webIQ

Łódź

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 71 ocen.

Opinie o webIQ

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie webIQ

monika
użytkownik zarejestrowany

No przecież wiadomo że każdy dba o to, żeby wynagrodzenie było na czas i dobrze że im się to udaje. A socjale?

oszukana 2

Na wypłatę czekam od grudnia 2015. Złożyłam sprawę w Sądzie Rejonowym Łódź Śródmieście. Polecam . Czekam na rozprawę. Firmy webIQ zdecydowanie nie polecam, chyba że chcecie pracować społecznie.

oszukana

Pracowałam w tej "firmie" i własciciel to po prostu partacz i skrajnie niepoważny człowiek (albo świadomy oszust). Brak wypłaty za pracę od sierpnia 2015 (a jest lipiec 2016!). Kłamstwa, obiecanki, zmyłki, a w końcu nie odbieranie telefonu. I nie są to jak widać problemy finansowe czy organizacyjne tylko po prostu cwaniactwo właściciela. Dla mnie na pewno sprawa skończy się w sądzie bo już dłużej nie zamierzam czekać na wypłatę.

p_oszukana

Witam, firma totalnie nie rzetelna, pracują w niej jakieś 2 popierduchy (Lidla, Weronika...). Świadczą również usługi jako agencja kreatywna Po długim umownym okresie rozliczeniowym brak wypłat. Brak kontaktu, brak jakichkolwiek rzetelnej informacji, same kłamstwa. Możliwość dodzwonienia się jest taka jak do teleturnieju w tv. Nie szanują nikogo. Sprawa prawdopodobnie trafi do sądu. Nie znam drugiej takiej firmy. NIE POLECAM i uprzedam na nich. Na początku wszystko ładnie a potem brak kontaktu. UWAŻAĆ na NICH!

wkurzony
@p_oszukana 18.05.2016, 01:45
Witam, firma totalnie nie rzetelna, pracują w niej jakieś 2 popierduchy (Lidla, Weronika...). Świadczą również usługi jako age...

a czego wy sie chcecie od pracownikow dowiedziec jak oni sa od wykonania polecen? haha, z wlascicielem szukajcie kontaktu, ktos ma numer do goscia?

Marek

ŻENADA - to opis całej współpracy z tą "firmą"

Agnieszka

To jest jakiś dramat. Nie odbierają telefonów, traktują klientów jak idiotów. Myślę, że warto pójść do sądu, bo efekty ich pracy są żadne. A ja tracę pieniądze i czas. Utrata mojej cierpliwości skończy się pozwem

klient

potwierdzam powyższy komentarz usługa zapłacona i tyle , mają tyle reklamacji że usunęli numer telefonu ze strony , ten którego i tak nie odbierali.Całkowity brak kontaktu , powinni zwrócić pieniądze ludziom , a nie unikać ich

klient

Ja nie pracowałem ale mam lub miałem tam strony. Zero kontaktu, nie przedłużają konta pomimo zapłaty za hosting, beznadziejna firma. Niestety straciłem przez tych oszołomów dwa serwisy. Do d....py z takimi partaczami. Ludzie nie kupujcie u nich nic!!! Te pozytywne opinie chyba oni sami piszą. Proszę nie wykasujcie tego komentarza. Niech wszystkich on przestrzega przed tą niby firmą. Nie powinno być na rynku takiej firmy.

szperacz

Ale się wybielacie dlaczego kilka ostatnich osób ma to samo IP przy dodawaniu komentarzy :D

zdziwiony

sypią się dziwne opinie a u mnie wszystko sprawnie i bez zarzutu

informatyk

W sumie to ich klientem nie jestem, ale trafiłem tu w jakiś sposób. Pokażcie mi firmę, która nie miała nigdy awarii serwerów czy czegokolwiek...

