Global Service M&A

Świdnica

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 80 ocen.

Global Service M&A
4 80 6 1

Opinie o Global Service M&A

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Iza

@irena, jak długo pracujesz już za pośrednictwem firmy Global Service M&A? Czy firma oferuje Ci wsparcie, które potrzebne jest w trakcie dłuższych wyjazdów do pracy? Zdarzały się sytuacje, że potrzebowałaś interwencji pracownika tej agencji? Napisz, jak dokładnie wyglądała Wasza współpraca na przestrzeni tego czasu.

Bartosz

Jak się współpracuje z agencją ? Podpowiedzcie jak organizują warunki pobytu za granicą? Czy pracy mają dużo?

irena

pracuje już jakiś czas w tej firmie uważam że to uczciwa firma nie ma problemu ze znalezieniem pracy moge wybrać gdzie chce jechać wypłata na czas i opieka w miare załatwiają mi nawet busa nie musze szukać każdy ma prawo wyboru ale ta firma jest jedną z lepszych troche tych firm poznałam przez 13 lat

Szukasz pracy?

Iza

@Kasia, a w jakim stopniu trzeba znać język? Napiszesz coś więcej o Global Service? Czy pracodawca zapewnia nocleg? Jakie są warunki mieszkaniowe? Czy pracodawca zapewnia dojazd do pracy? podzielcie się opiniami.

Stella

Jakie prace mają w Holandii?

Kasia
@Stella 13.05.2018 19:19

Opieka

Mira

Podpowiedzcie czy firma ma pracę opiekunek tylko w Niemczech?

Ania
@Mira 18.04.2018 19:09

Mają też w Holandii pracę.

Iza

@Hania wolałabym, żeby wszyscy się dowiedzieli na forum, co słychać w firmie Global Service M&A i czy warto do niej aplikować. I jakie masz rady przed rekrutacją?

FRAU
@Iza 08.09.2017 14:46

NIEEEEEEEEEEEEE!!!!POLECAM TEJ AGENCJI

Mikolaj
@FRAU 16.11.2017 10:12

Mniej zacietrzewienia i histerii a wiecej merytoryki (argumentow) to bedziesz bardziej wiarygodna i moze cos pozytywnego wniesiesz. Ponoc melisa pomaga. Pozdrawiam

Global
@FRAU 16.11.2017 10:12

Alkoholiczki nigdzie nie są mile widziane FRAU. Wszystkie firmy za to Pani obrazi?

Mira
@Global 12.03.2018 11:16

Praca w opiece, to nie sanatorium. Tego trzeba mieć świadomość. Fakt, że firma ma opinię 4/6 świadczy o tym, że jest to jedna z lepszych firm. Także podpisałam z nią kontrakt i mam nadzieję, że wszystko będzie Ok.

Mikolaj

Odpowiadajac Izie, tak mam. Pracowalem dla global serwis m&a w sumie kilka lat, albo inaczej, bylem na kilku zleceniach. Wszelkie informacje jakie otrzymalem przed wyjazdem byly rzetelne. Zadnego zaskoczenia. Opis stanu podopiecznych, miejsce zamieszkania i zakres obowiazkow, wszystko sie zgadzalo. Naturalnie trzeba pamietac ze jakies zmiany sa dopuszczalne poniewaz podopieczni to osoby chore i w podeszlym wieku w zwiazku z tym od momentu zgloszsnia do przyjazdu opiekunki (opiekuna) stan moze sie zmienic. W kwesti wynagrodzen sprawa jest prosta, firma placi terminowo i w wysokosci wczesmiej ustalonej. Oczywiscie skladki zus sa rowniez oplacone. Karta ubezpieczeniowa przychodzila poczta na "zlecenie". Zazwyczaj niemam potrzeby kontaktowania sie z firma o okresie wyjazdu, natomiast milo bylem zaskoczony telefonem z firmy z pytaniem jak sobie radze:))) bywalem rowniez w czasie swiat w pracy i wtedy mialem telefon z firmy z zyczeniami:) panie koordynatorki ( bo z kilkoma mialem stycznosc) zawsze byly uprzejme i pomocne. Zmienialem sie i z opiekunkami i opiekunami. Opiekowalem sie paniami, panami i malzenstwami, osobami chodzacymi, poruszajacymi sie na wozkaz, przy pomocy "chodzika" jak i lezacymi. Osobami po udarach z zaburzeniami mowy, z zaawansowana demencja, noszacymi pieluchy i takimi ktore wyprozniaja sie do lozka. Mam swiadomosc na jaki rodzaj pracy sie zdecydowalem i co sie z tym wiaze... w zwiazku z tym niema zaskoczenia. W rozmowach z innymi opiekunkami i opiekunami spotkalem sie z roznymi opiniami (na temat global serwis m&a) , ogolnie mowiac z dobrymi. Czasami zastanawialem sie czy mam takie szczescie czy taka jest ta firma do momentu kiedy nie namowiono mnie na prace w innej firmie ze znacznie wyzszymi zarobkami. Po pierwszych wyplatach okazalo sie czym spowodowane byly te wyzsze zarobki. A mianowicie: skladki nie byly oplacane, co miesiac musialem prosic i przypominac o wyplacie ktora zawsze byla opozniona tak zwane koordynatorki nie znaly niemieckiego!!! Musze wslomniec ze ubezlieczenie zdrowotne otrzymalem w niemieckim AOK. Natomiast zadne skladki emerytalne nie byly oplacone. Dlatego z przyjemnoscia mysle o Global Serwis M&A. Pozdrawiam

