Skale S.C. Zenon Gil Bogusław Bryja

Nowy targ

Ocena pracodawcy 0/6

na podstawie 0 ocen.

Opinie o Skale S.C. Zenon Gil Bogusław Bryja

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Skale S.C. Zenon Gil Bogusław Bryja

Zbrojarz. Dzidzia

Pracowałem tu kilka lat temu. Porażka. Zenek płaci w ratach, tj kolega pisał proszenie się o swoje pieniądze. LUDZIE Z DALA OD NICH6999999999

zbrojny

zaczynałem pracę parę lat temu i szybko uciekłem od Zenka! Wypłata w ratach, żebranie o to by wypłacił, czekanie do 18 lub dłużej na kasę i nie dociera Zeniu z nią w konsekwencji... żal! zezarlem tyle nerwow na skale ze szkoda gadac, zadna najlepsza, co lepsi pracownicy (usunięte przez administratora) z tamtad gdziekolwiek indziej bo kasy juz tak nie otrzymasz...

Paluch

Pracowałem w tej firmie i to jest jedna najlepszych firm według mnie a jeśli chodzi o wypłatę to nigdzie nie wypłacaja na czas ...szacun dla szefa

ziomek

Dokładnie nie płacą w cale a jeśli już to ze strasznym opóźnieniem, człowiek żebra o wypłatę coś strasznego ......

Ana

Firma SKALE S.C. nie jest rzetelnym przedsiębiorstwem, maja problemy finansowe, nie płacą terminowo. Nie chciałabym pracować w tej firmie.

Zostaw opinię o Skale S.C. Zenon Gil Bogusław Bryja - Nowy targ

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Skale S.C. Zenon Gil Bogusław Bryja