Chyba jednak pomyłkowo został wpisany Toruń zamiast Wrocław bo o firmie z Torunia nic nie ma.
Dzień dobry, Przez przypadek trafiłam na te opinie. I jestem zaskoczona. Prowadzę firmę Bdirect Magdalena Szewczuk od lat, natomiast nie prowadzę żadnych działań w Toruniu. Moja firma działa na terenie Dolnego Śląska.. Dziwna sprawa. Teraz zastanawiam się czy jest druga taka firma czy ktoś po prostu oczernia mnie w internecie... Moje działania można zobaczyć na www.czerwonaszpilka.pl i www.magdalenaszewczuk.pl
Miałem okazję rozmów i negocjacji z tą firmą. Bardzo dobrze się stało, że kilka sytuacji zaważyło na tym, że ostatecznie nie podjąłem z nimi współpracy bo widzę, że bym się rozczarował. Na szczęście już przed podpisaniem umowy podczas omawiania warunków firma pokazała, że nie mogę jej zaufać. Całe szczęście, że intuicja nie zawodzi. Nie polecam i zachęcam do szukania innych, rzetelniejszych firm!
Miałam okazję współpracować z firmą BDIRECT. Kontakt na początku zachęcił mnie do nawiązania współpracy i gorszej decyzji podjąć nie mogłam. Po podpisaniu umowy firma nie wywiązuje się z zobowiązań z niej wynikających. Kontakt w dniu akcji zerowy, kompletna strata czasu. Zdecydowanie nie polecam.
Zleciłem Agencji Bdirect reklamę mojej firmy budowlanej. P. Magda na początku wydawała się miłą i konkretną osobą. Podpisanie umowy i wszystkie formalności odbyły się bez zarzutów. Gorzej było z realizacją. Akcja miała trwać 5 dni - oczywiście, nauczony życiowym doświadczeniem, wolę brać czynny udział w kontrolowaniu. Jaki byłem zdziwiony, gdy okazało się, że pierwszego dnia zamiast 3 dziewczyn, była 1, drugiego i trzeciego dnia były 2 dziewczyny, ale pracowały w innych godzinach niż ustalone (dzwoniłem do supervisora, który poinformował mnie, że dziewczyny zaspały - o 14?! Dziwne, ale ok.), czwartego i piątego dnia nie było nikogo, a ulotki znalazłem w pobliskim skupie makulatury. Przemilczę fakt, że z raportu wynikało, że akcja odbyła się zgodnie z planem - lokalizacje, w których rzekomo odbyła się akcja, były zaznaczone, jednak nie było tam nikogo (spędziłem cały dzień w miejscu akcji). Tłumaczenia, że opóźnienia czy problemy się zdarzają są śmieszne. Nigdy więcej - zdecydowanie odradzam!!!!!
Miałam przyjemność, a może raczej nieprzyjemność zlecić p. Magdzie kolportaż, promujący moją firmę. Na początku wszystko wyglądało całkowicie profesjonalnie: pierwsze spotkanie, podpisanie umowy, omówienie warunków, póniej niestety rozczarowała mnie firma. Nie dość, że w dniu akcji nie mogłam skontaktować się z supervisorem, który koorgynował hostessy (miało być ich 5), to nie udało mi się znaleźć dziewczyn w żadnej z podanych lokalizacji. Co ciekawe, podczas spotkania z p. Magdą, zapewniała mnie o jak najlepszym wykonaniu zadania. Fakt, że nie umawiałyśmy się na żadną konkrtolę z mojej strony (fakt - głupie zaufanie z mojej strony), to żeby odciążyć supervisora, chciałam dostarczyć dodatkowe materiały na akcję. Ogólnie rzecz biorąc - akcja okazała się klapą, współpraca z firmą B- Direct porażką, szkoda tylko, że straciłam czas (bo pieniądze nie stanowiły problemu). Na dzień dzisiejszy wystawiam negatywną opinię - mam nadzieję, że kolejni przedsiębiorcy zastanowią się dwa razy, zanim podejmą z Państwem współpracę.
Z firmą B-DIRECT współpracowałem przy reklamie mojej Kliniki. To miała być prosta dystrybucja 50 000 sztuk DL na terenie Sulejówka, Wesołej, Rembertowa. Pracownicy DB mieli wydawać ulotki do ręki i skrzynek pocztowych. Pani Magdalena zapewniała nas, bardzo o swojej skuteczności. Recenzjach i rozmiarze działalności. Rzeczywistość okazała się inna. W dniu akcji na 20 punktów / 20 pracowników - udało nam się znaleźć jedynie 5 osób. Osoby te, po krótkie rozmowie stwierdziły, że pierwszy pracy pracą z Panią Magdaleną. Nie mają pojęcia gdzie mają wydawać ulotki, w jaki sposób to robić; co należy mówić przechodniom jak zapytają o ofertę. Pani Magda od pierwszego zgłoszenia uwagi, nie odbierała od Nas telefonu. Zasłaniała się wizytą u lekarza. Po 3 godzinach telefonicznych i mailowych przepychanek zrezygnowałem. Jeden z Panów ulotkarzy był na tyle ambitny, że zostawił w mojej skrzynce na listy ze 40 sztuk ulotek. Na uwagę, że tak się nie robi, powiedział mi, że otrzymał wytyczne, aby jak najszybciej zakończyć dystrybucję ulotek. Podsumowując podejście i kontakt z Klientem 0 punktów; obsługa akcji - zero; Załatwienie tematu przez Panią Magdę -10pkt.