Iza

@Mikolaj a Ty masz jakiś związek z firmą Global Service M&A? Może chcesz się wypowiedzieć na temat tej firmy? Jakie są Twoje doświadczenia? Myślę, że jakaś nowa opinia może zainteresować wielu użytkowników.

ewusia987

WITAM,DOBRZE ŻE SA DOBRE KOMĘTARZE,JA WYSŁAŁAM PODPISANE PAMIERY I TA PANI CO NIE POLECA TEJ FIRMY JUZ ZASTANAWIAM SIE CZY DOBRZE ZROBILAM,ALE MYSLĘ ,ŻE BEDZIE DOBRZE,PROSZE PISAC KONKRETY A NIE ZASIEWAĆ ZIARNO NIE ZGODY...POZDRAWIAM

Jola B.
@ewusia987 04.07.2016 09:09

Na pewno będzie dobrze . Jeżdżę z nimi już 4 lata :) Do zobaczenia w firmie .

jolars
@ewusia987 04.07.2016 09:09

Jak ewusia987 wróci z pracy to na pewno poleci firmę i zasieje ziarno zgody.

Mikolaj
@ewusia987 04.07.2016 09:09

Zadowoleni z pracy sa wszyscy ktorzy maja swiadomksc ze jada do pracy a nie w odwiedziny do rodziny. Do pracy. I jeszcze wczesniej trzeba zastanowic sie z czym wiaze sie ta praca.

FRAU

ZOSTALAM W PERFIDNY I OBRZYDLIWY SPOSOB ZMANIPULOWANA PRZEZ PANIE Z TEJ AGENCJI NIE POLECAM NIE DOSC ,ZE MAJA W GLEBOKIEJ SZUFLADZIE OPIEKUNKI TO JESZCZE NIE ROZLICZAJA SIE JAK TRZEBA.

Mikolaj
@FRAU 16.11.2017 10:21

Zmanipulowac mozna tylko najprostrze organizmy. Aby sie ustrzec wystarczy sluchac i czytac z tak zwanym zrozumieniem (okreslenie ze szkoly podstawowej). Mysle ze z roztargnienia pomylilas fora. Pracuje dla firmy od wielu lat i uwazam ze sie tylko polepszylo. Place w terminie, skladki oplacone, przyzwoite wynagrodzenie. Panie koordynatorki kompetentne, uprzejme i dyspozycyjne. Pozdrawiam

Iza

@FRAU co oznacza, że nie rozliczają się jak trzeba? Dostajecie złe pensje czy chodzi o ubezpieczenie? Twoje wypowiedzi są trochę enigmatyczne i nie mówią zbyt wiele innym użytkownikom o firmie Global Service M&A. Zawsze opisujcie konkretnie swoje doświadczenia, żeby wasze wypowiedzi coś merytorycznego wnosiły do dyskusji.

anonim

(usunięte przez administratora)

Magda

Prowadzą cały czas. A gdzie ty szukasz tych ogłoszeń??

FRAU
@Magda 29.09.2016 18:43

WSZYSTKIE KTORE PISZA TUTAJ POZYTYWNE OPINIE TO KLAMCZUCHY NIE POLECAM TEJ AGENCJI

Iza

Gdybyście chcieli dowiedzieć się więcej o Global Service M&A i rekrutacji w firmie to mogę Wam polecić do przeczytania wywiad dostępny w zakładce wywiady z właścicielką firmy: https://www.gowork.pl/global-service-m%26a,24664/wywiad,425 Mówi ona między innymi o trudnościach pracy opiekunki, wymogach do zatrudnienia, nagrodach dla pracowników.

anonim

(usunięte przez administratora)

Hania

Iza nie wiem o co Ci chodzi . Pracuję tu 3 lata i jest OK :) Najlepiej zadzwoń 748513990 :)

You know who

Full of absolute rubbish this company is. Especially when one of the employees breaks the law and then shouts it all over. #youwastold

ok

ale co masz na myśli? co jest płatne? powiem Wam ze mnie zainteresowala od nich oferta na stanowisko młodszego konsultanta do spraw obsługi klienta międzynarodowego- sami napisali ze oferowna jest atrakcyjna stawka

jolast

Moja opinia o tej agencji jest negatywna.

jolast

Jedno słowo: Kłamczucha. Ot, prawda o dobrym pracodawcy

Magda
@jolast 02.10.2016 11:14

a dlaczego tak piszesz ? bo jakos twoja opinia to nieliczna , 99 % to opinie pozytywne. Napiłas się na zleceniu i cię wywalili. Bo z tego co wiem to tylko tych wywalają na zbity pysk i oni mają powody do marudzenia. Sami sobie winni.

