Opinie o Filip Wawrzak Boco w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników na temat firmie Filip Wawrzak Boco, lecz też Klientów firmy. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Filip Wawrzak Boco o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Filip Wawrzak Boco w Warszawa

Niezadowolona
Klient

Zdecydowanie nie polecam! Z takim chamstwem, prostactwem i burakiem nie spotkałam się jeszcze nigdy. Sklep wyznaje idee bycia miłym do czasu sprzedaży, lecz gdy nie daj Bóg rościsz sobie prawo do zwrotu na mocy umowy zawieranej na odległość, dostaniesz wiadro wulgaryzmów najniższych lotów. Ktoś kto obsługuje ich social media posługuje się językiem rynsztokowym okraszonym pogróżkami. Na wszelką krytykę odpowiadają, ze to pewnie konkurencja jest złośliwa. Informuję, że ja nie jestem konkurencja, a zainteresowanym mogę podesłać screeny ich patologicznych wiązanek. Niby luksusową odzież za kilkaset złotych sprowadzają z Chin, dokładając kilkuset procentowy narzut, ja również nie otrzymałam paragonu w przesyłce Omijać Boco clothing w Warszawie i Marylin Monroe butik w Częstochowie szerokim łukiem, bo to w gruncie rzeczy jeden i ten sam sklep

3
chiński bazar
Klient

Handel rzeczami z Aliexpress z kilkusetprocentową marżą i wyzwiska w stronę osoby, której nie podoba się taka cena. Przez najprawdopodobniej właściciela jestem wciąż nękana z lewych kont, obelżywie wyzywana i atakowana chorymi insynuacjami. Wszystko tylko dlatego, że napisałam że daną rzecz można kupić za ułamek ceny na chińskim portalu sprzedażowym. Nie zacytuję wyzwisk bo zostaną usunięte, a są naprawdę mocne. Strach pomyśleć jak są traktowane klientki które zgłaszają reklamację. Właściciel jest miły tylko dla osób na których może zarobić. Screeny zostały już zabezpieczone. Ciekawe tylko czy ten komentarz też zniknie.

4
Aa
Pracownik
 Pytanie

Oddali komuś w końcu pieniądze za zwrócony towar? Czy pieniądze przepadły?

Jakub
Pracownik

Magdaleno - sprawa przeciwko Tobie jest w toku :) odpowiesz za wszystkie pomówienia. Jeżeli firma Babylon, Rinascimento, Gil Santucci czy R. Biaggi to firmy z aliexpress to proszę postudiuj dokładnie geografie lub zorientuj się co to za marki. Włochy nie leżą w Chinach, na przyszłość wymyśl jakiś bardziej wiarygodny argument bo w każdym powielasz te same bzdury nie mające nic wspólnego z rzeczywistością :)

1
Kasia Nowy wpis
Klient

Nie byłam zadowolona z zakupu, ale dokonałam zwrotu towaru i otrzymałam zwrot środków tak jak to ma miejsce w innych sklepach internetowych.

Ola Nowy wpis
Pracownik

Sklep tragedia , ignorują wiadomości , towaru brak , tez się wybieram żeby zgłosić sprawę .

Aa
Pracownik
 Pytanie

Oddali komuś w końcu pieniądze za zwrócony towar? Czy pieniądze przepadły?

Agnes
Klient
@Aa

Mi oddali po zgłoszeniu to inspekcji handlowej. Wcześniej odesłali na mój koszt paczkę ze zwrotem, bo w paczce nie było paragonu, którego sklep nigdy nie wystawił..... żenada totalna

Lidia
Klient
@Aa

Po zgłoszeniu do Inspekcji i KAS, bez paragonu oczywiście, odzyskałam pieniądze.

Aa
Pracownik
 Pytanie
@Agnes

Bardzo dziękuje za informacje. Jak wygada takie zgłoszenie? Telefonicznie, pisemnie?

Lidia
Klient
@Aa

Pisemnie należy zgłosić. Można też u Rzecznika Konsumentów.

