Przeciesz (usunięte przez administratora) to jest kpina dzwonie do goscia nie wiem jakis prezes sie zglasza mowie ze ping po 1000ms a on co to jest hehe wydaje mi sie ze chyba byl na alko z servera polskiego idzie 100 mb z zagraniczengo 10 i mowi ze tak ma byc kumpel ma netie i s kad by nie targal idzie po 300 on sie smieje no bylem na chacie to drzwi nie otwiera
Nie jest to opinia ale pisze z pytaniem czy wiem ktoś w jaki sposób wypowiedzieć umowę usługi? Co należy zrobić?
Witam, czy udało się uzyskać odpowiedź na zadane pytanie? Formularz na stronie Krakowskiego Internetu jest niedostępny.
Wypowiedzenie umowy, wystarczy zadzwonić na infolinie i wskazać lokalizacje dla rezygnacji. Informacja z infolini będzie że prosimy o wysłanie wypowiedzenia na maila. (ale w systemie zgłodzenie tel będzie skuteczne) Pozdrawiam Konrad Szewczyk, dz tech.
Czy ktoś ma jakieś pozytywne wspomnienia z tą firmą? Póki co to same negatywy czytam...
No ale z tego co widzę to rzetelnie informują was o możliwych awariach. Do Ciebie takie informacje tutaj nie dochodzą?
Jest ok, po roku korzystania miałam przerwę w dostawie 1 raz. Pan z obsługi od razu odbiera telefon - zgłoszona awaria i reakcja była natychmiastowa. Szczerze ? U "molocha" internetowego miałam problemy kilka razy w miesiącu a żeby zgłosić awarię to 2 godziny przebijania się przez nagrania lektora co mnie doprowadzało do szału ! Polecam PS. Wspierajmy lokalnych przedsiębiorców
Czyli jak jak myślałam, informują, że są możliwe i do tego szybko reagują, spoko z ich strony. A powiedz tak szczerze cenowo na kim lepiej wychodzisz?
Ten internet i obsluga jest tragiczna, nie ma cie kilka dni w domu obnizaja predkosc, pol dnia masz slaby internet dzwonisz bo myslisz co sie dzieje, i mowia awaria tak tak i po 2 min internet smiga bez zarzutu. Meczarnie z nimi straszne czekam az mi sie skonczy umowa ....
MIeliśmy awarie w Rejonie Murowana/Będzińska. W dniu 23-03-2022 ok 14 wszystko zostało naprawione. Zdadzają się klienci którzy gdy dzwonią, informowani są o restarcie routera. Sprzęt czasem zawodzi i po restarcie wszystko działa. Umowy mamy z 30 dniowym wypowiedzeniem. Nie wiążemy Państwa długą umową.
(usunięte przez administratora)
Mamy awarie w rejonie Murowana/Będzińska. W najbliższych dniach zostanie wymieniony sprzęt.
(usunięte przez administratora)
No dobra, a co twoje relacje z ziomkiem mają do tematu tej firmy?
Pan nie odbiera telefonu, nie przyjeżdża na umówiona wizytę naprawy usterek. Nie przyjeżdża na dodatkowy termin naprawy usterki. Nie przyjeżdża na 4ty dodatkowy termin naprawy usterki, która wynika z jego winy. Nigdy nie spotkałem na swojej drodze tak niekompetentnej osoby. NIGDY! W życiu nie myślcie o tej firmie jako dostawcy usług. Łączenie się z siecią wifi ze sklepu oddalonego o 2 kilometry będzie łatwiejsze i tańsze niż współpraca z tym Panem.
Tu ziom robilem u niego na lewo bo go nie stac mialo byc 40 za h dal 10 i co zwolnilem sie myje statki na wiselce
Dejcie spokoj przyszedl na nogach ziomek mowi ze jest sam baba siedzi przy garach a on napitala widac po nim ze lubi pchac kable
Rany boskie to jeszcze zyje ja goscia przezywalem bo wziolem 500mb a do 200 i sie dlwil mu server pisal ze jest w etapie modernizacji trwalo i trwalo az zminil firme pajaczan
Czym Konrad Szewczyk Krakowski Internet zachęcają? Jakie mają dodatki?
Oferta jest z 30 dniowym wypowiedzeniem i zapadalnością na koniec miesiąca. Oferujemy światłowodowe łącza symetryczne. Jeśli Szukają Państwo promocji to polecam umowę 24-36 miesięcy z drogim internetem u Dużej Konkurencji. Pozdrawiam
Parafrazując tego pana: albo korzystajcie z moich (usunięte przez administratora) usług, albo (usunięte przez administratora)do konkurencji. Negatywne komentarze wyżej nie biorą się znikąd, jest ich widać jakiś powód. Karygodne traktowanie i jawne plucie w twarz klientom. Z chęcią skorzystam z konkurencji niż u tego łaskawcy. Totalna kpina Brak opcji wystawienia opinii Google mówi samo za siebie
Firma nie jest w stanie zrealizować zadeklarowane terminy instalacji. Brak odpowiedniej ilości kompetentnych ludzi do obsługi klienta
Od września 2021, instalacje realizowane są do 30 dni od zamówienia. Za utrudnienia przepraszamy.
