Przeczytalem. Opinie o polaczek ,i zprzykroscia calkowicie sie zgadzam .Kupilem Corse D w 2014 co do bslugi nie mam zastrzezen. ,bylo bardzo milo. do czasu pierwszej awari w tym roku.Po trzech latach W sumie moze 15 godz pracy wysiadla klima ( manualna ).I zaczely sie schody . .Serwis oczywiscie moze to zrobic Cha ale za ile gwarancja byla na 2 lata ( a taki mial byc super samochod, (niemiecka jakosc ,to dlaczego tylko na 2 lata ,( za kazdy nastepny rok to 5300 zl rocznie ) Otwarcie zlecenia to na wejscie 150,0 zl -Inaczej w ogole nie ma rozmowy . A dalsza naprawa .....no prosze pana Minimum 400-500 zl. I teraz zmienilem opinie o firmie opel . Przebieg sam. to okolo 10000 km . I jeszcze duzo by pisac . Nie polecam tej marki .
ciekawy, z tego co widziałem to praca u nich jest naprawdę wymagająca. Nie wiem szczerze jakie dalsze kroki będą podjemowane.
Generalnie właściciel to dziwny człowiek, który myśli że jak ma pieniądze to może ludźmi poniewierać. Pracowałam tam krótki czas ale nigdy w życiu moja noga tam nie postanie. Nie mówiąc o tym, że oszukiwano klientów na częściach itp. a nam kazano kłamać. Nie polecam.
zero szacunku dla pracownika. jak na taki serwis jestem zawiedziony.
Wysłałem na handlowca, tak jak było w ogłoszeniu, ale to była praca na magazynie, pierwsza sprawa która ich dyskryminuje jako pracodawca. Rozmowa z samym szefem Polaczkiem, ale sendo sprawy jest inne podpisanie weksla in blanco w zamian za pracę, nie wiarygodne że jeszcze są tacy pracodwcy ! Gdy zadzwonił do mnie i mu odmówiłem to miał pretensje że cytuje : "myśle o uruchomieniu weksla a nie o pracy"