Opinie o Pakersi Kamil Kik
Pakersi to ogólnopolska sieć ponad 100 Punktów Kurierskich. Atrakcyjna oferta, szeroki pakiet usług dodatkowych i wysoki standard obsługi oparty na opiece oraz doradztwie sprawiają, że marce ufają tysiące klientów. Dzięki temu Pakersi zajęli drugie miejsce w rankingu najlepiej ocenianych w ostatnim roku firm serwisu Opineo.pl. Zdobyli również Srebrną Odznakę oraz odznakę Słucham swoich Klientów.
Klienci Punktów Kurierskich Pakersi docenili m.in. profesjonalną obsługę i doradztwo w zakresie nadania paczki i wyboru najkorzystniejszej oferty, szybkość doręczenia czy pomoc w zapakowaniu przesyłki. W Punktach Kurierskich marki Pakersi można nadać lub odebrać paczki niestandardowe, międzynarodowe i ekspresowe. Oferują one również usługi dodatkowe takie, jak: zapakowanie przesyłki czy wysyłkę za pobraniem z możliwością odbioru pieniędzy w gotówce lub przelewem na konto. W Punktach Kurierskich Pakersi można wysłać paczkę pod konkretny adres, do 4000 Punktów odbioru w całej Polsce oraz do paczkomatów, a także zamówić kuriera pod wskazany adres – do domu lub firmy. Obecni na rynku od ponad 10 lat Pakersi to profesjonalny opiekun wszystkich rodzajów przesyłek kurierskich: od kopert, przez paczki po palety.
Dzień dobry, rozmowa odbywa się online i są na niej obecne dwie osoby, w tym bezpośredni przełożony. Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta została już zakończona, jednak w przyszłości zachęcamy do przeglądania ofert pracy w naszej firmie.
Czytam, że rekrutacja na stanowisko w obsłudze klienta już obsadzone :) Wiecie jak często zdarzają się wolne etaty do działu? Ktoś był na rozmowie kwalifikacyjnej i podzieli się wrażeniami? ;)
Pracowałam w firmie Pakersi prawie rok czasu na stanowisku Office Manager. Mam tylko pozytywne odczucia: * elastyczna forma zatrudnienia; * możliwość elastycznego czasu pracy; * świetny, zgrany zespół; * piękne, eleganckie biuro w dogodnej lokalizacji; * dodatkowe benefity; * imprezy integracyjne; * jasno przedstawione obowiązki i sposób ich rozliczania; * kompetentna i sympatyczna kadra zarządzająca :) Same plusy! Takich pracodawców można wspominać latami - zdecydowanie polecam ! :)
Dzień dobry. Elastyczny czas pracy - nie ma wyznaczonych godzin pracy firmy (np. 8-16). Jednego dnia można przyjść na 7:00, innego na 9:00 (np. jeśli ktoś ma coś do załatwienia) i czas pracy liczy się od godziny przyjścia. Co do tarasu, to w obecnym biurze już go niestety nie mamy, natomiast jest ogólnodostępne patio - idealne na przerwę albo żeby się przewietrzyć i coś omówić na powietrzu.
Czy ktoś z was pracuje w obsłudze klienta, i podpowie mi czy umowa zlecenie podlega lekkim negocjacjom? Dział jest chyba niezbyt duży, skoro cięzko tu znaleźć wypowiedzi pracowników biurowych. Oczywiście mogę się mylić, poprawcie mnie jak coś:)
Nie ma takiej opcji, tylko najniższa krajowa i tak od początku. Jedyny awans to zwolnienie się z tej firmy.
I to wszystko, sama najniższa krajowa za wynagrodzenie? Weź no powiedz chociaż, czy w takim układzie pracodawca chociaż jakieś sensowne premie i socjal daje, jak to wygląda?
Dzień dobry, w przeciwieństwie do tego, co pisze powyższa osoba, wynagrodzenie i forma umowy są zależne od stanowiska. Na części stanowisk są również różnego rodzaju premie i dodatki, a podstawa pensji ma różną wysokość. Zespół rzeczywiście jest mały, stąd niewiele opinii. Obecnie nie prowadzimy rekrutacji do zespołu obsługi Klienta, więc i dyskusja o poziomach wynagrodzenia nie ma większego sensu. Należy zwrócić uwagę jeszcze na to, że komentarz znajduje się na profilu centrali. Być może nasi Partnerzy i Franczyzobiorcy prowadzący swoje Punkty Kurierskie pod marką Pakersi oferują inne warunki. Wymagamy od Franczyzobiorców: pokrywać koszty zatrudnienia personelu niezbędnego do funkcjonowania działalności gospodarczej, terminowo wypłacać wynagrodzenie oraz sumiennie wypełniać inne obowiązki pracodawcy przewidziane w przepisach prawa. Nie definiujemy jednak poziomu wynagrodzeń w poszczególnych Punktach Kurierskich.
