Negotrust sp z o o

Będzin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 154 ocen.

Opinie o Negotrust sp z o o

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Negotrust sp z o o

Niezdowolonyy1997

Najgorsza firma zewnętrzna w jakiej miałem okazję pracować. Oszczędzają na każdym pracowniku, o koszulki trzeba się prosić tygodniami a jak już masz jedną to cud.... robią sobie istne żarty z ludzi. Oszukują na wypłatach, są to ludzie niekompetentni którzy nie powinni w ogóle z ludźmi pracować, ponieważ się do tego nie nadają. Cała ta firma to brak jakiegokolwiek szacunku i kultury do pracowników. Nie polecam!!!! Nawet nie chodźcie tam na te rozmowy kwalifikacyjne bo ludzie szkoda na nie czasu.

Maro

Firma tragiczna nie polecam nikomu. Wyplaty nigdy sie nie zgadzaja..jak sobie nie przypilnujesz to Cie obskubia na maksa..a jak sobie przypilnujesz to potem sie uzerasz kolejny miesiac o swoje. Pracy malo... nigdy nie wiesz czy pojdziesz do roboty czy nie.

Krzysiek

Zapraszamy do pracy w Magnie w Dąbrowie G. Jest super. Tak obiecywali. Pracujesz cały miesiąc obiecują złote góry a potem lipa. Ani kasy ani wyjasnien. Niby reklamacje. Kto lubi pracowac za darmo to moze tam iść.

Obrub

Firma straszna, nie wiadomo ile wypłaty się dostanie, i w jakim terminie, bo na umowie nie ma podanego konkretnego dnia. Koordynatorzy w ogóle się nie interesują naszym losem i nieobecnościami. Niewiadomo które nieobecności są nam zabierane a które nie. Masakra

Przemek

Dobra atmosfera i zarobek!

Kuba

Firma kompletnie niepowazna I nieprofesjonalna zatrudniajaca pierwszych lepszych z ulicy, nie mających zielonego pojęcia o pracy. Zapewniają że po czasie otrzymasz umowę o pracę, bzdura, takie coś nie istnieje, raz robisz raz nie, nie ma zlecenia, nie robisz, zarabiasz psie pieniądze, a jak prosisz o jakieś wolne, to masz przeje****... Firma nielubiana na zleceniowych firmach, uważana jako śmieci, w pewnym momencie możesz w trakcie pracy dostać informację o tym, że zostajesz 4 godziny dłużej, kompletnie nie można sobie poukładać planu tygodnia bo zmienia się to z minuty na minutę, mało zainteresowania koordynatorów pracownikami przez co panuje kompletna dezinformacja i chaos. Wypłaty co miesiąc sie nie zgadzają i trzeba prosić o jakieś wyrównanie które trwa kolejny miesiąc i tak w kółko... Kompletne dno i zero szacunku dla pracownika, rekrutacja, a praktycznie jej brak jest śmieszna... Nie polecam i nigdy nie polecę...

BURDEL

Burdel a nie firma. Niekompetentni koordynatorzy, pracownicy to ciemnota bez inteligencji, mobbing, upierdzielanie z wypłaty ile się da z nic, nieogarnięty szef, który nadaje sie do przedszkola. Ogólnie praca dla zdesperowanych, przyjmują całą chołote, nawet po podstawowce. Nie polecam, wystrzegać sie jak ognia!!!

Wojtek
@BURDEL 20.06.2017 15:37
Burdel a nie firma. Niekompetentni koordynatorzy, pracownicy to ciemnota bez inteligencji, mobbing, upierdzielanie z wypłaty...

Proszę o szczegóły. Jesli sa zarzuty do Koordynatorów to prosze o informacje jaki rejon. Wszelkie takie uwagi proszę kierować do biura aby poprawic współprace. Pozdrawiam

nina
@BURDEL 20.06.2017 15:37
Burdel a nie firma. Niekompetentni koordynatorzy, pracownicy to ciemnota bez inteligencji, mobbing, upierdzielanie z wypłaty...

nie obrazaj ludzi z podstawowym wyksztaceniem ponieważ nie są gorsi od ciebie,a ty nie jestes lepszy od nich

szczery

Ktoś usunął mój komentarz..... Szkoda słów o tej firmie . Śmiech na sali. PIP już zawiadomiony

Radek
@szczery 02.03.2017 11:08
Ktoś usunął mój komentarz..... Szkoda słów o tej firmie . Śmiech na sali. PIP już zawiadomiony

PIP kontroluje takie firmy jak nasza na bierząco i za każdym razem przyznaje racje nam. Troche wiedzy wytarczy aby sobie dobrze wyplate wyliczyć i znać swoje nie tylko prawa ale i obowiazki. Oczernić łatwo ale przyznac sie do błedu troche trudniej. Pozdrawiam

majka

Nie polecam pracy tej firmie, jeden wielki syf w któym nic nigdy się nie zgadza od przepracowanych godzin po wynagrodzenie o które zawsze trzeba walczyć bo kierownicy godziny pracy biora z głowy a nie z raportów. Przepracowałam tam kilka miesięcy i w każdym moja wypłata nie zgadzała się z moimi wyliczeniami. Zastanówcie się kilka razy za nim zatrudnicie się w tej firmie!!

kkkk

No cóż. Pracowalam tam przez 5 na wydzisle Enel Bitron Dandowka. Niepolecam oszuści , brak poszanowania. Ukladziki między kierownikiem a starymi pracownikami. Wyplaty trzeba pilnowac bo nie zawsze sie zgadza.

