RMD Romerike Media Distribution

Kjeller

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 12 ocen.

Opinie o RMD Romerike Media Distribution

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RMD Romerike Media Distribution

Paulina

Widziałam, że firma prowadzi swój profil na Linkedin - czy publikuje tam również oferty pracy bądź też bezpośrednio poszukuje tam pracowników? Nie jest to konto polskojęzyczne, więc jak rozumiem, raczej nie przeglądają profili prowadzonych w języku polskim. Mimo wszystko - może warto wysłać do nich angielską wersje cv?

Paulina

@Robert zastanawiasz się nad aplikowaniem do RMD Romerike Media Distribution? A jakie stanowisko konkretnie Cię interesuje? W jakim dziale chciałbyś podjąć pracę? Sprecyzuj swoje zapytanie.

Robert

Witam, czy firma RMD Romerike Media Distribution prowadzi obecnie rekrutację, bo chciałbym podjąć współpracę, a z tego co szukałem nie ma aktualnych ofert.

Songokan

@bruno Ty zadajesz pytania czy na nie odpowiadasz bo już sam nie wiem. Niby pytania ale znaków pytających brak. Z tego co mi wiadomo to wyjazdy za granice, w tym przypadku do Norwegii nadal są bardzo opłacalne. Może i życie jest drogie ale za to ile hajsu można przywieźć. Już byłem z jedną agencją i na plus oceniam. Ale może mi powiecie jak jest tutaj ?

bruno

hej, czy ktoś z Wa w tym roku planuje wyjazd do Norwegii z RMD czy też praca w tym strasznie drogim kraju nie jest już tak opłacalna jak miało to miejsce jeszcze jakiś czasu. Pomyślcie jednak zastanawiając się nad taką ofertą czy rzeczywiście w Polsce zarobilbyście większą kasę niż wyjeżdżając za granicę

jerry

bardzo zachęcająco brzmią te Wasze komentarze na temat zarobków. Ciekawi mnie czy właściwie ta firma poszukuje obecnie nowych pracowników czy też nie szykują póki co żadnych kadrowych roszad. Czy ktoś z Was ma jakieś info na ten temat ? będę bardzo wdzięczny za wszelkie info. Jak jest jeszcze z rozmową tutaj?

siema

faktycznie jest gorzej bo w tym roku poprzeliczali trasy. W tamtym roku jak bylem to byly trasy liczone na powiedzmy 2,5h, które robiło się w 1,5h i przynajmniej mozna bylo dostac takie 2 na noc. W tym roku jest jedna trasa na glowe liczona na 3h ktorej nie da sie zrobic w krocej niz 3h i tyle. Ja tam ogolnie nie narzekam lubie ta robote no i zarobic tez troche mozna, na pewno wiecej niz w Polsce dlatego tu jestem. Dla ciekawskich w tamtym roku za lipiec i sierpien zarobilem jakies 26tys NOK. Jedno jest pewne, da sie w tej firmie troche odlozyc pod warunkiem ze ktos przyjezdza na minimum rok.

rutelider

Gorzej...

piko

Czyli nic się nie zmieniło w warunkach jakie oferuje RMD, nadal jest tak samo, czy może jeszcze gorzej?

mors

sporo informacji masz w poprzednich postach. Po za tym nie sądzę, aby po nich ktoś jeszcze wyjeżdżał z firmą RMD

Pracownik

Mam dziwne wrazenie ze czesc negatywnych komentarzy pisze jedna osoba :)

trewq

strata czasu! poza tym jest tak nudno i nijako ze mozna sie nabawic depresji, serio.

dfre

calkowicie sie z tym zgadzam. nie ma po co tam jechac, chyba tylko zeby stracic troche czasu..

buszujacy_w_brzoskwiniach

o tej pracy już dużo było pisane.. na forum norwegia, [usunięte przez moderatora].Dużo Polaków ściągnęła polka z palestyńczykiem Ismailem, okłamując ludzi co do warunków pracy, ale dostawali kase od kazdej głowy, po krótce: 1. Co 3 miesiące remont auta, zawieszenie, sprzęgło i klocki + blacha, nie ma takiej możliwości żebyś nie porysował/a samochodu. +czasem paczka jest umorusana w farbie drukarskiej ... 2. w zime masz pół metra śniegu w samochodzie 3. przegrzewa sie silnik bo jedziesz 5m i hamulec i tak 6-7h 4. po paru miesiącach pracy siadają kolana 5. podobno : zabrali dodatkowo płatne reklamy i teraz biegają z nimi litwini za połowe kasy, 6. RMD nie obchodzi że ci się samochód zepsuł, masz obowiązek( zapis w umowie o prace) wynająć z wypożyczalni i jeździć Ogólnie warunki były już złe 2 lata temu, Norwedzy przestali tam już pracować jako zwylki dostarczyciele prasy 7. nie chcą dawać stałej umowy o prace 8. ta praca to ukryty akord

anonimus

slabe pieniadze, niewiele zostaje, odradzam. jest coraz slabiejj

anonim

Nikomu nie polecam. Małe zarobki, praca ciężka. Odradzam.

Krzysiek

Byłem, pracowałem i nie było tak źle. Kasy można zarobic jak masz lepsze trasy, że nuda,i drogo to fakt, a co do ciężko to można się przyzwyczaić po jakimś czasie. Pozdrawiam

Avi
@Krzysiek 11.02.2010 19:46
Byłem, pracowałem i nie było tak źle. Kasy można zarobic jak masz lepsze trasy, że nuda,i drogo to fakt, a co do ciężko to możn...

W wiekszosci tresci musze sie zgodzic z gall'em ale ceny paliwa czy najtanszych produktow sklepowych to chyba grubo przesadzone. Przeliczanie na zl nie ma sensu!!! W Polsce zarobisz 1,500, a paliwo jest powiedzmy po 5zl Tutaj masz te zaluzmy 16,000 i Paliwo po 12 nok. Wlaczcie sobie klakulatory i sprawdzcie gdzie wyjdzie taniej pracowac i tankowac. Pracuje tu juz 6 rok. Fakt jest ciezko. Wrecz ciezej niz na poczatku. Ale to ludzkie i bardzo Polskie narzekac na wszystko. Ale prawda jest taka ze "Gazety" to latwy punkt zaczepienia na poczatek. Nikt wam przeciez nie broni szukac innej pracy w miedzyczasie.

gall

praca dosc ciezka, bo w nocy i jest duzo blokow. Obiecuja 20000 koron netto a zarabia sie 16000 max. Byli ludzie co zarobili 12000! od tego trzeba odliczyc paliwo-3000koron co najmniej w zime, 4500nok akademik, jedzenie 3000 i wychodzi ze mozemy odlozyc4000-5000koron, pod warunkiem ze nie zepsuje nam sie auto, a zima to jest bardzo czeste i naprawy tu sa wielokrotnie drozsze niz w polsce. Ceny z kosmosu i do tego brak wyboru w sklepach, np. najtansze mleko-13koron, piers kurczaka swieza- 100koron za kg, paliwo 12,5 benzyna i 11,5 diesel. No i nuda , nie ma co robic ani wyjsc. Wjazd do Oslo platny 25 koron, parkingi nawet w niedziele przed kosciolem platne!!! CZY WCIAZ CHCECIE JECHAC DO TEGO "RAJU" ?

Zostaw opinię o RMD Romerike Media Distribution - Kjeller

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RMD Romerike Media Distribution