klientka

faktycznie, była awaria, ale z kontaktem nie było najmniejszego problemu

jacek

u mnie czy u was sa czasem problemy w firmie. zajmuje sie budowlankom i mam u nich strone firmy, do tej pory nie narzekam na ich obsluge

kwiatek

mam u nich stronę kwiaciarni od jakiegoś czasu wszystko bez zarzutu

małgosia

ja mam hosting i ceny są dobre

bolo

jest ok, polecam hosting

radek

Co za dyskusje ;) ja tam nie ma u nich hostingu, tylko domene, ale bardzo tanio i jest good

szok

Ludzie.. wiadomo, że jak coś się pitoli to najłatwiej lecieć po usługodawcach. A rekompensata w umowie jest. Sama mam firmę, to wiem jak to działa. Po to są pracownicy, żeby się kontaktowali z klientami. A szef skoro sam naprawiał to chyba oczewiste, że tez mu zależy na klientach. Dla mnie kontakt był 10/10. Dzwoniłam codziennie i codziennie dostawałam update co się w danej chwili dzieje. Każdy mówi, co by można było lepiej, jak to powinno być - takie to polaczkowe. Najlepiej ponarzekać. Prawda jest taka, że niejedna firma by nas pewnie i gorzej potraktowała. Ja tam jestem zadowolona. Teraz wszystko śmiga.

Pracownik

Ja pracuję w webIQ od dłuższego czasu, więc dla osób, które szukają informacji na ten temat - bardzo fajna firma. Szef jest miły i otwarty na sugestie. Firma jest w ciągłym rozwoju i wiele się dzieje. Współpracownicy też są w porządku.

kama

O czym mowa? Szef osobiscie naprawia strony. Co Wy za glupoty wypisujecie? Jak jakikolwiek szef olewa klientow to firmy nie utrzyma rok. O ile mi wiadomo dzialaja duzo dluzej.

eloszka

Ja jestem zadowolona. Firma miała kłopot, ale widać było że nie leżą do góry brzuchami. Naprawili i spoko. A Pani z infolinii bardzo miła.

Dociekliwa

Przeciez na facebooku wszystko jest. Zadzwonilam i dostalam odpowiedz co sie dziejr. Maili nie wysylali bo tez ich poczta padla. Awaria nie wybiera. Ja tam sie dogadalam

martyna

Cokolwiek tu nie zostało napisane brzmi dla mnie abstrakcyjnie. Już 4 rok z webiq i ani jednego negatywnego przypadku... Jeśli nawet mieli problemy (czego nie zauważyłam) to chyba to się zdarza? Odrobina zrozumienia, ludzie...

moto

ja mam u nich stronę i wszystko gra, nie wiem o co tu chodzi. polecam

malina

u mnie tez ok

henryk

Już sobie poradzili, u mnie działa wszystko

klient

serwer nadal nie działa , nadal brak kontaktu , może jak firma robi takie piekne strony to może zrobi jedną czystą białą kartkę z informacją dla swoich klientów : co się dzieje czego można się spodziewać itp.kiedy będzie można odzyskać dane. to już 10 dni jak nic nie działa

Kolejny niezadowolony klient

Serwer wciąż nie działa. PIĄTY DZIEŃ! WYŁĄCZYLi bez jakiejkolwiek informacji poprzedzającej! Jedyna pociecha, że współpracownicy/pracownicy próbują pomóc (szczególnie jeden). Szef wszystko olewa!

klient

firma webiq.pl niepoważna właściciel nie zdaje sobie sprawy z powagi prowadzonej działalności teraz serwer leży od 28,01,2016 . Całkowity brak kontaktu , wyjaśnienia czy obiecanki , dziś mamy już 31,02,2016 czyli 4 dni i nadal nic nie wiadomo . Oczywiście już mam nowy serwer tylko chce odzyskać dane , NIE POLECAM !!! szkoda czasu , nerwów , jednym słowem TRAGEDIA !!!!

klient

Serwer wisi od 28.01.2016 brak możliwości zalogowania na konto FTP, brak wyświetlania stron z ich hostingu. 28.01 otrzymałem zapewnienie że problem zostanie usunięty 28.01 dziś jest 31.01 żadnego kontaktu, usługa nie działa. Nieprofesjonalne podejście do klienta

prawdziwy klient

serwer nadal nie działa - kontaktu brak przy próbie wejścia na ich stronę dostaję komunikat: Połączenie nie jest bezpieczne Właściciel witryny www.webiq.pl niepoprawnie ją skonfigurował. Firefox nie połączył się z nią, aby chronić użytkownika przed próbą kradzieży informacji.