JEBAC WAS SZMATY

To jest skandal rzucaja ludzi po firmach bez zadnego ale zwalniaja i ogolem firma jest jednym wi8elkim POSMIEWISKIEM SKURWIALY NEGOTRUST Z PIZDY JEBANE KURWY!

Nick
@JEBAC WAS SZMATY 17.12.2016 20:18
To jest skandal rzucaja ludzi po firmach bez zadnego ale zwalniaja i ogolem firma jest jednym wi8elkim POSMIEWISKIEM SKURWIALY...

Czyli zostałeś zwolniony i sie mścisz?

Wojtek
@JEBAC WAS SZMATY 17.12.2016 20:18
To jest skandal rzucaja ludzi po firmach bez zadnego ale zwalniaja i ogolem firma jest jednym wi8elkim POSMIEWISKIEM SKURWIALY...

Hehe, świadczy tylko o tobie, nasz błąd że cie zatrudnilismy. Życze powodzenia u innych.

Reeemblaaaak

Pierdolenie o szopenie . dobrze jest :)

ktoś

A jakie są zarobki na koordynatora?

Adam
@ktoś 12.12.2016 15:39
A jakie są zarobki na koordynatora?

Różne, w zależności ile masz osób pod sobą i jak ogarniasz. Generalnie jest podstawa i premie z ilości godzin.

NiedoszłyPracownik

Tak bardzo mocno polecam że aż nie wiem co napisać. Może w pierwszej kolejności pozdrowię serdecznie palcem Pana koordynatora M.Z który w odpowiedzi na moją aplikację umówił się ze mną na rozmowę kwalifikacyjną na którą się nie zjawił, po 40 minutach czekania do pokoju obok zaprosiła mnie pewna Pani która przez 40 poprzednich minut musiała być bardzo zapracowana ponieważ jej śmiech słyszalny był na całym piętrze. No ale kiedy w końcu znaleziono dla mnie chwilę, miła Pani zaprosiła mnie na 'rozmowę' nie wiedząc nawet gdzie mam iść do pracy, nie mając mojego cv które przesłałem drogą elektroniczną, ani nie potrafiwszy przekazać żadnych szczegółów nawet na temat stawki... Wypełniwszy formularz zostałem poinformowany ze ktoś do mnie NA PEWNO zadzwoni, na telefon czekam co dziś, Pozdrawiam.

Kadry
@NiedoszłyPracownik 02.12.2016 13:34
Tak bardzo mocno polecam że aż nie wiem co napisać. Może w pierwszej kolejności pozdrowię serdecznie palcem Pana koordynatora M...

Często mamy sytuację że pracownicy dzwonią do kadr bo im się wypłaty niezgadzaja lecz w większości nie zgadzają się wypłaty bo ludzie liczą sobie kwoty netto np 10 netto bo to jest np. 12 brutto bo ktoś im tak powiedział a naprawdę to jest np. 9,80 netto. Kase liczycie po kwocie brutto jaka jest na umowie razy godziny. Poza takimi przypadkami nie ukrywajmy na tym forum ludzie niezadowoleni np. dlatego że nie stawili się do pracy bez powiadomienia, spóźnili się, wcześniej wyszli, żle sprawdzili itd i koordynator upie..... godziny lub premie. Wcale mnie nie dziwi że takie osoby oczerniają firmę na forum-świadczy to tylko o nich. Stawki są różne w zależności od zakładu i zlecenia jakie mamy od 13 nawet do 19/20 zł brutto. Przy niektórych zleceniach wyjazdowych są premie, dodatki, zwroty za nie tyko dojazd (paliwo) ale i czas dojazdu (liczone jak praca). Niestety o tym już nikt nie napisze.

Luna

Nikomu o zdrowych zmysłach nie polecam pracy w firmie Negotrust. Złodzieje, wypłata może i na czas ale rzadko kiedy zgadza się z liczba przepracowanych godzin. Delegacje gdzie na tydzień ma się kilka dni wolnego i nikt za stracony czas nie zapłaci. Śmiech na sali a nie praca. Pozdrawiam.

Pozytywna

Ja w Nego pracowalam przez 3 lata i co prawda nie jest to praca marzeń ale da sie znieść, jest to zajęcie dla ludzi którzy szukaja pracy dorywczej ale sprawda sie tez na dłuższą metę (tak jak w moim przypadku) , wypłaty zawsze na czas wiec nie moge na to zlego slowa powiedzieć, delegacje są wiem z własnego doswiadczenia (najlepsza praca!) , hmmm szefostwo jak wszędzie czasami graja na nerwach ale tego sie nie zmieni, ja zawsze jak mialam jakis problem to byli pomocni , zarobki na kontroli we wszystkich firmach sa podobne wiec nie jest zle . Tyle mam do powiedzenia w tym temacie . Pozdrawiam ;)

