Za kazdym razem, kiedy zamawiam z Okulickiego w Piasecznie- zamowienie dojezdza niekompletne. ZA KAZDYM RAZEM (bez zadnej przesady, doslownie). Raz pani w ramach rekompensaty zaproponowala mi kod promocyjny, z ktorego skorzystalem, natomiast I W TYM PRZYPADKU zamowienie dotarlo niekompletne. Malo tego, pan kierowca poinformowal mnie, kiedy juz mi dodstarczyl, ze nie ma dla mnie paragonu, tlumaczac to sposobem zamawiania przeze mnie (zamawialem z aplikacji KFC). Poczulem i dalej czuje sie zle. Czy az tak ciezko jest przygotowac male zamowienie? (ok. 50 zl) Za kazdym razem musze dzwonic i to wyjasniac, kody promocyjne sa W MIARE satysfakcjonujace, natomiast cala ta satysfakcja spada do poziomu minusowego w momencie, kiedy nawet korzystajac z takiego kodu, w ramach rekompensaty za niekompletne zamowienie- zamowienie ZNOWU jest niekompletne. Raz kukurydza, raz twister, raz sos, tym razem lody...
Zamówienie na wynos nie pełne, a pytałem czy jest wszystko niestety dopiero w domu okazało się że jest niepełne.
Widzę że nie tylko ja zostałam oszukana już drugi raz nie otrzymałam Bites za 14 zł a na paragonie policzone też zauważyłam dopiero po powrocie . Niestetytym razem osobiście poprosze o wyjaśnienie