Czy w Pakersi Kamil Kik są szkolenia zewnętrzne?
Z uwagi na to, że działamy w niszowej branży, zdecydowaną większość wiedzy specyficznej dla firmy zdobywa się w ramach indywidualnej nauki wewnętrznej.
Nie ma żadnych szkoleń zewnetrzych, reklamy również - minimalna, wszystko w jednym tonie. Wewnątrz minimalna pomoc co do wiedzy na temat produktu - ta sama od kilku lat. To biznes, w który nie warto inwestować. Ludzie, którzy w to weszli, zostali (usunięte przez administratora) niektórzy stracili zdrowie i życie.
Aż tak źle to nie ma, pracownicy Pakersów raczej nie umierają ;). Postaramy się zwiększyć ilość szkoleń, jeśli jest taka potrzeba. Jakiego stanowiska dotyczyła opinia?
Franczyzobiorcy nie są Waszymi pracownikami ;) A punkty jedne się zamykają a drugie otwierają
Nie poleca zakładania punktu Pakersi, to jest twoje stracone 20 tys, które misii wyłożyć aby otworzyć taki punkt, lepiej skontaktować się z każdą firmą kurierską osobiście , i zawiązać współpracę
Rozumiem, że nie pisze Pani/Pan o ofercie pracy ani o dodaniu obsługi przesyłek do własnego biznesu, ale o uruchomieniu samodzielnego biznesu, jakim jest punkt kurierski prowadzony pod marką Pakersi? Każdy biznes wymaga jakiejś inwestycji na początek, a skorzystanie ze szkoleń i naszego know how pozwala uniknąć kosztownych błędów związanych np. z dopłatami do źle nadanych przesyłek niestandardowych czy międzynardowowych. To jest największa wartość. Ponadto kwota 20 tys. zawiera: - podatek VAT który jest zwrotny (prawie 4000 zł) - pakiet szkoleń dla Franczyzobiorcy i jego pracowników w nielimitowanej ilości, przez cały czas trwania umowy - meble do lokalu - komputer, drukarkę, wagę i inne wyposażenie niezbędne do prowadzenia punktu kurierskiego - kampanię reklamową na Facebooku i promocję w Google Maps przez certyfikowanego Partnera Google, - indywidualnego opiekuna wdrożenia - zatowarowanie lokalu w materiały pakowe na start do dalszej odsprzedaży - możliwość korzystania z systemów nadawczych Co do umów z przewoźnikami, to sama analiza umów i regulaminów z ponad 10 Partnerami przez prawnika kosztowałaby prawdopodobnie więcej niż wynosi kwota licencji (to jest kilkaset stron umów, załączników i regulaminów). Ponadto niektórzy z naszych Partnerów nie zawierają umów indywidualnych z osobami prowadzącymi tylko jeden punkt, a część oferuje inne warunki dla sieci punktów niż dla indywidualnych punktów. Jeśli wszystko Pani/Pan podsumuje, to zrobienie tego wszystkiego samodzielnie raczej nie wyjdzie taniej, a części umów po prostu nie da się zawrzeć mając jeden punkt.
Dzień dobry kwota 20 tys. zawiera: - podatek VAT który jest zwrotny (prawie 4000 zł) - pakiet szkoleń dla Franczyzobiorcy i jego pracowników w nielimitowanej ilości, przez cały czas trwania umowy - meble do lokalu - komputer, drukarkę, wagę i inne wyposażenie niezbędne do prowadzenia punktu kurierskiego - kampanię reklamową na Facebooku i promocję w Google Maps przez certyfikowanego Partnera Google, - indywidualnego opiekuna wdrożenia - zatowarowanie lokalu w materiały pakowe na start do dalszej odsprzedaży - możliwość korzystania z systemów nadawczych Żaden z przewoźników nie oferuje punktom kurierskim takiego wyposażenia, ponadto część z nich nie przyjmuje punktów niesieciowych. Punkty niesieciowe działaj więc z niepełną ofertą - np. nie mogą współpracować z Allegro.
Specjalista ds. Obsługi klienta wciąż ma zlecenie? Tak podawali w ogłoszeniu na które zerknąłem, takim starszym, z czerwca. Ale szczerze wolałbym umowę o pracę normalnie, ciekawe czy po czasie jest szansa na to, żeby dostać ją?
Dzień dobry, obecnie nie prowadzimy rekrutacji, mamy kompletny zespół. Co do rodzaju umowy, to oczywiście zależy ona od charakteru pracy lub zadań do wykonania.