Patrycja
Pracownik
 Pytanie
@Agnes

Juz czuje że będę miała podobny problem. Póki co nawet nie odpisują i towaru też nie mam. Czuje że albo nie dostane tej paczki albo będzie podobny problem. Czy jeżeli jej nie dostanę też mogę to zgłosić w ten sposób ?

Była klientka Nowy wpis
Klient
@Patrycja

Tak. Przelalas pieniądze. Masz potwierdzenie przelewu. Zgłaszaj gdzie się da. Inspekcja handlowa, rzecznik praw konsumenta. Ostatecznie sąd. Brak paragonu do skarbówki,bo pewnie go nie dostaniesz. A później Ci wmówią, ze nie możesz zwrócić, bo nie wysłałaś paragonu. Bezczelne łamanie prawa, (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)

Renata Nowy wpis
Klient
@Patrycja

Ja czekałam na przesyłkę ponad miesiąc , zwyczajnie zamawiają na Ali i dlatego to tak długo trwa. Oczywiście paragonu do dnia dzisiejszego nie otrzymalam.

Miśka
Klient

Kobietki, dziękuję Wam że taka stronka powstała. Byłam gotowa do zakupu "super" ubrań i dzięki Waszym opiniom jednak się nie zdecyduję. Takie opinie są bardzo przydatne. Pozdrawiam

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Klienta
Klient

Mogę potwierdzić tragiczna obsluge na miejscu w butiku warszawskim. Rzucanie pudełkami, obelgi. Jak próbujesz zapytać o coś to obsługa odchodzi bo niby ma telefon… i potwierdzam ze na AliExpress widziałam takie same ubrania za ułamek tej ceny…

1
Anna Kochanska
Klient
 Pytanie
@Klienta

Ale w ciebie rzucali tymi pudełkami? Ta opinia to żart jakiś jest.

Kasia
Klient

Potwierdzam wszystkie negatywne opinie.W dniu dzisiejszym otrzymałam cześć towaru- nie w tym rozmiarze,brudny ( mam zdjecia) , słabej jakosci.Chcialam odstąpić od reszty zamówienia( które ma być dosłane w ciągu 10 dni),gdyż mam wątpliwości co do jakości ubrań i zachowania sprzedających. Zostałam poinformowana,iż nie ma takiej możliwości.Jest to działanie niezgodne obowiązującym prawem- zgłaszam sprawę do odpowiednich instytucji. Jeżeli ktoś z Państwa ma taką potrzebę proszę o kontakt: pozew11@o2.pl

1
Iza
Klient
@Kasia

Potwierdzam, przeszłam to samo, pieniądze odzyskałam , po zgłoszeniu do KAS, Urzędu Skarbowego I Inspekcji Handlu oraz Rzecznika Praw Konsumentów - warto... dla przyszłych klientów tego niby "butiku".

1
Kasia.
Klient
@Iza

W dniu jutrzejszym robie to samo.Po kilku próbach ( mailowych) załatwienia sprawy polubownie zgłaszam do wszystkich możliwych urzędów.Panstwo działają niezgodnie z prawem , maja niedozwolone klauzulę w regulaminie - mam nadzieję, że ktos w końcu zabierze się za ten "butik".Minęło już grubo 14 dni na zwrot srodkow od momentu odstąpienia i otrzymania ubrań a Państwo kierują się swoim prawem i zwrot srodkow jak otrzymałam odpowiedź nastąpi w " odpowiednim" czasie . Nie zostawię tak tej sprawy tym bardziej,że butik jest mi winny ponad 3 tysiące złotych.Niech to będzie przestroga dla innych kupujących!

1
Kama
Klient
@Kasia.

I bardzo dobrze. Mi kasę oddali po interwencji rzecznika. Dziwie się, że nadal działają i nabierają ludzi. Pewnie paragonu też nie dostałaś i to na taką sumę. Podatków płacić nie chcą..... Zgłoś do skarbówki. Powodzenia!

1
Pracownik
Pracownik
@Kama

Pani Sandro swoje frustracje proszę wylewać gdzie indziej.

