Odradzacie prace w tym miejscu ?
Zdecydowanie odradzam. Remont wykonany fatalnie , nawet nie potrafili zrobić porządnie fugi... pracowali jak im się chciało po 1h , 2h remont trwał i trwał...
Witam, chciałbym ostrzec pracowników którzy by chciały pracować w tej tzw. firmie. Nie dosyć, że właściciel jest na początku "ok", no potem się okazuję (usunięte przez administratora) który oskarża pracowników o kradzieże , jest też (usunięte przez administratora) bo nie wypłaca im zarobione pieniądze. Gdy już u niego nie pracują, to opowiada o nich źle, by nie mogli dostać prace w innej firmie. Znam parę takich osób których oskarżył o picie alkoholu w pracy, o kradzieże ....
(usunięte przez administratora) czekam na przelew (usunięte przez administratora)
Firma wykonywała u nas remont łazienki. Na początku (pierwszy tydzień robót) praca była wykonywana rzetelnie, a Panowie pracowali od 7:00 do 17:00. W kolejnych tygodniach remontu pracował już tylko jeden fachowiec, który wykonywał swoją pracę bardzo powolnie, np.w ciągu jednej dniówki położył 3 kafelki gresowe. Pracownik niesolidny, płytki są krzywo poprzycinane, sylikon położony z różnymi grubościami. Firma nie potrafiła założyć drzwi do łazienki, ani klamki - musieliśmy to zrobić sami. Po zamontowaniu 2 halogenów, na następny dzień świecił tylko jeden- znowu musieliśmy poprawić to sami. Szef nie odbiera telefonów. Umawiając się na konkretną godzinę, spóźnia się, a nawet nie przyjeżdża sprawdzić wykonaną pracę przez swojego pracownika. Kilka razy kontaktowaliśmy się z firmą, ponieważ ciekła woda spod umywalki, a podczas remontu pękła rurka z ogrzewania centralnego (co wyszło później) jednakże Szef nawet nie raczył odebrać telefonu, odpisać na smsa, żadnego kontaktu z jego strony. Nie polecamy! Moje sugestie dla Metr Na Metr Jakub Podlejski: Firma wykonywała u nas remont łazienki. Na początku (pierwszy tydzień robót) praca była wykonywana rzetelnie, a Panowie pracowali od 7:00 do 17:00. W kolejnych tygodniach remontu pracował już tylko jeden fachowiec, który wykonywał swoją pracę bardzo powolnie, np.w ciągu jednej dniówki położył 3 kafelki gresowe. Pracownik niesolidny, płytki są krzywo poprzycinane, sylikon położony z różnymi grubościami. Firma nie potrafiła założyć drzwi do łazienki, ani klamki - musieliśmy to zrobić sami. Po zamontowaniu 2 halogenów, na następny dzień świecił tylko jeden- znowu musieliśmy poprawić to sami. Szef nie odbiera telefonów. Umawiając się na konkretną godzinę, spóźnia się, a nawet nie przyjeżdża sprawdzić wykonaną pracę przez swojego pracownika. Kilka razy kontaktowaliśmy się z firmą, ponieważ ciekła woda spod umywalki, a podczas remontu pękła rurka z ogrzewania centralnego (co wyszło później) jednakże Szef nawet nie raczył odebrać telefonu, odpisać na smsa, żadnego kontaktu z jego strony. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Podejście do klienta
uczciwosc