Cześć, pytanie o aktualne warunki pracy na specjalistę ds. obsługi klienta. W czerwcu tego roku w ogłoszeniu zachęcali możliwością pracy hybrydowej. Czy taka opcja nadal istnieje i jak to wtedy się rozkłada pomiędzy pracą z domu a z biura? Potrzebuję szczegółów :)
Widzę, że teraz nie szukacie nikogo do pracy? Natrafiam jedynie na starsze ogłoszenia o poszukiwaniach franczyzobiorców :-) Może są kadrowe plany na zatrudnienie osób do działu sprzedaży, które będą owych franczyzobiorców pozyskiwać, weryfikować, wdrażać itp.? Interesowałyby mnie warunki finansowe i benefitowe takiego stanowiska.
Dzień dobry, faktycznie obecnie nie mamy żadnych otwartych rekrutacji. Nie planujemy prowadzić rekrutacji o której Pani/Pan pisze, natomiast w styczniu będziemy szukać kogoś na stanowisko o podobnym zakresie obowiązków, ale niezwiązane z franczyzą.
Jaki to będzie konkretnie etat? Czy w związku z tym można już awaryjnie wysłać swoje papiery? Odezwą się Państwo gdy tylko rusza rekrutacja?
Na pewno będziemy publikować ogłoszenie. Można również przesłać CV na adres m.kosedowski@pakersi.pl
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Pakersi Kamil Kik? Chętnie zatrudniają?
W ostatnich latach na żadnym stanowisku nie wymagaliśmy skończonych studiów. Status studenta nie jest przeszkodą w zatrudnieniu, na niektórych stanowiskach jest też możliwa współpraca na elastycznych umowach, bez konieczności przebywania w miejscu biurze czy wykonywania obowiązków w określonym terminie. Pozwala to skutecznie łączyć studia z zarabianiem :). Warto pamiętać, że studenci do 26 roku życia są uprzywilejowani przez prawo, więc otrzymuj wyższe wynagrodzenie „na rękę” z danej kwoty brutto ze względu na niższe opodatkowanie.
dobrze rozumiem z waszej wypowiedzi ze na niektoryrch stanowiskach mozliwa jest praca zdalna czesciowa lub całkowita, tak by dostosowac godziny pracy do wlasnie studiowania ?
Tak, oczywiście :) W chwili pisania komentarza (luty 2023) nie prowadzimy żadnej rekrutacji do centrali, jednak w przyszłości zachęcamy do przeglądania ofert pracy, zawsze zaznaczamy w jakim zakresie jest możliwość pracy zdalnej i jaka jest forma zatrudnienia.
Dzięki za info. A przyjmują bardziej na staż czy do pracy na normalnej stawce i umowie? Nawet jak nie mam doświadczenia a mam status studenta to wdrożą i przyuczą?
Panie Karolu, obecnie niestety nie prowadzimy programów stażowych, zatrudniamy wyłącznie na stanowiskach „niestażowych” na różnych poziomach doświadczenia..
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Pakersi Kamil Kik?
Czytam, że rekrutacja na stanowisko w obsłudze klienta już obsadzone :) Wiecie jak często zdarzają się wolne etaty do działu? Ktoś był na rozmowie kwalifikacyjnej i podzieli się wrażeniami? ;)
Pani Agato, rotacja w dziale jest niewielka, więc i ogłoszeń niewiele (raz na kilka miesięcy). Zachęcamy do przeglądania ofert pracy w naszej firmie. Ostatnie ogłoszenie wystawiliśmy, ponieważ firma się rozwija i potrzebowaliśmy nowej osoby do obsługi naszych Klientów. Nowa osoba właśnie dzisiaj dołączyła do zespołu :).
To tylko mogę żałować, że wcześniej nie wiedziałem o tym, że jest nowa osoba poszukiwana. Tak od razu zapytam, czy na obsłudze klienta, gdyby kiedyś pojawiło się nowe ogłoszenie to z miejsca można dostać umowę o pracę? Raz na kilka miesięcy tak jak napisaliście jakiś wakat się pojawia. Przeważnie sami ludzie odchodzą, czy raczej ma to związek właśnie z rozwojem firmy?
Jesteśmy małą firmą, ciężko mówić o regule :). Ostatnia rekrutacja była związana z rozwojem zespołu. Co do formy umowy, to zawsze jest podana w ogłoszeniu i zależy od zakresu wykonywanych obowiązków. Zlecamy zarówno wykonanie usług w formie umów-zleceń, umów o dzieło jak i zatrudniamy pracowników na umowy o pracę.