1
Kama
Klient
 Pytanie
@Pracownik

Najpierw Pani Magdalena, teraz Pani Sandra. Widzę, że zaczynamy personalne docinki. Tak się składa, że nas czyli poszkodowanych Pań jest sporo. I się poznalysmy, bo łączą nas te same doświadczenia. A co? Nie podobają się właścicielom te komentarze? Najlepiej dać się (usunięte przez administratora)i siedzieć cicho. Mamy screeny żałosnych rozmów z pracownikami sklepu i z chęcią je udostępnimy. Szkoda że tu się nie da. Kto łamie prawo niech liczy się z napiętnowaniem. Mam nadzieję, że parę osób do przeczytaniu komentarzy zregnowało z zakupów i tym samym zaoszczędziło sobie zbędnych nerwów.

Anna Kochanska
Klient
@Kama

Tyle tylko ze same sobie te zbędne nerwy robicie. Jak nie masz pewności czy to co zamawiasz na odległość jest w stu procentach na Ciebie dobre bo Twoje doświadczenie w takich zakupach jest marne albo zerowe lub nie znasz jakości towaru danego sklepu to idź stacjonarnie.Sklepow z tymi samymi ubraniami jest wiele w tym kraju to już nie czasy gdy zdobywało się je w różnych dziwnych miejscach.A w większości robicie chyba tak ze odrazu nastawiacie się a zamówię najwyżej oddam lub co wcale jak się okazuje nie jest mało spotykane w sobotę ubiorę w poniedziałek odeśle. Dawno przynajmniej na tramisji powinni ogłosić brak zwrotów jak u innych i problem nagonki by się bardzo zmniejszył.

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Filip Wawrzak Boco otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Asafa
Klient

Chińskie szmaty w cenach marek bardziej premium .Ubrania w stylu ulicznym (pod latarnię) zresztą widać na tych livach jak wyglądają na podstarzałych lachonach ...Szlauchy ,botoxiary ,blachary to klientela tego prostackiego teamu (przekupa i przekupki).Nie wydają paragonów i sprzedają ubrania tzw.repliki :) ..Ogólnie syf kiła i mogiła .Ale naiwniaków nie brakuje i koszą kasę na takich jeleniach :) .

2
Anna Kochanska
Klient
 Pytanie

A ci dalej się tu prują i te bzdury piszą. Ciekawe bo ja specjalnie zrobiłam mała intrygę i przez koleżankę zamówiłam sobie bluzkę.Żeby nie było ze to ja itp. Specjalnie czekałam czy będzie metka, paragon. O kurde była metka,był paragon a bluzka super. Zrobiłam to bo kierowana opiniami tutaj, pomyślałam, ze może to stacjonarnie tylko tak wszystko super. Jak widać nie tylko stacjonarnie. Coś tu kręcicie drodzy państwo. Ciekawe w jakim celu?

Zawiedziona
Były pracownik
 Pytanie

Witam, nie polecam firmy Boco.26 lipca zamowilam garsonke okres oczekiwania na produkt 9 dni na uszycie . dziś jest 16 sierpnia garsonki nie ma.wielokrotna prośba o informację co z moim zamówieniem była i jest ignorowana.Pan Filip jest nie kompetentnym sprzedawca.Obrazil mnie twierdząc, że jestem klamczucha i nie potrafię czytać.zablokowal mnie bo domagam się swojego.dotychczas pisałam zapytania w wiadomo prywatnej.Ram mnie ignorowano więc czas był aby na transmisji upomnieć się że istnieje. Brak kultury osbistej.na transmisji chodzący anioł .ale gdy chcesz upomnieć się o swoje zamówienie cisza lub teksty będzie koniec tygodnia,będzie początek tygodnia,a teraz będzie w środę. PYTANIE TYLKO W KTÓRĄ ŚRODĘ?ODPOWIEDZI NUE OTRZYMAŁAM GDYŻ ZOSTAŁAM ZABLOKOWANA.PYTAM TERAZ,GDZIE JEST PRAWO KLIJETA?SPOSÓB ZACHOWANIA Pana Filipa jest bulwersujący. Jedno wiem napewno więcej tam nic nie zamówię, choćby za darmo chcieli by mi dać torebkę z Prady.

