Firma Handlowo-Usługowa Olimar Marek Pasternak

Adres: Lubelska 41E, 10-408 Olsztyn

NIP: 7391828645 REGON: 519609334

Firma Handlowo-Usługowa Olimar Marek Pasternak
3 15 59 5 1

Opinie o Firma Handlowo-Usługowa Olimar Marek Pasternak

Filtruj opinie po kryteriach:

Bura niezadowolona pasażerka
 Opinia

Jechałam busem tej firmy z Niemiec do Polski wsiadałam jako pierwsza o 16 .0 w środę w miejscowości Bildstock na południu Niemiec tam kierowca zbierał pasażerów przez 15 godz ???? tragedia !!!! Na granicy byliśmy o 8.00 rano !!! Jechałam do Gdyni niekończąca się podróż trwała do czwartku do godz 21.00???????????? czyli łącznie 29godz w busie TRAGEDIA nigdy więcej Taka podróż zafundował mi mój pracodawca !!!???????? sama nigdy bym się nie zdecydowała na taka podróż !!! Kierowca sympatyczny nic po za tym ???? Brawo dla właściciela ze serwuje ludziom takie kursy !!! Może sam by wsiadł i się przejechał busem jako śledź pasażer z 30 godzin ????????????????

Pomocna?
TakNie1
Wkurwiony pasażer
 Opinia

Trasa z Holandii do Polski na Pomorze 21 godz. Tragedia kierowca błądził w Niemczech i nadodatek szarpał autem na prawo i lewo bo co. Porostu przysypiał. I jeszcze kierowcy palą papierosy w aucie bo mówią że im wolno a jak ja płaciłem 100€ to co ja nie mogę lub reszta pasażerów. Jestem palący ale. Nie lubię palić w aucie i nie lubię jak ktoś pali, to przecież można zjechać na 3 min na parking na papierosa. Nie polecam nie nie drogo i nie wygodnie i w ogóle (usunięte przez administratora) kierowcy

Pomocna?
TakNie1
beti3
 Opinia

Najgorsza firma przewozowa jaką jechałem. Najpierw chcieli zmienić termin(dzień wcześniej), później nie dzwonili w sprawie godziny odjazdu, cały czas zbywali (zaraz kierowca zadzwoni) w końcu w ogóle nie przyjechali. Omijajcie szerokim łukiem!!!!!!!!!!

Pomocna?
TakNie1
Beata
 Opinia

Jeździłam z tą firmą 3razy , ponieważ mój pracodawca wykupował mi u nich przejazd. Zawsze mieli jakiś problem logistyczny ,nigdy nie dojechałam na czas. Miałam jechać 4 raz no i teraz pokazali ''klasę''. Spedytor pomylił datę mojego wyjazdu do Niemiec, gdy zadzwoniłam ,aby wyjaśnić sprawę (wyjeżdżałam ale następnego dnia) zostałam zakrzyczana i obrażona przez jakiegoś chamskiego wieśniaka z tej firmy - cytuję " sam jutro wsiądę w tego busa i Cię wysadzę po drodze" Odnośnie do Pana, z którym wczoraj rozmawiałam przez telefon ! Proponuję spotkanie z psychiatrą bo jak było słychać nie radzi Pan sobie z emocjami . Właściciel firmy traci klientów przez Pana . - Gratuluję!! a jeśli chodzi o kierowców tej firmy również mam zastrzeżenia , oczywiście nie do wszystkich . Nazywanie 21 letniej dziewczyny doświadczonym kierowcą jest kpiną i brakiem jakiegokolwiek szacunku do klienta . Nie polecam tej firmy !! ja już nigdy z jej usług nie skorzystam .

Pomocna?
Tak3Nie2
Ona.
 Opinia

Ten przewoźnik to koszmar ...ludzie pijani chleją browary w busie capi że wytrzymać nie można...Nigdy wiecej Nigdy .. Jedziesz i wąchasz smród.