Na B2B też? Bo mam własną działalność i dla mnie takie zatrudnieni byłoby wygodne. Rozumiem że 8 godzin w pracy to standard. A czy jest możliwość wzięcia pół etatu? Pojawiają się takie elastyczne oferty pracy?
Dzień dobry, współpracujemy również z firmami, które przejmują na siebie część zadań (np. pozycjonowanie, analityka, usługi prawne). W takich sytuacjach warunki ustalamy indywidualnie, w zależności od zadania. Zwykle jest to wynagrodzenie płatne za zadanie.
Rozumiem, ze firma jest mała, ale może maja państwo możliwość odbycia praktyki lub jakiś program stażowy? :) chodzi mi konkretnie o analitykę.
Dzień dobry, obecnie nie prowadzimy programów stażowych, szczególnie w tym obszarze - nie mamy etatowego analityka, który byłby w stanie poprowadzić staż.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry. Przede wszystkim, GoWork jest serwisem dla osób szukających pracy, jednak odpowiadając na wątpliwości: Każdy biznes potrzebuje czasu na rozkręcenie się i przynoszenie zysków. Do czasu osiągnięcia zysków zawsze niezbędne są środki finansowe , do których zabezpieczenia nasi Franczyzobiorcy zobowiązują się w umowie franczyzowej. Ceny udostępniamy i szczegółowo omawiamy podczas spotkania w biurze, przed zawarciem umowy franczyzowej. Podejście do biznesu najrzetelniej zweryfikować opierając się na opiniach naszych Partnerów, których lista jest dostępna na stronie: https://pakersi.pl/nasze-punkty - w Internecie każdy może napisać cokolwiek.
Zgodzę się że biznes potrzebuje czasu na rozwój ale o zabezpieczeniu środków na prowadzenie biznesu w umowie nic nie ma ,rok temu podpisałam umowę . Nawet Wasz szanowny handlowiec ,który łapie klientów ,w rozmowie mówi że z pudo będzie na rachunki a reszta dla nas :) Ja już sobie radzę ale współczuję nowym osobom , łapiecie ludzi bez wiedzy w tej branży i biedni nie wiedzą co robić ,zakaz tworzenia grup to z waszej strony myk ,tak aby ludzie nie wymieniali się poglądami na waszą firmę .A takie grupy pomogły by w ulepszaniu naszej pracy ,bardzo mi przykro pisać takie wywody ale nie radzicie sobie z tym (usunięte przez administratora) .Ja czasami służę pomocą i wiedzą nowym osobom bezinteresownie oczywiście . Bo wiem co czują co przechodzą . Obiecujecie kokosy a jest jedno wielkie (usunięte przez administratora) . Trzeba wprost mówić że potrzeba na rok 100 tys. zł żeby przetrwać a w rzeczy to i tak nie przyniesie zysku . Ludzie powinni Was (usunięte przez administratora). I nie straszcie zamknięciem panelu albo sądem bo my franczyzobiorcy też mamy swoje zdanie o WAS .Czemu usuwa administrator posty. Ja posiłkowałam się takimi opiniami przed otwarciem ale uwierzyłam Panu (usunięte przez administratora) . Może miasto miastu nie równe ,ale jak się rozmawia z właścicielami punktów to wszędzie ta sama opinia o Was i sposobie traktowania ludzi. Mimo wszystko życzę jak najwięcej naiwnych osób .
Pani Aniu, umowa jest jawna. Każdy może zweryfikować na stronie https://pakersi.pl/owu w §1. Oświadczenia Stron, w punkcie 1 e)., że wymagamy oświadczenia o zabezpieczeniu środków. Jeśli faktycznie jest Pani naszą Franczyzobiorczynią i miała Pani zablokowaną możliwość nadań, to z pewnością wie Pani dlaczego. Blokada możliwości nadań uderza również w nas, ponieważ i Franczyzobiorca, i my tracimy w takiej sytuacji Klientów. To nikomu nie jest na rękę. Zgodnie z umową (§8.9), blokadę nakładamy wyłącznie w jednym przypadku - kiedy Franczyzobiorca zalega z płatnościami za usługi, czyli przywłaszcza pieniądze od Klientów, ale nie płaci za usługi kurierskie. Paliwo, czas pracy kurierów czy utrzymanie magazynów i samochodów kosztują, nikt nie będzie realizował tych usług za darmo. Jeśli jest Pani naszą Klientką, zachęcamy do kontaktu z Zespołem Wsparcia. Moderowane są treści niezgodne z regulaminem GoWork.
