Opinie o 57 Concepts Sp. z o.o.
Zegarownia wspiera WOŚP w walce z chorobami płuc
Już 28 stycznia 2024 roku rusza 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pod szyldem „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”, WOŚP w tym roku koncentruje się na zbieraniu środków na zakup sprzętu do diagnozowania i rehabilitacji pacjentów z chorobami płuc, zwłaszcza tych, którzy boleśnie odczuli skutki pandemii COVID-19.
Zestaw Bowa Limited Premium Box na licytacji WOŚP
Zestaw Bowa Limited Premium Box na aukcji WOŚP zawiera elegancki damski zegarek Bowa Praha z metalową bransoletą typu mesh, z wyróżniającą się zieloną tarczą oraz voucher 50 zł do zrealizowania na Zegarownia.pl, który można wykorzystać na zakup akcesoriów czy biżuterii. Do zestawu dołączone jest również praktyczne etui Beco Technic Box, które ułatwi przechowywanie zegarka podczas podróży i ćwiczeń, oraz zestaw do polerowania Cape Cod, który pomoże utrzymać zegarek w doskonałym stanie.
Środki z licytacji zestawu Bowa Limited Premium Box wesprą działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jest to zatem nie tylko szansa na zdobycie wyjątkowego zegarka i przydatnych akcesoriów, ale przede wszystkim możliwość wsparcia ważnej akcji charytatywnej, jaką organizuje ta niesamowita fundacja, która co roku bije rekordy w zebranych środkach.
Link do aukcji Allegro:
https://allegro.pl/oferta/zegarownia-dla-wosp-bowa-limited-premium-box-15073484403
Artykuł o licytacji „Zegarownia dla WOŚP 2024: Zestaw Bowa Limited Premium Box”:
https://zegarownia.pl/wiadomosci/licytujemy-wosp-2024-box-bowa-praha-limited
Polecam miejsce pracy, atmosfera przyjazna, fajni, młody zespół, można się czegoś nauczyć.
Droga Klaudio, Odpowiadamy na opinie, do których możemy się odnieść i są wiarygodne - dotyczą naszego miejsca pracy realnych sytuacji i problemów, które miały miejsce. Wielokrotnie analizujemy każdą opinię, zarówno pozytywną, jak i negatywną. Rozmawiamy z naszymi pracownikami, wyciągamy wnioski i poprawiamy każdy aspekt, który wymaga poprawy wg naszych współpracowników. Jesteśmy do dyspozycji każdego, w każdej chwili, kto chce porozmawiać o obecnych warunkach pracy lub potrzebuje pomocy. Z wyrazami szacunku
Nie wiem jak w jest w przypadku działu handlowego, bo różne opinie na temat tego działu słyszałam, ale jeśli chodzi o grupę odpowiadającą za copywriting - nie mam nic złego do powiedzenia. Po kilkunastu miesiącach pracy w tym dziale udało mi się zdobyć ciekawe doświadczenie. Jestem osobą, która tu zaczynała swoją przygodę z copywritingiem i marketingiem internetowym. Podobały mi się: - fajna grupa ludzi i atmosfera, koordynatorzy pomocni i wyrozumiali - tempo nowych zadań. Pomimo dużej ilości podstawowej pracy, którą się zajmowałam i na którą się zgodziłam świadomie, nie było problemu by zmienić mi od czasu do czasu zadania, odciążając od monotonii żmudnego pisania opisów - profesjonalizm i jasne określenie obowiązków, nie narzucano mi zadań, o których nie wiedziałam wcześniej; a gdy pojawiały się nowe zadania, opiekun pytał, a nie narzucał mi co mam robić Do minusów można zaliczyć: - warunki biura - było czysto i schludnie, ale wyposażenie bytowe jak na taką liczbę osób w jednym miejscu, jest mało atrakcyjne, szczególnie jak na warunki Warszawy
Dziękujemy za rzetelną i merytoryczną opinię. Bierzemy do serca również minusy, pracujemy nad przeprowadzką do nowego biura, które podniesie komfort pracy u nas. Dziękujemy!