Aneciaa

Bardzo dobra firma wyplacalni zarobki bardzo dobre praca bardzo lekka i latwa atmosfera bardzo mila pracowalam i bardzo zadowolona bylam BARDZO POLECAM NAPRAWDE Aneta Bartyzel

były pracownik

Krótko mówiąc Złodzieje obcinaja na czym sue tylko da nic wiecej nie mam do powiedzenia!!@

nick
@były pracownik 01.08.2016 13:06
Krótko mówiąc Złodzieje obcinaja na czym sue tylko da nic wiecej nie mam do powiedzenia!!@

ucinają na czym się da tylko jak maja powód więc jak się spoźniasz, nieprzychodzisz i opier..... to się nie dziw. Prawda w oczy kole?

anonim

(usunięte przez administratora)

Nick

Prawda o zarobkach jest taka, że Nego płaci więcej tam gdzie więcej dostaje od zakładu a nie od widzi mi się. Jak ktoś dobrze pracuje a nie wybrzydza i ściemnia to awansuje-przykładów jest wiele. Jak dla kogoś stawki na poziomie 14 zł (a takie są w Siewierzu na głupiej produkcji) nie odpowiadają to niech sprzedaje kebaby a nie narzeka. Problem jest taki, że jak ktoś nie chce pracować to zawsze wymówkę znajdzie. Atmosfera w dużej mierzy zależy od koordynatora-jak jest zła można to zgłosić do biura. Jak wszędzie dobrze traktuje się tych co szanują pracę a zwalnia się tych co wiecznie narzekają, ściemniają a przed podjęciem pracy szantażują. Obecnie stawki w zależności od zakładu to między 11 a 14,50 zł brutto na kontrolerów jakości i produkcje.

Nick

Prawda o zarobkach jest taka, że Nego płaci więcej tam gdzie więcej dostaje od zakładu a nie od widzi mi się. Jak ktoś dobrze pracuje a nie wybrzydza i ściemnia to awansuje-przykładów jest wiele. Jak dla kogoś stawki na poziomie 14 zł (a takie są w Siewierzu na głupiej produkcji) nie odpowiadają to niech sprzedaje kebaby a nie narzeka. Problem jest taki, że jak ktoś nie chce pracować to zawsze wymówkę znajdzie. Atmosfera w dużej mierzy zależy od koordynatora-jak jest zła można to zgłosić do biura. Jak wszędzie dobrze traktuje się tych co szanują pracę a zwalnia się tych co wiecznie narzekają, ściemniają a przed podjęciem pracy szantażują. Obecnie stawki w zależności od zakładu to między 11 a 14,50 zł brutto na kontrolerów jakości i produkcje.

hdhdh

Fajnie jest, nie ma na co narzekać. wypłata co miesiąc, dobry kontakt, elastyczne godziny, zarobki też całkiem ok. Na początku trzeba się wykazać wy byście chcieli po 10000 zarabiać! Przyjdźcie, zobaczcie i dopiero oceniajcie.

malinowy

to nie jest praca - to jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Pracowałem tam 2 miesiące i wolałbym o tym zapomnieć ze straciłem czas w tej pseudofirmie. Traktują człowieka jak śmiecia, wysyłają na zakład, gołego i wesołego bez podstawowego wyposażenia BHP. W ciągu tych 2 miesięcy przepracowałem kilka tygodni a potem już nie zadzwonili. Nie polecam i będę odradzał każdej osobie prace która pomysli o Nego. Zatrudniają jak najwiecej osob jak jest praca a potem zwalniaja. Wstyd bo dla tych z biura to tylko kasa a wy dostaniecie ochlapy

mayro

Dla jednych 13 zł to dużo dla innych za mało, ale jest to stawka podstawowa do tego co miesiąc można dostać premię od 100 do 300 zł. w zależności jak pracownik pracuje i czy się angażuję w wykonywane obowiązki. Często również zwraca koszty dojazdów do pracy jeśli pracownik mieszka w innymi mieście niż te w którym został zatrudniony. Firma Negotrust stwarza również realne szanse rozwoju dla najlepszych pracowników, a wyjazdy służbowe pozwalają poznać specyfikę pracy na różnych zakładach. Jest dużo plusów podjęcia pracy w tej firmie z pewnością jest to dobry pracodawca dla młodych osób które dopiero stawiają pierwsze kroki w pracy, można również zdobyć cenne doświadczenie.

anonim

(usunięte przez administratora)

byly pracownik

haha...tylko pamietaj ze calego miesiaca nie przepracujesz bo tam ciagle wolne. jak nie ma zamowienia to wolne.. wiec nawet tysiac nie zarobisz.. a nadodatek przyjmuja osoby uczace.. wiec powaznie ich nie traktuja.. a skoro ciagle przyjmuja to jak myslisz dlaczego? bo ciagle ktos odchodzi..nawet stalychpracownikow nie umieja zatrzymac

Olo

Niezla kupa. Za 13 brutto to niech sobie sami robią.Z resztą widać że to z biura ludzie piszą jak to tam ładnie. Szukają wolontariuszy.......

Jelcz

Nego teraz przyjmuje dużo osób do autolivu w jelczu. Płacą 13 plus dodatki.

Wallooo
@Jelcz 18.12.2015 13:12
Nego teraz przyjmuje dużo osób do autolivu w jelczu. Płacą 13 plus dodatki.