1
Kama
Klient
 Pytanie
@Zawiedziona

Pewnie z chin nie przyszla Twoja garsonka. Masz potwierdzenie przelewu. Zgłoś sprawę do inspekcji handlowej. Jeżeli już owa garsonka przyjdzie, to zapewne nie dostaniesz paragonu. A jak będziesz chciała zwrócić to Ci napiszą że nie ma paragonu, że zgubiłas i że kłamiesz. Ja tak miałam. Na szczęście zgłosiłam sprawę, nie podarowalam i pieniadze oddali. A pan Filip jak ma być jak przykład idzie z góry od samej mamusi? Buractwo i chamstwo.

1
Iza
Klient
@Kama

Potwierdzam, ja też zgłosiłam i odzyskałam pieniądze. Zgłosiłam też do KAS za brak paragonu. Sprzedano mi ubrania niezgodne z podanymi przeze mnie rozmiarami. Potwierdzili, ze będą ok, aby tylko sprzedać.

1
ObiektywnaKasia
Klient
@Zawiedziona

Byłam na tej transmisji i widziałam Pani komentarze. Kilkukrotnie tłumaczyli Pani, ze czas oczekiwania to około 10 dni roboczych a nie 9 dni jak Pani twierdziła. Twierdziła Pani, ze informowali Panią kilka dni wcześniej, ze paczka została wysłana a Czytali i pokazywali Pani wiadomości w których ewidentnie była informacja, ze paczka zostanie ( a nie została ) wysłana w przyszłym tygodniu ponieważ garnitur przyszedł w piątek przed upływem terminu. To duża różnica. Tutaj pisze Pani, ze Pani wiadomości były ignorowane a za chwile pisze Pani, ze dostawała Pani odpowiedz, ze paczka była wysłana w zeszłym tygodniu, w środę albo pod koniec. Sama Pani sobie zaprzecza, co świadczy o braku wiarygodności … faktycznie wszystkie te komentarze pisane tego samego dnia od rzekomo kilku osób wyglądają jak komentarz od jednej hejterki.

1
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Pani Rusin, nie może Pani przeżyc, ze nie dostała Pani zwrotu za ubrudzona i noszona rzecz ? Skoro tak pani wszystkich straszy kontrola i rzecznikiem to dlaczego do tej pory nic takiego nie mialo miejsca ? Bo nie ma pani podstaw i każda instytucja Panią wyśmieje tak jak butik w którym pracuje. Także proszę sobie darować te niewiarygodne komentarze, wszystkie tej samej treści rzekomo w innym imieniu

3
Karola
Klient

Najlepsi !!! I nawet Hejterzy po internetowej dramie z podstawioną klientką od konkurencji tego nie zrobią ;)

1
Klientka
Klient
@Karola

Tak się składa że hejterką nie jestem. To co pisze jest prawdą i mam na to dowody. Wyobraź sobie że z konkurencji też nie. Zostałam oszukana przez tych ludzi. Nie przyjmują zwrotów i kłamią. Pieniędzy nie oddają. Wysyłają paczki spowrotem na koszt klienta, choć on sobie tego nie życzy i w terminie odstępuje od umowy. Ludzi traktują bez kultury i szacunku. Pani, którą syneczek wyrzucił ze sklepu na livie na pewno długo za długo prosiła się o swoje pieniądze. W takiej sytuacji jest mnóstwo osób. Dziwię się że butik w Częstochowie i w Warszawie nadal funkcjonuje. W każdym razie wrócę im upadek. Prędzej czy później. Dno!

@b
Były pracownik
@Klientka

Dokładnie tak masz racje w 100 % brak paragonu problem ze zwrotem i wogole z wysyłka zakupionego towaru. Towar średniej jakości …. Zobaczymy ile ja będę czekać na zwrot pieniędzy Chamska obsługa …. Mam wszystkie wiadomości to wglądu O

1
JOLA
Pracownik
@Klientka

Zgadzam się w 100 % - też zostałam oszukana, brak metek, rachunku, paragonu i odsyłanie paczki niezgodnie z prawem. Zgłosiłam sprawę już w trzech instytucjach, które się tym zajmą.