Może ustosunkuję się do głównych zarzutów dotyczących pracy w firmie: 1. Rotacja kadr - wszystko zależy jak dobrym pracownikiem jesteś. Pracuję w firmie ponad 2 lata, wykonuję swoją pracę sumiennie i jeszcze nie doszły mnie słuchy, żeby ktoś planował mnie zwolnić. 2. Pensja - na start może nie jest oszałamiająca, ale można w ciągu roku dostać nawet kilka podwyżek. Po dwóch latach spokojnie wystarcza na utrzymanie rodziny w centrum Warszawy i odłożenie nieco na potem. 3. Nadgodziny - owszem, zrobiłem ich sporo, ale nigdy nie był to wymóg. Raczej wynikało to z potrzeby chwili i własnego poczucia obowiązku. Obecnie daje się nawet odczuć, że nadgodziny nie są preferowane przez właściciela, a zamiast tego zatrudniane są - może stąd tyle ogłoszeń - nowe osoby.
"po dwóch latach spokojnie wystarcza na utrzymanie rodziny w centrum Warszawy i odłożenie nieco na potem." hahaha
Jak to jest z umową, bo w ogłoszeniu na OLX widzę że pierwsze 3 miesiące umowa o dzieło? W ogóle to śmiech na sali że jeszcze ktoś stosuje taką śmieciową umowę, jak wszędzie nawet na okres próbny jest umowa o prace ewentualnie zlecenie.
Szanowny Andrzeju, To przykre, że w ten sposób interpretujesz wzmiankę o umowie o dzieło, która jest zwykłą pomyłką przy wystawianiu ogłoszenia i co do zasady, to zgadza się, że na okres próbny proponujemy umowę zlecenie, umowę o pracę lub kontrakt B2B - w zależności od preferencji kandydata, jesteśmy tu elastyczni i dostosowujemy się dla wygody naszych pracowników i współpracowników. Dziękujemy za zwrócenie uwagi - nasze ogłoszenie oczywiście poprawiliśmy. Życzymy więcej pogody ducha, wyrozumiałości i wyobraźni, by nie atakować wszystkich na około w ten sposób, sugerując komentarzem, że stosuje niekorzystne praktyki, gdy takie nie mają miejsca. Z pozdrowieniami
Dzień dobry. nie mam już niestety dostępu do tego konkretnego ogłoszenia, ale widziałam jedno dla doradcy klienta na innym serwisie, w którym wprost pisano o systemie premiowym. Zastanawiam się czy on podczas tych 3 miesięcy pracy działa na tych samych zasadach?
Jak oceniacie aktualny rozwój? jeszcze parę miesięcy temu opisane zostały przykładowe szkolenia, które były organizowane dla pracowników. Zastanawiam się przy tym jakiego ich programu można spodziewać się teraz od kolejnego roku? czy jest konkretny plan?
Ida, Jesteśmy na początku roku i klarujemy długoterminowe plany związane ze szkoleniami również. Jesteśmy natomiast przekonani, że będziemy kontynuować politykę szkoleniową z poprzednich okresów, ponieważ widzimy, że przynoszą one bardzo obiecujące rezultaty. Pozdrawiamy
Jak przy tym wygląda sytuacja nowoprzyjętej osoby? ten wspomniany program szkoleń stale jest rozwijany? Ile więc czasu zajęłoby komuś cale szkolenie gdyby dołączył teraz w tym roku?
