2,5 godziny czekania i podobno wyjeżdża,barak słów,a to normalny dzień,życzę Wam powodzenia i smacznego.
Czy nadal poszukiwany jest u Was dostawca pizzy? Czy trzeba mieć własny samochód do przewożenia cz dostaje się samochód firmowy?
DZIEŃ DOBRY . CHCIAŁAM POINFORMOWAĆ, ŻE OD PÓŁ ROKU PRÓBUJĘ ZAMÓWIĆ SAŁATKĘ MEKSYKAŃSKĄ ALE CIĄGLE NIE MA RYŻU! TO CHYBA ŻART POWINNIŚCIE WYCOFAĆ TO Z MENU. PANI ODBIERAJĄCA TELEFONY STRASZNIE NIEMIŁA . JEDNYM SŁOWEM MASAKRA I (usunięte przez administratora)
Wciągu tygodnia dwie wpadki zamówione 4 pizzę z sosami z przywozem brak zamówionych sosów. Kolejne zamówienie to cztery porcje gyros danie na cztery dania trzy z mięsem czwarte danie same frytki sos i ogórek z papryką halo obudźcie się .
W mojej opini szef Pizzerii Maximus jest nieprofesjonalnym biznesmenem... Od wielu lat jestem (ale chyba już byłem) klientem tej restauracji, ale to co usłyszałem przez telefon od Pani przyjmującej zamówienia, było skndaliczne!!! Próbowałem zamówić na dowóz (jak zresztą to bardzo często robiłem wcześniej) dużą pizzę, z formą płatności "za rachunki w kwocie 300 PLN". W odpowiedzi usłyszałem, że zamówienie zostanie przyjęte, ale jedyną możliwą formą płatności jest gotówka lub karta płatnicza. Na zapytanie, dlaczego nie mogę skorzystać z promocji "rachunkowej", która jest przez cały czas promowana na stronie internetowej, w odpowiedzi usłyszałem, że w związku z panującą epidemią koronawirusa, cytuję: "szef zakazał przyjmowania takiej formy płatności". Pytam: DLACZEGO???? Z mojego punktu widzenia jest to nieuczciwe względem potencjalnych klientów. Sytuacja w kraju, jak i na świecie jest znana nie od dziś, ale co najmniej od póltora miesiąca i w takiej sytuacji wystarczyłoby zaznaczyć odpowiednią informację o zmianach, które zostały wprowadzone do regulaminu. Moim zdaniem jest to w pewien sposób (usunięte przez administratora) i próba wyłudzania pieniędzy od klientów. W czasach, kiedy mnóstwo zakładów pracy zwalnia lub oddelegowuje swoich pracowników na urlopy płatne lub bezpłatne, kiedy w sklepach ceny artykułów spożywczych "rosną" z dnia na dzień prawie o 100%, to dlaczego my konsumenci, nagle nie możemy skorzystać z proponowanych promocji, za które i tak "słono" zapłaciliśmy. A prawo konsumenta stoi niestety dla takich biznesmenów jak Pan Mariusz po naszej stronie... Szkoda tylko tych pracowników, którzy muszą wysłuchiwać zażaleń od niezadowolonych klientów, bo oni nie są temu niewinni!!!! Jeżeli można zmienić ceny na stronie internetowej, to tak samo można zamieścić odpowiednią informację o zmianie warunków oferty. P.S. Nie powołujcie się na KORONAWIRUSA, który waszym zdaniem bardziej utrzymuje się na "rachunkach", niż na banknotach, czy karcie płatniczej. Wystarczy poinformowć uczciwie klienta, że ta zmiana związana jest z zamknięciem restauracji, a tym samym ograniczeniem zamówień. A niestety rachunki trzeba płacić i każdy by to zrozumiał - tylko bez MYDLENIA OCZU!!! Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... pieniądze!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Maximus Mariusz Renka?
Zobacz opinie na temat firmy Maximus Mariusz Renka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Maximus Mariusz Renka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!