Pomocna?
Tak14Nie1
Annn
 Opinia

Bo ma płacone od ilosci przewiezionych ludzi ;) aby kasa sie tylko zgadzała;) oczywiscie kosztem kogoś

Pomocna?
Tak6Nie1
Szef
 Opinia
@Ona. 23.11.2018 20:50

Witam Przewozimy około 1500 osób miesięcznie dodam z adresu pod adres ... nie jest to proste żeby zawsze dojechać w określonym czasie pod klienta .. pracownicy w biurze oraz kierowcy zawsze starają się żeby być o czasie niestety nie zawsze to się udaje ze względu na wiele niezależnych czynników a między innymi to że Wy klienci którzy tak plujecie na całokształt firmy .. nie wsiadacie do busów ... odwołujcie rezerwacje przed wyjazdem itd itp Nie szanujecie pracy logistyków , kierowców ktorzy podjeżdżają pod adres po 200 km a tam nikogo nie ma ... a przez to wydłuża się czas przejazdu innych pasażerów ... a najprościej jest oczernić ludzi pracujących na 100% . Mamy tu około 20 wpisów a rocznie przewozimy około 15-20000 pasażerów - wiec odpowiedzcie Państwo sami jaką jesteśmy firmą ... Napewno będziemy się starali poprawić jakość świadczonych usług i komfort podróży co już nie bawem nastąpi . Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku i z całego cerca przepraszamy nie zadowolych klientów Marek Pasternak

Pomocna?
Tak6Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kacper
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@Szef 30.12.2018 02:50

"Szef''(sitt!) mówiąc ,że przewozicie 15-20 tyś. (tak powinieneś prawidłowo napisać) pasażerów rocznie nie świadczy o tym ,że każdy kto narzeka czy też chwali Waszą firmę umieści tutaj post! Rozumiem ,że są klienci niepoważni ,którzy nie szanują Waszej pracy, odwołują rezerwacje itd. (zgroza!) , mi by pewnie nerwy puszczały-dlatego nie pracuje jako logistyk, jako osoba kontaktowa. A jeśli ''facet'' od Was nie potrafi rozmawiać z klientem, krzyczy, straszy to już jest ogromną porażką Waszej firmy. Życzę Wam jak najwięcej kontroli ! Pozdrawiam! Kacper

Pomocna?
Tak3Nie
Ol55
 Opinia

najgorsza firma przewozowa! tworza ja ludzie myslacy, ze moga sie nachapac lekcewazac klientow i wozac ich po 30 godzin. (usunięte przez administratora) opoznienia,(usunięte przez administratora) Jest tyle innych firm, ludzie omijajacie to firme i pseudo managera- kierowce pana Pawla!

Pomocna?
Tak1Nie
Pozdrawiam
 Opinia

Jeżdżę z nimi już parę razy. Za każdym razem wszystko w porządku, mili kierowcy, częste postoje, żadnych niespodzianek z cenami, terminami, godzinami, kierowca zawsze pomoże z bagażami. Kierowcy to też są ludzie, a nie wiecznie narzekacie na nich, że trasy wydłużone, że ceny za wysokie, że zła jazda... Weźcie pod uwagę, święte krowy, korki na ulicach, złą pogodę, czy to, że innych pasażerów trzeba odebrać z konkretnego miejsca - kierowca i tak jeździ, szybciej nic powinien, żeby Wam dobrze w (usunięte przez administratora) było, polaczki. Jak Wam ceny przeszkadzają i ich jazdy to jedź swoim autem i wydaj na paliwo x4 niż to 80-100 euro, które im płacisz, albo sobie prywatnym samolotem poleć. Kierowca powinien być od Was niektórych odseparowany szybą, żeby Waszego piehdolenia nie słyszeć. Później się dziwicie, że dla Was chamski jest skoro tylko ciśnienie potraficie podnieść, a on Was po prostu traktuje z wzajemnością.