Szanowny anonimowy użytkowniku, Szkolenia zależą od stanowiska, na którym kandydat się zatrudnia. Podstawowo są to szkolenia związane z: - BHP - obligatoryjne szkolenia wymagane prawem - organizacją pracy w przedsiębiorstwie i danym dziale - poznaniem narzędzi i programów używanych w firmie/zespole - szkolenie z asortymentu i branży, w której operujemy jako firma Ponadto: - w zależności od stanowiska - rozwiajające wiedzę i umiejętności w danej dziedzinie - online i/lub stacjonarne - szkolenia produktowe ogłaszane i prowadzone przez producentów i dystrybutorów Również z racji tego, że jesteśmy wieloletnim partnerem sieci Google, mamy możliwości uczestniczenia w ekskluzywnych warsztatach i szkoleniach prowadzonych przez ekspertów Google w dziedzinie e-commerece. W ubiegłym roku mieliśmy przyjemność dwukrotnie gościć w siedzibie Google w Warszawie. :) Z pozdrowieniami
Dzień dobry, jeśli chce aplikować na doradcę to jakie szkolenia przejdę? BHP to na pewno ale co z tymi pozostałymi programami? Ciekawi mnie ich zakres a nie są wskazane w ogłoszeniu
Zegarownia wspiera WOŚP w walce z chorobami płuc
Już 28 stycznia 2024 roku rusza 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pod szyldem „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”, WOŚP w tym roku koncentruje się na zbieraniu środków na zakup sprzętu do diagnozowania i rehabilitacji pacjentów z chorobami płuc, zwłaszcza tych, którzy boleśnie odczuli skutki pandemii COVID-19.
Zestaw Bowa Limited Premium Box na licytacji WOŚP
Zestaw Bowa Limited Premium Box na aukcji WOŚP zawiera elegancki damski zegarek Bowa Praha z metalową bransoletą typu mesh, z wyróżniającą się zieloną tarczą oraz voucher 50 zł do zrealizowania na Zegarownia.pl, który można wykorzystać na zakup akcesoriów czy biżuterii. Do zestawu dołączone jest również praktyczne etui Beco Technic Box, które ułatwi przechowywanie zegarka podczas podróży i ćwiczeń, oraz zestaw do polerowania Cape Cod, który pomoże utrzymać zegarek w doskonałym stanie.
Środki z licytacji zestawu Bowa Limited Premium Box wesprą działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jest to zatem nie tylko szansa na zdobycie wyjątkowego zegarka i przydatnych akcesoriów, ale przede wszystkim możliwość wsparcia ważnej akcji charytatywnej, jaką organizuje ta niesamowita fundacja, która co roku bije rekordy w zebranych środkach.
Link do aukcji Allegro:
https://allegro.pl/oferta/zegarownia-dla-wosp-bowa-limited-premium-box-15073484403
Artykuł o licytacji „Zegarownia dla WOŚP 2024: Zestaw Bowa Limited Premium Box”:
https://zegarownia.pl/wiadomosci/licytujemy-wosp-2024-box-bowa-praha-limited
Czy to prawda, że rozmowy kwalifikacyjne odbywają się na korytarzu a posiłki spożywa się przy biurkach ponieważ nie ma zaplecza socjalnego? Czy coś zmieniło się w tej kwestii od ostatnich dodawanych opinii?
Drogi Kandydacie, To nie jest prawda. Osoba, która wypisuje takie rzeczy na temat naszej firmy, została poproszona o to, by nie publikować nieprawdziwych informacji na ten temat. Co do zaplecza socjalnego - w firmie funkcjonuje osobne miejsce dedykowane na spożywanie posiłków wraz z całym zapleczem technicznym. Natomiast rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzamy w naszej sali konferencyjnej w siedzibie firmy. Każdego kandydata poczęstujemy chętnie kawą i herbatą lub wodą mineralną. Pozdrawiamy serdecznie
Dlaczego do tej pory nie pochwaliliście się tą nową salką konferencyjną i zapleczem dla pracowników w formie zdjęć? Zakład że w salce jest potykacz z logiem firmy, aby było wiadomo, że to od was. Wrzucacie tu non stop informacje o waszych rankingach w opiniach i o zegarkach, które oferujecie, choć nie są to informacje stricte związane z warunkami prac, tylko odnośnie wrażeń z obsługi klienta. Zegarki super, że się nimi zajmujecie i deklarujecie, ze są u was, ale wy ich nie produkujecie tylko dystrybuujecie. Coś dla pracowników? W końcu to oni pracują na te opinie?