Ogłoszenie w Jelcz Laskowice Kłamie . 13 brutto i nie ma żadnych dodatków !! Premia jest za obecność 100zł gdy wyrobisz 168h . Druga premia od 50-150zł uznaniowa gdy twój lider zmiany Przyzna Tobie lub nie. Karaja kwota pieniężna za Wszystko .... Liderzy są wolni także trzeba uważać.

pracownik

Pracowałam w tej firmie pare miesiecy i bardzo załuje... Wypłata co miesiac sie nie zgadzała, przewaznie kilku osobom, po zgloszeniu sprawa została olana i zapomniana... Pracy mało, przewaznie kilka dni w tygodniu było wolnego.. Traktowanie pracowników ... zostawia wiele do zycznia... czesto o nich zapominano ze wogole pracuja. po miesiacu wolnym zadzwonilam zapytac co dalej... z czego poprostu szef zapomnial ze tam pracuje.. inni pracowali codziennie, inni mieli ciagle wolne.. masakra..

Pan Pak

powiem tak , NIGDY nie przejmuj się pracą bo i tak( usunięte przez administratora ) ci płacą ;]

ruuuda

tak napisałam o egzaminach jednak nie tylko o tym pisałam, niektórzy studenci mają zajęcia co weekend (należałam do tych studentów) i jak wiadomo na studiach są wykłady jak i ćwiczenia obowiązkowe i kolokwia w zależności od wykładowcy, więc było problemem o wolne w weekend, ale trzeba postawić ich do swojego czy do muru jak to się mówi ;) dla mnie są studia priorytetem. dużo naborów bo na niektórych zakładach są ciężkie warunki gdzie niestety nie można wytrzymać pomimo chęci. ale o tym NT nie mówi :)

ruuuda

Długo się zastanawiałam czy napisać swoją opinię tutaj na temat firmy Negotrust, i po stwierdziłam, że napiszę parę zdań o pracy dla tej firmy. Współpracowałam z nimi ponad 2 lata, i jakby ktoś się mnie zapytał czy drugi raz rozpoczęłabym "przygodę" z NT, stanowczo bym odpowiedziała, że NIE. Firma, która nie patrzy na swoich pracowników tylko na siebie, by utrzymać się na byle czym. Stosowanie szantaży typu - zostaniesz zwolniona jak nie pojedziesz na tygodniową delegację, gdzie nie należy to do Twoich obowiązków. Na rozmowie o pracę jest wspominka o delegacjach - dla chętnych. Co do wypłat to prawda, są wypłacane w terminie ale często bywało, że dostałam mniej niż powinnam dostać bo np. koorydnator zgubił raport i nie został wprowadzony do systemu, i musisz się prosić o oddanie tego co Tobie się należy! O premiach to już nie wspomnę, za dobrą pracę masz tylko obiecane to co Ci się należy, i musisz się przypominać. Firma przyjmuję wyłącznie osoby uczące się i studiujące w szczególności zaocznie, więc weekendy powinny być wolne dla tych osób niestety jednak często zdarzało się zmuszanie pracowników do pracy na weekendy, nie przyjmowali do wiadomości: że masz pilny egzamin bądź ćwiczenia na których musisz być by być dopuszczony na egzamin. Co do reklamacji, na szczęście mi się nie zdarzyło ale każdy może popełnić błąd jak to człowiek, występowało zastraszanie odcięciem wypłaty czy pokryciem całej reklamacji a wiadomo każda firma/zakład ma inna cenne za reklamację, a jak wiadomo na każdym zakładzie zdarzają się reklamacje czy tego się chce czy nie. a co do koordynatorów do niektórzy są spoko a niektórzy to porażka, bywały takie dni, że nikt nie raczył sprawdzić co się dzieje z pracownikami na zakładzie, mieli po prostu to w du*pie, żeby tylko hajs się zgadzał ;) Jedynie dobrze wspominam dobrze współpracę z osobami, które pracowały bądź dalej pracują dla tej firmy. Bez nich nie wytrzymałabym tak długo w tej firmie. Dlatego kto się stara czy dostał propozycję pracy dla tej firmy, niech się porządnie zastanowi na tym. Są o wiele lepsze firmy zewnętrzne, które lepiej cenią pracowników i potrafią coś wywalczyć dla firmy, zeby było lepiej dla swoich pracowników na zakładach, a nie trzymania się byle jakiego gów*na, jak to firma ta robi. :) Jestem na NIE!

ruuuda
@ruuuda 05.08.2015 17:25
Długo się zastanawiałam czy napisać swoją opinię tutaj na temat firmy Negotrust, i po stwierdziłam, że napiszę parę zdań o prac...

Sorry za byki jak jakieś występują ;)

Chochoł

Czas w końcu coś napisać o firmie, w której spędziłem 2 lata. Były to lata w sumie na plus. Od początku pracowałem na Auresie w Sosnowcu (Jedyny zakład w swoim rodzaju :D ). Atmosfera w zakładzie fajna, ludzie ciekawi, choć jak wszędzie zdarzały się poje.y. Wypłata zawsze na czas, raz mi się tylko nie zgadzało, ale wszystko było później uregulowane. Praca lekka, ale na pewno do przyjemnych jej zaliczyć nie można. Zarząd firmy tworzą przedsiębiorczy ludzie. Zawsze idzie się z nimi dogadać. Często zdarzają się delegacje na inne zakłady, gdzie można poznać funkcjonowanie innych obozów (zakładów) pracy i trochę tam popracować. Jeżeli chodzi o rozwój zawodowy to szansa na to jest zawsze, czego ja jestem wydaje mi się dobrym przykładem. Zaczynałem jak wszyscy od inspektora jakości, a skończyłem jako koordynator. Wystarczy chcieć i coś sobą zaprezentować i parę razy uratowa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] innym (bez żadnego lizodupstwa itp.).Praca w Negotrust jest dobra na chwilę, ale także na dłuższy okres czasu. Podsumowując nie żałuję tego czasu, który poświęciłem dla tej firmy, chociaż niejednokrotnie miałem dosyć i chciałem tym wszystkim rzucić i mieć wszystko w tyle. Na koniec chciałbym pozdrowić przede wszystkim ludzi z Auresu i zarząd NT. Dziękuję za uwagę.

