EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A

4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A

sabeth

Przyjmują ludzi bez doświadczenia w sprzedaży? Konkurencja na rynku odszkodowawczym jest przecież ogromna, jak wam idzie, początkujący..? Mam też pytanie odnośnie szkoleń. Mieszkam daleko od siedziby firmy, czy szkolenia są w wielu miastach, czy trzeba podróżować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adamob

Świetne firm, dobre zarobki. Poza tym dobra atmosfera w pracy. Wszystko ok. Pierwszy mój rzetelny pracodawca.

Mondi

karlo - 2013-08-10 20:49:27 Witajcie CZy szkolenia sa platne w firmie EUCO a jak tak to ile czy mozna spokojnie przyjsc bez obawy ze okaze sie ze szkolenie bylo niepłatne??Szkolenia są bezpłatne

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
radeon

haga - 2013-08-04 12:35:15 ile mozna obecnie zarobic w firmie Euco na miesiac do reki jaka atmosfera czy fajnie tam jest w tej firmie dla tych co zaczynaja prace prosze o opinie dziekuje:)Na początku masz pełno szkoleń, zarobki są uzależnione od Twojej operatywności. Na starcie masz okres ochronny, czas żeby jak najwięcej się nauczyć. Potem musisz się wykazać. Co do atmosfery - zależy na jakich ludzi trafisz. Ja akurat trafiłem na sympatycznych :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
crawl

nie jest wcale tak łatwo jak mogłoby się zdawać na pierwszy rzut oka, ale można się przyzwyczaić. czasem trzeba zabrać pracę do domu, zarwać weekend albo nockę, ale motywator jest :))))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adamos

Jasne, przejrzyste zasady. Jak ktoś chce pracować to naprawdę nieźle można tu zarobić. Pieniądze wpływają na konto zgodnie z umową. To moja dodatkowa praca, ale jeśli kiedyś stracę moje podstawowe źródło dochodów, to z powodzeniem będę mógł wyżyć z pensji EuCO.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
annaM

Świetna firma. Zarobki adekwatne do wkładu pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zbigniew Mazura

Ja z EuCO S.A. pracuję cztery lata. Jestem zadowolony z uzyskiwanych prowizji, płatności otrzymuję regularnie co tydzień. Zarobki jak na warunki polskie, bardzo duże. Poprzednio pracowałem w budżetówce z niezłą pensją ale wybrałem EuCO S.A. Firma daje mi także możliwość finansowania rat leasingowych mojej AUDI Q5. To co mnie skłoniło do współpracy to tabela prowizji dla agenta i opieka mojego managera na początku pracy. Jasno, prosto i wygodnie. Nie zostałem zachęcony przez inne firmy właśnie ze względu na zawiłości związane z wynagrodzeniem. Jest to ciężka praca ale zarazem ciekawa. Przynosi mi wiele satysfakcji ze względu na pracę z ludźmi, którym mogę pomagać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aro

Szukam aktualnej opinii na temat pracy w EUCO, zakończy ktoś moje poszukiwania? Jak z perspektywami na rozwój (jakieś szkolenia?)? Da radę w miarę szybko uzyskać awans? Ile Wam zajęło pokonywanie kolejnych szczebelków w drabinie kariery? Chciałbym się w pracy rozwinąć, bo nie chcę monotonnej pracy przez wiele lat na tym samym stanowisku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aga_g

