Ewelina Radoń Aro-Bus
counter
4 7 47 5 1
Mateusz Nowy wpis
Klient

Proszę o odpowiedź ile.kosztuje przejazd z Sieniawy koło Przeworska do okolic Utrechtu. Proszę o odpowiedź

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Justyna Nowy wpis
Klient

Bardzo komfortowa podróż, szczególne podziękowania dla kierowcy Witka.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Klaudia
Pracownik

Dzień dobry, chce podziekowac firmie za dojazd z Lieropp do Rzeszowa, bardzo szybko sprawnie, polecam zorganizowane wyjazdy w tej firmie i cieszę się, że skusiłam się reklamą ze tylko na podkarpacie, to był strzał w dziesiątkę! kierowcy bardzo mili, pozdrawiam Pana Mateusza, widać że bardzo doświadczony na tej trasie, mily i wlasciwy kontakt z biurem, przystepna cena jak za tak szybką i zorganizowana wycieczke, polecam :-D

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
AROBUS Nowy wpis
Pracownik
@Klaudia

Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy ponownie do przejazdu. Przypominamy, iż w obecnym okresie kursujemy prawie codziennie z Podkarpacia do Niemiec i Holandii. Zapraszamy!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
A.

Nie polecam! W poniedziałek rezerwowałam busa i wszystko było super do środy do godziny 20:00 gdzie odwołali mój kurs, na 2 dni przed wyjazdem.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Klaudia Nowy wpis
Pracownik
@A.

Szanujemy swoich klientów i czas 48 godz. jest tak długim okresem czasu, że można znaleźć zastępstwo, Pani szukała na własną rękę. Dopowiemy tylko, że jeździła Pani już z nami i bardzo naciskała Pani, żeby tym razem z nami jechać, więc tym bardziej przykro nam, że tylko pozostawiła Pani po sobie na taki czas współpracy negatywny komentarz. Zostawienie na lodzie w naszej opinii jest przykładem ze strony przewoźnika, odwołaniem wyjazdu w dniu wyjazdu (przykładowe historie: zepsuł się bus, awaria, wypadek), albo w ogóle nie przyjechanie po klienta. Skoro odezwała się Pani do nas to najwidoczniej miała Pani do nas zaufanie. Tak samo tutaj, jeśli odwołaliśmy wyjazd, co ważne: zadzwoniliśmy tłumacząc, że nie pojedziemy, a nie wysyłamy smsa z suchym tekstem "nie jedziemy, odwołany wyjazd", to warto docenić taką postawę firmy, niż kierować swoje pierwsze kroki na portal, na którym, zostawia się negatywny komentarz. My w żadnym wypadku nie boimy się negatywnych komentarzy, ale proponujemy wyważyć na przyszłość sytuacje, czy one są warte, takiej sytuacji jak tutaj, tym bardziej, że Pani była już naszym klientem i dotychczasowa współpraca była pozytywna czego Pani wtedy (a szkoda!) nie opisała chociażby tutaj.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Zosia

Jeżdżą tylko na Podkarpacie, koniec już z jezdzeniem po całym kraju i spuchnietymi kostkami. Dzięki i dozobaczenia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
AROBUS
@Zosia

Dziękujemy, wyjazdy na samo Podkarpacie zdecydowanie skracają czas podróży :)))))

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Krystian Symonik

Dzisiaj wróciłem po 16 godzinach z Jagi do Rzeszowa. Perfekcyjna logistyka, w Rzeszowie, szybka rozwozka, pojechali pracownicy firmy i rozwozili osoby. Ja jeszcze nigdy tak szybko nie byłem na Podkarpaciu!!!!!! Polecam jak ktoś chce jechać tylko na Podkarpacie!!! Krystian

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
AROBUS
@Krystian Symonik

Dziękujemy :))))

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mariusz

Nie polecam tego przewoźnika rezerwowałem w poniedziałek wszystko ok w środę dzwonioł że odwołane w dodatku zablokowali muj numer dzwoniłem z żony telefonu oczywiście połoczenie było to pani na pczotku rozmowy że jest komplet ludzi a jak powiedziałem że w poniedziałek robiłem rezerwacje to powiedziała że nie ma ludzi do wyjazdu tak że nie polecam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
AROBUS
@Mariusz

