Jak wygląda ścieżka kariery w Top-Med Joanna Szafranek? Czy trudno jest zdobyć awans?
Polecam wszystkim Rezonans Magnetyczny w tej Przychodni. Badanie wykonałam na NFZ, czas oczekiwania na badanie to zaledwie 2 tygodnie. Pani bardzo miła, pomocna, empatyczna !!! Mimo klaustrofobii udało się wykonać badanie i jestem bardzo zadowolona z obsługi. Polecam
Mam zastrzeżenia do pracy pani wykonującej rezonans magnetyczny.Nikt z pracowników Przychodni wcześniej nie zwrócił uwagi że na skierowaniu/ króremu dostarczyłam miesiąc wcześniej/ są błędy i nieścisłości.Praktycznie już wchodząc do pomieszczenia gdzie jest rezonans / z wkłutym welflonem/ dowiedziałam się nie nie będę miała badanej tej części ciała którą powinnam mieć badaną lecz inną. Na nic się zdały moje prośby że sprostuję skierowanie i doniosę. Mało empatyczne pani miała w nosie fakt że muszę wrócić z niczym 50 km do domu i ponownie rozpocząć procedurę zapisu na rezonans . Nie zaproponowała żadnego rozwiązania tej traumatycznej dla mnie sytuacji. Badanie jest pilne.Niektórzy ludzie nie powinni pracować w służbie zdrowia. Dla tej Pani ważne były prywatne sprawy/ spożniła się na badanie ponieważ je załatwiała/ i biurokracja a nie dobro pacjenta , pomoc pacjentowi. Nie polecam nikomu i nigdy już nie skorzystam z usług tej Przychodni. Nadam tej sprawie dalszy bieg, bo wierzę w to że takie postępowanie powinno być piętnowane
Łatwo rzucać oszczerstwa pod czyimś kontem… nie znając zasad i procedur obowiązujących w przypadku wykonywania badań w ramach NFZ… odsyłam do zapoznania się z nimi oraz w razie wątpliwości do konsultacji z w/w jednostką. Można by się pokusić do wytłumaczenia Pani w jaki sposób odbywają się badania MR w danej placówce, ale to chyba było już Pani wyjaśnianie podczas incydentu wielokrotnie …niestety w dalszym ciągu zostaje to przez Panią niezrozumiałe nawiązując do opinii… Być może podczas Pani napadu IED ( tu również odsyłam do zapoznania się z DSM-5) nie zarejestrowała Pani bądź nie zapamiętała ważnych informacji, które starał się Pani przekazać wykwalifikowany personel medyczny. To zrozumiałe przy tak silnym napadzie… Pacjenci najczęściej maja pretensję do osoby pierwszego kontaktu, dlatego bardzo proszę o ponowne przeanalizowanie swojego zachowania… być może ono również pozostawia wiele do życzenia… jeżeli to problem z pewnością tak duża placówka może Pani pomóc i odtworzyć sytuacje, które miały miejsce co pomoże wypełnić luki w pamięci… Na przyszłość Bardzo Proszę!!!… NIE trzaskać drzwiami, NIE wyzywać personelu oraz NIE zachowywać się zbyt agresywnie i irracjonalnie stwarzając zagrożenie dla innych pacjentów … My również mamy swoje prawa i zawsze możemy wezwać Ochronę bądź Policję, co zostało Pani oszczędzone bacząc na dobro pacjenta oraz empatię do niego… Pozdrawiam Serdecznie … Świadek Zdarzenia
Sama przychodnia i usługi są standardowe ale sama rejestracja telefoniczna jest makabryczna. Czeka się ok pół godziny, gdzie cały czas nagranie powtarza, że najpierw jesteś trzecia następnie pierwsza i czas oczekiwania jest od czterech do poniżej minuty. Po chwili czas oczekiwania wraca do czterech minut i znowu się czeka. To jest chore. Jak mają rejestrować się osoby starsze, które są mało sprawne a niektóre niesprawne. Normalnie zarejestrować się(szczególnie rano) było ciężko ale wiadomo jak zajęte to się czekało i po chwili znowu się dzwoniło. Nie robiono z chorego jeszcze nerwowo chorego. Dlaczego nie szanuje się człowieka i jego czasu. ŻENADA