Meble Orzeł Łukasz Kuliberda

Radomsko

Ocena pracodawcy 0/6

na podstawie 0 ocen.

Opinie o Meble Orzeł Łukasz Kuliberda

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Meble Orzeł Łukasz Kuliberda

Grzegorz

Witam tez ok.rok temu zamowilem w tej firmie meble kuchenne na wymiar z szafa jako garderobe oraz stòł i 4 krzesła za wszystko zapłaciłem 9000 zl w ratach dodam ze w meblach fronty były lakierowane a za mobtaż pan od pomiarow policzyłby dodatkowo 900 zl wiec montazu dokonalem samodzielnie . Podczas montazu niechcacy stłukł sie mały element dekoru o wymiarach 520/600 mm od razu poprosilem czy jest szansa dorobic ten element poan własciciel powiedział ze niema problemu i przysłał człowieka po ten zbity dekor od tego czasu minelo juz 8 miesiecy kuchnie w ratach splacilem przed ustalonym termin ale jak widac tylko klient jest słowny bo mimo mojej prosby po ponownym telefonie miesiąc temu pan obiecal ze dekor bedzie dorobiony za tydzien no ale juz widac ze chyba olal klienta dodam tylko ze od wartosci kuchni zostawilem do splaty asekuracyjnie 500 zl az dekor bedzie dorobiony . Teraz juz nie bede nekal tego goscia ale najpozniej po wakacjach w ramach tych pieniedzy dorobie dekor w innej firmie . Jak najbsrdziej nie polecam klienta bo nie dotrzymuje danego slowa same mebelki sa ładne . Juz nie wspomne ze jedna z szafek byla za szeroka ale ja skrocili na 2-3drzwiczkach byly rysy ale przemalowali

Linda

Witam meble z Radomska mam ok 18 miesięcy,kicha straszna ,zapłaciłam prawie 5 tyś. Meble były robione na raty,po czasie(ok 2 miesiące) stwierdziłam ze chciałabym jeszcze szafke na pralkę w kuchni oczywiście pan powiedział że da się zrobić,przyjechał pomierzył i nie było go dosyć długo ,telefonów zbytnio nie odbierał,kiedy juz zdecydował się odebrac powiedział ze on nie wiedział jak to zrobić i stąd ta cisza. Oczywiście szafkę zrobił ale wygląda ona jakby byla od innego kompletu mebli.Nie chciałam się już więcej denerwować więc szafka została. Ogólne NIE POLECAM.

Zosia

Ostrzeżenie ! Nie polecam tej firmy , więcej nerwów i niedomówień niż samej pracy włożonej w zamówienie.

Janusz Weiss

Ku przestrodze!!! Witam. 3 lata temu kupiłem w firmie orzeł kuchnię. Meble zamówiłem wg wzoru. Dodatkowo zamówiłem dużo droższe od standardowych zawiasy oraz nierdzewne uchwyty. Nawet nie przejąłem się tym zbytnio, że meble przy odbiorze okazały się kilkaset złotych droższe, bo nie mogłem się już ich doczekać. W końcu dotarły... Panowie pośpiesznie zdjęli je z samochodu pod domem, skasowali i pojechali..... Gdy już na spokojnie policzyłem szafki, okazało się że jednej brak. Zadzwoniłem do Pana, u którego załatwiałem formalności, a ten zapewnił mnie że nie ma problemu- dorobią brakującą szafkę do 7 dni. Tak więc umówiłem się z Panem w Będzinie za tydzień. Po przyjeździe w umówione miejsce(50km) Pan sprzedawca stwierdził, że szafka będzie za tydzień..... Więc ponownie umówiony pojechałem odebrać szafkę. Szafka na mnie czekała.... ale nie do odbioru tylko do kupna. Więc odebrałem/kupiłem sobie szafkę nawet już nie upominając się, Panowie nie dali uchwytu. Tak więc meble były w kompletne - no prawie. Dlaczego prawie? Za uchwyty nierdzewne Pan sprzedawca wziął niezłą kasę jako dopłata, bo w standardzie były plastiki. Niestety tylko wziął kasę bo wszystkie uchwyty dał plastikowe, malowane srebrzanką. No prawie wszystkie, bo do dorabianej szafki nie dał wcale.. Może coś o jakości. Pomimo, że Pan sprzedawca dodatkowo policzył sobie za porządne zawiasy to mi trafiły się wszystkie najtańsze tandety z chin jakie można sobie wyobrazić. Niektóre fronty już po pół roku użytkowania wisiały.. Po roku musiałem wymienić wszystkie zawiasy. Może coś o wspomnianej wcześniej" tapecie". Więc tak. Zaczęło się przy drzwiach od kuchenki, odeszła i pokurczyła się. Można by rzec, że to moja wina, bo kto w kuchni używa kuchenki(piekarnika)? Później było już tylko gorzej. Tapeta zaczęła odchodzić na frontach szuflad, szafek. Ja rozumiem, że czasy w których produkowano meble na 30-40 lat minęły, ale Panowie,,,, pół roku?

Magda

Nie polecam. Długo zwlekałam z opinia, gdyż firma po moim telefonie obiecała, ze ktoś się zjawi i zrobi poprawki ale nic takiego się nie stało. Ekipa najpierw 3 razy przekładała termin montażu, po czym zjawiła się późnym wieczorem i czym prędzej chłopaki chciały odwalić fuchę i wrócić do domu. Komórka ma do tej pory blat w innym kolorze niż zamawiałam (miał być jasno szary, jest czarny), a szafa na wymiar jest tak krzywa ze drzwi zewnętrzne same się otwierają a szuflady w środku nie domykają. Sprawdźcie dokładnie przy montażu czy wszystko jest sprawne i nie wierzcie w obietnice poźniejszych napraw...

Piotrek

Mnie tam nic nie odchodzi Za meble do kuchni zapłaciłem 2,500 zł a za szafe wnękową do przedpokoju 1400 zł i jestem zadowolony.

nell

Te meble to totalne dno. Zapłaciliśmy za nie ponad 5tyś. i po kilku latach nadają się na śmietnik. Meble mdf pokryte tapetą która odchodzi w wielu miejscach - jedna z szafek nie da się przez to zamknąć. Od ciepła przy kuchence tapeta "skurczyła" się. DNO!

Zostaw opinię o Meble Orzeł Łukasz Kuliberda - Radomsko

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Meble Orzeł Łukasz Kuliberda