Dziękuję za odpowiedź . Ja nie zalegam z płatnościami ,reguluję na czas . I w moim punkcie wszystko jest ok. To tylko moja zasługa . TRZEBA mówić ludziom plusy ale i minusy tego biznesu . Bo handlowiec naprawdę potrafi zmanipulować osoby i to nie tylko moje zdanie . Ale handlowiec taki ma być ,szkoda że potem już nie jest taki uczynny . :) Wiem ,potem przekazujecie nas do innego działu ,oszczędzę wypowiedzi . Pozdrawiam i kończę temat :)
Pracowałam w firmie Pakersi prawie rok czasu na stanowisku Office Manager. Mam tylko pozytywne odczucia: * elastyczna forma zatrudnienia; * możliwość elastycznego czasu pracy; * świetny, zgrany zespół; * piękne, eleganckie biuro w dogodnej lokalizacji; * dodatkowe benefity; * imprezy integracyjne; * jasno przedstawione obowiązki i sposób ich rozliczania; * kompetentna i sympatyczna kadra zarządzająca :) Same plusy! Takich pracodawców można wspominać latami - zdecydowanie polecam ! :)
Dziękujemy za Twój wkład w budowanie zespołu i tęsknimy :). Powodzenia na dalszej ścieżce kariery!
Ciekawa jestem dodatkowych benefitów,hahaha Przez tyle lat nie było tam mowy o benefitach. Chyba,że ...wiadomo wypłata i ....
Zastanawiam się tylko kiedy w ostatnim czasie miałaś tutaj z nimi styczność, że tak stwierdzasz?
Dzień dobry, niestety w całej historii zatrudnienia nie mamy osoby o imieniu Kamila, zatem trudno nam się odnieść bezpośrednio do sytuacji danego Pracownika, ale - w zależności od działu i stanowiska - tam, gdzie premia jest uzasadniona charakterem pracy, jest ona oczywiście dodatkowym benefitem. Dostępne są też wszelkie standardowe benefity, takie jak m. in.: MultiSport, owocowe czwartki, darmowe miejsca postojowe, elastyczny czas pracy czy możliwość pracy zdalnej itp.
Miejsca postojowe tylko dla wybranych pracowników, a karta multi-sport chyba od niedawna.
A możliwość pracy zdalnej to zbyt wiele powiedziane. Pracownicy byli mocno rozliczani z ich korzystania, niejednokrotnie przełożeni woleli widzieć w biurze kogoś podziębionego. Kamilowi byłoby smutno gdyby do nowego i drogiego biura, przychodziło mało osób :l
Dzień dobry, nie wiem kiedy pracowałaś/pracowałeś w Pakersach, ale po komentarzach zakładam, że raczej dawno temu: - karta multisport jest od ubiegłego roku - miejsca postojowe - ciężko powiedzieć o którym „nowym biurze” mówisz, bo kilka razy zmienialiśmy (za każdym razem na wyższy standard). I w poprzednim biurze na Stacyjnej, i obecnie, miejsca parkingowe są dostępne dla wszystkich pracowników, bez względu na stanowisko. Oczywiście liczba miejsc jest zawsze ograniczona, jednak i na Stacyjnej i w obecnym biurze mieliśmy to szczęście, że ochrona zawsze wskazywała miejsce na parkingu, które można zająć. Jeszcze wcześniej (2 lata temu) był ogólnodostępny parking bez przydzielonych miejsc - tam rzeczywiście trzeba było poszukać wolnego miejsca, jednak dotyczyło to każdego pracownika. - Podejście do pracy zdalnej w przypadku po wybuchu pandemii COVID-19 w 2020 roku mocno się zmieniło, jest wręcz nacisk na zostawanie w domu lub wyjście z biura przy ryzyku zarażenia innych. Oczywiście wykonywanie obowiązków w razie pracy zdalnej jest rozliczane przez przełożonych - to nadal praca, a nie L4.
Zrezygnowałam, ponieważ w obszarze prowadzenia biura i administracji osiągnęłam to co chciałam, a dostałam propozycję pracy, gdzie mogłam się sprawdzić na zupełnie innym stanowisku. Gdybyś miała jeszcze jakieś pytania odnośnie pracy w firmie Pakersi to z przyjemnością z Tobą porozmawiam - znajdziesz mnie na Linkedin. Zapraszam na kontaktu :)
Z najważniejszych dla mnie benefitów (dodatkami pozapłacowymi, bo to właśnie miałam na myśli) były: * spotkania integracyjne; * możliwość relaksu na dużym i pięknie urządzonym tarasie; * elastyczne godziny pracy. Jeśli mogę Ci odpowiedzieć jeszcze na jakieś pytania lub rozwiać Twoje wątpliwości to serdecznie zapraszam do rozmowy na Linkedin. Ja w przeciwieństwie do Ciebie podpisuję się imieniem i nazwiskiem pod swoimi postami - polecam podobne podejście, osoba anonimowa może napisać wszystko ;)
Jeśli chodzi o elastycznie godziny pracy to wyjaśnisz co masz na myśli? Możesz wcześniej wyjść czy później przyjść do pracy? Nie trzeba tego potem odpracowywać? A relaks na tarasie w firmie to po pracy czy w trakcie przerwy?