Luft Wafel

Czesc pracuje w nego (brembo) już jakiś czas wiec po kolei: wyplaty w terminie około 23 każdego miesiąca lecz prawie przy każdej kasa się nie zgadza i trzeba się uzerac o swoje. Staanowiska selekji , przepakowania na godzine i pakowania na uwaga:akord !! selekcja spoko ale zapomnijcie bo obsadzona przez starych pracowników, czasem będziecie robic na przepakowaniu a czasami na akordzie. placa z 26 groszy od tarczy(akord) i 10 brutto na przepakowaniu i jedziesz z koksem na linii przy akordzie az Ci loj kapie z 4 liter. normy na akordzie nie do wyrobienia ..oczywiście zależy od kodu tarczy bo jest kilka na których zarobisz... kimat spoko ludzie spoko... .ps jak nie wyrobisz 100% tylko 80 to się nie przejmuj bo i tak oberwie lider zmiany....he he pozdro

aga

A jak z. Wyplatami bo robie drugi miesiac. I wyplate mam dopiero 22 grudnia wyplacsja na czas

oli

Wiecie, praktycznie wszedzie teraz sa normy ktore trzeba wyrobic- banki, poczta- tez tak maja. Osoby na wysokich stanowiskach musza wyrabiac sie ze wszystkim na czas bez wzgledu na ilosc powierzonych obowiazkow.... zamiast narzekac moze lepiej wziasc sie w garsc i starac sie przynajmniej, aby wyrobic normy. Jak sie chce, to sie da..... moze ktos z was orietuje sie czy poszukuja aktualnie kogos do pracy???

stokrotka

Mało wytrwali jesteście i tyle... myślicie wszyscy że przyjdziecie pośmiejecie się a kasa sama wpadnie... haha haha praca w tej firmie do najlżejszych nie należy dość często trzeba pasa zaciskać żeby na coś zapracować, no ale dzieci słońca myślą że im wszystko z nieba spadnie... ha ha ha

Marius Zaborowski

Michał co ty opowiadasz, praca na produkcji wymagania: programowanie c++ prawo jazdy abcdefgi uprawnienia na wózki inwalidzkie wiek 25 lat wymagane doświadczenie 10 lat oferujemy: wysoka stawka 4,2PLN Brutto starych złotych, możliwości rozwoju kontakt z ciekawymi ludźmi kontrakt na lata ;-), kontrakt na lata o dzieło bez możliwości rozwiązania(usunięte przez administratora)

Michał Zaborowski

A tak wszyscy narzekacie(usunięte przez administratora) ale to nie prawda my mamy od studenta 12zł za godzinę pracy na czysto, na umowę o pracę mielibyśmy 4 zł rachunek jest prosty. (usunięte przez administratora) kto chce dołączyć do tego projektu proszony jest o zgłaszanie się do biura lub do mnie, potrzebni będą również Koordynatorzy tych imigrantów rozmawiajacy w ich językach, a tak wogólę to ja nie narzekam biorę 5800 zł (usunięte przez administratora)

anonim

Pora napisać kilka słów o tej "firmie". Na dłuższy czas (więcej niż 3 miesiące), kategorycznie nie polecam! Zacznijmy od góry tej piramidy. Szef pojawia się raz na jakiś czas (wszyscy go widzą, nie da się go nie zauważyć), tylko po to, żeby się zapytać dlaczego nie wyrabiasz się z kontrolą (oczywiście to pytanie retoryczne, nie myśl, że zdążysz odpowiedzieć), dlaczego norma jest nie wyrobiona (chociaż jest dopiero godzina po przyjściu do pracy) i dlaczego jest taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] człowieku! kontrolując nie zwracasz uwagi na (usunięte przez administratora), przecież dobrze wiesz, że nie liczy się jakość, tylko ilość). Stoi za Twoimi plecami i patrzy jak kontrolujesz (za każdym razem mam ochotę zapytać "na co się gapisz?"). Umowa zlecenie (co miesiąc podpisujesz nową). Nowi pracownicy muszą trafić na naprawdę świetny okres, żeby od razu nie zostać "pod telefonem" (jeśli to usłyszysz, szukaj innej pracy - nie zadzwonią). Oczywiście są też pozytywy. Stawka nie jest zła, chociaż nie jest też stała (nie licz na to, że jeśli zostaniesz "liderem", dostaniesz tą premię, którą Ci obiecują). Praca nie jest ciężka - trzeba wiedzieć jak robić, żeby się nie narobić. I z jakimi ludźmi być na zmianie (bo zdarzają się też ci "życzliwi", którzy lubią strzelać z ucha, bo myślą, że dostaną premię - haha nie dostaną). Koordynatorom współczuję. Dostają wszelkie zj*eby za to, że żyją. Co im z tego, że zarobią troszeczkę więcej, skoro nie mogą spać po nocach, bo muszą kombinować ludzi i być dostępnym o każdej porze dnia i nocy? Skoro mowa o nie spaniu - zdarzają się też reklamacje, dzięki którym masz szansę sprawdzić swoją wytrzymałość i pracować aż 24h! Reasumując - praca dla studentów lub ludzi, którzy są na rozstaju dróg i jeszcze się zastanawiają czy wyjechać z kraju teraz czy za chwilę. Powodzenia. Haha.