Szanowni Państwo Dziękuje za wszelkie opinie na tematy prywatne szczególnie. - Jak się pracuje cały dzień i często nocami do 4 w nocy, to trzeba coś zjeść. Łatwo jest iść po kiełbaske z Nyski. Ale komuś to nie pasowało. Też się gdzieś musi pożywiać! - Prace techniczne, modernizacje, awarie, nawet niewyjaśnione przerwy. Każda firma która ma dużą strukturę, ma także pracę awarie, bo nie da się tego wyeliminować. Zachęcam do utworzenia nowego wontku, bo Firma Krakowski Internet Konrad Szewczyk, została zamknięta z końcem Października 2020. Krakowski Internet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością od tego czasu. Zaczeliśmy dopiero psuć, "szarpać jak reksio szynkę" modernizować sieć i systemy. Przygotowując się do zmiany oferty i otwarcia w połowie roku 2021, Nowych pakietów światłowodowych Trzymajcie się wszyscy, trochę więcej spokoju lub cierpliwości. Pozdrawiam Konrad Szewczyk
Nie wiecie czy ktoś ma jakieś nowe sprawozdania na temat firmy Konrad Szewczyk Krakowski Internet w miejscowości Kraków? Czekamy na newsy od zatrudnionych, każdy komentarz jest na wagę złota!
Jak był Covid to się siedzi :) na netflix! Nawet w góry nie można było pojechać, bo szlaki zamknięte!
Kompletnie odradzam usługi tej sieci dla osób pracujących z domu. Awaria od 7 rano nienaprawiona do południa, Pan właściciel o godzinie 10 zaczął coś naprawiać mimo ze telefony i smsy wysyłałam od 7. Pan jest niemiły, nieprofesjonalny a internet ciagle przerywa i często jest awaria (w tym tygodniu już drugi raz).
Potwierdzam, mieliśmy poważną awarię na terenie całego Związaną z instalacjami światłowodowymi. Ustabilizowaliśmy wszystko w kolejnych dniach.
Ta dzien w dzien jest problem z pasmem bardzo skaka plywa jakby mu lacze nie wyrabialo pewnie zapiol caly Krak
Gosc pijany do mnie przyjechal I mowi o co chodzi Zglosilem i zabrali go do ciupy
Piszę nie w sprawie zatrudnienia, bo ten Pan nie zatrudnia ludzi, ale żeby ostrzec potencjalnych klientów, bo nie ma jak na google'u zostawić opinii. Tak żenującej obsługi klienta i tak niskiego poziomu usług dostępu do Internetu jeszcze nie spotkałem. Pan jest niemiły, opryskliwy i denerwuje się kiedy się mu zgłasza awarię, a praktycznie codziennie coś się dzieje. CODZIENNIE! Czasem nawet kilka razy dziennie. Zupełnie nie można polegać na Internecie dostarczanym przez tę firmę, a jej właścicielowi w komunikacji z klientem brakuje podstawowych umiejętności i kultury osobistej.
Grudzień 2019, już był omawiany w innym portalu z opiniami. W Tym czasie wdrażaliśmy nowy system zarządzania usługami światłowodowymi. Przed świętami 23-12-2019 do godziny 14 wszystko zostało przywrócone.
Brak poważnego traktowania klienta. Kilkukrotnie już zdarzyło się że internet został odcięty mimo zapłaconej faktury. Telefony z prośbami o rozwiązanie problemu nie skutkują. Mimo obietnic szybkiego rozwiązania problemu od 4 dni nic się nie zmieniło. Moje sugestie dla Konrad Szewczyk Krakowski Internet: Dotrzymywanie słowa.
Wielokrotnie Abonenci są powiadamiani przez automatyczny system. o terminach płacenia za usługi. Jeśli Abonent przekracza terminy. Wystarczy ustalić z Nami, 30 dniowy termin płatności. System jest pomocny ale wszystko wymaga poprostu rozmowy. Pozdrawiam
UNIKAĆ JAK OGNIA !!!!! Przestrzegam wszystkich przed tym Panem.
W ostatnio okresie rozmów z Abonentami. Miałem okazję skonfrontować się z jednym który zostanie zapewne wpisany do KRD (Mam jego Pesel) Ten Pan zalega z Abonamentem od 2017. Przez lata nie płacił za usługi. A gdy doszło do płacenia (gdy został zweryfikowany w systemie). Stać go było Tylko na taki wpis.
Mam nadzieję, że tak dobrze macie w firmie i dlatego nikomu nie zależy na zostawianiu tu komentarzy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KRAKOWSKI INTERNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy KRAKOWSKI INTERNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KRAKOWSKI INTERNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!