Dzień dobry. Elastyczny czas pracy - nie ma wyznaczonych godzin pracy firmy (np. 8-16). Jednego dnia można przyjść na 7:00, innego na 9:00 (np. jeśli ktoś ma coś do załatwienia) i czas pracy liczy się od godziny przyjścia. Co do tarasu, to w obecnym biurze już go niestety nie mamy, natomiast jest ogólnodostępne patio - idealne na przerwę albo żeby się przewietrzyć i coś omówić na powietrzu.
Jak wygląda rozmowa w Pakersi Kamil Kik na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta? Z iloma osobami się rozmawia? 16 maja pojawiło się ogłoszenie.
Dzień dobry, rozmowa odbywa się online i są na niej obecne dwie osoby, w tym bezpośredni przełożony. Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta została już zakończona, jednak w przyszłości zachęcamy do przeglądania ofert pracy w naszej firmie.
Pakersi poszerzają swoją ofertę i rozpoczynają współpracę z księgarnią internetową Bonito. Teraz robiąc zakupy na bonito.pl lub aplikacji Bonitomożesz odebrać je wygodnie w Punkcie Kurierskim Pakersi blisko Ciebie. Koszt dostawy to jedyne 4,99 zł.
Jak odebrać swoje zakupy z Bonito w Punkcie Pakersów?
✔ W trakcie składania zamówienia wybierz Punkt Kurierski Pakersi, w którym chciałbyś odebrać swoje zakupy.
✔ Poczekaj na powiadomienie SMS lub e-mail o możliwości odbioru.
✔ Odbierz swoje zamówienie!
Dlaczego warto skorzystać z odbioru przesyłki z Bonito w Punktach Kurierskich Pakersi?
- zamówienie czeka na Ciebie przez 7 dni
- brak konieczności umawiania się z kurierem
- odbiór o dogodnej porze blisko Ciebie
Witam. Chciałbym Was przestrzec przed tą firmą oraz zastanowić się 100x zanim się weźmie udział w tym zakłamanym procederze. Już po samym Webinarze widać że nie jest on prowadzony na żywo, nagranie zostało nagrane wcześniej i jest puszczane co 15/20 minut. Odpowiedzi również usłyszymy tylko na pytania które zadają boty. Czyli wszystko przygotowane wcześniej, ukartowane oraz prowadzone tak by za wszelką cenę reklamować współpracę z nimi. Skoro już na samym starcie (usunięte przez administratora) w związku z webinarem i że można zadawać pytania, chociaż jasno widać że pytania powtarzają się co każde spotkanie są takie same oraz odpowiedzi również to samo. Strach pomyśleć co będzie dalej... Nie dajcie się wciągnąć w długi. Nie polecam.
Panie Marcusie, jak się domyślam po datach komentarzy, skomentował Pan nagranie webinaru sprzed dwóch lat. Przykro nam, że poczuł się Pan wprowadzony w błąd, przez kilka lat udostępniania nagrań webinarów nie mieliśmy takich uwag jak Pana. O ile dobrze zgaduję jakie dane kontaktowe Pan podał podczas oglądania nagrania, są one nieprawdziwe i nie jesteśmy w stanie się skontaktować za ich pośrednictwem. Jeśli oczekuje Pan odpowiedzi, prosimy o kontakt indywidualny pod numerem telefonu 732 739 734, przez formularze na stronie https://pakersi.pl/franczyza lub mailowo pod adresem pakersi@pakersi.pl. Niestety nie jesteśmy w stanie prowadzić webinarów regularnie, więc lepsze nagranie niż jego brak. W kolejnych webinarach zwrócimy uwagę również na osoby oglądające nagrania, żeby skierować je pod poniższe formy kontaktu. Jednocześnie chciałbym zwrócić uwagę, że GoWork jest serwisem przeznaczonym dla pracowników firm, którym Pan nie jest i nie był. Pana komentarz może więc wprowadzać czytających w błąd, bo w żadnym stopniu nie dotyczy zatrudnienia Pana w firmie Pakersi.