agnieszka_gasior ze swojej strony mam do powiedzenia tyle - 1) rekrutacja i szkolenia oczywiście, ze firmie zależy na rozbudowie sieci przedstawicieli, strategia rozwoju firmy jest bardzo klarowna, spotkanie dot wspolpracy poprzedzona telefonem i otwartą rozmową o moich wątpliwościach itp. spotkanie w bardzo milej atmosferze, bogate w konkrety, żadnego mamienia, mówienia nieprawdy (mój rozmówca poparł każde swoje zdanie prezentując twarde dowody). droga rozwoju znana jest już od pierwszej wymiany maili,kandydat poznaje wszystkie szczegóły, włącznie ze stawkami, treścią umowy agencyjnej etc.żadnych niespodzianek prowadzenie 'mentorskie' i szkolenia - uważam, że są wysokiej jakości.mogę to stwierdzić na tyle na ile mnie to dotyczyło a jestem wymagającą osobą. 2)sposób pracy i etyka; po rozmowach z kilkoma firmami tego rodzaju, świadomie wybrałam euco. różnice w podejściu do pozyskiwania klienta były znaczne, spodobało mi się w bieżącej polityce firmy, że skupiają się na etycznych aspektach. to powinna byc oczywista zmiana we wszelkich firmach ktore obarczone są historiami o wizytach podczas pogrzebów, nachodzeniu w szpitalach etc. istnieje oficjalny i praktykowany zakaz dot. znacznej ilości praktyk, które mogłyby być uznane za nieetyczne i nieuczciwe. budowa sieci przedstawicieli nie polega na pozyskiwaniu akwizytorów, ale na współpracy z osobami, które nie tyle dotrą do poszkodowanego sami ale to poszkodowani zgłaszają się do przedstawicieli. oczywista jest konieczność ochrony danych osobowych osób poszkodowanych i firma nie toleruje żadnych 'podchodów', tutaj chodzi o promocję, marketing i dotarcie z informacją o możliwości współpracy do szerokiego grona odbiorców wśród których mogą znaleźć się poszkodowani. jeśli ktoś uważa, że sposobem jest chodzenie po obcych ludziach i wciskanie im wizytówek, jest w błędzie. ale to jak się podchodzi do rozbudowy struktur i strategii z tym związanej - to świadczy o jakości pracy zarządzającego, jego wiedzy i doświadczeniu. Jeden amator będzie na boku próbował coś 'poupychać', inny pomysłowo stworzy stabilne zatrudnienie dla zespołu i wdroży jego etyczną strategię. 3)załatwianie spraw Klientów, osobiście spotykam się z bardzo pozytywnym odbiorem usług i samej firmy. tym bardziej, że znam rynek tego rodzaju 'kancelarii odszkodowawczych' i wiem, kto działa jak, co z tego ma i dlaczego. owszem, są osoby mające wątpliwości. nie zdarzyło mi się na kogokolwiek naciskać, narzucać się itp. wątpliwości są uczciwie wyjaśniane, Klient sam musi zdecydować, co dla niego w jego mniemaniu będzie najlepsze. można tylko przedstawić argumenty, pokazać ew. dowody na poparcie swoich słów i poczekać na odpowiedź. zaznaczam, że praktycznie zawsze jest pozytywna. centrala i prowadzenie spraw. firma skupia się na prowadzonych przez siebie sprawach mając na względzie tak dobro swoich klientów jak i ich zysk, skutkujący zyskiem prowizyjnym dla firmy. nie zetknęłam się z negatywną opinią Klienta dot. obsługi po podpisaniu umowy - jest to jednak kwestia związana bardziej z jakością pracy Agenta który sprawę prowadzi. co do argumentów, że klasyczna kancelaria prawna wezmie 15% i to przemawia za jej wyborem. nie zgodzę się, mając wieloletnie doświadczenie w sprawach sądowych dot. odszkodowań, zadośćuczynień itp nie zetknęłam się z praktyką, że Klient przychodzi ze swoją niekiedy niewielką sprawą ubezpieczeniową i z radością kancelaria bez opłat wstępnych poświęci teraz kilkadziesiąt godzin na analizy, reprezentację, biegłych itp; takie podejście dotyczy spraw dużych, gdzie przedmiotem sporu są naruszone dobra osobiste osób pokrzywdzonych i sprawa jest klarowna i zgromadzony materiał dowodowy zapewnia przewagę w sądzie. w sądzie zaznaczam. postępowanie przedsądowe (praktyka powszechna np w euco) naprawdę rzadko kiedy prowadzi do ugody. obie strony najczęściej chętnie biorą sprawę do sądu. różnica w podejściu firm walczących o odszkodowania względem kancelarii prawnych polega na tym, że w firmie jak euco w dziale likwidacji szkód itp pracują osoby które poświęciły większość życia tematom roszczeń z ubezpieczeń, są po prostu fachowcami, znają niekiedy firmy 'od środka', umieją wejść z nimi w spór w taki sposób, że postępowanie sądowe owszem, ale dopiero jak będzie pewność, że ubezpieczyciel nie jest skory do wypłaty rzeczywiście należnych kwot. zaznaczam, że zdarza się to coraz rzadziej a jeśli przychodzi czas na prowadzenie sprawy w sądzie, euco bez pobierania dodatkowych opłat udostępnia usługi swojej Kancelarii Radców i Adwokatów, która to zajmuje się już klasyczną procedurą sądową, w bardzo fachowy sposób. 4) umowy; tak te przeznaczone dla Klienta jak i dla współpracujących, są klarowne, owszem czasem wydrukowane zbyt małą czcionką ale to np moja decyzja, że wolę by umowa była 12tką na dwie strony niż 7ką na jednej. to moja decyzja, że zaznaczam w umowie najważniejs