Szanowny anonimowy użytkowniku, Jako firma prywatna, mamy prawo do zachowaniu również takiej prywatności, chociażby dla komfortu samych pracowników, którzy obecnie w niej pracują. W salce konferencyjnej, oprócz szkoleń, prowadzimy spotkania z naszymi partnerami biznesowymi, oraz prowadzimy rozmowy kwalifikacyjne z nowymi kandydatami. Mamy prawo też do wykorzystywania z funkcji oferowanych przez portal zgodnie z własnym uznaniem i zgodnie z regulaminem. Oczywiste jest to, że chcemy podzielić się tym, że nasza firma, prowadząc różne projekty, odnosi sukcesy w różnych dziedzinach swojej działalności. Te sukcesy nie biorą się z powietrza, a są wynikiem zaangażowania i ciężkiej pracy naszych zespołów. Jeśli chodzi o segment sprzedaży zegarków - to owszem, w swojej ponad 13-letnim doświadczeniu, głównie zajmujemy się sprzedażą detaliczną oryginalnych zegarków, ale od dwóch lat również prowadzimy własną markę zegarkową, którego nową kolekcję, nomen omen, wypuszczamy już na dniach. Zachęcamy zatem do dokładnego obserwowania nas. :) Z wyrazami szacunku
Firma ma już ponad 10 lat, ale widzę, że nie ma tu ani jednej dodanej rozmowy kwalifikacyjnej. A przecież musiały jakieś być. Dlaczego tak jest?
Czy w 57 Concepts Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Owszem, organizujemy szkolenia rozwijające kompetencje i umiejętności pracowników. W ostatnich miesiącach nasi pracownicy mieli możliwość skorzystania m.in. z ekskluzywnych warsztatów organizowanych we współpracy z Google Polska oraz poznawać możliwości wykorzystania najnowszych technologii, w tym narzędzi AI.
Wyjątkowy zegarek w iście warszawskim stylu
Przedstawiamy limitowany w ilości zaledwie 200 sztuk zegarek od litewskiej marki Vostok Europe wykonany z myślą o stolicy Polski — Warszawa Chrono z kolekcji Miasta Polski. Ten model w każdym calu przesiąknięty jest warszawskim stylem. Fakt, że jest limitowany w tak małej ilości, dodaje mu wartości kolekcjonerskiej i zachęca każdego warszawiaka do możliwości oglądania go i na swoim nadgarstku.
Wyjątkowy nie tylko na zewnątrz, ale i w środku
Wnętrze zegarka Warszawa Chrono Limited Edition również imponuje jakością wykonania i dbałością o szczegół. Sub-tarcze z chronografem i totalizatorem, datownik dni miesiąca, wskazówki i indeksy pokryte powłoką świecącą w ciemności sprawiają, że zegarek ten jest niezwykle funkcjonalny. Koperta wykonana jest ze stali szlachetnej, którą cechuje wysoka odporność na korozję. Utwardzane szkiełko mineralne K1, którego twardość ocenia się na 7 punktów w dziesięciostopniowej skali Mohsa, zabezpiecza zegarek przed działaniem czynników zewnętrznych.
Vostok Europe Warszawa Chrono jest wodoszczelny do poziomu 200 metrów i wyposażony w śrubowaną koronkę, która jeszcze dodatkowo zabezpiecza tarczę przed wodą. Możemy więc śmiało w nim pływać czy nurkować bez akwalungu nie obawiając się o uszkodzenie.
Zegarek napędzany jest niezawodnym mechanizmem kwarcowym Seiko Epson VK64, który zapewnia precyzję chodu bez potrzeby ciągłego nakręcania, a wymiana baterii potrzebna jest tylko co około 2,5 roku.
Wszystko to sprawia, że Vostok Europe Warszawa Chrono jest zegarkiem o konstrukcji adekwatnej budowie stolicy — przetrwa nawet najgorsze.
Wartość kolekcjonerska w przystępnej cenie
Edycja kolekcjonerska zegarka Warszawa Chrono Limited Edition od Vostok Europe z numerem 001, będąca klejnotem kolekcji Vostok Europe, jest oferowana w cenie 2700 zł. To wyjątkowy egzemplarz dla prawdziwych entuzjastów zegarmistrzostwa, odzwierciedlający zarazem miłość do stolicy. Dla tych, którzy pragną nosić na nadgarstku kawałek warszawskiej historii w bardziej przystępnej cenie, pozostałe numery z tej limitowanej serii są oferowane w cenie 2190 zł.
