Opinie o Maximus Mariusz Renka w Wojkowice

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Maximus Mariusz Renka. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Maximus Mariusz Renka o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Maximus Mariusz Renka w Wojkowice

artur Nowy wpis
Inne

2,5 godziny czekania i podobno wyjeżdża,barak słów,a to normalny dzień,życzę Wam powodzenia i smacznego.

Alicja Nowy wpis
Inne

Czy nadal poszukiwany jest u Was dostawca pizzy? Czy trzeba mieć własny samochód do przewożenia cz dostaje się samochód firmowy?

MELON Nowy wpis
Pracownik

DZIEŃ DOBRY . CHCIAŁAM POINFORMOWAĆ, ŻE OD PÓŁ ROKU PRÓBUJĘ ZAMÓWIĆ SAŁATKĘ MEKSYKAŃSKĄ ALE CIĄGLE NIE MA RYŻU! TO CHYBA ŻART POWINNIŚCIE WYCOFAĆ TO Z MENU. PANI ODBIERAJĄCA TELEFONY STRASZNIE NIEMIŁA . JEDNYM SŁOWEM MASAKRA I (usunięte przez administratora)

Arek Nowy wpis
Inne

Wciągu tygodnia dwie wpadki zamówione 4 pizzę z sosami z przywozem brak zamówionych sosów. Kolejne zamówienie to cztery porcje gyros danie na cztery dania trzy z mięsem czwarte danie same frytki sos i ogórek z papryką halo obudźcie się .

Niko1903

W mojej opini szef Pizzerii Maximus jest nieprofesjonalnym biznesmenem... Od wielu lat jestem (ale chyba już byłem) klientem tej restauracji, ale to co usłyszałem przez telefon od Pani przyjmującej zamówienia, było skndaliczne!!! Próbowałem zamówić na dowóz (jak zresztą to bardzo często robiłem wcześniej) dużą pizzę, z formą płatności "za rachunki w kwocie 300 PLN". W odpowiedzi usłyszałem, że zamówienie zostanie przyjęte, ale jedyną możliwą formą płatności jest gotówka lub karta płatnicza. Na zapytanie, dlaczego nie mogę skorzystać z promocji "rachunkowej", która jest przez cały czas promowana na stronie internetowej, w odpowiedzi usłyszałem, że w związku z panującą epidemią koronawirusa, cytuję: "szef zakazał przyjmowania takiej formy płatności". Pytam: DLACZEGO???? Z mojego punktu widzenia jest to nieuczciwe względem potencjalnych klientów. Sytuacja w kraju, jak i na świecie jest znana nie od dziś, ale co najmniej od póltora miesiąca i w takiej sytuacji wystarczyłoby zaznaczyć odpowiednią informację o zmianach, które zostały wprowadzone do regulaminu. Moim zdaniem jest to w pewien sposób (usunięte przez administratora) i próba wyłudzania pieniędzy od klientów. W czasach, kiedy mnóstwo zakładów pracy zwalnia lub oddelegowuje swoich pracowników na urlopy płatne lub bezpłatne, kiedy w sklepach ceny artykułów spożywczych "rosną" z dnia na dzień prawie o 100%, to dlaczego my konsumenci, nagle nie możemy skorzystać z proponowanych promocji, za które i tak "słono" zapłaciliśmy. A prawo konsumenta stoi niestety dla takich biznesmenów jak Pan Mariusz po naszej stronie... Szkoda tylko tych pracowników, którzy muszą wysłuchiwać zażaleń od niezadowolonych klientów, bo oni nie są temu niewinni!!!! Jeżeli można zmienić ceny na stronie internetowej, to tak samo można zamieścić odpowiednią informację o zmianie warunków oferty. P.S. Nie powołujcie się na KORONAWIRUSA, który waszym zdaniem bardziej utrzymuje się na "rachunkach", niż na banknotach, czy karcie płatniczej. Wystarczy poinformowć uczciwie klienta, że ta zmiana związana jest z zamknięciem restauracji, a tym samym ograniczeniem zamówień. A niestety rachunki trzeba płacić i każdy by to zrozumiał - tylko bez MYDLENIA OCZU!!! Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... pieniądze!!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Maximus Mariusz Renka - Wojkowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Maximus Mariusz Renka?

    Zobacz opinie na temat firmy Maximus Mariusz Renka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Maximus Mariusz Renka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Maximus Mariusz Renka
Przejdź do nowych opinii