Śmieją się że za dużo formularzy pokazałem(usunięte przez administratora)i się przestraszył
Nie wiem, jak wygląda kurs, ale jakość świadczonych przez tą firmę usług jest na poziomie poniżej 0. Dorabiałam w Poznaniu klucz, po powrocie do domu, okazało się, że nie chce nawet wejść do zamka, więc wróciłam, aby usterka została naprawiona.Ku mojemu zaskoczeniu, otrzymałam informację, że Pan nie może naprawić klucza, bo mu maszyna wysiadła i w ogóle nie uważa, że powinien coś zmieniać, bo usługa została wykonana...tylko błędnie. W swoich słowach nie widział nic dziwnego, polecił natomiast, abym udała się do innego CH, gdzie znajduje się punkt ich cudownej firmy. W drugim punkcie, Pan nie miał odpowiedniego klucza, wysłał do kolejnego punktu, w którym zostałam poinformowana, że jedyne co mogą dla mnie zrobić, to nowy klucz, za kolejne 28 złotych. Na prośbę o zwrot pieniędzy, wszyscy trzej Panowie odpowiadali uśmiechem, podobnie jak poproszony o kontakt Kierownik...Z tak żenującą postawą, w życiu nie miałam do czynienia, rozumie że Panowi po szkoleniu w jakimś obskurnym pokoju, muszą odreagować na Klientach..moja jednak w tym głowa, aby im również troszeczkę życie umilić. Niezwłocznie po powrocie do domu napisałam skargę, jutro zanoszę do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, zobaczymy czy nadal będą debilnie się uśmiechać.