Opinie o saway.pl - SAWAY Paweł Sawczuk w Kraków

1.5 Dodaj merytoryczną opinię
baner wywiady

Opinie o Saway Paweł Sawczuk

Uuups Nowy wpis
Klient

Taka informacja po zapłaceniu za buty w dniu wczorajszym. Witam, Wczoraj 22.03.2023r w godzinach od 15:50 do 23:39 miala miejsce awaria modulu cenowego na naszej stronie saway.pl W tym czasie cena ostateczna produktu wyswietlala sie nieprawidlowo. przepraszamy za awarie. Uspokajamy ze wszystkie zamowienia zlozone w tym czasie zostana zrealizowane. Zamowienia te znaczaco obciaza nasz zaklad produkcyjny. Zapewne wystapia opoznienia w realizacji, ale tak jak informujemy wszystkie zostana zrealizowane. Nasz dzial obslugi jest do Panstwa dyspozycji w celu wyjasnienia wszelkich niejasnosci. przepraszamy za niedogodnosci i dziekujemy z za wyrozumialosc. Pozdrawiam Pawel Sawczuk

Dominika

A wie ktoś coś na temat obecnego zatrudnienia tu w firmie? Pytam, bo ostatnie opinie mnie zastanawiają odnośnie tych zwrotów... Dużo tutaj pracy jest w związku z ich obsługą? Na czym konkretnie praca polega i jak jest płatna?

ann
Były pracownik
@Dominika

wszystko ma być zrobione szybko,po kosztach, bo sam właściciel nie dba zbytnio o pracowników i na nich oszczędza

Dominika Nowy wpis
@ann

No ale skoro już odnośnie produktu miałoby być coś robione po kosztach tak jak to ujmujesz to chyba są pieniądze na wypłatę więc... czemu jeszcze tutaj oszczędzać trzeba by było? Widziałam jak pisałaś o umowie zleceniu lub całkowitym jej braku oraz tych marnych groszach. jakby ktoś potencjalnie faktycznie był bez umowy to w razie czego jest rozliczony? a te grosze to ile?

ann Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Dominika

Ponieważ nic prawie sie nie sprzedaje? Zwrotów jest dziennie po 200-300. Na "słowo" jest sie rozliczanym :) O UoP zapomnij. W razie potrzeby przed sezonem kogos zatrudnią, żeby od razu po zwolnić. Pracując jako "obsluga sklepu internetowego" tak na prawdę (usunięte przez administratora) po zimnym magazynie(w ziemie w kurtkach sie chodzi),którego stan woła pomste do nieba, pakujesz paczki, musisz obsługiwać klientów(telefonicznie,mailowo) edytować rzeczy na sklepie,czasem ktoś przyjdzie stacjonarnie zrobić zwrot to też musisz ogarnąć to. Jeżeli najniższa krajowa to dobre wynagrodzenie za takie warunki to spoko :) Tak śmieszna sytuacja była. Jedna z osób złapała covida. Nie mogliśmy tego zgłosić, bo nikt nie miał umowy, więc chodziliśmy ledwo żywi, bo szefuńcio nie pozwolił zamknąc firmy na pare dni :)

O_O Nowy wpis
Były pracownik

Witam, Dodaje ta opinie jako były pracownik firmy Saway. Ogłoszenie dotyczy osoby która w ciągu 8h powinna być na obsłudze klienta w między czasie pakowac paczki, przy okazji otwierać zwroty i fotografować obuwie. 10 obowiązków naraz, a najlepiej gdyby z każdego działu każdy posiadał minimum 40 letnie doświadczenie. Każdy nawet najmniejszy krok jest bacznie obserwowany przez (…) która wszystko co jej osobiście nie pasuje zgłasza odrazu telefonem lub po prostu w cztery oczy „szefowi”. Nic co robisz nie spotka się z pozytywnym odbiorem. Oczekiwania to : pracuj szybko i tak jak ja chciałbym aby to wyglądało ale niestety nikt z szefostwa nie pali się do pokazania jak sam robi to szybciej i co najważniejsze lepiej. Jeżeli jesteś osoba która zatrudnia się z myślą o umowę o prace, ubezpieczeniem to świetnie trafiłeś ! Bo nie zobaczysz nic z powyżej wymienionych rzeczy :)

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 53 dni.
 Pytanie

Jak wygląda aspekt atmosfery pracy w Saway (SAWAY Paweł Sawczuk)?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Paweł Sawczuk Saway. Jak oceniasz zaangażowanie rekruterów, ich podejście do kandydata, punktualność oraz organizację spotkania? Czy poleciłbyś aplikację innym? Czekamy na Twoją opinię.
ann
Były pracownik