Przykro nam, że ma Pan taką opinię. Jeśli jest Pan naszym Klientem i coś nie spełniło Pana oczekiwań, prosimy o złożenie reklamacji. Nie jesteśmy w stanie w żaden sposób pomóc, otrzymując anonimową opinię „nie polecam”. Przypominamy również, że aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyska Pani odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty
Na jakiej zasadzie wygląda praca zdalna lub praca na własnym terenie?. Najbardziej mnie interesuje praca zdalna z poziomu komputera, smartfona itp.. Proszę o zakres obowiązków i sam charakter pracy. Pozdrawiam :)
Dzień dobry, charakter pracy zdalnej zależy od stanowiska. Obecnie, w chwili pisania komentarza (marzec 2023) nie prowadzimy rekrutacji.
Czy pracownicy Pakersi Kamil Kik mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Spotkania integracyjne organizowane są zarówno przez firmę, jak i przez poszczególnych pracowników. Akurat dobrej atmosfery firmie nie można zarzucić :).
Prosże o opinie o franczyzie Pakersi od obecnych franczyzobiorców (nie anonimowe wpisy na forum sprzed 10 lat).
Pani Marto, aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyska Pani odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty W Internecie każdy może napisać cokolwiek.
Potwierdzamy, jedyne aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyskają Państwo odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty W Internecie każdy może sobie napisać napisać cokolwiek.
Ludzie, zastanówcie się poważnie jak myślicie o własnym biznesie. Jak możecie, to pojedźcie do paru punktów. Jak nie - zadzwońcie. Różnice w opiniach na tej stronie i w rzeczywistości to niebo a ziemia. Pozdrawiam serdecznie panie z Krotoszyna, Turku, Poznania i Trzebiatowa oraz przesympatycznego pana z Gdańska!
Też uważamy, że zawsze warto pytać. Jedyne aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyskają Państwo odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty
Też tak uważam . Pytać .Prowadzę punkt 3 miesiące .Na początku strach przed nowym ale i dreszczyk emocji .Działasz ,zakładasz swój biznes .Wszystko co robisz robisz dla siebie. Sama prowadzę punkt. To ty pracujesz na to czy klient wróci i na opinie o punkcie. Początek trudny nie wszystko wiesz ,uczysz się , tu mega wsparcie pana szkoleniowca super człowiek sam prowadzi punkt dlatego dużo wie z praktyki nie z teorii:) Podstawowa kwestia .Kokosów nie ma . 3 miesiąc zarobek na poziomie 500 zł gdzie koszty 2500.I podejrzewam że 90% nowych tak ma .Ale jeśli ktoś dobrze wstrzeli się w lokalizację i brak konkurencji to może ma lepiej. Ja nie dzwoniłam nie pytałam i to był błąd . Rada na początek przygotuj na przetrwanie 50000 tys. żeby na pół roku starczyło na opłaty ,życie i reklamę . REKLAMA PODSTAWA .Klienci biznesowi wątpię nie mamy takich cen żeby zarobić sporo i żeby klient był zadowolony . Ale też to zapewne nie reguła .Może czasami trafi się rodzynek. Rodzaj pracy super .Jesteś wszystkim w jednym :) Ale też pracujesz dłużej niż 8 godz. Moje uwagi do centrali to druga kwestia ale to już nasza sprawa nie publiczna . Moja rada umiesz liczyć licz na siebie i nie słuchaj też samych plusów ale skup się na minusach . Co do nazwy Pakersi początkowo będą mylić cię z siłownią :) Ale proszę próbować może w danej miejscowości brak takich usług.
Bardzo dziękujemy za merytoryczną odpowiedź i życzymy powodzenia! :) Jeśli masz uwagi lub pomysły co możemy poprawić, bardzo prosimy o przekazanie do zespołu Wsparcia lub swojego indywidualnego opiekuna, jeśli jesteś w programie indywidualnej opieki.
Dziękuję :) Opiekun nie słyszałam ale oczywiście skorzystam :) Zrobię wszystko aby utrzymać punkt . Nie chcę podzielić losu tych ,którzy po roku zawijają żagle .Oczywiście czasami zdarzy się że zdrowie i inne okoliczności zmuszają nas do weryfikowania planów .Wam również życzę długiej współpracy z pracownikami i franczyzobiorcami :)
Dziwnym trafem tylko PAKERSI odpowiadają tu na komentarze. Jeżeli uda Ci się zobaczyć mój komentarz przed usunięciem, to rada: NIE WPIE*** SIE W TO GO****. (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora)
Komentuje Pani wizytówkę firmy Pakersi, która znajduje się w serwisie GoWork (Administratora). Jeśli łamie Pani regulamin serwisu GoWork, to Administrator usuwa z Pani wpisów fragmenty niezgodne z regulaminem GoWork, a w tym przypadku również z przepisami kodeksu karnego. Rozumiemy, że czuje się Pani anonimowo, jednak powinna mieć Pani świadomość, że uporczywe wypisywanie dziesiątek komentarzy pomawiających firmę lub ujawniających dane osobowe jej pracowników nie tylko utrudnia pracę na rzecz marki Pakersi, ale też łamie Pani prawo. Jeśli jest lub była Pani Klientką Pakersów lub czuje się Pani w jakikolwiek sposób poszkodowana przez firmę, prosimy o złożenie reklamacji. Anonimowe, niemerytoryczne komentarze nie powalają nawet odnieść się do meritum.
