Opinie o RP-TRANS Sp. z o.o.
Doceniamy, że wykorzystujecie nową platformę komunikacji. Jesteśmy otwarci na Wasze opinie. Czytamy treści pojawiające się na naszym profilu i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki oraz czerpiemy satysfakcje z pochwał.
Fundamentem naszej organizacji jest system wartości, oparty m.in. na: uczciwości, szacunku oraz konstruktywnym dialogu. Dlatego też w naszej Firmie nie ma przyzwolenia na dialog z pominięciem tak ważnych wartości.
Prosimy, pamiętajcie, że każda wolność ma jednak swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie oznacza wolności do obrażania kogokolwiek, czy naruszania czyjejś godności, pisania nieprawdy. Prawo zakazuje m.in. wypowiedzi mogących obrazić uczucia religijne, zawierających pomówienia i oszczerstwa, znieważających inne osoby lub grupy ludzi, zawierających treści obraźliwe, kłamliwe, szkalujące czyjeś imię. Ochronie prawnej podlega też ujawnienie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa.
Prawo polskie gwarantuje ochronę dobrego imienia, dlatego pragniemy poinformować, iż komentarze zawierające treści niezgodne z nim oraz naruszające regulamin serwisu będą archiwizowane przez Administratora, w poważnych przypadkach przekazywane odpowiednim organom. Przypominamy jednocześnie, że z sieci nic nie znika i w prosty sposób można dotrzeć do osób nadużywających możliwości "opiniowania" za pomocą Internetu.
Serdecznie zachęcamy Was do dzielenia się opiniami o pracy w RP-TRANS. Wierzymy, że otwarta, rzetelna komunikacja skutkować będzie poprawą atmosfery oraz rozwojem Firmy, a na tym szczególnie nam zależy. Podkreślamy, że zawsze wykazujemy chęci do jawnych rozmów bez zasłony w postaci "nicku".
Widziałem ogłoszenie na olx. Czy ktoś wie czemu w Bydgoszczy ( siedzibie Firmy) stawka zaczyna się od 230 zł a patrząc na ogłoszenia RP transu w innych częściach Polski już 270-300 zł?
Oprócz etatów dla kierowców firma szuka mechanika i w sumie to byłaby dla mnie spoko praca. Wymagana jest między innymi dyspozycyjność i nie wiem co przez to mogę rozumieć, czy ustalony czas pracy czy może praca w wyjątkowych sytuacjach na telefon. Czy wynagrodzenie podlega negocjacji podczas rekrutacji? Co prawda w ogłoszeniu podają 6-6.5k i zastanawiam się czy można wyciągnąć więcej.
Witam. Jestem kierowcą z kilkuletnim stażem pracy i mam ochotę iść do RP Transu. Chciałbym zapytać się na forum kierowców pracujących, jak wygląda praca na długich liniach nocnych np. Rzeszów - Łódź, Rzeszów - Stryków z codziennymi powrotami w okresie zimowym. Według mnie nie ciężko jest to zrobić w normalnych warunkach a co dopiero podczas trudnych warunkach takich jak, padający śnieg, czy zamarznięta droga
(usunięte przez administratora)
I to z powodu kasy te braki w kadrze czy jest coś jeszcze? Czyli nie ma problemu z przyjmowaniem ludzi bez doświadczenia?
Ja tam nie narzekam na pracę w RP. Wskoczyłem na stałą linię za jakiegoś chłopaka, tylko trochę mi go szkoda, ponieważ przeze mnie stracił stabilną prace i robi teraz jako skoczek i jeździ praktycznie wciąż coś innego. Ma mniej stabilną pracę, ale za to paręnaście złoty więcej od kółka. Więcej dla dzieci na cukierki będzie mógł wydać…Auto którym jeżdżę, ma niecałą bańkę na liczniku, ale do przodu jedzie. Fajne jest to, że AdBlue możemy tankować na firmie, bo te magnetyczne końcówki na stacjach nie zawsze działają. Dobre jest to że warsztat mamy 24h, zawsze gdy podjadę, panowie usuwają usterkę w ciągu kilku chwil, a gdy się już nie nadaje do szybkiej naprawy, jest expresowa podmianka naczepy lub auta. Najgorzej jest jak ktoś po mnie przejmie auto i cały płyn spryskiwaczy zużyje i przepalonych żarówek nie wymieni, ale na spokojnie, płyn na każdej stacji można kupić, nie to co kiedyś, a żarówki zazwyczaj są w aucie, z resztą też nie są takie drogie. Odnośnie pauzy nie muszę sobie nic zapisywać, spedytor ustala czy mam robić skróconą czy nie. Na załadunku i rozładunku trzeba wejść na rampę i skanować towar, i to jest dobre bo się człowiek trochę dotleni przed trasą albo przed snem. Ogólnie jest fajnie.