To ja wypowiem się z miejsca byłego pracownika. Totalna porażka. Praca za marne grosze, (usunięte przez administratora) roboty, którą trzeba zrobić jak najszybciej, co za tym idzie wszystko robione byle jak. Warunki pracy również pozostawiają wiele do życzenia. Zimno, mało miejsca Praca na zleceniu, albo bez umowy. I tak, buty, które był przymierzane/mają lekkie defekty są wysyłane dalej po lekkich kombinacjach. Jakość obuwia też marna. Jeżeli się nie ma pieniędzy na odpowiednie wynagrodzenie i warunki dla pracowników to proszę nie brać się za otwieranie firmy.I to jeszcze niby "premium" Nic dziwnego, że nikomu nie chce się zrobić swojej roboty porządnie. I kupowanie opinii na google czy wystawianie je z fake kont(Pana siostry) nie poprawi wizerunku firmy :)

Pytanie
 Pytanie

Czy w Saway Paweł Sawczuk wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

Teresa
Klient
 Rekomendacja

Buty zamówiłam i zapłaciłam 25 listopada. Gdyby nie firma kurierska, która miała dostarczyć 29.11. nie miałabym żadnych uwag! Otrzymałam je 30.11. Buty solidnie wykonane- 2 pary, może mogłyby być ciut mniejsze ale po przeczytaniu wszystkich opinii zostaję przy swoich. Po swoich doświadczeniach polecam sklep.

Aga
Klient

Czekam osiem dni i dostałam wiadomość że przesyłka zostanie dostarczona w najbliższych dniach. Już żałuję że zamówiłam buty. Czytam opinie i jestem w szoku . Czy dostanę buty i kiedy.

Zofia
@Aga

Hejo, mnie tez zmartwiły te opinie :( dostałaś może te buty?

Gosia
Klient
@Aga

Ja zamawiam buty dla siebie i dla Mamy i jestem bardzo zadowolona, nigdy nie miałam problemu ze zwrotem ,pieniądze tez na koncie były w ciągu paru dni ,buty dobrej jakości, napewno będę zamawiała jeszcze nie raz,pozdrawiam

Lolo
Klient
@Aga

Otrzymałam błyskawicznie zamówione buty dosłownie w dwa dni od złożenia zamówienia,no ale niestety mój wybór co do obuwia był nietrafiony, rozczarowanie po rozpakowaniu. Odesłałam i teraz czekam na zwrot gotówki,co mnie dziwi,nie mam żadnej informacji, że obuwie dotarło i mam czekać na gotówkę.

Anna
Klient

UWAGA!!! W dniu dzisiejszym otrzymałam od buty, które otrzymałam jako wymianę butów z wadą i zmroziło mnie to co zobaczyłam. Dostałam parę butów, która nosi znamiona zużycia, której wkładka jest zwyczajnie zużyta ( zdjęcia w załączeniu- nie oddają widoku na żywo). Nowe to być może są jedynie podeszwy i pudełko. Dodam, że buty kupiłam w dniu 17 września- na stronie była informacja o dostępności obuwia w 24 h. Buty otrzymałam po 18 dniach, do tego z wadą . Po po 34 dniach dostałam buty ewidentnie używane. Dodatkowo wielokrotnie otrzymywałam od SAWAY nieprawdziwe informacje, zapewnienia bez pokrycia. No aż ciężko uwierzyć, że jeszcze taka firma istnieje na rynku. Szkoda, że nie mogę cieszyć się fajnymi butami polskiego producenta....

Kupujący
Klient

Tragedia. Buty zamówione 2 tygodnie temu, dotychczas brak odzewu ze strony firmy. Jeszcze się nie spotkałem z takim podejściem do klienta. Jak można tak traktować klienta. Życzycie sobie zapłatę z góry, nie można zapłacić przy odbiorze, bo wy jako firma wiecie co robicie. Macie klienta w głębokim poważaniu. Inne firmy potrafią wysłać do 2 dni nawet nie wpłacając żadnej gotówki. Interes szybciej zamkniecie niż otworzyliście. Proszę o natychmiastowe wysłanie obuwia.

Dominika
@Kupujący

2 tyg? Ale to przelewy i wszystko normalnie przeszło, zatwierdzone płatności itp? Bo też chyba jakieś potwierdzenie powinni odesłać czy coś, niczeg nie dostałeś?

zawiedziona po raz kolejny
Klient

Witajcie! Obecnie posiadam 3 parę butów kupionych w Saway i niestety pomimo świetnego wyglądu firma nie oferuje nic poza tym. Pierwsza para szpilek straciła kolor, kozaki po jednym sezonie całe się rozkleiły, a w ostatniej parze jakiej posiadam podeszwa popękała i zdobienia odpadły. Jakość skór jest w porządku ale wykonanie i kleje tragiczne. Brak staranności, niskiej jakości wykończenie. Obsługa klienta powolna, wręcz brak kontaktu. Złożenie reklamacji niemożliwe - szkoda czasu. Nigdy więcej nie kupię u nich butów, uważam, że pieniądze za kążdą z 3 par są zmarnowane!