1
Kasia
Klient
@Klientka

Pani Karolino mam właśnie sytuację jaka Pani opisuje.Otrzymalam 2 sztuki z zamówienia, reszta zgodnie z opisem w ciągu dni.Otrzymane ubrania niestety brudne( mam zdjęcia) ,wysłane w złym rozmiarze, słabej jakosci.Odstapilam od umowy - otrzymałam informację, że nie ma takiej możliwości Zgłaszam Państwa do US ( oczywiście brak paragonu) i reszty instytucji

1
Była klientka
Klient

Ciuchy bardzo drogie, ceny nie sa adekwatne do jakosci. Odziez bez metek wewnętrznych ze składem. Doczepiona tylko metka firmowa butiku. Jakosc kiepska, przypuszczam, ze wiekszosc sukienek jest z ali . Problem ze zwrotem towaru. Specjalnie odmawiaja przyjęcia paczek, a gdy chodzi o zwrot pieniędzy - tu siezaczyna. . . Trzeba sie o nie prosic przez długi czas. Stanowczo odradzam!

1
Renata
Klient
@Była klientka

Buty również z Ali zwykła tandeta z marżą 300% , brak paragonu!!! Sukienka po praniu nie nadaje się nawet do umycia podłogi!! Dla mnie porażka i skandal!

1
Kama
Pracownik
 Pytanie
@Renata

To reklamuj rzecz. Masz do tego prawo. Masz też prawo zwrócić rzecz w ciągu 14 dni, a jeżeli sprzedawca Cię nie poinformuje o tym terminie, to masz rok na zwrot. A oni wiadomo, że nie informują i jeszcze wbrew prawu twierdzą, że rzecz z wyprzedaży nie podlega zwrotowi. Zgłoś sprawę do inspekcji handlowej. Mi pieniądze oddali. Jeżeli by olali inspekcję handlową, to założyłabym im sprawę w sądzie. To koszt 30 zł jeżeli wartość rzeczy jest poniżej 500 zł. Walczmy o swoje prawa, nie dajmy się oszukiwać. Po co darować takim lumpom? Niech się za uczciwą robotę wezmę! P.S. Mi też paragonu nie wydali. Zgłosiłam do skarbówki. Pamiętaj, że paragon nie jest potrzebny do zwrotu online. Mamy potwierdzenia przelewu.

1
Merlin M omijać szerokim łukie
Klient

Tania mega zła jakość

Anna Kochanska
Klient

Straszne (usunięte przez administratora) ze strony oceniajacych. Fakt wlasciciel dal sie poznac z roznych stron nie zawsze najlepszych ale to sa raczej opinie nie dotyczace bezposrednio Boco. Akurat to miejsce znam zanim zaczeto oceniac przez pryzmat zachowan w sieci. Bajka jest ze sprzedaje ubrania i dodatki slabej jakosci, ze ceny ma jakies sto razy zawyzone itp. Rozumiem ze mozna nie palac miloscia do butiku z ktorym teraz jest bardzo kojarzony bo sama mam rozne mysli na ten temat ale Boco bede bronic. Ubrania super co istotne dla mnie inne niz normalnie mozna kupic w innych miejscach, bardzo ladny butik, zero problemow. Badzmy uczciwi i szczerzy w opiniach nie koloryzujmy, nie wymyslajmy. Boco to Boco swietne miejsce.

Klientka
Klient
 Pytanie
@Anna Kochanska

Co Ty na głupoty piszesz. Bądźmy szczerzy? Tutaj ludzie są bardzo szczerzy. Ja zakupiłam tam rzecz. Chciałam zwrócić. Odmówili że nie ma paragonu którego nigdy nie wysłali. Wmawiali że zgubiłam. Synuś i mamusia mają oboje tak samo żałosne praktyki. Daruj sobie takie głupie komentarze bo ręce opadają. Ja dostałam rzecz bez metek wewnętrznych a zamiast papierowej przypięta wizytówka sklepu. No dramat ???? kto wycina informacje o pochodzeniu rzeczy? Ktoś kto chce coś ukryć. Nie wspomnę o chamskich odzywkach pracowników sklepu. Albo nic tam nigdy nie kupiłaś ale syn czy mamusia sami napisali te opinie ????