Wszystkie modele zegarka Vostok Europe Warszawa Chrono Limited Edition z kolekcji Miasta Polski, włączając w to kolekcjonerski numer 001 (o dostępność tego motelu należy zapytać ekspertów z obsługi klienta), są dostępne do nabycia w sklepach Zegarownia.pl i Fabrykazegarków.pl
Z radością informujemy, że Zegarownia.pl zajęła 2 miejsce w kategorii „Moda i dodatki” w Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo 2023
To osiągnięcie świadczy o silnym zaufaniu naszych klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów oraz nienaganną obsługę, oraz potwierdza, że nieustannie podnosimy standardy, odpowiadając na ich potrzeby i oczekiwania.
dobrze mi się tu pracuje
Czy możliwe, że chodzi o prace jako doradca klienta? :) widziałam kiedyś takie ogłoszenie w internecie i przyszłam właśnie z ciekawości popatrzeć na szczegóły. Z opisu wynika, że występuje system motywacyjny oparty na premiach, gdzieś w takiej dłuższej opinii widziałam wzmiankę o tym, że kogoś jej pozbawiono. Możecie opisać aktualne zasady premiowania tak dla jasności?
Dzień doby, Jeśli chodzi o systemy motywacyjne to one różnią się w zależności od działu - w bezpośredniej obsłudze klienta są to premie wynikowe za sprzedaż. Zachęcamy do kontaktu z nami na kariera@zegarownia.pl Pozdrawiamy
Witam Super profesjonalizm w obsłudze klienta, dziękuje za pomoc i zaangażowanie, pozdrawiam
Bardzo w porządku współpraca. Wiele się nauczyłem i teraz wiedzę wykorzystuję w dalszej karierze zawodowej. Polecam.
Ciężko mi zdecydować od czego zacząć swoją opowieść o pracy w tymże przybytku. Zaczynając od najbardziej oczywistych: - Zaplecze socjalne 3/10. Co do wyposażenia, to ciężko się do czegoś przyczepić, jedynie do metrażu. Generalnie gdyby nie trzeba było spożywać posiłków z kręgosłupem skręconym jak mokra ściera to można by było dać 7/10. - Na plus zdecydowanie wypłacanie nadgodzin, na podstawie comiesięcznej ewidencji przepracowanego czasu, z dokładnością co do 5 minut. W tym aspekcie naprawdę, czapki z głów. Uczciwość pracodawcy co do wyrobionych nadgodzin godna podziwu, z tego co wiem, to raczej jest to rzadkością w pracy przy obsłudze klienta. Szkoda tylko, że raz została mi potrącona premia za kłamstwa klienta. Fajnie by było, gdyby jednak weryfikowali porządnie słowa klienta w takich sytuacjach. - Atmosfera wśród pracowników naprawdę wporządku, dosyć szybko dało się zaaklimatyzować. Zespół zarówno pracowników sklepu jak i magazynu naprawdę zgrany, pomocny w razie potrzeby. Jednym słowem, po prostu fajni ludzie. No może poza jednym wyjątkiem, ale o tym będzie zaraz. - Jeśli liczysz na to, że w Zegar(k)owni poszerzysz swoją wiedzę z zakresu branży zegarkowej, to odpowiedź brzmi: i tak i nie. W głównej mierze zależy to od tego na jakim poziomie Twoja wiedza oscyluje. Napewno będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie i przeszkolenie z towaru który jest w ofercie. Z pewnością dowiesz się też o fajnych markach, w których można znaleźć fajny zegarek. Ale o tym też za moment. - No i tu niestety kolejny dość znaczący problem, który występował w czasie mojej pracy. Warunki klimatyczne w salonie podczas pory letniej. Jeśli przepadasz za równikowym klimatem, okraszonym ciepłym powiewem z nie wyrabiającego już klimatyzera, to było to miejsce zdecydowanie dla Ciebie. Sytuacja znacząco się poprawiła po zakupie nowego, wybłaganego klimatyzera, szkoda tylko że wtedy było już po największych upałach. Rozumiem, że zjawisko