Panie Mariuszu, oczywiście odwołaliśmy Panu przejazd, potwierdzamy ten fakt, że tak było - 48 godzin przed wyjazdem co dopuszcza regulamin na naszej stronie internetowej. Nikt Pana nie blokował - numer, który jest do rezerwacji jest numerem ogólnodostępnym na który dzwoni bardzo dużo osób. Dodatkowo wykonaliśmy połączenie celem poinformowania Pana o odwołanej rezerwacji 48 godzin przed wyjazdem, ale nie odbierał Pan. Napisaliśmy Panu smsa o odwołanym wyjeździe. Życzymy Panu lepszego przewoźnika, szczególnie takiego, który w ogóle nie informuje o czymkolwiek, a nader często jak już odwoła, to wyśle smsa w nocy w przedzień wyjazdu, gdzie wyjazd jest na drugi dzień rano. Dodatkowo zwracamy uwagę, że wiele przewoźników nie zwraca opłaconych biletów, a Pan u nas nie miał takiej opcji - bilet nie był opłacony przez Pana. Z naszej strony 48 godz. jest optymalnym czasem na znalezienie zastępczego kursu dla klienta, ale Pan nie chciał skorzystać z tej opcji. Życzymy wszystkiego dobrego i przepraszamy za niedogodność.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Karolinaaa
 Rekomendacja

Polecam przejazdy tą firmą. Spokojny i zrównażony transport. Kierowcy uprzejmi. Polecam zdecydowanie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Odpowiedź

Informuję że temat dokończę z byłym kierowcą i zaprzestanie on pisania anonimowych negatywnych komentarzy w Internecie szkalującego czyjąś uczciwą pracę.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Adrian Sokół

Gorąco polecam, szybka zbiórka w Holandii, adresy bardzo koło siebie, np. odległość 1 adresu od 2 co 20 czy 30 minutt, sprawnie, fajne przerwy, można posmiać :D oglnie bardzo ok, pozdrawia ekipa z Tarnowa! :D

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Odpowiedź
@Adrian Sokół

Dzięki, zapraszamy ponownie Tarnów :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Elka832

Bardzo miła obsługa przez telefon. I pomimo tego że nie jeźdżą na Berlin, więc w sumie nie skorzystalam to jednak Pani w sposób miły i klarowny podpowiedziała stronę gdzie mogę poszukać lub wybrać spośród kilku busów. W sumie nie musiała, ale naprawde bardzo mi się to spodobało ;--) I pomogło znaleźć busa. Życzę Państwu w prowadzeniu biznesu :--)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Odpowiedź
@Elka832

Drobiazg :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Łukasz

Witam jeżdżę Państwo już do Niemic, kod 49474 Dorente? Jeśli tak to jaki najbliższy byłby kurs i jaki koszt.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Odpowiedź
@Łukasz

Tak, jeździmy. Zapraszamy :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Odpowiedź

Odwaga została na tejże ulicy, że brak podpisu imienia i nazwiska? :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Piotr J.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 205 dni.
 Pytanie

Man takie pytanko,ile mniej wiecej trwa przejazd z Dortmund do okolic Jarosławia pozdrawiam serdecznie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Marcelina S.
 Rekomendacja

Polecam wyjazdy z tą firmą. Zabierają tylko z podkarpackiego co jest duża karta przetargową do innych przewoźników bo nie jeżdżę po innych wsiach i miastach innych województw co jest męczące i dłuży się drogą przez co daje pozytywy koment.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Agnieszka

Polecam firmę ARO-BUS. Trasa przebiegła szybko i sprawnie. Kierowcy są uprzejmi i pomocni, miałam przyjemność jechać z Panem Grzegorzem i bardzo polecam. :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ewelina Hanus
@Agnieszka

Dziękujemy za realnie i obiektywny wpis!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sylwek

Mega duży plus że jeżdżą tylko z Podkarpacia, gorąco polecam ! :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ewelina Hanus
@Sylwek

Dziękujemy za realnie i obiektywny wpis!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Berni785

Najlepsza firma, z jaką dotychczas wracałam z Holandii. Pani Ewelina, przyjmująca rezerwację, rzeczowa, bardzo taktowna, cierpliwa, dążyła do kontaktu pomimo moich trudności z telefonem. Kierowca (15/16.11 na Rzeszów) szybki, konkretny, wie co robi za kierownicą, do tego normalny, zrównoważony człowiek z poczuciem humoru-żadnych końskich zalotów do pasażerek czy chamskich dowcipów, żadnych bluzgów na innych kierowców. Był czas na papierosa, toaletę, obiad, a i tak dotarłam do domu szybciej niż kiedykolwiek. Do tego czysty, sprawny i ciepły bus. Na pewno jeszcze skorzystam :-)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ewelina Hanus
@Berni785

Dziękujemy za realny wpis!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Truskawka.

