Omijajcie szerokim łukiem. Po odbiorze zamówionych towarów (baterie #PALAZZANI) okazało się że wąż prysznicowy i słuchawka to podróbki i zweryfikowałem to u pezedstawiciela marki. Właściciele wstępnie stwierdzili że to producent źle pomalował, a następnie próbowano mi wmówić że jako klient szukałem rzeczy najtańszych to takie mi zamówili. Na fakturze jednak wpisano produkt #PALAZZANI. wydałem w tym sklepie ok 40 tys złotych i żałuję każdego zostawionego tam grosza. Jak już ktoś się zdecyduje na zakupy to płaćcie po dokładnym sprawdzeniu faktur i przede wszystkim towaru. Po zapłacie klient staje się wrogiem. Moja sprawa znalazła finał w Prokuraturze. Jeden wielki #BODO dramat
Gorąco odradzam zakupy w tej firmie. W przeciągu 5 lat musiałem wymienić niemal wszystko co zostało zakupione do łazienki po cenie 3 razy wyższej niż w przeciętnym sklepie. Niestety reklamacje załatwiają bardzo długo tak aby zniechęcić do klienta do naprawy i zmusić do zakupu nowego sprzętu- reklamacja 14 dni co oznacza ze ostatniego czternastego dnia ktoś oddzwoni i umówi sie za 10 dni, przyjedzie i powie ze naprawa potrwa kolejne 30. dla przykładu w zakupionym sedesie zaczepy do deski zrobione w taki sposób że tylko ich deski mogą być zamontowane, niestety fabrycznie zakupiona deska (źle zaprojektowana, zbyt duża masa klapy) notorycznie odczepiała sie od sedesu co finalnie spowodowało jej pęknięcie. w ramach gwarancji przywieziono mi 3 nowe deski tej samej firmy wiec 3x zgłaszałem ten sam problem po 7 miesiącach i sporach z firmą Bodo postanowiłem kupić nowy sedes.