Pomocna?
Tak10Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia
@Pozdrawiam 21.12.2018 17:44

Kierowca to ostatni element układanki. W tej firmie wiele popsute jest od głowy

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
alicjaka
 Opinia
@Pozdrawiam 21.12.2018 17:44

najgorszy to w tej firmie jest(usunięte przez administratora) osoba, która powinna całować klienta po rękach, że chcą, zęby akurat ich firma przejazd zorganizowała, ale jego (usunięte przez administratora)zachowanie i niektóre trzaski to wołają o pomstę do nieba. kierowcy raczej są uodpornieni na "polackie" zachowanie zachowanie, a jak nie są to radzę branże zmienić :)

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pawcio
 Opinia
@alicjaka 22.12.2018 10:02

chyba szefa pomyliłaś z uzurpatorem, któremu w głowie się coś stało i myśli, że jest tam Bogiem a to zwykły robol od wydzierania mordy na wszystkich

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
alicjaka
 Opinia
@Pawcio 24.12.2018 18:09

wypowiadam się tylko jako osoba korzystająca z ich transportu, a nie pracownik firmy, więc nie wiem kto tam się na kogo drze i kto się rządzi :p (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Grzegorz Grzywacz
 Opinia
@Pozdrawiam 21.12.2018 17:44

Mowiac o innych polaczki sam stawiasz sie bardzo nisko.Panie Pozdrawiam.Podejrzewam ze piszesz to jako pracownik firmy.Jesli chcersz sie przekonac jak pracuja inne firmy jak dbaja o pasazerow jak ubieraja swoich kierowcow i na jakim poziomie jest oferowana usluga oraz jaki maja margines spoznienia proponuje choc raz przejechac sie (usunięte przez administratora).Moze wtedy Panie Pozdrawiam zobaczysz co oznacza slowo profesjonalizm ktorego uzywasz a o ktorego znaczeniu nie masz chyba bladego pojecia.I na drugi raz mniej odwage sie przedstawic.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia
@Grzegorz Grzywacz 25.12.2018 12:11

Panie Grzegorzu, proszę walnąć baranka w ścianę i przestać robić antyreklame Olimaru i promować jakieś inne dziadostwo, bo na kilometr od Pana smród leci. To, że Pana źle Olimar potraktował, bo jechał Pan pół godziny dłużej nie znaczy, że każdemu będzie źle. Tak samo Pana potężny MarcinBus może kogoś nieprzyjemne potraktować, ale Pan ich będzie całować po piętach, bo Pana podróż się udała. Stawiam nacisk na polackie zachowanie, bo wiem jak się pasażerowie zachowują, co mówią, co robią i czego oczekują za marne 80-100 euro. Logicznie wytłumaczone, czy nie? I proszę do mnie nie pisać na "Ty", bo wódki razem nie piliśmy i nie będziemy pić.

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia

Nawet mi się nie chce czytać tych niespójnych śmieci i wrzucania wszystkiego do jednego wora, nie wspomnę już, że oskarżasz mnie Pan o bycie pracownikiem Olimaru, bo zwykły klient śmiał coś dobrego napisać... Jesteś Pan właśnie takim najgorszym sortem i upierdliwym pasażerem, z którego się śmieją w firmach, a za to 300 ojro to pewnie byś Pan własne g..... zjadł. Trzeba było prędzej busa ogarnąć, a nie na ostatnią chwilę. Kierowca lepiej wie jak jechać i nie potrzebuje nawigacji w postaci zrzędzącego, przemądrzałego buraka. Mam nadzieję, że Panu ciepło z tą słomą co Panu z trzewików wystaje i nie odpisuj mi już, bo rzygać się chce od tego bełkotu. PS Pan chyba sam alkohol chleje w znaczących ilościach, a potem wypisuje, że od kierowcy czuć, bo na trzeźwo normalny człowiek takich rzeczy nie smaruje.

