Ekko Danuta Skrzypczak

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 0/6

na podstawie 0 ocen.

Opinie o Ekko Danuta Skrzypczak

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ekko Danuta Skrzypczak

bingo

Kierownik - Mało mówmy, wiecznie nie zadowolony do tego stopnia ze irytowały go nawet zgłoszenia drukarek na serwis a mówimy o firmie która między innymi zajmuje się serwisem, Wulgarny i nerwowy, co trzeba przyznać wiedzę i zdolności ma szkoda tylko ze nie chce mu się pracować. Nawet gdyby drukarka spadała ci na głowę to ci nie pomoże. 3.) Ściany maja uszy - to ,że szefa i kierownika nie ma w biurze nie oznacza ze innym pracownikom nie załącza się tryb podglądania i podsłuchiwania czy czasem nie opierdzielasz się przez 5 min. 4.) Brak szkolenia sprawia ze pomimo ,że chciałbyś wykonać swoja prace dobrze to po prostu nie jesteś w stanie, działa to w dwie strony z jednej strony wiecznie nie zadowolony klient z drugiej strony pracując w ekko niczego nowego się nie nauczysz, stoisz w miejscu nie rozwijając się kompletnie co jest po prostu stratą czasu. 5.) MOBBING - " Wy nie możecie jeździć razem" " Gdzie jesteś ? Co tak długo?" " Co tak wolno?" Jedziesz przepisowo? Za wolno. Na drodze jest wypadek/utrudnienia? a kogo to obchodzi? Jedziesz szybciej i fotoradar strzela ci fotę? No to szykuj kasę. 6.) Miałeś wypadek w pracy podczas przenoszenia ciężkiej drukarki? A kogo to obchodzi? 7.) Masz w umowie praca na terenie kraju, a musisz jechać za granicę? Chciałbyś dostać dodatkowe pieniądze za delegacje? Zapomnij Owszem przysługuje ci samochód służbowy rzecz jasna nie sprawny, z zagrzybiona klimatyzacja, z brakiem zbieżności oraz z łysymi oponami. Dodatkowo musisz je myc za swoje pieniądze co biorąc pod uwagę jakie wynagrodzenie wchodzi w grę jest po prostu śmieszne. Podsumowując w firmie Ekko.net.pl nigdy nie zostaniesz pochwalony, doceniony, nigdy nikt się tobą nie zainteresuję, nikt również nie będzie cie szanował tak samo jak nikt w tej firmie nie szanuje klientów którym wciska się najgorszy syf.

Bingo

Również chciałbym się podzielić opiniami o pracy w EKKO.NET.PL - może komuś się to przyda. Na wstępie warto zaznaczyć ze kiedyś na tym serwisie były już opinie o pracy w EKKO.NET.PL były ponieważ sam je czytałem zatrudniając się tam.. były na tyle negatywne ,że widocznie "musiały" zniknąć. Dodam swoje spostrzeżenia po pracy tam: Warto zaznaczyć ze pierwsze dni zapowiadają się super kolorowo - wszyscy są dla ciebie mili i obiecują ci gruszki na wierzbie. Prawda jest taka ze wszyscy kłamią i chamsko obgadują za plecami. Jak wygląda tam praca? Jeżeli zostałeś zatrudniony na stanowisko " asystent serwisanta" to wiedź ,że wcale nie będziesz mu asystował, ba nie zostaniesz nawet przeszkolony. Praktycznie po pierwszym tygodniu będziesz już samodzielnie jeździł po firmach do drukarek które pierwszy raz będziesz widział na oczy. Przygotuj się więc na nerwy klientów którzy czekając na poważny serwis , zobaczą ciebie jak przewracasz oczami.. Oprócz serwisów czeka cie wszystko inne.. od zamiatania podłogi po układanie tonerów, czyszczenie drukarek, wynoszenie śmieci, wożenie drukarek na drugi koniec polski, kurierka do klientów i wieczne ale to wieczne dźwiganie w którym nikt ci nie pomoże ( duża część drukarek przewyższa wagę i wielkość jakie nakłada BHP na 1 os) 1) Atmosfera pracy jest bardzo ale to bardzo zła, głównie przez ludzi którzy tam pracują. Nie ma z kim zamienić słowa, ciągła napięta atmosfera po pewnym czasie sprawia nie chęć do tych ludzi i to nie jest tak ,że wszyscy tacy są.. otóż nie, są normalni pracownicy w tej firmie a, w sumie byli bo albo zostali zwolnieni albo odeszli sami. 2.) Kierownictwo firmy - Szef który niby ma pojęcie ale w sumie go nie ma bo czerpie je z filmików na Youtubie. Chcesz coś z nim załatwić? Zapomnij z trudnymi tematami to nie do niego. Zostaniesz olany/zbyty a twój temat nigdy nie zostanie rozwiązany. Kierownik - Mało mówm