Anna Kochanska
Klient
@Klientka

Różnica między nami jest taka ze ja to pisze pod własnym imieniem i nazwiskiem.Jak pomyślisz logicznie to dojdziesz do wniosku ze nikt normalny nie napisałby za kogoś tak się podpisujac.Napisałby „ klientka” „Zosia itp. Zastanawiam się czemu nie macie odwagi napisać tych złych opinii tak jak ja tylko zasłaniacie się nikami. To może wyjaśnię. Ja żeby kupić muszę tam się udać osobiście bo na transmisjach na żywo zostałam zablokowana za negatywna opinie.Dotyczyly jednej sytuacji nie mającej nic wspólnego ani z ich towarem czy traktowaniem klienta, chodziło o tzw. Powiedzcie która modelka ładniejsza. Tak to mi się nie spodobało i o tym napisałam. To nie jest tak ze jestem ślepa i nie widzę tego co złe. W życiu nic nie zwróciłam w żadnym sklepie także tu się nie wypowiadam.Wystarczy znac swój rozmiar i osobiście nie rozumiem tych zwrotów a widziałam naprawdę różne akcje.Np.zwracanie ubrań po imprezie.Nie dziwie się sprzedawcy ze buntuje się. Co do metek nie wiem, ja metek nie nosze na zewnątrz ubrania wiec specjalnie nie są mi potrzebne. Znam takich co potrzebują pudełka po bluzce z Babylonu jak dostają bez to robią drake. No cóż różni są ludzie. Ja te pudełka wywalam inni może modlą się do nich. Queen D by Dagmara nie ma zwrotów każdy o tym wie i żyje z tym. Nie akceptuje nie kupuje ale tez nie wypisuje bzdur w sieci. Warto taka zasadę przyjąć. Boco ma dobre jakościowo ubrania a ich pochodzenie mnie nie interesuje. Skoro mi się podoba ciuch to najważniejsze. Nigdy nie szukałam po Ali i nie porównywałam bo po co. Jeśli nawet tak jest ze to z Ali no to ktoś to zamówił tu, ja mogę iść dotknąć, zobaczyć czy zamówić przez sklep internetowy mam za chwile nie czekam. A ta osoba musi na tym zarobić , zapłacić czynsz itd. Teraz kolejna sprawa jak wychodzi nowa kolekcja np. Babylon i ona jest na rynku chwile. Monika ja ma w butiku to bzdura jest ze to Chiny. Nierealna sprawa. A ja akurat babylon bardzo śledzę i wiem kiedy co. Także wybacz każdy ma inne podejście inne doświadczenia i własna opinie do której ma prawo.

Byla klienta
Klient
 Pytanie
@Anna Kochanska

A widzisz. Mnie interesuje bardzo skąd pochodzi rzecz, gdzie została wyprodukowana i jaki jest skład materiału :) W ramach e-handlu klient ma prawo zwrócić rzecz w ciągu 14 dni. I po co z tym dyskutować? Takie jest prawo w Polsce i albo się sprzedawca dostosuje albo niech nie sprzedaje. Należy czytać inne opinie ze zrozumieniem, a nie twierdzić, że ludzie piszą bzdury :) Oba sklepy sprzedają marki tzw. premium, ale pomiędzy nimi upychają tandetę. Sama taką dostałam i od razu chciałam zwrócić. Nie po imprezie ....a sukienkę wypakowaną z paczki Sukienka nie miała paragonu, a ja po odesłaniu paczki otrzymałam wiadomość, że mi nie zwrócą pieniędzy bo do paczki nie włożyłam paragonu. Bezczelność, chamstwo i oszukiwanie ludzi. Daruj sobie naprawdę te komentarze. Uruchomiłam instytucje i pieniądze zwrócili, ale są nieuczciwi i nie ma z tym dyskusji. Odradzam każdemu. Omijać. Jest dużo sklepów gdzie można kupić rzecz online, nie ma problemów ze zwrotem. Wysyłają fakturę albo paragon. W przeciwieństwie do boco i marylin monroe w Częstochowie.

