Czy przez covid firma ma teraz postój lub małe zapotrzebowanie ?
Justfun widzę, że ogłoszenie o pracę jest aktualne. Wzorując się na tym co jest napisane na temat waszej firmy można się tylko zastanowić jakim cudem w ogóle jeszcze istniejecie. Do tego wasze śmieszne odpowiedzi, w dużym odstępie czasu świadczą o tym, że osoby piszące opinie mają rację. Większych głupot nie czytałem. CYT: "wrażenie z rozmowy kwalifikacyjnej nie ma związku z jakością i profesjonalizmem działania samej firmy. " właśnie pokazaliście ten profesjonalizm w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej i podejściu pracodawcy do pracownika. Być może od tego czasu zarząd się zmienił i osoby o odpowiednich kwalifikacjach pracują w firmie. Do rzeczy. Pracuję w konkurencyjnej firmie, moja pensja klaruje się w przedziale 3200-3800 zarobki zależy od premii uznaniowej, jednak 3200 zawsze jest., wyksz, wyższe mgr, angielski biegły, niemiecki dobry, staż 3 lata, Ile można zarobić u Was? czy ktoś z pracowników mógłby się wypowiedzieć na ten temat? I darujcie sobie komentarze typu: najlepiej samemu przyjechać i porozmawiać, itd. Jeżeli zarząd jest taki sam i dalej pracują niekompetentni ludzi to szkoda mojego czasu. Pozdrawiam Adam.
Cześć, właśnie widzę, że potrzebują specjalisty ds handlu i marketingu, ale czytając twój komentarz to chyba zrezygnuję bo faktycznei coś jest nie tak skoro w taki sposób przeprowadzają rozmowy kwalifikacyjne i wyszktałcenie ludzi tam pracujących odbiega od rzeczywistości. Pewnie wybierają tych, którzy najmniej chcą zarabiac nie patrzac na doswiadczenie i wyksztalcenie. A czy ktos z obcnych tam pracownikow moze sie wypowiedziec na ten temat? bo ciezko znalezc jakies opinie o tej firmie.
JUST FUN w chwili obecnej nie prowadzi żadnych rozmów kwalifikacyjnych. Jeśli chodzi o pracowników, to firma nie może się powstydzić ani ich wykształceniem i doświadczeniem ani wynagrodzeniami. Zachęcam do indywidualnego kontaktu z JUST FUN w czasie kolejnych rekrutacji.
Byłam na rozmowie. Pomijając fakt, że Pan, który prowadził rozmowę był kompletnie nieprzygotowany, cały czas powtarzał szybko, szybko bo szkoda czasu to niczego konkretnego się nie dowiedziałam. Rozmowa trwała może 3min bo bardzo się Panu spieszyło. Padło pytanie o zarobki i o to od kiedy mogłabym podjąć pracę, jakieś pierdółki po angielsku. Praca miałaby polegać na sprzedawaniu ich produktów na place zabaw itd. coś w stylu call center, obsluga klienta itp. No i niby zależy im na wykształceniu adekwatnym do zajmowanego stanowiska i doświadczeniu, a jeden z pracowników z wykształcenia jest historykiem...Jak dla mnie to trochę niepoważna firma skoro tak traktują ludzi i zatrudniają niekompetentnych pracowników. Ogólnie odradzam, może komuś zaoszczędziłam czasu idąc tam na rozmowę :)
Przykro nam, że Pani odniosła wrażenie braku profesjonalnego przygotowania do rozmowy. Wynikało to zapewne z pośpiechu i licznych obowiązków związanych ze szczytem sezonu w naszej branży. JUST FUN jest liderem w produkcji i sprzedaży elementów na place zabaw w kraju i na świecie i zapewniam, że wrażenie z rozmowy kwalifikacyjnej nie ma związku z jakością i profesjonalizmem działania samej firmy. Pytania Pani zadane w trakcie rozmowy są w pełni uzasadnione, osoba zatrudniana w szczycie sezonu musi doskonale dawać sobie radę w czasie wzmożonego popytu na produkty oraz mieć wiedzę dotyczącą standardów obsługi klienta. Mniejsze znaczenie ma wykształcenie, dużo większe zdobyte przez lata doświadczenie w sprzedaży. Zarzut niekompetencji pracowników jest także absolutnie nietrafiony, skoro większość pracowników pracuje w branży od minimum kilku lat, a firma z roku na rok notuje większe zyski i rozwija zakres swojej działalności.