Grzegorz2

(....) niesamowicie wysoką marżę. 2. Dla pracowników, nie zapewnia właściwie żadnego szkolenia, większość rzeczy wychodzi po prostu "w praniu". Powodowało to mnóstwo błędów, które skutkowały stresem dla mnie a dla klientów zmarnowanym czasem i pieniędzmi. 3. Firma pomimo, że działa od wielu lat zorganizowana jest jakby została założona tydzień temu. 4. Szef firmy nie ma zielonego pojęcia co się dzieje, nie zna działania firmy a wszystko opiera się na osobie sekretarki, która zarabia marne grosze jak na ilość rzeczy, które musi codziennie koordynować. 5. Ciągły brak pracowników, sprawiający, że serwis nie jest w stanie reagować na zgłoszenia klientów z wystarczającą szybkością. Lenistwo kierownika serwisu nie pomaga. 6. Niskie morale związane z robieniem wszystkiego "na odwal". Czy były jakieś plusy? Firmowy samochód i paliwo do wykorzystywania poza czasem pracy oraz całkiem przyjemna atmosfera gdy szef oraz kierownik serwisu byli nieobecni. W momencie, w który uświadomiłem sobie jak traktowani są pracownicy oraz kontrahenci przestałem czuć jakąkolwiek odpowiedzialność względem zajmowanego przeze mnie stanowiska, w związku z czym nie sądzę, aby szefostwo tej firmy miało o mnie najwyższe mniemanie. Nie czuję się jednak z tym źle ponieważ wiem, że firma wyzyskuje wszystkich jak tylko może a z siebie daje absolutne minimum, wymagane wyłącznie do poprawnego funkcjonowania. Jestem zdumiony, że EKKO nadal istnieje i jest w stanie funkcjonować przy tak niskiej jakości oferowanych usług oraz braku poszanowania dla klienta.

Grzegorz

Minął przeszło rok od momentu zakończenia mojej współpracy z EKKO.NET.PL, więc wystawiam tę opinię po ochłonięciu i dokładnym przemyśleniu swojego czasu spędzonego tam jako serwisant. Przepracowałem we wrocławskim oddziale kilka miesięcy do momentu, w którym stwierdziłem, że nie jestem w stanie znieść stawianych wymagań (szczególnie fizycznych; od noszenia drukarek ciągle bolał mnie kręgosłup) a także części ludzi, z którymi pracowałem. Jeżeli myślisz o zatrudnieniu się w tej firmie lub zaczęciu biznesowej współpracy, stanowczo polecam ponowne zastanowienie się. Głównym mottem szefostwa jest: "zarobić pod każdym względem, nawet kosztem utracenia klienta czy dobrej opinii". Szef wrocławskiego oddziału zachowuje się niepoważnie zarówno względem swoich pracowników jak i kontrahentów. W czasie rozmowy i próby ustalenia czegokolwiek ma się wrażenie, jakby rozmawiało się z osobą niezrównoważoną psychicznie. Pan ten nigdy nie patrzy w oczy, ucieka od niewygodnych tematów, gra na zwłokę, rzuca inwektywy w stronę swoich kontrahentów (oczywiście wyłącznie w biurze, gdy ci nie mogą go usłyszeć) a wszystko co robi ma na celu przyniesienie zysku firmie, nawet jakby miał zostawić za sobą same spalone mosty. Osobny akapit należy się kierownikowi wrocławskiego serwisu. O ile jest osobą, która ma sporą wiedzę, umiejętności i wykonuje swoją pracę rzetelnie (zakładając, że do owej pracy się zabierze), to nie nadaje się całkowicie na stanowisko kierownicze. Zawsze jest niezadowolony, zawsze wymagający (bardzo często są to wymagania wzięte z księżyca) i przez zdecydowaną większość czasu nieprzyjemny w obyciu. Jest to jedyna osoba w moim życiu, w stosunku do której mogę powiedzieć, że nienawidzę go z całą stanowczością, z tego co z resztą wiem, to jest to uczucie odwzajemnione. Największe grzechy jakie zaobserwowałem w tej firmie to: 1. Firma sprzedaje używane i wielokrotnie naprawiane drukarki oraz tonery, narzucając na wszystko niesamowic

Zostaw opinię o Ekko Danuta Skrzypczak - Bydgoszcz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ekko Danuta Skrzypczak