Mikey

Pracowałem rok czasu w tej firmie i twierdzę, że to był rok kompletnie stracony, łudząc się zapewnieniami że coś się zmieni. Praca w kratkę czasem z przerwą 2-3 tygodniową, a jak już była na chwile albo taka lipna na takich zakładach gdzie nikt nie chce pracować i biorą takie DAREMNĄ FIREMKĘ zarzyna pracowników. "Prezie" mają jeden cel jak najwięcej wydusić z pracownika by naładować w bęben ile jest tylko możliwe. Umowy rozbijane na dwie w jednym miesiącu żeby czasem składki i podatku nie zapłacić, oszczędności na wszystkim narzędziach pracy, ubiorze i tym co naprawdę się należy a nie gówniane umowy i obietnice, tankowanie na auta prezesów żeby nie płacić stawek wynajmu auta od pracownika tak jak to powinno być i w innych firmach funkcjonuje. Przez rok współpracy nasłuchałem się tyle ŚCIEMNIANIA I NIESPEŁNIONYCH OBIETNIC że z miłą chęcią opuściłem tą śmieszną firemkę i się cieszę że mnie już tam nie ma a pewnie ŚCIEMA, OBIECANKI i [usunięte przez moderatora] dalej panują.

do anonim

haha swieta racje ma Jarzyna, przyjdź przez Exact na kontrole jakosci do sango:D zapewne zagościsz na bokach, na piecu bkt:D jak dotrwasz do konca dniowki jestes gosc:)

Krzysztof Jarzyna ze Szczecina

Owszem pracowałem w kilku takich firmach a pracowałem bo nic innego nie było, gdybyś czytał ze zrozumieniem nie zadawałbyś zbędnych pytań, więc synku nie pitol mi tutaj że jestem ekspertem, po prostu opisuję jak to wygląda bo co nieco doświadczyłem. Puenta jest taka, że nie jest to stała praca, wszyscy kumają oprócz Ciebie jak widać.

Marek

Cześć Witek, Tak ja mam umowę o prace, ale 4 miesiące pracowałem na umowę zlecenie. Z tym, iż wiem, że osoby pracują na różnych stanowiskach i na różnych stanowiskach mają różne umowy i też to zależy od zakładu na jaki trafisz. Na pewno jest to zależne jakie zlecenia Nego ma czy stałe czy się one zmieniają cały czas na danych zakładach.

Marek

Cześć, ja pracuję w Nego od 6 miesięcy i jak dla mnie jest spoko. Praca jest praktycznie codziennie, jak tylko chcesz chodzić. Tylko trzeba z Koordynatorem uzgadniać grafik kiedy do pracy masz przyjść. Ze szkołą też da się to pogodzić idą na rękę jak masz szkołę i masz w te dni wolne. A jeżeli chodzi o stawki to są różne zależy gdzie będziesz robić z tego co wiem to są stawki na rękę od 8 zł do 10zł, ale tak jak pisałem zależy gdzie trafisz do pracy bo z tego co wiem to mają trochę tych zakładów gdzie robią. I nie wiem gdzie teraz szukają ludzi do pracy.

anonim

(usunięte przez administratora)

Wojtek

Negotrust w głównej mierze bazuje na studentach lub uczniach do 26 roku ponieważ wtedy nie muszą płacić Zusu więc na umowie zleceniu ludzie dostają wiecej na rękę.jest szansa umowy o pracę ale to nie częste.Jak ktoś sie uczy to czy umowa o prace czy zlecenie nie ma znaczenia no chyba że ktoś chce kredyt wziąć albo iść na L4. Stawki w zależności od miejsca pracy między 8-12 na rękę.

?

[usunięte przez moderatora] Może ktoś napisać coś bardziej konkretnie np. jaka jest stawka, gdzie można pracować i czy można jakoś elastycznie ustawiać kiedy mogę iść do pracy?? Ponieważ zaraz zaczynam szkołę a chciałbym coś zarobić dodatkowo.