Moja przygoda z pakersami nie była przyjemna. Obowiązki wykraczające poza ich zakres z podpisanej umowy to standard. Codzienne telefony rozżalonych i poirytowanych franczyzobiorców na współpracę z siecią - norma. Znaczna większość osób dzwoniących na infolinię jest zdenerwowana i wulgarna. Klimat luźnej atmosfery w biurze to tylko złudzenie. Przejście na umowę o prace ze zlecenia wiąże się ze spora utratą zarobków, a podwyżki nie są czymś oczywistym. Nie polecam
Przykro nam, że nie pracowało Ci się przyjemnie. Jak sama/sam zauważasz w pozostałych komentarzach, staramy się, żeby atmosfera była jak najprzyjemniejsza. To jest szczególnie ważne w BOK-u, bo praca w Biurze Obsługi Klienta niestety w każdej firmie łączy się z tym, że trafi się zdenerwowany lub wulgarny Klient. Rozumiemy, że jest to ciężkie, a przyjemna atmosfera czy możliwość wyjścia na taras powinny w części to zrekompensować. Ciężko powiedzieć o jakiej dokładnie sytuacji z przejścia ze zlecania na umowę o pracę mówisz. Oczywiście praca zleceniowa i na pełen etat w biurze łączą się ze zmianą obowiązków, co wynika ze specyfiki tych umów. Te obowiązki mogą być różnie wynagradzane. Pamiętaj też, że w przypadku umowy o pracę, poza wynagrodzeniem wpływającym na konto, pracodawca w każdej firmie opłaca za Ciebie wiele składek, takich jak np. składka emerytalna, składka na ubezpieczenie chorobowe, ubezpieczenie zdrowotne, składka rentowa, składka na Fundusz Pracy, składka na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. W przypadku umowy o pracę przysługuje też urlop wypoczynkowy. To są dodatkowe wartości, które osoby pracujące na umowę o pracę otrzymują ponad pensję.
Szczerze odradzam i ostrzegam przed wejściem w tą franczyzę. Piramida,(usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora)
Pani Moniko, przede wszystkim przykro nam, że tak ocenia Pani naszą sieć, a Franczyzobiorców prowadzących swoje biznesy nazywa Pani członkami piramidy. Pakersi nie mieli i nie mają nic wspólnego z piramidami finansowymi, zarówno w znaczeniu potocznym, jak i prawnym z prostego powodu - zarabiają na pozyskiwaniu Klientów nadających przesyłki kurierskie, czyli na realnej usłudze. Ponadto przestrzegamy zawieranych umów, które są jawne i publicznie dostępne przed podpisaniem umowy, a dodatkowo omawiane z naszej inicjatywy podczas szkoleń, więc o żadnym oszustwie nie może być mowy. Gdyby podpisała się Pani nazwiskiem, moglibyśmy zweryfikować czy brała w nim Pani udział i czy w ogóle jest Pani Franczyzobiorczynią Pakersów. Jeśli jest Pani naszą Franczyzobiorczynią i uważa Pani, że nie wykonujemy postanowień umowy, to zawsze może Pani złożyć reklamację w sposób opisany w umowie. Nazywanie firmy działającej od ponad 10 lat „piramidą” nie jest tym sposobem. Co do usuwania wpisów - napisała Pani 13 takich samych wpisów w ciągu pół godziny, w dodatku niezgodnych z regulaminem GoWork, więc administrator usunął duplikaty.
Czy opłaca się zostać tym właścicielem punktu kurierskiego, co wisi ogłoszenie? Nie chcę wtopić w jakieś niepowodzenie. Ktoś realnie na tym zarobił tutaj?
Pani Katarzyno, jedyną rzetelną odpowiedź prawdziwych właścicieli Punktów uzyska Pani odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty W Internecie każdy może sobie napisać cokolwiek.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pakersi Kamil Kik?
Zobacz opinie na temat firmy Pakersi Kamil Kik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pakersi Kamil Kik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Pakersi Kamil Kik?
Kandydaci do pracy w Pakersi Kamil Kik napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.