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Grzegorz Grzywacz
 Opinia
@Pozdrawiam 25.12.2018 16:45

Szanowny zwykly kliencie wytlumacz mi w takim razie dlaczego tylko panska opinia jako jedyna jest pozytywna a pozostale nie?Zmowa?A 300 euro to dla mojej rodziny (usunięte przez administratora) to znaczaca kwota.Panskie slowa o odgradzaniu kierowcow szyba swiadcza o tym ze jednak jestes pan z ta firma zwiazany.Sadzac po pana zacieklosci z jaka pan broni tej firmy i w jaki sposob pan to robisz to chyba jednak nie mnie sloma wystaje.A tak na marginesie to busa z panskiej kochanej firmy ogarnialem mowiac pana slangiem kilka dni przed wyjazdem czego bardzo zaluje.Zegnam szanownego PANA bardzo ozieble.

Pomocna?
Tak3Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były Kierowca
 Opinia
@Pozdrawiam 25.12.2018 13:32

Tu mamy właśnie prostackie zachowanie spedytora firmy Olimarline, który uważa że zjadł wszystkie rozumy a to przecież jest zwykły wiesniak. Pozdrawiam Pana Pawła ala spedytora hehehe.

Pomocna?
Tak1Nie
Marzena
 Opinia

Odradzam każdemu przejazd z firmą Olimarine- chyba, że macie ochotę na 30 godzinną podróż, narażając swoje życie, zdrowie oraz tracąc czas jeżdżąc po terenie całej Polski, Niemiec, a na końcu Szwajcarii! Firma Olimarinie stawia wyłącznie na ZYSK! Bezpieczeństwo, komfort jazdy, nie wspominając już o zadowoleniu klienta, czy punktualności przejazdu nie mają ŻADNEGO znaczenia, liczy się tylko to, by zabrać jak najwięcej pasażerów, dać jak najwyższe ceny, absolutnie ignorując potrzeby klienta. Opóźnienia są tłumaczone awarią busa, codzienne opóznienia- codzienną awarią busa, jednak, czy przyjazd 15 godzin później można jeszcze w ogóle nazwać opóźnieniem? Chcąc uzyskać wyjaśnienie od tej pseudo firmy przewozowej, otrzymuje się bezczelne odpowiedzi: "opóźnienie zawsze się zdarzają itp. itd", podczas, gdy inteligentna osoba pracująca w tejże firmie po prostu tak planuje trasy żeby pasażerowie jezdzili po 30 godzin, a kierowcy pracowali jednorazowo 50 godzin! Pasażer jest oddalony o kilkaset kilometrów od miejsca docelowego ( np. 200), przy czym nie jedzie bezposrednio do celu tylko zostaje zabrany przez Olimarine na wycieczkę do Szwajcarii, by w koncu po 12 godzinach dojechac na miejsce. ABSURD to za mało, by określić politykę przewozową tej firmy! Mam nadzieje, ze kazdy, kto ma zdrowy rozsadek wybierze innego przewoznika, ktory zamiast 30 godzinnej podrozy za 100 EUR w jedna strone z przemeczonymi, bedacymi w trasie 50 godzin kierowcami, dojedzie do celu punktualnie dbajac o komfort i bezpieczenstwo.

Pomocna?
Tak7Nie1
Żagań
 Opinia
@Marzena 14.03.2019 21:00

Tak Jak Pani opisała, jedno wielkie nieporozumienie !!!! Żona wyjechała 19.03. o godz. 23.Odległość 700km. Bedzie na Miejscu o godz 14.Jak można tak planować trasy??!!! Nie Polecam nikomu tej fimy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pomocna?
Tak4Nie1
Pasazer
 Opinia
@Marzena 14.03.2019 21:00

Najgorsze jest to ,ze wiele przewoźników czerpie wzorce .Kormoran jest chyba spadkobierco !

