INROD Przedsiębiorstwo Stanisław Lukas

Rydułtowy

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 42 ocen.

Opinie o INROD Przedsiębiorstwo Stanisław Lukas

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie INROD Przedsiębiorstwo Stanisław Lukas

Edyta
użytkownik zarejestrowany

@Wierzyciel pamiętaj, żeby na forum nikogo nie obrażać. Zapoznaj się z regulaminem forum http://www.gowork.pl/regulamin zanim pozostawisz komentarz. Czy ktoś pozostawi merytoryczną opinię na temat pracy w firmie INROD Przedsiębiorstwo Stanisław Lukas?

Wierzyciel

Wierzyciel e nie płaceni wogule biorą kasę za wykonane przez podwykonawców prace i biorą ja dla siebie faktury na tysięczne kwoty, mi leci 94 tyś. zł za faktury zaledwie od kwietnia br. do sierpnia. Sądzę, że skończy się na sądówce ale co dalej skoro to cwaniaki od korzeni!!! Miał ktoś już sprawę u komornika na A.Lukas bądź S.Lukas ?

Donovan

"INROD" i Lukas to pasożyt żerujący na krzywdzie ludzkiej. To same kontrole PIP, same sprawy sądowe. A efektów żadnych. Działalność zawiesił aby nie płacić wynagrodzeń. Schedę po nim przejął "ALDAB". Żałuję ludzi którzy mają z nimi kontakt.

Marko
@Donovan 04.06.2017, 13:25
"INROD" i Lukas to pasożyt żerujący na krzywdzie ludzkiej. To same kontrole PIP, same sprawy sądowe. A efektów żadny...

"ALDAB" to firma syna, kontynuacja dzieła taty ciekawe czy Leszek działa z nim dalej...

Szukasz pracy?

anonim

(usunięte przez administratora)

Mati

Nie każdy ma Internet wic poszkodowanych będzie więcej to w Polsce by musiało si zmienić, bo ten system trwa od bardzo dawna i żadne instytucje z tym nic nie robią nawet nie dziwi w sądach nikogo tyle pozwów i wygranych przeciwko tej firmie widocznie to normalne. Bo jak by ktoś kogoś tak często okradał to powinni mu zamknąć firmę a nie narażał kolejnych ludzi na straty finansowe. Widocznie zmiana Prawa jest bardzo trudna dla naszych rządzących, a w sądach kładą lachę na to co się dzieje.

Ona
@Mati 16.02.2017, 14:49
Nie każdy ma Internet wic poszkodowanych będzie więcej to w Polsce by musiało si zmienić, bo ten system trwa od bardzo dawna i...

chyba zaczęło coś się zmieniać bo firma zawieszona a tchórz siedzi jak mysz pod miotłą Pookradał pracowników i się zwinął.Teraz czas na synalka

Ania
użytkownik zarejestrowany

INROD Przedsiębiorstwo Stanisław Lukas zatrudnia teraz?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

John

Popracuj tam z parę miesięcy i będziesz goły i wesoły.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

ten

Nie wyrównał jeszcze za 2015 dlatego dużo osób odeszło no i tyle ,bo nikt za darmo pracować nie chce.Twierdzeniem że chce zapłacić ale nie ma skąd wziąć kasy,rodzina oraz pracownik żołądka nie zapcha.

Antyinrod

To firma bez przyszłości,a długów mają po uszy,zwlekają po 3miesiace z wypłatą, tragedia!!!!!!!

bandzior

ja tez robilem w indrodzie tez byla taka aska ktora sprzedawala wszystko mirkowi tez placili jak by chcieli jedynie co byl wporzo kierownik to byl Kamil dobry ziomek nie wiem czy jeszcze tam robi.....jezeli aska jeszcze robi to uwazajcie na niom bo kurwisko rucha sie po busach zeby miala lepsza kase

Kamil.k

Niestety większość tych opinii to sama prawda. Pracowałem w tej firmie ponad rok i nie wspominam tego dobrze. Należności wypłacił mi Dopiero gdy zwróciłem się o pomoc do pipu ale i tak to nie było wszystko... Powiedział ze jak mu powiem kto robi przekręty to odda mi resztę. Ale ja mu się jeszcze przypomnę. NAPRAWDĘ NIE POLECAM TEGO OSZUSTA.

nielukas

Robiłem jakiś czas dla INROD. Właściciel najpierw był "do rany przyłóż" bo miał do zapłacenia mi trochę zaległej kasy. Umówiliśmy się na spłatę w kilku nieoprocentowanych ratach. Równocześnie miał płacić za roboty bieżące. Nic z tego, cwaniaczek wyliczył sobie dokładnie kiedy spłaci ostatnią ratę z głównej należności i zaczął szukać kwadratowych jaj żeby tylko wymigać się od reszty, która trochę urosła. Pozostaje z tym iść do windykatora. To jest mały krętacz. Kilka lat temu już miał kłopoty bo zamierzał przekręcać US i ZUS. Wtedy popłynął na duuuużą kasę, prawie stracił wszystko. I szkoda, bo może jakby stracił to zmądrzałby. A tak zmienił tylko taktykę i zaczął wykorzystywać pracowników. Jego obecna sekretarka już parę razy chciała odejść tylko nie ma gdzie. Księgowy natomiast zamierza, albo już wysłał parę "kwiatków" do US w sprawie przekrętów na kosztach własnych, bo właściciel wymyślił sobie firmy -słupy, które są tylko do topienia kosztów i kupowania lewych faktur.

