Właścicielka usuwa negatywne komentarze. W ogłoszeniu wysoka stawka, przy rozmowie kwalifikacyjnej już ta stawka się zmniejsza pod pretekstem a to.. a tamto..Na początku miła rozmowa a potem dni próbne. Pani Izabela- niby manager hotelu raz mówi tak, potem zmienia zdanie ,,po co to robisz" nie lubi konfrontacji. Obgaduje nowych pracowników, kucharze też niemili. Rotacja w tym miejscu jest duża. Przez moją miesięczną pracę kilka osób się przewinęło. Uważajcie lepiej na to miejsce.
Hotel ten radzę omijać z daleka. Wpis kieruję zarówno do przyszłych pracowników (olbrzymia rotacja, w ciągu roku przewija się kilkadziesiąt osób), jak i przyszłych gości hotelowych. Opowiem Wam moją historię. Odpowiedziałam na ogłoszenie dotyczące pracy w ww. hotelu w charakterze recepcjonistki. Podejrzanie szybko (teraz już wiem dlaczego) skontaktowano się ze mną celem ustalenia terminu rozmowy rekrutacyjnej. Rozmowa z p. [usunięte przez moderatora] była całkiem sympatyczna, ale uprzedzono mnie o tym, że oprócz zadań recepcjonistki być może będzie potrzeba czasem pomóc kelnerom lub w kuchni. No ok, niech będzie, pomyślałam - w końcu będziemy zespołem, który ma sobie pomagać. Ustalona została stawka godzinowa za pracę - oszałamiające 8 zł na rękę na godzinę ("na razie Pani się będzie szkolić, a potem pomyślimy o wyższej stawce"). Czas pokazał, jak bardzo się myliłam. Przez kilka pierwszych dni było nawet ok. Choć już wtedy zaczęły do mnie docierać pewne sygnały, że to nie jest normalne miejsce. Po pierwsze okazało się, że ogłoszenie dot. recepcjonistki to zwykła ściema. Większość czasu podczas zmiany spędzałam na zmywaniu talerzy po gościach i ewentualnie na kelnerowaniu. Czasami, kiedy wypadało jakieś wesele, trzeba było być w pracy nawet 24 h (uszykować salę, obsługa wesela, a potem sprzątanie po imprezie, bo na drugi dzień poprawiny). Za obsługę wesela miała być rzekomo podwójna stawka, ale w rzeczywistości dostałam normalną stawkę 8 zł. Managerka przeszła samą siebie, kiedy kazała mi umyć wszystkie okna w recepcji, holu i na sali. Tak, mycie okien z pewnością jest obowiązkiem recepcjonistki... Pani Izabela zachowuje się zupełnie jak osoba niezrównoważona psychicznie. Mówi, że ktoś ma coś zrobić, a jak ten ktoś to robi, to później za to wylatuje. Miałam polecenie w wolnych chwilach być przy komputerze i uczyć się programów używanych na recepcji. 1 gość na sali, zamówienie już zjadł, posprzątałam, teraz gość ogląda mecz i
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Księcia Józefa?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Księcia Józefa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Księcia Józefa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!