Nivo Uitzendburo

Oss

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 20 ocen.

Opinie o Nivo Uitzendburo

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nivo Uitzendburo

Hanna

W każdej firmie znajdą się plusy i minusy @batman. Ważne tylko jakie są one w rzeczywistości. Dla osób poszukujących pracy, przed jej podjęciem dobrze byłoby poznać, na co mogą tutaj liczyć, np. w kwestii umowy czy ubezpieczenia?

Hanna

Jak oceniacie współpracę z Nivo Uitzendburo? Czy Agencja zapewnia Wam odpowiednie wsparcie oraz pomoc przy wszelkich formalnościach? Jak oceniacie tę współpracę? Czekamy na Wasze opinie. Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

amk

To dobrze, że atmosfera jest jeszcze lepsza niż była do tej pory, ale wiadomo jakich przeciętnych zarobków można się teraz spodziewać? Dzięki za odpowiedź

Lukasz

Ja zostalem oszukany przez firme Nivo. Jakies smieszne dodatki stosuja gdzie mowie ze lepiej dla pracownika, mniejszy podatek, a i tak hu....j sie wychodzi. Robilem nadgodziny caly tydzien i wyszedlem 412euro. Przy stawce 12bruto. Pierwszy raz tak malo zarobilem, szukalem stabilizacji na dluzsza mete. Wychodze z zalozenia ze lepiej jechac na krotkie strzaly ale za dobra kase. Firmy nie polecam!!!

Pracownik

Nivo, klamia, oszukuja, prace sa na krotki okres, garstka ludzi ktora pracuje dluzej u nich to konfidenci, wszystko wiedza co sie dzieje na mieszkaniach, wiec jak ktos sie zdecyduje uwaza na pracownikow czterech bo az tylu ich jest.placisz 80euro za mieszkanie, jesli masz blisko prace dostaniesz rower za ktory wezma 100euro, za klucz 25euro, samochud 75euro. Robia walki wiadomo ze na swoja korzysc nie pracownika. A szefostwo jest z innego bardzo dobrze znanego biura gdzie byli oszukiwani polscy pracownicy. Wystarczy wpisac w googlach ich imie i nazwisko.Nie polecam tej firmy. Pozdrawiam i zycze powodzenia tym ktozy sie zdecyduja.

stachu

Nivo jako biuro jest ok wypłacalne w 100%no zależy gdzie sie trafi do pracy .POLECAM

amelka

w wielu firmach można zdobyć zamiast zatrudnienia na samym początku zdobyć płatny staż który odbywa się w ramach powiedzmy okresu próbnego i jest w porządku. i ciekawe jak to rzeczywiście wygląda w Nivo Uitzendburo bo może i ja w czerwcu po studiacjh pomyslę żeby się u nich jakoś zkakręcić i coś dostać

misiek

oczywiście, że nikt nie chce pracować za darmo, ale jednak też żadna firma nie zatrudni osoby od razu po studiach, która nie miała doświadczenia w żadnej pracy, bo nie chciała przez miesiąc odbyć bezpłatnego stażu.. to strasznie trudny temat jest niestety i nie wiem jak firma na to się zapatruje jednak.

ROZCZAROWANY

Standart-problem z kasą.Szukasz pracy to nie przez NIVO.Chyba,że lubisz prace charytatywne.

Staly pracownik

Hej klego baca dostales juz pieniazki od Dana?

pkey

Jestem zadowolony ze współpracą z Danem warunki są super, ale jest jeszcze jedno to wszystko zależy gdzie traficie do jakiej pracy jedziecie

niezadowolony

Kłamią non stop mówią że praca ma być na długi okres okazuje się że na dwa tygodnie i wracają do polski kręcą że stawkami z nad godzinami też

pracownik

Firma jak firma kreci jak każda agencja pieniądze płacą ale stawki sa tu bardzo małe a wszystko trzeba sie upominać pracownik

anonim

Mój chÅ?opak pracuje tam już od 2 lat i jest zadowolony. WypÅ?aty na czas, pokoje jedno lub dwuosobowe, internet, TV. Im dÅ?użej pracujesz tym wiÄ?ksze zarobki.

Marian

Tak,ogłaszają się że potrzebują spawaczy i nie tylko.Ale czy ta firma jest wypłacalna i jakie tam panują zasady tego na razie nikt nie wie!!!! Stronę internetową mają całkiem ładną.

michal7757

witam no ja tez czegos szukam na temat tej firmy. ogłaszaja sie ze potrzebuja spawaczy.

Marian

Szukam informacji na temat biura Nivo Uitzendburo, jeśli ktoś pracował,pracuje to proszę opinie na temat tego biura pośrednictwa.

Dssghn
@Marian 13.01.2010 18:03
Szukam informacji na temat biura Nivo Uitzendburo, jeśli ktoś pracował,pracuje to proszę opinie na temat tego biura pośrednictw...

Witam moj chlopak pracowal przez to biuro i byl mega zadowolony teraz jest juz na stalym kontrakcie

Batman
@Marian 13.01.2010 18:03
Szukam informacji na temat biura Nivo Uitzendburo, jeśli ktoś pracował,pracuje to proszę opinie na temat tego biura pośrednictw...

Zależy gdzie trafisz do jakiej pracy i na jakie stanowisko. Ogólnie maja dobre stawki za godz. ale zawsze jest cos .... sam zobaczysz. Mimo + i - polecam

Zostaw opinię o Nivo Uitzendburo - Oss

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nivo Uitzendburo