mikulas
@nielukas 03.12.2014, 17:31
Robiłem jakiś czas dla INROD. Właściciel najpierw był "do rany przyłóż" bo miał do zapłacenia mi trochę zaległej kasy...

firma która z pracowników robi niewolników każe pracować soboty niedziele,nie płacąc dietw pełnej wysokości ,w tygodniu po 10 godź pracy a na umowie grosze.Po pracy też jesteś niewolnikiem bo ingerują kierownicy w prywatne życie a nawet w zakupy jakie robisz.Sami okradają szefa z materiałów i kasy za hotele,każą podpisywać listy z dietami po 30 zł a dają 25.Firma co robi same wałki.NIE POLECAM

Adam
@nielukas 03.12.2014, 17:31
Robiłem jakiś czas dla INROD. Właściciel najpierw był "do rany przyłóż" bo miał do zapłacenia mi trochę zaległej kasy...

Jak ktoś chce robić za darmo to niech sie zatrudnia w INROD, LEDAN czy ALDAB. Wynagrodzeń nie płacą całymi miesiacami, a jak sie upomnisz to zwolnienie . NIE POLECAM. Ciekawe czemu po wielu kontrolach PIP-u firma jeszcze działa?

key niszikori

pracuje ktos na kedzierzynie ? jakie warunki?

chb

banda złodziei,na budowe to maja kase,a ludziom nie placa i zalegaja po 2miesiace

nn

lipa po calosci!placa zaliczkowo dalej,za wrzesien zalegaja a tu listopad!

Zniesmaczony

Już chciałem nawiązać współpracę ale powyższe komentarze mnie ostudziły. Znam więcej takich firm.

anonim

pracujesz po 10 max 12 godz a wyplaty za maj niema

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

ten

DZIENNE GODZ PRACY 9 STAWKA 8 DIETA 25 NA DZIEN ODLICZANA OD WYPLATY.ZAPRASZAM

anonim

Pracuje w tej firmie X...czasu i powiedzieli mi 12 złociszy na raczke, ile w tym prawdy??

anonim

pewnie dużo zarabiasz jako kierownik skoro piszesz że w budownictwie 400 godz to norma coż mozna robić przez tyle godzin.Jakbyś solidnie popracował a nie spedzał czas na kawkach i spacerkach to byś wiedział ile można wytrzymać przy ciężkiej pracy odpowiem że 8 godzin to max, / norma dla ciebie ??/ śmieszny jesteś koleś.

Bobek

Ludzie,nie pchajcie się do Inrodu bo jest tylko ładnie i pięknie na początku a to co [usunięte przez moderatora] przez telefon gada to kupa bzdur. Jak się zwolnisz z tej firmy to za karę będziesz czekał trzy miesiące na własne pieniądze,o ile się doczekasz! Dużo by tu gadać,szkoda pisać.Koledzy wyżej napisali jak jest i żaden mądry nie przyjmie się w tej firmie.

Kicuś

Uwaga na Inrod a szczególnie na psełdo brygadzistę z Brzegu który okręca sobie koło palców[usunięte przez moderatora] którzy wogule nie znają się na pracy.[usunięte przez moderatora].A kapusie jak H. i S.gnębią ludzi aby tylko jechać na niedzielę do domu zostawiając innym robotę na całe dnie.

ks

[usunięte przez moderatora] Ta firma to zbor meneli [usunięte przez moderatora] bezdomnych jednym slowem patologia. A zarobki to lepsze w Zimbawe maja bez kitu

naiwny

Nie pracujcie w tej firmie [usunięte przez moderatora] wypłaty są tylko dla stałych pracowników a tym co pracują na umowę o dzieło płaci z miesię cznym opóźnieniem i nie jak obiecywał [usunięte przez moderatora] TRAGEDIA NIE PRACUJCIE U NIEGO.Chyba że jesteście bezdomni jak kilka osób tam pracujących [usunięte przez moderatora]

anonim

dokladnie tak jest jak powyzej napisane

anonim

Nie dajcie sie zwiesc ogloszeniom tego dorobkiewicza [usunięte przez moderatora] Pieniadze wyplaca jak mu sie podoba i ile chce. Zakwaterowanie parodia u mnie w miescie menele maja lepiej.Daje jakas smieszna umowe o dzieło ,ktora nic nie daje pracownikowi.Nawet ubezpieczenia nie masz. [usunięte przez moderatora] w sumie jaki cyrk takie małpy. Cyrk to tam jest lepszy niz u Zalewskiego.Pracownicy musza biegac jak małpki a kierownicy to klauny [usunięte przez moderatora] Choc nie maja pewnie zdolnosci akrobatycznych jak przytaje na clownow [usunięte przez moderatora] Nie idzcie tam'

Zostaw opinię o INROD Przedsiębiorstwo Stanisław Lukas - Rydułtowy

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie INROD Przedsiębiorstwo Stanisław Lukas