Pracownicy w większości zatrudnieni po znajomości i tylko z ich zdaniem się liczy przełożony. Reszta jest nikim i służy tylko do wyładowywania swoich frustracji. Brak normalnej, zdrowej komunikacji na lini pracownik - przełożony i pracownik-pracownik . Komunikacja jest ale za twoimi "plecami" a nawet na twoich oczach albo jak cię nie ma w pracy. I to są naprawdę bzdety i pierdoły, że aż śmiech....oby tylko oczernić przed kierownikiem i innymi a także podkręcić atmosferę zawiści. To działa tu wyjątkowo dobrze. Jak coś schrzanisz to wielkie darcie....Podsumowując: bardzo nerwowo, napięta atmosfera, nadęcie, przesadna kontrola i brak zaufania do pracownika, poza nielicznymi jednostkami bardzo niepomocni ludzie. System wdrożenia pracownika praktycznie tu nie istnieje, bo nikomu za bardzo nie chce się tego robić ale podpis od ciebie wezmą, żeby potem nie było. Najlepiej, żeby pracownik sam się wszystkiego nauczył i od razu robił mega hajs pracodawcy. Jak tego nie spełniasz nic tu po tobie.
ci zatrudnieni po znajomosci pracownocy to rozumiem ze chodzi o jakies polecenia nowych osob od juz pracujacych? zawsze mi sie wydawalo ze to dobry sposob rekrutacji bo zatrudniasz kogos nadajacego sie do danej pracy a tutaj jednak piszesz inaczej. skoro dana osoba sie nie sprawdza to po co ja trzymaja?
Zatrudnianie po znajomości jest ok i jest to jeden ze sposobów pozyskiwania dobrego pracownika pod warunkiem, że nie przybiera wymiaru (usunięte przez administratora) pracy a wszyscy są traktowani na równi i jest przestrzegana etyka zawodowa. (usunięte przez administratora) ośmieszanie pracownika, podważanie jego kwalifikacji itp...wszyscy wiemy czym jest i jakie ma skutki. Tu nie ma mowy o zdrowych relacjach i jakielkowiek kulturze organizacyjnej, przynajmniej w atmosferze panującej nie da się tego odczuć jakie wartości ma firma. Tu jest najważniejsze robienie kasy. Pracownik jest słupkiem na wykresie.
Nie polecam pracy w salonie! Wielkie rozczarowanie, gdzie po marce premium można spodziewać się dużo więcej. Brak organizacji i przekazu informacji, przez co jest dużo nieporozumień, spychologi i sytuacji typu: gdzie, kto, jak, po co itp. Takie uwagi zgłaszają również klienci. Słaby poziom obsługi klienta jak na taką markę: bardzo powolna obsługa przy kasie, paragony drukują się za długo a klienci przestępują " z nogi na nogę" i komentują złośliwie.
Tak sobie. Płaca dobra. Zero benefitów. Uznanie? Zależy od powiązań.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Miele sp z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Miele sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.