PracaInfo Doradztwo Personlane

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 76 ocen.

Opinie o PracaInfo Doradztwo Personlane

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PracaInfo Doradztwo Personlane

ciekawy

Ciągle szukają ludzi do pracy na magazynie w Warszawie na Włochach na ul. Modularnej, czy ktoś wie dla jakiej firmy szukają pracowników?

321
@ciekawy 16.10.2016 15:47
Ciągle szukają ludzi do pracy na magazynie w Warszawie na Włochach na ul. Modularnej, czy ktoś wie dla jakiej firmy szukają pra...

Na ul. modularnej jest firma DSV, pracowalem tam. stawka marna jak za targanie nie ktorych produktow ale ogolnie wzglednie jest luz w samej firmie.

Kate

Robie z nimi od ponad roku i wszystko jest dobrze, płacą jak w termin umowy i kontakt też dobry

Miky

Pracuje za pośrednictwem tej agencji już w drugiej firmie i wszystko z nimi w porządku. Duzo zalezy tez na jaka firme traficie. Ja robie teraz w booksie i jest spoko.

Zniesmaczony

Witam ozięble... Na wstępie swego ogromnego rozczarowania chciałbym serdecznie podziękować za wspólnie zmarnowany czas... Nie wiem czy nazwa " Agencja Pracy " jest adekwatna do sytuacji finansowej w jakiej firma stawia pracownika.. Poczułem się troche jak murzyn...Połowa murzyna ...reszta Ukraińca. Będąc pracownikiem o nietypowej rasie Agencja za przepracowany cały miesiąc pracy zapłaciła mi 1000 zł.. To najlepsi inwestorzy cudzych pieniędzy.. Muszę poruszyć także temat związany z nieodbieraniem telefonów.. Podejrzewam Panie pracujące w biurze że miały wpisane mnie w kontaktach. -/ Biały czarnuch. Nie odbierać../ Po 2 przepracowanych miesiącach nie mogę się pozbierać do tej pory... Czuję paraliżujący lęk korzystając z bankomatu .. Ale są również plusy - Przynajmniej nie mam możliwości przekroczenia kwoty wolnej od podatku :-) Rotacja w firmie do której zostałem wysłany była tak ogromna dzięki Agencji iż sądzę że poziom bezrobocia w danym okresie zmniejszył się drastycznie.. Nie pozdrawiam...Polecam ucałowanie mnie w moją czarną DUPE....

Beata

firma ok agencja tez

Maciej

Nie wiem czy baby czy nie baby. Ja tam miałem styczność z facetem jakiś Lukasz. Bardzo rzeczowy gość. Firma tez ok. Polecam.

Baby

"nm" - to jak to jest? oszuści? czy głupie baby? Jedno trochę wyklucza drugie :-) Zdecyduj się chłopie bo swoja wypowiedzią to Ty pokazujesz poziom intelektu. Według nas "głupich bab" mizerny :-) BABY..... ach! Te Baby!

Oleg

ale extra podwyżek mam od stycznia na 13 zł z 11,20 - miło z ich strony

Patryk
@Oleg 05.01.2017 13:35
ale extra podwyżek mam od stycznia na 13 zł z 11,20 - miło z ich strony

netto czy brutto? bo od stycznia to minimum 13 zł brutto musi być

Benykuleczka

Firma spoks jak dla mnie. Forsa jest ja trza. Benykuleczka

Oleksandr_L

Pracuje od roku za pośrednictwem tej agencji i sobie chwale. Praca w magazynie ciężka stawki w miarę oczywiście mogłyby byc lepsze jasne. Co do samej agencji jestem zadowolony. Konkretni ludzie. Myśle ze niektóre negatywne wpisy pochodzą z konkurencji bo ta agencja kosi inne jak sie patrzy. U nas z InfoPracy jest 80 proc załogi a agencje pracy sa 3.

bfc
@Oleksandr_L 25.11.2016 21:48
Pracuje od roku za pośrednictwem tej agencji i sobie chwale. Praca w magazynie ciężka stawki w miarę oczywiście mogłyby byc lep...

