W dniu 24.02.21 o godz. 8.15zostałam bardzo niegrzeczne potraktowana przez kasjerka w kasie nr 1 p. EWĘ. Kiedy zwróciłam się aby poprosiła koleżankę do drugiej kasy bo tworzy się długa kolejka Pani nawet nie zareagowała. Na moją kolejną prośbę jedynie się wychyliła i z sarkazmem oznajmiła mi że przy kasie jest 5 klientów więc to norma co było nieorawdą bo kolejni klienci dochodzili. Abstrachuje ze to rano ludzie mają pełne kosze i spieszą się do pracy.Cierpliwie stałam w ogonie a pozostałe kasjerki które powinny siedzieć przy kasach rozkładały towar. Ostatecznie kiedy przyszła moja kolej zapłaty poprosiłam o.kasjerke o nr di kierownika i jej dane. Nawet nie zareagowała. Po kolejnej mojej prośbie odpowiedziała ze nie poda mi danych bo nie mam prawa o to pytać. Wyjaśniłem że nie potrzeuje danych prywatnych kasjerki tylko nr służbowy. Pani była niemiła. Uwaźam że zachowała się nagannie i tylko dlatego że się spieszyłam do pracy nie wniosłam skargi do jej kierownika.
To nie jest odpowiednie forum na uwagi klientów, gdyż tu pracownicy zostawiają opinie o pracy.
W biedronce sama Ukraina która robi bałagan (a w sklepie i tak jest już brudno). Panie maja wiecznie problemy z cenami, często są inne niż później na paragonie. Nie miła obsługa, kolejki często do połowy sklepu
Nie polecam nastepnym razem zgłosze sprawe na policje ochroniarz oskarzył o karadzierz
Interesuje mnie praca Kierownika Regionalnego, który ma pod swoją pieczą Biedronkę na ul. Warszawskiej w Łowiczu. Czy nie widać jest, że w tym sklepie brakuje rąk do pracy, a towar na paletach zastawa wszystkie alejki? Nie można spokojnie zrobić zakupów. Jeden pracownik musi robić za trzech. Skoro Biedronka jest tak dobrze rozwiniętą firmą, to powinna zainwestować w nowych pracowników, aby był ład i skład na sklepie. A może sam Kierownik Regionalny popracowałby tak ze trzy miesiące za trzy osoby i wychodził (-a) z pracy zalany potem. Pozdrawiam tych, którzy nie potrafią pomóc, tylko kontrolować i wymagać. Trzeba może pomyśleć nad zmianą zawodu lub rejonu!!!