Wojciech Jarzyna ze Szczecina

Człowieku napisałem Ci wyraźnie,że ilość godzin będzie uzależniona od dwóch czynników - 1 - czy będzie praca w danym zakładzie, i 2 - jeżeli praca będzie to ile godzin będziesz w stanie tam spędzić, to nie umowa o pracę że musisz etatowe 168h wykrecić, jest wolna amerykanka, Wiedz natomiast,ze jeżeli się zadeklarujesz, że będziesz a nie przyjdziesz to masz kłopoty bo umowa-zleconko zawiera różne ciekawe haki na zleceniobiorcę w takich przypadkach, w najlepszym razie Cię [usunięte przez moderatora] a w najgorszym pojadą Ci po wynagrodzeniu.I jeszcze jedno - spodziewaj się,że często gęsto ta "kontrola jakosci" jest wsparciem produkcji czyli [usunięte przez moderatora] jak wszyscy pracownicy z tym,ze nie przysługuje Ci nic:) zależy gdzie trafisz, taki totolotek:) Tam gdzie pracuję mamy wsparcie właśnie Exactu, wszyscy robimy to samo z tym,ze ja mam chociaż płatny urlop, odprowadzane składki i opcję pójscia na zwolnienie lekarskie w razie czego a te chłopaki nie mają nic, i jeszcze mniejsze pieniądze. Tak więc przemyśl czy warto

wojciech jarzyna

Zapomnij Kolego o umowie o pracę, taka forma współpracy z tą firmą nie istnieje. W przypadku zatrudnienia dostaniesz umowę zlecenie, która będzie przedłużana z miesiąca na miesiąc, w przypadku gdy będzie ciągłość zleceń dla nich, czyli pracy dla Ciebie, a z tym bywa różnie - kwadratowo i podłużnie - tak czy owak nie można być niczego pewnym. Stawka była jakiś czas temu 9zł brutto lub w porywach 10zł jak miało się dobre notowania lub gdy naparzałeś jak zwykły beduin w weekendy, reasumując 7,65zł netto lub zeta więcej. Nie wiem jak jest teraz więc nie chcę wprowadzić w błąd, przypuszczam,że się nie zmieniło nic na plus zleceniobiorcy. Tragedii nie ma bo są konkurencyjne "firmy", których nazw nie wymienię bo szkoda na słów na takie ścierwa, co [usunięte przez moderatora] jak małpa i dostajesz przykładowo gołe 7zł a pracujesz naprawdę w pocie czoła gdzie kontrola (:D) zamienia się w akord.

Wojciech Jarzyna ze Szczecina

Jeżeli ktoś szuka STAŁEJ PRACY to powinien tego typu firmy jak m. in Negotrust, świadczące usługi z zakresu "kontroli", sortowania i selekcji komponentów i detali dla firm z sektora automotive omijać szerokim łukiem i traktować z przymrużeniem oka! W tych firmach nigdy nie ma niczego pewnego, warunki i system pracy zmieniają się jak w kalejdoskopie, sama praca najczęściej odbywa się w partyzanckich warunkach, przy użyciu najprymitywniejszych narzędzi lub po prostu na zasadzie OGLĘDZIN za pomocą własnych dłoni i oczu. Z fachową kontrolą jakości, w warunkach laboratoryjno-pomiarowych przy użyciu specjalistycznego sprzętu nie ma to absolutnie nic wspólnego gdyż sama nazwa kontrola zakrawa tutaj na kpinę, z bardzo wielu względów. Zazwyczaj wygląda to tak, że zleceniodawcy szukają takich śmiesznych firemek, by jak najszybciej dokonała ona selekcji jakiejś wadliwej lub podejrzanej partii swojego produktu. Wówczas taki Negotrust oferuje Wam pracę, nawet 24h na dobę możecie spędzić w zakladzie wbrew jakimkolwiek przepisom, byle tylko dotrzymać terminu bo ktoś przecież do czegoś się zobowiązał, reszta nie gra roli, byleby tylko odwalić sztukę i wziąć kasę, niemałą zresztą. Dla Was zostaną resztki i ochłapy, marne grosze na śmieciowej umowie. Następnie detale do kontroli się skończą lub zleceniodawca zrezygnuje z danej firmy, widząc że przeprowadzana kontrola stanowi jedną wielką FARSĘ. Wówczas czekacie w domach pod telefonami, aż Wasz mocodawca dostanie kolejne zlecenie gdzie indziej. Koordynatorzy uzurpują za to sobie prawo do nękania Was telefonami, nawet w środku nocy bez ograniczeń, nawet w święta koscielne i panstwowe bo to dla firmy być albo nie być w danym zakłądzie! Reasumując więcej nerwów człowiek straci niż pożytku z tych zarobionych paru groszy, na które i tak trzeba wytrwale odczekać do 20 każdego miesiąca i skrupulatnie spisywać godziny swojej pracy, gdyż czasem można się niemile rozczarować gdy na koncie po przelewie widzicie kilka lub kilkanascie zlotych mniej niż wynika z Waszych obliczeń. Jako że nie jestescie pracownikami danych zakładów, nie odbijacie się kartami przy wejsciu i wyjsciu w zakładach, nigdzie nie dostaniecie potwierdzenia czasu pracy, jedynie w tych smiesznych raportach z kontroli, które znaczą mniej wiecej tyle co nic i stanowią podstawę do podliczania roboczogodzin każdego z Was i potencjalnych wypłat.I NIE WIERZCIE TYM BREDNIOM PODANYM W OGŁOSZENIU,ZE MOZNA TUTAJ ZDOBYĆ CENNE DOŚWIADCZENIE W ZAKŁADACH PRZEMYSŁOWYCH, KTÓRE ZAPROCENTUJE NIBY W PRYSZŁOŚCI, TUTAJ PRZYJMUJĄ WSZYSTKICH JAK LECI, TYLKO ZLAPIĄ GDZIEŚ ZLECENIE, NAWET WASZA BABCIA MOGLABY TO ROBIĆ GDY TYLKO BĘDZIE W STANIE SAMODZIELNIE SIĘ PORUSZAĆ I MA PRZYZWOITY STAN WZROKU A ZASZLABY TAKA POTRZEBA BO BRAKUJE RĄK DO PRACY, TA PRACA JEST DOBRA JEDYNIE DLA UCZNIOW CO CHCĄ SOBIE ZAROBIĆ WEEKENDOWO NA PARĘ BUTÓW LUB SPODNIE, EWENTUALNIE DLA STUDENTA DZIENNEGO MAŁO WYMAGAJĄCEGO KIERUNKU ŻEBY ZABIĆ NUDĘ I ZAROBIĆ NA PIWO LUB WEEKENDOWY WYPAD DO KNAJPY ZE ZNAJOMYMI, NA DŁUŻSZĄ METĘ ŻADNEJ PERSPEKTYWY I BRAK PEWNOŚCI PRACY BO JEST SIĘ RZUCANYM JAK ZWYKŁY ŚMIEĆ POMIĘDZY JEDNYM ZAKŁADEM I DRUGIM, GDZIE TYLKO SĄ ZLECENIA I TAK W PĘTLI, GDZIE BĘDZIE JAKAŚ ROBOTA TO WÓWCZAS DO WAS DZWONIĄ I KAŻĄ PRZYJŚĆ, CZASEM MOZECIE SPODZIEWAĆ SIĘ NIEUSTANNEJ TELEFONIADY BO JEST MILION KONCEPCJI NA DOBĘ I NIE MOŻNA ABSOLUTNIE NICZEGO ZAPLANOWAĆ BO TRZYMA WAS PRZECIEŻ DOMNIEMANA PERSPEKTYWA POJSCIA DO PRACY, KTÓRA NIEKONIECZNIE MUSI SIĘ ZIŚCIĆ. Na koniec o zarobkach w Nego - nie są najgorsze biorąc pod uwagę konkurencyjne firmy, ale o poważnym zarabianiu na chleb absolutnie nie ma co marzyć z ww. powodów. Jeżeli komuś się chce pracować a nie tylko chodzić do pracy by wpadło parę złotych ODRADZAM! Lepiej iść na linię produkcyjną, nawet przez pośrednika ale na umowie o pracę, przynajmniej odprowadzają Wam składki emerytalne i macie pewny etat - kieruję to zdanie do osób poważnych, które mają chęci , motywację i predyspozycje do pracy fizycznej i niezbyt wybujałe ego,że skoro jestem studentem lub ewentualnie absolwentem jakiegoś smiesznego kierunku na smiesznej uczelni to świat przede mną stoi otworem:)TUTAJ NICZEGO SIĘ NIE NAUCZYCIE, DOŚWIADCZENIE Z TEJ PRACY JEST RÓWNE ZERU. JEDYNIE TYLE, ŻE MOŻNA POPRZEBYWAC W PRACY ZAZWYCZAJ W FAJNYM TOWARZYSTWIE BO WIĘKSZOŚC LUDZI JEST NAPRAWDĘ OK. Jedyne sensowne rzeczy, które stamtąd wyniosłem to umiejętność obsługi laserowego profiloskopu do laboratoryjnej kontroli optycznej formatek szkła na obecność zniekształceń i zanieczyszczeń w taflach szkła przemysłowego oraz oceny parametrów z tych pomiarów pod kątem norm jakościowych stosowanych przez inżynierów jakości i produktu,ale wyniknęło to bardziej z przypadku gdzyż nasze oględziny nic nie wykazywały a buble sobie szły do klientów:D Pozdro dla [usunięte przez moderatora]