Jaka firmę tak zdominowali?

olak

Witam, ja raczej nie jestem zadowolona. Odpowiedziałam na ogłoszenie do pracy weekendowej na magazynie Euronet w Sokołowie. Jak potrzebowali pracowników to wydzwaniali.Zachęciła mnie szybkość wypłaty-5 dni.Rano przed pracą przybyła Pani z pustym drukiem umowy i ich podpisem. Jak pytałam czy coś będzie potrzebne to przez telefon twierdzili ze nic. Dobrze że miałam przy sobie wszystkie dane łącznie z nr konta i adresu US. Pojechaliśmy na miejsce zieloni, tam znów nie za bardzo wiedzieli na jakich zasadach jesteśmy. Umowy mieliśmy oddać koordynatorowi pracyinfo, tylko gdzie go szukać- sam się nie zgłosił.. Poprosiliśmy kogoś z magazynu żeby go poszukal. Ok 12 znów zaczepilismy magazyniera, zawołał koordynatora. Ten znów nie wiedział, że to praca na weekend. Miał narodowość ukraińską. Obiecał zabrać umowy do biura, czy nie zapomniał nie wiem. Piątego dnia czyli dnia wypłaty dzwonię do pracainfo wszystkie telefony głuche, komórka wyłączona. Znalazłam telefon do kogoś się kontaktuje z pracodawcami- oczywiscie eureka odebrane. Osoba ta mówi że wypłaty pewnie po weekendzie, a umowy pewnie dotarły- nic na pewno. Znów podaje mi numer do osób które się tym zajmowały-telefon głuchy. A to na szybkiej wypłacie zależało, bo potrzebuję szybko pieniądzy, a tu masz Ci babo placek.....Masakra

olak

Witam, ja raczej nie jestem zadowolona. Odpowiedziałam na ogłoszenie do pracy weekendowej na magazynie Euronet w Sokołowie. Jak potrzebowali pracowników to wydzwaniali.Zachęciła mnie szybkość wypłaty-5 dni.Rano przed pracą przybyła Pani z pustym drukiem umowy i ich podpisem. Jak pytałam czy coś będzie potrzebne to przez telefon twierdzili ze nic. Dobrze że miałam przy sobie wszystkie dane łącznie z nr konta i adresu US. Pojechaliśmy na miejsce zieloni, tam znów nie za bardzo wiedzieli na jakich zasadach jesteśmy. Umowy mieliśmy oddać koordynatorowi pracyinfo, tylko gdzie go szukać- sam się nie zgłosił.. Poprosiliśmy kogoś z magazynu żeby go poszukal. Ok 12 znów zaczepilismy magazyniera, zawołał koordynatora. Ten znów nie wiedział, że to praca na weekend. Miał narodowość ukraińską. Obiecał zabrać umowy do biura, czy nie zapomniał nie wiem. Piątego dnia czyli dnia wypłaty dzwonię do pracainfo wszystkie telefony głuche, komórka wyłączona. Znalazłam telefon do kogoś się kontaktuje z pracodawcami- oczywiscie eureka odebrane. Osoba ta mówi że wypłaty pewnie po weekendzie, a umowy pewnie dotarły- nic na pewno. Znów podaje mi numer do osób które się tym zajmowały-telefon głuchy. A to na szybkiej wypłacie zależało, bo potrzebuję szybko pieniądzy, a tu masz Ci babo placek.....Masakra

Fredro

PracaInfo to najgorsza agencja o pieniędze trzeba sie prosić , mówią ze im nie wypłacili pieniędzy i dlatego mi tez nie moga wypłacić . Śmiechu warte ludzi traktują jak śmieci , siedzą jakieś tam śmieszne lale w biurze i pierdza w stołki i ludzi oszukują . Odradzam tej agencji i nie polecam

EwaB

ja tam swoje pieniadze dostałam i do żadnej pani izy nie musialam dzwonić

pracainfo

jestem rozczarowana współpraca z PracaInfo, problem z wypłaceniem pieniędzy, w rozmowie telefonicznej Pani Iza ciągle mówi, że pieniądze będą za 2-3 dni. Do dzisiaj nie mam pieniędzy na koncie za wykonaną pracę. Nie polecam

