i napisałam SMSa. Po naszej interwencji dostaliśmy odpowiedz, że kierowca był i nikogo nie zastał. Zadzwoniłam na podany wyżej numer, odebrał jakiś Pan Daniel ( nie chciał się przedstawić) i stwierdził, że kierowca był bo zrobił zdjęcie bloku i dzwonił do nas. Jak zapytałam go o godzinę telefonu i przesłanie tego zdjęcia domu , to powiedział, że tego nie zrobi. Nie chciał podać godziny o której niby był kierowca i o której dzwonił. Byliśmy cały czas w domu, mając włączone telefony. Jesteśmy oburzeni takim brakiem profesjonalizmu. Wystawiamy też waszej firmie ocenę negatywną, którą upowszechnimy. Firma powinna dobierać sobie kompetentnych pracowników.
To najgorsza i gówniana firma kurierska jaką znam. Nie polecam zakupów w Kato w ikei z dostawą przez tę firmę. Trzeci raz ustalanie terminy dostawy, raz zepsute auto, potem zero informacji, w ciągu minuty status przesyłki zmienia się 637747 razy. Dzisiaj czekam na dostawę, ma być do 11. Tymczasem towar nie został nawet wzięty z magazynu i skończy się na tym samym. Dobrze że ikea kończy z nimi już kontrakt.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rhenus Logistics S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Rhenus Logistics S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rhenus Logistics S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!