Pomocna?
TakNie
Ja
 Opinia
@Marzena 14.03.2019 21:00

Właśnie. Inteligentna... Z tym u spedytora jest problem

Pomocna?
TakNie1
Kotek
 Opinia

Witam. Czytałam różne opinie na temat firmy Olimarline aż w głowie mi się nie mieści co ludzie wypisują. Niech pojezdza busami z innych firm to zobaczą co to jest długa wycieczka bo ja już doświadczyła. Do Holandii tylko 3 postoje najlepiej pampersa nałożyć bo kierowca musi na czas zdążyć żadnego postoju na posiłek a o kawie już nie wspomnę. Dlatego zaczęłam jeździć z firmą Olimarline . Jeżdżę już długo i jestem bardzo zadowolona z tej firmy i z kierowców z którymi jeździłam i jeżdżę. Są bardzo wyrozumiali i sympatyczni. To tylko ludzie narzekają którzy widzą tylko własny czubek nosa i nikogo więcej. Myślą że dojada w 5 minut to niech sobie samolot zamówia i to prywatny.

Pomocna?
Tak6Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wiki
 Opinia

Witam. 19 marca jechałam z Gniezna do Groningen w Holandii. Podróż trwalą 10.5 godziny. Wszystko super. Podróż powrotną 4 dni pozniej również zaplanowałam z ta sama firma. I tu zaczęły się problemy. Miałam wyjechać w sobotę około 20.00, a w piatek dostałam sms ze wyjazd będzie w sobotę o 10 rano. Bus przyjechał o 11 w sobote. Do domu miałam 900 km. Zwiedzilam pół holandii, byłam W Monachium , przy Austrii i Czechach i w końcu po 24 godzinach dotarłam do celu.

Pomocna?
Tak1Nie2
Lena 52
 Opinia

Witam kompletnie nie poważne traktowanie firmie mówią ze wyjade o 12tymczasem czekam cały dzień na wiadomość okazuje się ze wyjade o 20.Nie podpisywanie na SMS .Koszmar

Pomocna?
Tak14Nie
Pasazer
 Opinia
@Lena 52 13.01.2019 23:18

W kormoran jest tak samo

Pomocna?
TakNie
Były Kierowca
 Opinia

Opiszę firmę Olimarline jako były kierowca. Jest to firma bardzo niepoważna która ma kierowców za nic. Przychodzisz do pracy przygotowany do wyjazdu kierownik(usunięte przez administratora) mówi trasa fajna 3700 km z uśmiechem na twarzy wyjeżdżasz w trasę jedzie jeden kierowca po przejechaniu trasy w jedną stronę okazuje się że już jest przejechane 2000 km. Kierowca już ma strach w oczach ile będzie powrót okazuje się że około 2300 dodam że kierowca jedzie sam. Gdzie jest odpowiedzialność za pasażerów ich bezpieczeństwo przedewszystkim bo chyba na tym powinno dla firmy zależeć, ale to są tylko chwyty reklamowe tej firmy mamy doświadczonych kierowców i dbamy o bezpieczeństwo pasażerów. To nazywa się nawijaniem makaronu na uszy klientów. Jest to firma która nie powinna istnieć na rynku. Ja proponuję sprawdzenie pracy kierowców w tej firmie bo jak to jest możliwe że kierowcy robią 7 tras w miesiącu i mają przepracowane tylko 35 godzin coś tu jest chyba nie tak. No ale najwidoczniej musi dojść do tragedii żeby ktoś to zrozumiał . Pozdrawiam wszystkich kierowców którzy tam pracowali dodam bardzo dobrych i odpowiedzialnych kierowców którzy dokładnie wiedzieli co robią i jak bezpiecznie odwieźć pasażerów do domów. Ta firma ich nie szanowała i zostali w niej właśnie sami młodzi kierowcy bez doświadczenia.

Pomocna?
Tak25Nie1
No more
 Opinia
@Były Kierowca 15.01.2019 23:15

Szukają nowych dyspozytorow. Ciekawe Paweł S. ma dosyć czy Pawła S. mają dosyć?????? Hahaha

Pomocna?
Tak13Nie
Pasazer
 Opinia
@Były Kierowca 15.01.2019 23:15

Kormoran bus ma podobne praktyki ,a może nawet gorsze ...... .

