Widzę, że problem z reklamacją jest jak najbardziej aktualny po paru latach. Teraz to samo, zero kontaktu ze strony sprzedawcy i lekceważenie. Do reklamacji zostały oddane krzesła Wiktoria szt.2, jedno oddane w dniu 18.11.2019, drugie 04.01.2020. Reklamacja licząc od pierwszego krzesła trwa już piąty miesiąc. Sprzedawca zamiast zadzwonić i załagodzić sytuację schował głowę w piasek i się nie odzywa, sprzedał, a teraz to "chodź by potop". Sam musiałem wykonać kilka telefonów ,średnio co miesiąc, i ciągle słyszę to samo, że producent nie wysyła do nich towaru i nie ma możliwości tym samym ściągnięcia krzeseł, takie tam infantylne tłumaczenie, tak jakby nie było w Polsce firm kurierskich, ale kogo to obchodzi. Dlatego jako poszkodowany konsument zgłoszę skargę do UOKiK. po złożeniu wniosku liczę na to, że UOKiK podejmie działania. Opiszę też problem na portalach branżowych aby przestrzec ewentualnych konsumentów przed praktyką firmy.
Problem z reklamacją. Zero kontaktu , ze strony sprzedawcy. Tylko sprzedać i nic więcej ich nie obchodzi. Omijać ten sklep. Nie polecam tam kupować.