Anna Kochanska
Klient
@Byla klienta

W prawie każdym sklepie masz marki premium i tańszy towar. Robi się to po to żeby mógł przyjść klient którego stać na rzecz za 10000zl i taki co moze coś kupić sobie za 300 zł . Jak kupujesz za 300 w butiku z siedziba na topowej ulicy w mieście to nie spodziewaj się premium jakości. Jeśli akurat chodzi o Boco to nikt nigdy nie mówił ze są to ubrania super dobrych i znanych firm. Te ubrania skąd nie pochodzą są sprzedawane pod marka Boco i tyle.Ja się na nich nie zawiodłam.Tak jak powiedziałam nigdy nic nie zwracałam wiec tu doświadczenia nie mam, nie wypowiem się. Nie wmawiaj mi ze pisze bzdury. Opinie maja to do siebie ze są indywidualnym zdaniem każdego klienta. Ja mam inne to zdanie niż ty i mam prawo je wyrazić.

Byla klienta
Klient
@Anna Kochanska

Jak Ci pasuje, że kupujesz spodenki za 350 zł, a one są na aliexpress za 40 zł to ok :) Ja znam sklepy, które za 350 zł sprzedają rzeczy dobre gatunkowo i wyprodukowane w Polsce i tyle w temacie. Pozdrawiam

Anna Kochanska
Klient
@Byla klienta

No to już wiesz gdzie masz kupować problem z głowy. Pozdrawiam

Kama
Klient

Przed dokonaniem przelewu spytajcie się jaka to firma i poproscie o zdjęcie metki wewnętrznej, informacje o składzie materiału itd. Jezeli nie podadzą Wam to znaczy że metkę wycięli, a rzecz to chińska tandeta którą kupicie na grosze na chińskich stronach. Sprawdzajcie dokładnie za to płacicie, bo właściwie sklepu są nie warci zaufania. Nie wydają paragonów, kłamią, są opryskliwi jak ktoś chce skorzystać z prawa zwrotu. Żenujące sklepy. Marylin Monroe w Częstochowie także. To to samo.

1
Aleksandra
Klient

Zdecydowanie nie polecam! Moje próby skontaktowania się ze sklepem poszły na marne.Wyświetlanie wiadomości i nie odpisywanie, zero szacunku do klienta.

1
M.
Pracownik

Kupiłam dzisiaj kilka rzeczy na mokotowskiej, zapłaciłam za 6 ubrań tyle co za jedna na Moliera a jakość podobna albo nawet lepsza, obsługa super, aż jestem zdziwiona tym co tu czytam.

Niezadowolona
Klient

Zdecydowanie nie polecam! Z takim chamstwem, prostactwem i burakiem nie spotkałam się jeszcze nigdy. Sklep wyznaje idee bycia miłym do czasu sprzedaży, lecz gdy nie daj Bóg rościsz sobie prawo do zwrotu na mocy umowy zawieranej na odległość, dostaniesz wiadro wulgaryzmów najniższych lotów. Ktoś kto obsługuje ich social media posługuje się językiem rynsztokowym okraszonym pogróżkami. Na wszelką krytykę odpowiadają, ze to pewnie konkurencja jest złośliwa. Informuję, że ja nie jestem konkurencja, a zainteresowanym mogę podesłać screeny ich patologicznych wiązanek. Niby luksusową odzież za kilkaset złotych sprowadzają z Chin, dokładając kilkuset procentowy narzut, ja również nie otrzymałam paragonu w przesyłce Omijać Boco clothing w Warszawie i Marylin Monroe butik w Częstochowie szerokim łukiem, bo to w gruncie rzeczy jeden i ten sam sklep

3
Aga
Klient
@Niezadowolona

Ja również nie dostałam paragonu. Później przy zwrocie rzeczy żądali paragonu, którego nigdy nie było ????Mam nadzieję ,że ci wszyscy ludzie którzy piszą te komentarze zwracają się do różnych instytucji. Im więcej zgłoszeń tym lepiej.