Pomocna?
TakNie
Boro81
 Opinia

Jedna wielka tragedia !!!! 1300km w 27h. Nie wiem kto przyjął w tej firmie ludzi od planowania , ale wiem , że na pewno nie jest to poważna osoba . Busy niezbyt komfortowe do tego cena z kosmosu . Jeśli ktoś lubi płacić za irytację i dyskomfort to jak najbardziej polecam !!!!

Pomocna?
Tak8Nie
Grzegorz Grzywacz
 Opinia

Odradzam te firme.Zgadzam sie z Grazyna ze ceny podaje ta sama osoba ktora potem twierdzi ze to byl jej kolega a jejst to ta sama osoba.Jechalem z nimi.Od jednego z kierowcow czuc bylo alkohol.Mialem zaplacic 270 zl na miejscu okazalo sie ze musze zaplacic 300.To samo powiedzieli mi wspolpasazerowie ze musieli zaplacic o 30 zl wiecej.Na moje pytania o to pan w firmie mnie zakrzyczal i powiedzial ze to wina systemu a od kierowcy nie bylo czuc alkoholem(choc inni pasazerowie tez to czuli)tylko ze to jego specyficzny zapach.Gdyby system sie pomilil wzgledem jednej osoby o cene moge w to uwierzyc ale system pomylil sie co do wszystkich osob?Kieroca(usunięte przez administratora)widzac pania wsiadajaca w Szczecinie z duza walizka powiedzial do kolegi niech sama zasuwa zamiast jej pomoc.Na pytanie pan o ktorej bedziemy na miejscu padla odpowiedz ze jak sie komus spieszy to niech leci samolotem.Ja mialem byc w pracy na 5 ta rano jak mi obiecano gdy zamawialem przejazd bylem na 11 ta przez co stracilem 300 euro premi.Po przesiadce w niemczech bylo juz nieco lepiej.Panowie kierowcy maja czas na to zeby postac na stacji benzynowej 30 min maja czas zeby jechac na myjnie.700 km jechalem 14 godz.Taczka szybciej bym zajechal.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia

Omijaj ją szerokim łukiem ,obiecują złote góry ,potem nie wypłacają kasy .Trasy mocno wydłużone ,ciągłe ściemnianie i zero szacunku.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pablo
 Opinia
@anonymous 05.09.2018 10:22

Odkryj twarz i podaj imie i nazwisko byly pracowniku ktory nie nadawales sie do pracy. :) kierowca bombowca prawda ? Zyj sobie dalej w swoim swiecie :)

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pawcio
 Opinia
@Pablo 09.09.2018 19:41

Pablo odkryj również swoją twarz gdyż nawet na klatę nie umiesz wziąć swoich metody pracy polegającej na mobbingu

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pawcio
 Opinia

bo on kozak tylko przez internet a w realu pewnie chodzi zakamarkami żeby byli pracownicy go nie spotkali

Pomocna?
Tak2Nie1
Annn
 Opinia
@anonymous 05.09.2018 10:22

Nie dają umów o prace tylko śmieciówki zlecenie z kwotami 200, 300zl na rachunku taka umowa nawet do niczego sie nie liczy, szkoda czasu na prawdę. Lepiej przejść do konkurencji na lepszych warunkach, a przede wszystkim dają tam umowę dla pracowników biura i zapewniają lepsze warunki pracy i GRAFIK przede wszystkim, czego tu nie ma. Kierownik daje wolne a szef w szoku,że pracownika nie ma w pracy.

Pomocna?
Tak6Nie
Greg
 Opinia

Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam. W biurze gdy zamawiasz busa kłamią. Bus ma być np na 19 tą jest na 22 ga. Co w/g kierowców jest standardem. Za przejazd masz płacić np 300 zł ale przy wsiadania okazuje się że 330. Kierowcy nie pomogą przy załadunku bagaży mają to w (usunięte przez administratora) Szczerze odradzam ta firmę. Długo by pisać na ich temat. Powiem krótko(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Grażyna
 Opinia
@Greg 16.12.2018 22:07