Mógłbyś napisać coś o wypłacie? Ile można zarobić jeżdżąc na kółku? Jaki system? I czy wypłacają na czas? Mąż chciałby iść zapytać o pracę tu
To skanowanie to u was standardowy obowiązek? Czy może coś za to dodatkowo płacą? Wiesz może czy są jakieś wolne miejsca dla kierowców? Pisali tu, że jest szansa na stałe kółka - mąż takiej pracy właśnie szuka
Cześć mam prawko od pół roku czy, warto starać się o pracę w tej firmie ?
Cześć, a czy każda praca tam jest tylko z prawkiem jako kierowca? Zastanawia mnie właśnie to, czy nie ma jakiejś bardziej administracyjnej pracy. Może w biurze coś się zwolniło?
W sensie odradzasz pracę tutaj że tak krzyczysz, że nie? Jak tu płacą aktualnie i czy kierowcy mają porządne auta? No i jakie umowy dają? Wiesz coś ?
Ile godzin pracuje się mniej więcej w dystrybucji na dniówce?
Jak zarobki w firmie oraz czy są wolne weekendy?
Jasne że są wolne weekendy chyba że chcesz sobie dorobić to możesz iść ale nikt Cię nie zmusza ani nic
Jeśli chodzi o zarobki to na początek 5 z przodu a później lepiej ja nie narzekam potrafię wyciągnąć 6 z kawałkiem
Potrafisz wyciągnąć czyli pensja nie jest stała? Od czego zależy, od ilości przepracowanych godzin? Te 6k jest z weekendami?
Od przepracowanych dni oraz od premii która szefostwo zawsze daje i za weekendy oczywiście kto chce nic na siłe zarobki bardzo adekwatne!
Te premie to na jakich zasadach są przyznawane? Jet schemat czy macie na myśli tutaj uznaniówkę? Mimo wszystko jakie widełki by wychodziły?
(usunięte przez administratora) Urlop nie jest płatny czy jak to dokładnie wygląda? A wszystkim nowym dają umowy o pracę? Za weekendy jest jakaś wyższa stawka? Na jakim stanowisku Ty tu pracujesz ? Udało Ci się kiedyś wyjść powyżej 5tys?
Czy ktoś mógłby powiedzieć coś o zarobkach na dniówkach w dystrybucji? Interesuje mnie kwota do ręki. Ile ma skoczek? Z tego co się orientuje w środę pracowników jest mega duża rozbieżność. Widełki olbrzymie. Od 250 do 350. Jaka jest prawda? Dziękuję
Jak czytam te ostatnie wpisy to naprawdę zastanawiam się czy pracuje też w tej samej firmie
Witam, jak wygląda praca na lini kurierskiej
Cześć Praca naprawdę fajna. Jeżeli chodzi o linie to każda ma inne godziny ale wyglada to następująca tak że jeden tydzień masz jakby dniówki czuł mniej więcej zaczynasz praca koło 5 i z powrotem jesteś gdzieś o 16 (8 h w trasie )a drugi tydzień typowa nocka zaczynasz np. 21 a z powrotem 4 . Pieniądze za tą prace są naprawdę spoko nie można narzekać . Ja pracuje 5 lat i z każdym rokiem mam coraz więcej . Firma dba o Ciebie jeżeli jesteś w porządku z biurem idzie się dogadać pod każdym względem . Jeżeli chcesz spróbować swoich sił przyjdź a ba pewno nie pożałujesz .
Podwyżki są co roku? Jakiej wielkości ? No i od 5 do 16 to więcej niż 8h, tak jest codziennie? Te dodatkowe godziny są płatne ?
Kwestia indywidualna i podejście do każdego z osobna ja nie mogę narzekać bo firma mnie docenia jeżeli chodzi o podwyżki co roku zależy od 10 do 50 zł na kołku , jeśli chodzi o godziny to zależy jaka linia ale firma dobrze płaci za tą pracę . Jest to najlepsza firma na rynku !!