to jakże niezwykłe występowało w głównej mierze przez - istniejącą już tylko we wspomnieniach najstarszych weteranów Panoramy - klimatyzację budynku, lecz można było się uporać z tym problemem dużo wcześniej. No, ale w końcu to przecież nie przyjazne warunki klimatyczne, tylko kącik malucha był najbardziej wyczekiwany przez klientów salonu :D Myślę, że to już odpowiedni moment aby przejść do meritum, czyli jakże szanownej kierownik salonu. Nie wiem, naprawdę nie wiem co zażywa ktoś, kto mianował tą osobę na to stanowisko. Zdecydowanie zalecam brać tego pół. Niestety, ale jedyną prawdziwą umiejętnością "kierownik" stosowaną w pracy, jest obsługa systemu sprzedaży. Poza tym, codzienna praca z tą osobą to udręka. Nie zliczę sytuacji, w których nachodziła mnie ochota zapadnięcia się pod ziemię przy klientach. Zwroty typu "ściągaj pan" w kierunku klienta, oraz ograniczony do minimum zasób słów, w którym "tak jakby" i "że tak powiem" są szczytem elokwencji, raczej nie przystoją kierownikowi salonu, w którym sprzedaje się dobra luksusowe. Nie wspomnę już o głośnym siorbaniu śliny w miejsce przecinka, które przyprawiało (nie tylko) mnie o palpitacje skuteczniej niż pocieranie styropianem. Maniera wypowiedzi zerowa, podobnie jak wiedza o sprzedawanych zegarkach. Jednymi z najbardziej górnolotnych epitetów jakie dane mi było usłyszeć z ust kierownik były wszystkie możliwe odmiany przymiotnika "fajny". Towarzyszące takiej obsłudze miny i spojrzenia klientów ukierunkowane w stronę innych sprzedawców na salonie były nie do zniesienia. W przypadku jakiegokolwiek przeciwstawienia się głupocie szanownej Pani kierownik, można się liczyć ze złośliwością w postaci obcięcia premii. Mnie pozbawiono premii, bo Pani kierownik uznała że będąc na zwolnieniu lekarskim wcale nie byłem chory. No cóż, nie od dziś wiadomo że takie działania są domeną osób o mentalności chłopa pańszczyźnianego, i ilorazie inteligencji odwrotnie proporcjonalnym do ego. Wiadomo w którą stronę oczywiście. Choć, mam wątpliwości czy Pani kierownik zrozumie jeśli dane jej będzie kiedykolwiek to przeczytać. Konkludując te moje wypociny, zadziwia mnie tylko to, że wyższe kierownictwo nic z tym nie robi. Być może moją naiwnością jest sądzić, iż na kierownika powinno się wybierać kogoś kto się będzie znać na danej branży. Cóż, pozostała mi niebywała satysfakcja z sarkastycznych superlatyw, "bynajmniej" nie rozumianych przez adresata. Co by nie było, poza tymi kilkoma drobnymi mankamentami, pozytywnie wspominam czas przepracowany w Zegarowni. Serdecznie polecam
nie polecam miejsca pracy, brak możliwości rozwoju, brak szkoleń, brak określonego kierunku rozwoju firmy, brak możliwości awansu pionowego czy poziomego. praca za niską płacę jak na wwa, z beznadziejnym zapleczem socjalnym. dobra dla kogoś na start na studiach
Drogi Były Pracowniku, Nie wiemy na jakim stanowisku pracowałeś/pracowałaś, jak długi i w jakim okresie. Trudno nam się odnieść do słów osoby anonimowej. Niemniej dementujemy, że w naszej firmie jest: -brak możliwości rozwoju - nasi pracownicy stale podnoszą swoje kompetencje i próbują nowych wyzwań, przed którymi stawia ich nasza dynamicznie rozwijająca się firma -brak szkoleń - od lat organizujemy szkolenia zwiększające wiedzę na temat produktów, podnoszące kompetencje sprzedażowe oraz organizujemy szkolenia i webinary online rozszerzające wiedzę na temat e-commerce -brak określonego kierunku rozwoju firmy - firma ma bardzo