I
Były pracownik
@Niezadowolona

Bardzo mi przykro ze Ciebie to spotkało :( jestem w podobnej sytuacji zamówienie złożone ponad 3 tyg temu na nie mała sumę a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam wszystkich zamówionych rzeczy . Brak jakiegokolwiek kontaktu totalne (usunięte przez administratora) z rzeczami z Chin . Po drugie zostałam potraktowana okropnie wyzwiskami i groźbami …. Jestem dopiero na etapie zwrotu części otrzymanego zamówienie , a dodam jeszcze ze żadnego potwierdzenia zakupu nie otrzymałam ( zamówienie online ) Brak jakiegokolwiek potwierdzenia oraz statusu śledzenia zamówienia Rącze omijać z daleka to okropne miejsce !!!!! Dziewczyny trzeba cis z tym zrobić bo to die są żartu !!! Wszystkie wiadomości mam oczywiście do wglądu i napewno tak tego nie zostawię

Oszukana
Klient
@Niezadowolona

Tez nie polecam !!! (usunięte przez administratora)i tyle !! Odzież to kiepsko podrobiona tandeta , materiały okropne ,sztuczne.Kupiłam dwie sukienki które nadają się do kosza , próba zwrotu bez szans . Brak paragonu w przesyłce ..szkoda słów!!!

Aga
Pracownik
 Pytanie
@Oszukana

Niech Pani zgłosi sprawę do rzecznika praw konsumenta. A jak to nic nie da, to sprawa w sądzie kosztuje 30 zł przy kwocie poniżej 500 zł. To oni łamią prawo, więc wiadomo jaki będzie efekt. Ma Pani prawo zwrotu niezależnie czy rzecz była z wyprzedaży czy nie. I niepotrzebny jest paragon. Ja tak zrobiłam i pieniądze do mnie wróciły. Po co im darować?

Oszukana
Klient
 Pytanie
@Niezadowolona

Dziewczyny najlepiej iść na policję, czy od razu do rzecznika? Muszę tez zacząć działać, bo szkoda, żeby przygarnęli sobie 6 stówek.

Renata
Klient

Ja również nie polecam!!!! Zakupiłam buty i niestety czekam już miesiąc !!! Firma ciągle coś ściemnia !! Czekam do jutra i zgłaszam problem na policję !! Przyjmują wpłaty bez jakiegokolwiek potwierdzenia dla klienta!!! Urząd skarbowy się kłania !!! Dramat!!! I żeby nie było nie domówień nie jestem z konkurencji!!

1
Aga
Klient
@Renata

Zgłoś do rzecznika, skarbówki, inspekcjj handlowej. Jeżeli to nic nie da to sprawa w sądzie wyniesie Cię 30 zł jeżeli kwota zakupu poniżej 500 zł. Nie odpuszczaj! Pewnie buty z chin nie przyszly ????

AIicja
Klient
@Aga

Potwierdzam, też zgłosiłam do Skarbówki i Inspekcji Handlowej do Rzecznika Konsumentów również. Jeśli nic się nie zmieni i nie odzyskam pieniędzy, zgłoszę sprawę do sądu. Po rozmowie z prawnikiem wiem, że mam sprawę wygraną.

1
Aga
Klient
@AIicja

Dokładnie. Najgorzej to im odpuścić. Na tym jadą, że ludzie nie dochodzą swoich praw. Jak można sprzedawać tyle szmat i paragonów nie wydawać czyli podatków nie płacić. W konia robią klientów ale też polskie państwo

1
Ola
Klient
 Pytanie
@Renata

Ja też czekam na sukienkę już miesiąc i nikt nie raczy odpowiedzieć na jakiekolwiek wiadomości. To jest jakiś żart, że jeszcze nikt się porządnie się za tą firmę krzak nie wziął?!?!

1

Zostaw merytoryczną opinię o Filip Wawrzak Boco - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Filip Wawrzak Boco
5/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mokotowska 48
    00-543 Warszawa
  • NIP: 5272841288 REGON: 369639650
Filip Wawrzak Boco