****

witam w jakich firmach pracowaliście pod tą agęcią(na terenie tychów)

Anonim

Haha smiać mi sie chce jak czytam te wypowiedzi xD. Pracowałem w tej firmie hm 3 albo 4 razy jak kasa byla potrzebna w wakacje :). Przyjmują tam bez problemu każdego, dosłownie każdego. Pracowałem W Saint Gobaint jak jeszcze byli tam, za czasów [usunięte przez moderatora] było spoko, jak go [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to sie zwolniłem, poźniej wróciłem bo kasa byłą potrzebna to z miejsca mnie przyjeli nawet nie wysyłałem cv tylko kumplowi powiedziałem zeby zapytał sie czy moge przyjść xD. Nie sprawdzili nawet dowodu - porażka. [usunięte przez moderatora] Poźniej wróciłęm w jakoś w wakacje ale już byli w Auresie, tam odrazu zauważyłem, że jakoś kierownictwo auresa nie lubuje tej firmy. Było tam pare fajnych osób :) najlepsi jednak byli w ci pierwsi przyjęci do Saint Gobaint :) [usunięte przez moderatora]Ogólnie nie polecam tej firmy, może studenci, którzy chcą pracować na pół etatu.

ziom

Śmiechu warta to jest mało powiedziane, nastawienie na jak największe zyski kosztem wszystkiego na czym się da zaoszczędzić: stawkach, narzędziach pracy, odzieży roboczej, dojazdach pracowników na oddelegowane zakłady, biorą najgorsze selekcje gdzie praca jest w ciągłym napięciu i stresie OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ, są inne konkurencyjne firmy gdzie zarabia się lepiej, jest lepsza atmosfera i o wiele lepsza jakość wykonanych selekcji.

Zostaw opinię o Negotrust sp z o o - Będzin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Negotrust sp z o o