jasno i ambitnie zakrojone cele na najbliższe 5 i 10 lat -brak możliwości awansu pionowego czy poziomego - wielu początkujących w firmie pracowników już po 2-3 latach awansuje na wyższe stanowiska, lub jeśli chcą rozwinąć się w innej dziedzinie e-commerce, dołączają do zespołów operacyjnych zgodnie z potrzebami bieżącymi firmy Warunki płacowe są zawsze jasno przedstawiane. To bardzo ważny dla nas aspekt, abyśmy zgodnie umówili się na satysfakcjonujące wynagrodzenie. Wg naszej analizy, stawki nie różnią się od średnich stawek rynkowych na poszczególnych stanowiskach, a w standardzie oferujemy atrakcyjne pakiety benefitów (mulit sport i opieki medycznej). Jeśli chodzi o zaplecze socjalne - to wg naszej wiedzy i ankiety przeprowadzonej wśród pracowników, 78% z nich ocenia zaplecze socjalne jako "spełniające potrzeby". Niemniej stale staramy się poprawiać jakość i warunki przestrzeni wspólnych zgodnie z oczekiwaniami naszych pracowników. Do pracy u nas zapraszamy zarówno studentów, jak i osoby z dłuższym stażem i doświadczeniem. Jesteśmy otwarci na wszystkich :) Z wyrazami szacunku
Czy 57 Concepts Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Tak, oferujemy dofinansowanie 50% do każdego pakietu oferowanego dla naszej firmy w Multisport
Czy firma 57 Concepts Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Mówisz, że aż tak? Normalnie chyba można zostać te 5 minut i odrobić skoro to istotne. A propos, jest jakaś lista, gdzie można to ewidencjonować?
Spóźnienie można odrobić przez zostanie te 5 minut dłużej. Jak się ewidencjonuje nadgodziny i takie sytuacje?
Drogi użytkowniku Jack, Nie wiemy kim jesteś i jaki masz cel w tym, by wprowadzać innych w błąd, składając nieprawdziwe komentarze. Cały wątek wypowiedzi pod tym pytaniem, zdaje się pochodzić od jednej osoby, dlatego pozostawiamy to jako próbę oszczerstwa i całkowicie dementujemy tę nieprawdziwą informację. Prosimy również o zaprzestanie rozpowszechniania nieprawdziwych informacji lub kontakt z nami — jesteśmy w stanie zasiąść do stołu i porozmawiać z osobą, która zdecydowała się na to, by w taki sposób rozpowszechniać nieprawdziwe informacje o firmie. Z wyrazami szacunku
No wreszcie, jest komu zadać pytanie. Boty zadają pytania to i jacyś ludzie coś tam piszą. A wpisy z jakiegoś powodu pojawiają się z opóźnieniem. To jak się odrabia spóźnienia? Trzeba je odrabiać? A jak ewidencjonujecie nadgodziny? Macie do tego jakieś arkusze w chmurze? Oszczędźmy pytań na przyszłość i proszę odpowiedzieć tutaj.
Każdy pracownik jest zobowiązany do tego, by ewidencjonować swoje godziny pracy w dedykowanym do tego programie. Ponadto kierownik, koordynator weryfikuje tę ewidencję i jeśli czas pracy jest niezgodny ze stanem faktycznym np. pracownik się spóźnia, to pracownik jest proszony o odrobienie zaległości. Wywiązanie się pracownika z czasu pracy jest regulowane umową między pracownikiem i pracodawcą. Normalnym jest, że spóźnienia - jeśli już występują - to powinno się odpracowywać. A jeśli pracownik nie odpracuje spóźnienia, to zgodnie z art. 80 Kodeksu pracy, pracodawca ma prawo do stosownego rozliczenia czasu pracy.
Zapraszamy serdecznie do kontaktu - biuro@zegarownia.pl
(usunięte przez administratora)
Naprawdę nie masz nic sensownego do powiedzenia o pracy tutaj tylko takie toaletowe opowieści? Lepiej powiedz na jakiej umowie pracujesz i jaką mógłbym dostać jako nowy pracownik? Dają na początek zlecenie czy coś bardziej stabilnego?