Nie polecam. Pani dzwoniąc że jest 800m od domu, twierdząc że Google maps dobrze ją poprowadzi i nie potrzebuje pomocy ze znalezieniem adresu kazała by wynieść paczkę po czym 10 min później dzwoni że nie może znaleźć poprawnego adresu. Bardzo niekompetentna osoba. Nie potrafiła nawet umówić się na po odbiór w zaproponowany miejscu które znajdowało się 2 km od niej! Twierdząc że nie ma czasu. Trzeba trochę pomyśleć np zapytać przechodnia lub kogokolwiek o nazwisko nadawcy jeśli nie ma się zasięgu.. Czy XXI wiek naprawdę robi z nas aż tak wygodnych ludzi którzy mają problem z wyjściem z samochodu i sprawdzeniem czegokolwiek? Plus nie rozumiem takiego podejścia bo skoro przez lenistwo ktoś praci 10 min plus paliwo na bezcelową jazdę to jeszcze nie potrafi odebrać zamówienia na czy traci kolejne pieniążki... NIGDY WIĘCEJ AROBUS!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ewelina Hanus
@Truskawka.

Szanowna Pani Justyno Strugała, poświęcałam Pani czas i to sporo czasu bo ciągle Pani pytała o wymiary paczki i zmieniała jej możliwości gabarytowe. Pozwoliłam na kontakt FB, żeby dosłać zdjęcia, żeby być pewnym. Dojechałam na miejsce, gdzie wymieszane były numery domów, zadzwoniłam. Pani przez telefon nie wiedziala jak mi wytłumaczyć, podała Pani tatę. Pani tata nie wiedział gdzie jest sklep, punkt wymiany butli z gazem czy agroturystyka u marty, przy których od 15 minut kursowałam. Pytam się to jak mamy się znaleźć tego Pana (Pani ojca). A Pani ojciec: cytuje: jaki (usunięte przez administratora) jeździ na googlach, trzeba było zadzwonić z krajówki (drogi), i bym wiedział jak Panią pokierować, bo tylko taką znam drogę. Co najlepsze Pani Justyno, Pani nie było przy tej rozmowie, bo była Pani zagranicą, paczka miała być odebrana od rodziców! I powiem Pani jedno: 2 osób które koło mnie siedziały, pytały się kto tak wrzeszczy do telefonu. Proszę przekazać rodzicom i pogratulować kultury osobistej. Nie zaszkodzi nam Pani w zupełności !!!!! AROBUS ma wyjazdy codziennie (obecnie bez poniedziałków), z prawie tysiącem klientów w bazie. Ja się Pani nie narzucałam, Pani sama nas wybrała, zapewne czytając pozytywne opinie. Może sobie Pani pisać milion komentarzy, dla mnie ważni są też inni klienci, którzy czekają, na Pani paczkę. Jak sama Pani przyznała, rodzice dopiero się przeprowadzili i nie znają terenu. Po raz kolejny się przekonuję, że wkurzona kobieta i nie ważne czy jej wina, obsmaruje w internecie. Najważniejsze żeby jej jedzenie zabrać zagranicę. Macie wszyscy na mnie czekać.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ewelina Hanus
@Ewelina Hanus

I jeszcze jedno Pani Justyno, żadne, podkreślam ŻADNE pieniądze nie są dla mnie ważne, jeśli któryś z klientów, wyzywa mnie bądź moich kierowców od (usunięte przez administratora) Mogę mieć tu milion złych komentarzy, szacunek do drugiego człowieka i chęć rozwiązania sytuacji jest bezcenne, co Pani ojciec nie rozumie, a Pani pisząc i smarując w internecie również.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Do pomocnego

A ja wręcz przeciwnie, ta jest najlepsza firma dla której można pracować, przede wszystkim lojalność A wówczas wszystko jest ok. Pozdrawiam p. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zofia
@Do pomocnego

Czy firma prowadzi nabór na nowych kierowców? Na jaką umowę można liczyć? Dajcie znać.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Łukasz&Sylwia

Bardzo polecam, szybka jazda. Miły kierowca. Jazda z adresu pod adres. Na pewno jeszcze skorzystam z oferty. Z gorącego serca polecam ;) pozdrawiam i dziękuję za przejazd z Holandii do Polski

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Ewelina Radoń Aro-Bus - Przemyśl

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Ewelina Radoń Aro-Bus
4/5 Na podstawie 7 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Stanisława Leszczyńskiego 2 lok. 17
    37-700 Przemyśl
  • NIP: 7952460190 REGON: 363386053
Ewelina Radoń Aro-Bus