prawdziwy klient

Mam u nich serwer na którym jest kilka stron moich klientów i np. dziś serwer padł . Od rana dzwonię i nikt nie chce odebrać telefonu - jest piątek nie wiem czy mają wolne , czy serwer będzie działać , czy to awaria , ile czasu to będzie trwało nic nie wiadomo .To napewno nie jest profesjonalne podejście do klienta , równie dobrze mogę iść do wróżki.Dziwne jest też to że komentarze powyżej które tak ich wychwalają np. zrobili mi piękną stronę tylko skąd można wiedzieć czy to prawda jak nikt tej pięknej strony nie zobaczy bo nie ma do niej linka , ale jest podany link do firmy

Grzegorz

Ja pracowałem jakies 3 miesiące temu i mi normalnie wypłacili, wiec ja nie moge powiedziec slowa zlego.

Marek

Polecam, pełna profeska!

Zuzanna

Pracowałam dla nich już nie jeden raz, zawsze wypłacali, wiem tylko, że nie wypłacali osobom które łamały warunki umowy, np. kontaktowały się z klientem poza agencją, wtedy tak, ale co sie dziwić, skoro jet taki zapis w umowie i ktos nie przestrzegal, ja goraco polecam.

Majk

moja wspoprlaca z ta firma rowniez skonczy sie w sadzie. Od wrzesnia brak pieniedzy i praktycznie brak kontaktu, unikanie nas jako pracownikow, oraz teraz wymyslala wszystko byle nam nie zaplacic. MASAKRA! Nie polecam tej firmy nikomu, a jej szef to totalny ignorant !

steff

Moja współpraca z tą firmą skończy się w sądzie. Mam dość szukania właściciela, dobijania się na wszystkie możliwe sposoby. Nie radzę współpracować, strata nerwów i czasu

niezadowolony klient

Unikanie kontaktu, brak odpowiedzi na pytania, brak realizacji tego co zamówione. Powyżej dużo krytycznych uwag, wszystkie prawdziwe bez wyjątku... Tej firmy i jej właściciela należy unikać jak ognia. To strata pieniędzy i czasu

Anna

Ja czekam od września......

krymiarz

Moja opinia wyrażona jednym słowem - ŻENADA

klient

Ta firma to pomyłka. Nieterminowo, byle jak, "współpraca" to koszmar, mają w nosie klientów i to czy są zadowoleni. Nie polecam zdecydowanie. Arogancja i nierzetelność w czystej postaci

klient

Ta firma to pomyłka. Nieterminowo, byle jak, "współpraca" to koszmar, mają w nosie klientów i to czy są zadowoleni. Nie polecam zdecydowanie. Arogancja i nierzetelność w czystej postaci

klient

Masakra, totalny brak kontaktu. Przysyłają proformę, wykonuję zapłatę za hosting na następny rok i nie przedłużają ważności konta. Sprawa będzie zgłoszona na policję.

gość

Beznadzieja, 1.5 miesiąca czekam na wypłacenie pieniędzy i nie da się skontaktować z firmą, bo nie odpisują na maila ani nie odbierają telefonu

klient

nie polecam

krzysztof

hej, ja pracowałem około 2 lat u nich jako admin/op dobrze wspominam. Już nie pracuję, bo zaczalem prace w Kanadzie.

zadowolony

Opisałem z jakich usług: serwerów.

gradik

w www.webiq.pl mamy wykupiona usluge administracji serwerem dedykowanym. fachowe, szybkie wsparcie. polecam

iwonka

Konkret firma. Polacam

zadowolony

dla webIQ sto lat z okazji 7 urodzin! jestem z Wami prawie od początku czyli od 2008 rok, serwery stabilne, miła opieka i wiele gratisów dla stałych klientów. Dziękuję, że już tyle lat mogę korzystać z Waszych usług - specjalne pozdrowienia dla Pana Michała właścieiela.

Zostaw opinię o webIQ - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie webIQ