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agent EuCO 2012

Ja pracuje wiele lat dla firmy i nigdy się nie zawiodłem. Dbają o swoich ludzi i doceniają lojalność. Jedyne co zauważyłem przez te lata jak KONKURENCJA CIĄGLE SKACZE JAK " MAŁE PIESKI " I PRÓBUJE GRYŹĆ ZA NOGAWKI . POZDRAWIAM KONKURENCJĘ I ŻYCZĘ WSZYSTKIM WSPANIAŁYCH ŚWIĄT I DUŻO KLIENTÓW KONKURENCJI :-) :-) :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
monika120

Proszę o pomoc byłych lub obecnych Agentów firmy EUCO. Właśnie znalazłam ofertę pracy tej firmy i jestem zainteresowana współpracą ale zanim podpiszę umowę proszę o interpretację w kilku punktów tej umowy i odpowiedź na kilka pytań. Zaznaczam że nie mam wiedzy w zakresie ubezpieczeń i odszkodowań oraz przepisów prawa w tej dziedzinie. 1) &1 Czy ja muszę założyć własną działalność gospodarczą? Jeśli tak to jaki charakter ma mieć ta firma ? 2) Proszę o wyjaśnienie co znaczy "do zawierania w jego imieniu" 3a) Czy po podpisaniu umowy są szkolenia? b) Jak należy spisać umowę z klientem? c) Jak klienta należy przekonać aby wybrał firmę EUCO? d) Czy otrzymuje się jakiś instrukcje i materiały pomocnicze od firmy? 4) &2 p.2 jak się ma do &3 p.3 proszę o wyjaśnienie 5) &4 p.7 i &5 p.7 prosze o wyjaśnienie 6) Jakie haczyki zawiera umowa i jakie konsekwencje prawne ponoszę będąc agentem z własną firmą? 7) Jak działa współpraca między DAJĄCYM ZLECENIE a AGENTEM lub WYKONUJĄCYM ZLECENIE w "jego imieniu"? 8) Czy wynagrodzenie w obu przypadkach jest zadowalające, czy to może ja pracuje na prowizje osoby wprowadzającej i na jego karierę? 9) Co dla mnie jest lepsze być Agentem z własną firmą czy wykonywać zlecenie "w jego imieniu" pod względem finansowym i prawnym? 10) Co dla mnie jest opłacalniejsze w związku z rozliczeniem firmy faktura VAT czy rachunek i jaki system rozliczeniowy miesięczny czy roczny? Na papierze wszytko jest proste i przejrzyste, ale jak to wygląda i działa w rzeczywistości. Bardzo proszę o rzetelną i za stosunkiem faktycznym informację jak to działa wprowadzone w życie. Z Góry dziękuje ;) Pozdrawiam ZAINTERESOWANA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomasz

Firma OK, wysokie prowizje dla agentów, atmosfera całkiem miła. Praca trudna.

...

Flagrum - 2010-06-01 13:36:10 Moja mama w tej firmie pracuje, na prawdę profesjonaliści. Polecam.profesjonaliści ale jak się ich traktuje...

zgadzm się

dokłdnie się zgadzam

...

pofesjonaliści ale jak się ich traktuje to już inna rzecz...

:)

no chyba że jesteś agentem...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cez

Lekko w tej robocie nie ma, ale można godziwie zarobić.

mark

@ up Widać, że z odszkodowaniami, a w szczególności firmami odszkodowawczymi masz tyle wspólnego, co Michael Jordan z piłką nożną. Praca polega na reprezentowaniu pokrzywdzonych, którym należy się odszkodowanie. Nie każdy orientuje się w tych sprawach na tyle, żeby zająć się nimi osobiście, a po wypadku to nawet nie ma czasu o tym myśleć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
remi

Hehehe, to gratuluję moja też :) Nawet momentami ma lepszą kasę niż ja :P

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A - Legnica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 50.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 40 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A?

    Kandydaci do pracy w EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A
Przejdź do nowych opinii