Jeśli chodzi o godziny które podaje biuro wynika to z tego , że jest tam jeden Pan który mydli oczy kłamiąc z godzinami a pozniej tłumaczy sie winą kolezanki lub kolegi gdzie ja pamietam głos i rozmowe z tym Panem i wiem z kim rozmawiam dokonując rezerwacji, za kazdym razem ten sam Pan krzyczy w słuchawce i uniemożliwia swobodną rozmowę z klientem drugiej osobie, gdyż krzyki tego Pana słychać na 100% w drugim telefonie. Pod presją takiego "kierowniczka" ludzie nie są w stanie wykonywać swoich obowiązków tak jak potrafią i odchodzą niestety nie ze swojego wyboru.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dwoch gadòw z łomży
 Opinia

Serdecznie nie polecam. Ceny z kosmosu kierowcy zero doswiadczenia jada jakby ziemniaki wiezli . Jedziesz z Holandii 2 dni ... co do kierowcow amotorka I tyle . Przez uszczelki tak wieje jakbys na przyczepce jechal . Pozdrawiam dwoch mlodych kierowcow idiotow co mnie wiezli do lomzy 38h.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pawcio
 Opinia
@Dwoch gadòw z łomży 21.11.2018 22:52

podziękuj raczej temu co słoma mu z butów wystaje, bo pewnie na nich wymusił tak długą trasę

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
No more
 Opinia
@Pawcio 23.11.2018 20:35

Pawcio jesteś pierwszy do obrażania. Przykre

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pawcio
 Opinia
@No more 05.12.2018 18:23

jak już to pan o nicku Pablo zasiada na stanowisku, którego nigdy nie powinien mieć i obraża. Moja rada-awansować samozwańczego kierownika na pomywacza busów i pewnie to by (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia

Brak szacunku jakiegokolwiek do pracowników. Kierownik myśli,że jest właścicielem całej firmy tak sie zachowuję. Podejmuje decyzję o których nie wie szef, a za błędy swoje wini innych pracowników. Pracowali ludzie którzy dawali z siebie na prawdę 100% i nie zostało to docenione a wręcz przeciwnie. Osoba która robiła dobrze swoją robotę na koniec nie usłyszała od Pana kierownika nawet słowa "dziękuje" a ma za co dziękować.. Jedna osoba nie jest w stanie pociągnąć firmy choć udaje ,że wszystko jest w porządku w rzeczywistości wcale tak nie jest. Szef wspaniały człowiek , ale nie ma wiedzy na temat tego co sie dzieję. Nie ma nikogo na tyle odważnego aby otworzyć oczy szefostwu. Kierownik brak szacunku do klientów, co powoduje,że tych ludzi po prostu jest coraz mniej. Krzyki w słuchawce i wyzwiska nie jest dobrym rozwiązaniem problemów klienta czy zapytania o transport. Taka odpowiedz powoduje,że klient jest nastawiony negatywnie na usługi tej firmy. Zmienic człowieka,który nie potrafi rozmawiać z ludzmi i poniża współpracowników. Nie realizuje przejazdów które wcześniej obiecał zrealizować tłumacząc sie winą innego pracownika lub mówiąc klientowi że "osoba która przyjęła rezerwację juz tutaj nie pracuję" choć to wcale nie jest prawdą. Moje sugestie dla Firma Handlowo-Usługowa Olimar Marek Pasternak: Zmienić osobę odpowiedzialną za wszystko, ponieważ nie odnajduję się na danym stanowisku nawet z pomocą narzeczonej która nie ma zielonego pojęcia na temat transportu brak podstawowej wiedzy na temat wprowadzania i przyjmowania rezerwacji. Pozdrawiam. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić kadrę pracowniczą.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
never
 Opinia
@Pracownik 11.12.2018 17:25

niestety ale Marek Pasternak dalej daje się wodzić Pawłowi za nos. Dziwi mnie że to tak długo trwa. Wszystkich którzy tworzą zagrożenie dla pozycji Pawełka on osobiście gnębi, donosi do szefa, powoduje że ludzie przyjazdni firmie odchodzą