Irena
@zawiedziona po raz kolejny

No to mega słabo jak tak to wyszło. A co mówią, że nie mogłaś złożyć reklamacji, bo?

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Saway Paweł Sawczuk?

Magda
Klient

Polecam buty świetnej jakości!

Halina
@Magda

Ze skóry są? Prawdziwej? Czy same syntetyki jak wszędzie teraz prawie

Agata
Klient
@Magda

Super obsługa i produkty

Magda
Klient
@Halina

Mają tylko skórzane i bardzo dużo ładnych modeli.Polecam :)

Ewelina
@Magda

A jak pielęgnujesz takie buty? Chciałabym kupić ale boję się że jakoś je zniszczę.

Anka
Klient

Sklep katastrofa, nie mam butów i brak zwrotu pieniędzy. Gdy czekałam na przesyłkę mówili że wyślą początkiem tygodnia i tak minęły 3 tygodnie. Gdy poprosiłam o zwrot pieniędzy kontakt się urwał. Zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze. Brak słów. UOKiK powinien już dawno zająć się tą firmą.

Magdam
Klient
 Pytanie
@Anka

Witam. Zamówiłam u nich buty i chcę je zwrócić. Czy w końcu zwrócili Pani pieniądze? Nie wiem czy jest sens odsyłać

Ilona
@Magdam

napisalas jakas reklamacje na pismie odnosnie tego zwrotu ? na pewno jesli dodasz do paczki i w okreslonym terminie w regulaminie odeslesz to powinnni zwroic kase, zrobisz tak ?

Pytanie
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w Saway Paweł Sawczuk?

Daktyl
Klient

Buty beznadziejne zupełnie inne niż na zdjęciu. Termin dostawy ponad 3 tyg. Na kase kolejne ponad 2 tyg. Nie polecam

Wanda
@Daktyl

Robią jakieś problemy przy zwrocie czy nie ?

Gosia
Klient
@Wanda

Zamawiałam 3 razy buty, jedne były za duże więc odesłałam i kase oddali po 4 dniach a buty mają naprawdę ładne, ????

Buty Oliwia
Klient

Nie polecam tego sklepu!!!!!!! Obsługa totalnie niemiła . Pani z którą się kontaktowałam w sprawie reklamacji rzuciła słuchawka nie odpowiadając na moje pytania . Buty założone jeden raz !!!!! Porażka .To nie jest moje jedyne obuwie zakupione w tym sklepie . Poprzednie juz po pierwszym założeniu wyglądało jakbym używała je przez jakiś czas !!! Nie chcesz mieć problemów omijaj ten sklep !!!!

Anka
Klient
 Pytanie

NAJGORSZY SKLEP W JAKIM KUPOWAŁAM! Wysyłka w 24h totalna ściema. Zamówiłam buty 12 lutego, dziś 3 marca, a zamówienie wciąż w trakcie przygotowania. Jeśli już uda się dodzwonić to nadąsana pani informuje, że zawsze można anulować zamówienie. Co ciekawe, potrzebowałam butów na specjalną okazję i kiedy buty długo nie przychodziły, a termin był tuż tuż dzwoniłam tam i dostałam informację, że etykieta jest wydrukowana, co oznacza, że buty zostaną wysłane w kolejny dzień roboczy. To było dwa tygodnie temu. Jeszcze ciekawsze jest to, że w zeszłym tygodniu dostałam maila z przeprosinami i informacją, że są problemy z komponentami. No to jak? Już prawie wysłane, czy w ogóle nie gotowe? Ja naprawdę rozumiem obecne problemy na rynku, ale zdjemijcie sobie tę śmieszną informację o 24 godzinach i przestańcie w rozmowach traktować ludzi jak idiotów!

ya
Klient

córka zamówiła mi buty w prezencie. po monitach dotarły po ponad 3 tygodniach. okazały się ok, więc zamówiłam inną parę. mimo, że zamówiony był ten sam rozmiar, to buty były o nr za duże. darmowa wymiana to ściema - musisz odesłać na swój koszt, żeby wysłali inne. zrezygnowałam i odesłałam jako zwrot. mojej wystawionej opinii nie ujrzałam na oczy. no more.

1
przezorny
Klient

zwykły naciągacz,nie płaccie z góry to nie będziecie (usunięte przez administratora),płatnosc tylko przy odbiorze i otwarciu paczki czy jest ok jak nie to wypad na jego koszt

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Saway Paweł Sawczuk - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Saway Paweł Sawczuk?

    Zobacz opinie na temat firmy Saway Paweł Sawczuk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Saway Paweł Sawczuk?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Saway Paweł Sawczuk
Przejdź do nowych opinii