To jest transport :) raz 8 raz 14 :) jak 8 h w firmie np na jakiejś produkcji może Pani szukać pracy :)
Hej ,pracuje już ok roku w charakterze skoczka i z czystym sumieniem przyznaje ze jest ok, jak w każdej branży zdarzają się lepsze i gorsze dni ,tymbardziej w transporcie nie jest lekko ..Jeśli chodzi o kontakt z dyspozytorami to jest na prawdę na dobrym poziomie.Trzeba sobie zdawać sprawę że oni też mają nie łatwo żeby to wszystko ogarnąć i czasem mogą czegoś nie zauważyć, więc wtedy należy po prostu powiedzieć o swoim nie zadowoleniu,ja tak robie i na prawdę muszę przyznać że nie jest to przez nich olewane ,lepiej tak niż narzekać i się męczyć, oni też mogą nie wiedzieć że coś nie gra skoro pracujesz i nic nie mówisz.Pozatym nie czepiają się żadnych pierdół i pozwalają normalnie pracować. Co prawda kasa mogłaby być trochę lepsza za nie które trasy albo sami mogliby wychodzić z inicjatywa że za dana trasę więcej, bo czasem trasa o 400 km dłuższą a stawka ta sama .Więc w tych czasach to moze być jedyna przyczyną zwolnienia sie i spróbowania swoich sił na międzynarodówce żeby się odbic co jest ostatecznością bo na prawdę system pracy i kontakt z biurem jest fajny i szkoda by było ale żyć też trzeba.
400 km więcej i nikt jeszcze o to jakiegoś problemu nie zrobił? Chyba, że nie zdarza się to tak często no ale nikt nie zagadywał jeszcze? Bo skoro podobno się nie czepiają o nic to na luzie idzie się dogadać o wszystko?
Praca w porządku, jak wszędzie plusy i minusy , najgorsze długie linie w nocy - które według mnie powinny być lepiej płatne albo jakiś dodatek raz w miesiącu za jazdę w nocy . Kontakt z biurem ok(usunięte przez administratora)Minusy mało kasy za nocki i czasem kiepsko z serwisem to tyle
Witam, Jestem po zdanym egzaminie i zainteresowany pracą w tej firmie. Jak wygląda sprawa ze świeżakami?
Czemu uważasz że go w błąd wprowadza? Ty byś tam nie poszedł jakbyś startował w tym zawodzie?
Czytam czytam i tak się zastanawiam pracuje prawie rok i jeszcze nigdy nie było tak żeby źle kasę wypłacili itp... zawsze na czas potrzebujesz wolne ?? Nigdy jeszcze nie miałem problemu... Stawkę za moją linie mam jak najbardziej Ok po rozmowie z kierowcami na mojej trasie także zastanawiam się o co tu chodzi ????????????????
Czy firma RP-TRANS Paweł Bukowiński w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Do tej firmy może isć swieżak i nabrac doswiadczenia a ogólnie jak komus tylko zależy by jeżdzic z punktu A do B i nic nie robić to powodzenia.A juz nie wspomne o stawkach jezdzić za nędzne pieniadze to jest jakas masakra to na busach czy solówkach wiecej zarabiają jeżdrząc w kolo komina !a nie 500 km za (usunięte przez administratora)zł !!! i to w nocy 12 do 13 godzin. Porażka już w okolicach nie ma firmy ktora mniej placi jak RP Trans .A wez tylko odmów ze nie pojedziesz to odrazu wypowiedzenie i jutro juz nie pracujesz
Prawda, teraz oferuje (usunięte przez administratora)Naprawdę śmiech na sali, czy to dla świeżaka czy doświadczonego. Może szczycą się, że jeździsz świeżym zestawem to możesz mniej zarabiać. Na solówce 12 pkt, 9 h max 10h mam (usunięte przez administratora) Oczywiście praca cięższa. Szkoda bo sam myślałem żeby do nich aplikować, ale tak jak ktoś napisał tyle dobra firma płaci na busach.
Witam wszystkich, czy są przyjęcia osoby świeżo po zrobieniu prawka C+E, czy trzeba mieć doświadczenie na zestawach aby się dostać do firmy?
Firma raczej weźmie bez problemu, choć w tym okresie może być problem z pracą dla nowych kierowców.
Ponieważ licho(usunięte przez administratora) z nienacka i tak źle nie było z pracą nawet za czasu pierwszej fali covidu. A i dodatkowo podobno oponeo przenosi się do łodzi więc nie zapowiada się na jakiś przełom. Chyba że panowie z biura zaczną się bawić w międzynarodowke na poważnie a nie ze tylko się tak reklamują na Facebooku a faktycznie żadnych takich rzeczy u nas nie ma.
Mozesz isc smiało takich to przyjmują ,tylko nie wiem czy na oplaty tobie bedzie starczyć po ich stawkach;((
Czy w RP Trans są podwójne obsady?
Jak wysoka podstawa na Umowie o Pracę jest w RP-Trans, najniższa krajowa czy coś więcej?
Nic się nie zmieniło względem kierowców krajowych i przypadku międzynarodu w RP lekko wyższą podstawą w obud przypadkach od nowego roku (usunięte przez administratora) wszystko wpływa na konto lecz z tego co słyszałem że dużo osób narzeka na nie tak wypłacone wynagrodzenia. Przestali też dawać kwity które dawały obraz jaką prace i za jaką stawkę się zrobiło
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RP-TRANS Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy RP-TRANS Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RP-TRANS Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 15 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!