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@never 12.12.2018 22:08

Dokładnie tak było ze mną. Kiedy juz wyczuł zagrożenie zaczęło się donoszenie do szefa. Wyszło na jego bo przyszedł dzien kiedy trzeba powiedziec "dość" i odejść bo z kims takim nie da sie pracowac wiecej niz miesiąc, a Ci którzy wytrzymali dluzej to twardziele ktorzy oddawali cale serce w to co robili a przez jednego czlowieka musieli porzucic pracę z dnia na dzien.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@Pracownik 13.12.2018 16:08

PODZIWIAM MARCINA I MARTYNE ZE TAK DŁUGĄ TAM PRACUJĄ NAJDŁUŻEJ Z CAŁEGO ZESPOŁU NIE LICZĄC PAWŁA BO TO (usunięte przez administratora) POZDRAWIAM "KOLEGE" .

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pawcio
 Opinia
@Pracownik 13.12.2018 16:08

pewnie innego sposobu na utrzymanie stanowiska nie zna więc nic dziwnego

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Waldek
 Opinia

Nie polecam nikomu. Jezdzisz 3 albo 4 dni za 450 złotych. Ludzie przychodzą i po 1 kursie rezygnują.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Klient
 Opinia

Nie polecam Olimara!Przejazd umowony miałem na wieczór po czym dzwonia ze za 10 minut bedą.To jest hamstwo oszukiwać tak ludzi!Kierowcy to flirciarze!Widzac ładna kobiete próbuja ja zaciagnąc na seks!Do tego notorycznie zabieraja pijanych śmierdzących klientów!

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były najemnik
 Opinia

Nie polecam pracy tam. Spedytor Pawcio krzyczy nie wiadomo po co non stop. Oszukuje wszystkich bez wyjątku nawet szefa. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Adam
 Opinia
@Były najemnik 28.10.2018 17:26

zgadza się

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Adam
 Opinia

Właściciel nawet nie jest świadom, że zatrudnił człowieka, który nie powinien tam pracować i działać na szkodę tej firmy. Masz pracę a jakbyś jej nie miał. Moje sugestie dla Firma Handlowo-Usługowa Olimar Marek Pasternak: zmienić człowieka szkodzącemu firmie

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były najemnik
 Opinia

Rekrutacja : Umiesz jeździć? Masz doswiadczenie jako kierowca? JESTES PRZYJETY WITAMY

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
przychylna
 Opinia

Najsprawiedliwiej jak można na dzisiaj -> krzyk w słuchawce - zgadza się(nie wiesz dlaczego zostajesz okrzyczany?), to że Pan robi niespodziankę i nie przyjeżdża - też się zgadza, jakieś tworzenie nieporozumień dotyczących potwierdzenia rezerwacji...Potem jak gdyby nigdy nic...W ramach rekompensaty - przeprosiny, ale na ile wprost proporcjonalne do sytuacji w której się zostało postawionym?Niewiadoma...

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Magda
 Opinia

Zgadzam się z powyższymi opiniami,potrafią po klienta nie przyjechać,nie potrafią się przyznać do złej organizacji,gubią się w steku kłamstw,zamiast rekompesaty za dobę na walizkach to krzycząca pani w słuchawce.Masakra nigdy więcej z tą firmą!!!

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Administrator
 Opinia

Jak wygląda oferta pracy u nich w firmie Firma Handlowo-Usługowa Olimar Marek Pasternak w mieście Olsztyn? Są jakieś nowe miejsca? Czekamy na nowe wieści. Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, bo nie wiemy jak obecnie jest u nich?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
86xxx
 Opinia
@Administrator 04.09.2018 08:00

Zapraszam na rozmowe do biura. Slowa wyzej to stek klamstw.

Pomocna?
TakNie
anonymous
 Opinia

Witam,przestrzegam przed tą firmą,klientów jak i pracowników.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Firma Handlowo-Usługowa Olimar Marek Pasternak - Olsztyn

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej