Czy prace w lidlu można połączyć ze studiami?
...zakupiłam towar po obniżonej cenie...naliczona została kwota przed obniżką...gdy poinformowałam o tym uprzejmą inaczej kasjerkę dowiedziałam się,że ceny zmieniają się codziennie i dzisiaj obowiązuje inna cena...jeżeli tak,to dlaczego ok godz 9.00 pod artykułem nadal widnieje cena z dnia poprzedniego?...klient ma zawsze rację?
Wstyd mi za tą Panią.
Wczoraj na Kostromskiej w Lidlu miałam dziwna sytuację. Robiąc zakupy napotkałam przeszkodę, w postaci wózka widłowego, który stał wysunięty na środek alejki, szłam z załadowanym wózkiem i nie mogłam przejść dalej, zauważyłam Panią, która przechodziła , poprosiłam czy może wsunąć ten wózek pod paletę bo nie mogę przejść, po czym zamurowało mnie po słowach tej pani kiedy usłyszałam że "czy nie mogę sobie dookoła przejść" zapytałam czy może było by pani na rękę i że będę robić zakupy w innym sklepie po czym Pani powiedziała że" tak najlepiej" doznałam szoku. Z tego co wiem to przepisy PHP zabraniają takich rzeczy, które zagrażają klientom, ale widać Pani blondynka nic sobie z tego nie zrobiła ciekawe co by powiedziała jak by szedł ktoś starszy lub dziecko i się przewróciło lub doznało innego urazu. Podejście do klienta że brak słów. Moje sugestie dla Lidl: Zostawię to do oceny kierownika. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Porozmawiać z pracownikami