Kasiakop
@jolast 02.10.2016 11:14

To nie jest dobry pracodawca dla tych co chcą pić alkohol na zleceniu ...bo to się dla niego źle kończy. Wiesz o czym mówię jolast? Prawda ? Bo ja chyba ciebie zmieniałam u nich na zleceniu . Niezły chlew zrobiłaś to nie powinnaś nic o pracodawcy pisać .

jolast
@Magda 02.10.2016 14:41

Jedno słowo: Kłamczucha. Ot, prawda o dobrym pracodawcy.

anonim

(usunięte przez administratora)

AśkaOpiekunka

To raczej nie jest problemem bo wtedy dostajesz zlecenie gdzie doświadczenie nie jest wymagane. Głownie pomaga się w domu a dziadek na chodzi. Przecież własny dom też sprzątasz. A jak chcesz dodatkowa wiedze typowo z opiekunki to wiem ,że mają kursy. Mam nadzieję ,że pomogłam. Powodzenia.

anonim

(usunięte przez administratora)

Madziucha

Ja wprawdzie siedzę jeszcze w Polsce, ale sporo koleżanek jeździ z Global Service i żadna nie narzeka, a wręcz przeciwnie, bardzo sobie chwalą. Dołącze do Niemiec gdzieś za 1,5 miesiąca. Warto spróbować, skoro wszyscy chwalą. Poza tym skoro są na rynku tyle lat, a nie ma żadnych wiarygodnych opinii krytycznych, to znaczy że firma musi być uczciwa. A w sumie w dzisiejszych czasach to rzadkość, więc fajnie, że jest firma, której można zaufać.

anonim

(usunięte przez administratora)

Asia B.

Właśnie to jest to co odróżnia tą firmę od innych . Tutaj czuje się rodzinną atmosferę i nie ma problemu aby np. pogadać ,że ma się raty i prosi o szybszą wypłatę . Wiem bo spadły mi na głowę raty kuzynki a dzięki firmie mogę je spłacać bez kłopotów.

anonim

(usunięte przez administratora)

Jola B.

Nawet dzisiaj dostałam dwie oferty od nich . Zadzwoń do nich 748513990 lub 748513992. Powodzenia.

anonim

(usunięte przez administratora)

Inka

tutaj takiej posady nie ma:( to wyjazdy na opiekę

anonim

(usunięte przez administratora)

Monika

Panie S ja pracuję w biurze i coś Panu powiem - mamy więcej ofert niż stale etatowo zatrudnionych . Nie wiem od kogo co Pan słyszał i na co Pan czeka , skoro jest mnóstwo ofert . Wystarczy wejść na FB Global Service M&A są tam na bieżąco nowe oferty dodawane CZY NA STRONĘ INTERNETOWĄ ! Tam są oferty zamieszczane cały czas. Można wreszcie zadzwonić do biura i znaleźć coś z opiekunem klienta . Wystarczy chcieć .

Lidka

Mają bardzo dużo zleceń do są popularni w DE , są od 12 lat na rynku. Uczciwie działają to interes kwitnie. Ja z nimi jeżdże i nie zamierzam zmieniać.

jolars
@Monika 12.04.2016 08:12

Dlaczego Pani kłamie?

jolars
@Lidka 20.05.2016 15:32

To życzę dużo pracy i dużo zdrówka. Powodzenia.

ewusia987
@Lidka 20.05.2016 15:32

Witam a jaki pani ma Zus?pozdrawiam

anonim

(usunięte przez administratora)

Ilona

Oni mają tyle zleceń ,że cały czas opiekunek szukają ..nie czekaj tylko się zgłoś, powiedz że jestes chętna itd. :) Do zobaczenia w busie:)

Ilona

A kto pracuje jak nie płacą????Przynajmniej ja pracuje w Globalu i zawsze mam kasę na czas.

ewusia987
@Ilona 16.06.2015 15:26

Witam,od jakiej kwoty płaca ZUS I CO PANI MA W TYCH SKLADKACH..POZDRAWIAM

ewusia987
@Ilona 16.06.2015 15:26

Witam,od jakiej kwoty płaca ZUS I CO PANI MA W TYCH SKLADKACH..POZDRAWIAM

Sonia

Ja też pracuje jako opiekunka ale w innej Firmie,szukam firmy która płaci dobre składki zdrowotne i emerytalne a nie fikcyjne i która jest wypłacalna proszę o prawdziwe wypowiedzi.

Ilona

Ile czsu ma dziennie opiekunka dla siebie ? O jakiej porze . I czy są jakies dni wolne w tygodniu ? Czy miesiącu ?

Jadzia
@Ilona 22.04.2015 08:48

Zawsze są tylko róznie zależy od podopiecznego w jakim stanie i kto mnie zmienia jak mam wolne. Spokojnie.

Jadzia

Pewno,że są przerwy. A jak rodzina nie chce dać przerwy to zawsze jak zadzwonię do opiekunki z Globala to zawsze Niemców naprostuje i przerwy są!W przeciwieństwie do innych firm oni się nami b. interesują . Polecam.

Zostaw opinię o Global Service M&A - Świdnica

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Global Service M&A