Drogi Ryszardzie, Na początek proponowana jest albo umowa - zlecenie albo umowa o pracę na czas próbny (obie na okres nie dłuższy niż 3 miesiące). Po tym czasie bezwzględnie proponowana jest umowa o pracę. Z wyrazami szacunku
A to ciekawe, może wspomnijcie o trzymaniu ludzi na zleceniu mimo tej bezwzględnej umowy o pracę i do tego nie wypłacaniu na czas pieniędzy oraz premii za okres świąteczny. Mięły 3 lata, a ja nadal nic nie dostałam tylko zostałam wyrzucona z hukiem bo śmiałam się zapytać o wyżej wspomniane aspekty. Nie pozdrawiam
Niestety nie możemy potwierdzić tej informacji i przykro nam, że rozpowiadasz nieprawdziwe informacje na temat naszej firmy z częstotliwością mającą znamiona uporczywości i o charakterze zniesławienia. Uprzejmie prosimy o zaprzestanie rozpowszechniania nieprawdziwych informacji. W przypadku chęci dialogu na temat funkcjonowania naszej firmy, zachęcamy do kontaktu pod adresem biuro@zegarownia.pl Z wyrazami szacunku
polecam pracę, stabilne zatrudnienie, pewna pensja. praca jak każda inna, na plus to, że kierownictwo nie wisi Ci za ramieniem każdego dnia, więc jest swobonie
Posiadamy dofinansowanie do pakietów opieki medycznej oraz do karty Multisport. Z mniejszych rzeczy: w niektórych zespołach, po wykonaniu każdego dużego projektu, organizujemy tzw. Dzień Pizzy ;) (lub innego wybranego dania), jako podziękowanie za zaangażowanie w projekt. Każdy z pracowników zamawia na koszt firmy wybrany przez siebie posiłek.
Polecam miejsce pracy, atmosfera przyjazna, fajni, młody zespół, można się czegoś nauczyć.
Drogi Pracowniku, cieszy nas Twoja opinia. To dla nas bardzo ważne, by każdy czuł się dobrze w naszym zespole. Gdybyś chciał podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, to jesteśmy otwarci na rozmowę. :)
(usunięte przez administratora) Kto to wymyślił, bo na kilometr czuć ścieme w tej 'opinii' i odpowiedzi. Drogi pracodawco, czemu nie odpowiadasz na inne opinie?
Droga Klaudio, Odpowiadamy na opinie, do których możemy się odnieść i są wiarygodne - dotyczą naszego miejsca pracy realnych sytuacji i problemów, które miały miejsce. Wielokrotnie analizujemy każdą opinię, zarówno pozytywną, jak i negatywną. Rozmawiamy z naszymi pracownikami, wyciągamy wnioski i poprawiamy każdy aspekt, który wymaga poprawy wg naszych współpracowników. Jesteśmy do dyspozycji każdego, w każdej chwili, kto chce porozmawiać o obecnych warunkach pracy lub potrzebuje pomocy. Z wyrazami szacunku
A to ciekawe... Były pracownik o nicku "J" napisał mniej więcej tak: "Fajna praca na start. Można się sporo nauczyć, a przy tym jest bardzo spokojnie. Przyjemna atmosfera.". A tu nowy zachwalający wpis, od "pracownik" który wygląda jak kalka tamtego. Co myśleć o takich "opiniach"? Przyjazna atmosfera? Wszystko do czasu, aż zaczniesz mieć wątpliwości, co do zadań, tempa pracy i sposobu w jaki przekazywane są istotne informacje. Radzę przeczytać wszystkie opinie, a jeszcze lepiej pokazywać napisane tutaj opinie na portalach dla studentów i poszukujących doświadczenia. Przynajmniej nowi się nie nadzieją na to miejsce...
Jaka atmosfera jest między działami w 57 Concepts Sp. z o.o.?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 57 Concepts Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy 57 Concepts Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w 57 Concepts Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 5 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy 57 Concepts Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w 57 Concepts Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.