Tomek

Słuchajcie ja pracuje za ich pośrednictwem juz w trzecim miejscu. Jak odchodzę z jakiegos powodu to zaraz do mnie dzwonią z nową ofertą wiec chyba jest tak ze jak juz się do nich zgłosisz i pójdziesz do pracy to potem w pierwszej kolejności dzwonić do "swoich"

PulaP

Za pośrednictwem tej agencji trafiłam na zakład produkcyjny na Muszkieterów i jestem bardzo zadowolona zarówno z obsługi przez sama agencję jak i atmosfery i porządku panującego w zakładzie produkcyjnym. To duży zakład i o bałagan łatwo, gratulacje dla zarządzających kierowniczek i Pana Roberta. Paulina P.

Olek

polecam wszystkim prace w magazynie pod pruszkowem, gwarantują bezpłatny dojazd z dworca zachodniego, fajne premie i kompetentne kierownictwo

Paweł

ja robie na produkcji butelek, kasa jest i wszystko spox

Mar

Pracuje ze ich pośrednictwem w fabryce w Michałowicach i sobie chwalę. Otrzymałam już pierwszą wypłatę i zgodna ze stanem faktycznym. Koleżanki też są z tej agencji i to jeszcze przede mną i też mówią że wszystko w porządku. Ja osobiście polecam w szczególności Panią Anitę.

praktykantka

A jest ktoś kto może się wypowiedzieć jak wygląda u nich praca wewnątrz? Aktualnie szukam agencji do której mogłabym iść na praktyki

Monika

A na temat pracy przy produkcji odzieży coś słyszeliście?

MichT

robiłem u nich przy zatowarowaniu i sie rozliczyli po 2-ch dniach chetnie tu wroce

anonim

(usunięte przez administratora)

ja

zależy kim tam chcesz być boosu? Ogłoszeń mają sporo. Ja osobiście bardzo rozbieżne info na ich temat słyszałem, a i moje doświadczenia z nimi są średnie.

Michał

jak dla mnie w porzo, hajs jest

M.

Ja u nich robiłem ostatnio,ale tylko dlatego że potrzebowałem kasy na już. Zatrudnili bez nadmiernych formalności, kase wypłacili, czyli to co najważniejsze to ok. Teraz znalazłem nową robote i odeszłem. Dobrze, że to zlecenie to sobie mogłem zrezygnować, bo małe stawki. ale jeśli chodzi o kontakt z agencją i rekruterami to żenada. nie potrafią chyba odbierać telefonów. Jak coś załatwiać, to najlepiej na miejscu w biurze.

Riki

Pracuje z ich pośrednictwem przy Krakowiaków i w szczególności polecam kontakt z Panią Izą. Konkretna osoba często jest na miejscu i konkretnie odpowiada na pytania. Wypłatę dostałem w terminie. Riki

MYK

dobra hajs sie zgadza agencja wiec jest ok

Eryka

A wiecie jak sie pracuje na introligatorni? Agencja stawke daje całkiem niezła tylko czy praca bezpieczna?

MW

Jestem przedstawicielem firmy produkcyjnej współpracujacej z tą agencją pracy i muszę przyznać, że mimo początkowych obaw wynikających z negatywnych doświadczeń ze wspołpracy z inna agencją, agencja pracy PracaInfo spełnia moje oczekiwania w 100%. Realizują wszystkie zlecenia na czas a podsyłany personel produkcyjny doinforomowany co do rodzaju pracy, warunków, godzin i norm wydajnościowych. Polecam tę agencję zarówno przyszłym pracodawcom jak i potencjalnym kandydatom do pracy. Mariusz

Mike

A jak mozna sie do nich dostać do działu rekrutacji? Kiedy maja przyjęcia na Rekruterow? Czy da radę tu wyciągnąć 3-4 tys? Michał

Benita79

No nie mogę sie z Tobą zgodzić u mnie nie dość ze pani specjalnie przyjechała aby nas przedstawić przed szkoleniem to atmosfera bardzo ok. Nadmiernie tylko ze pracuje przy naklejaniu etykiet na książki. Polecam ta agencje i prace w matras tez. Pozdrawiam w szczególności Pana Slawka.

085084073

Po podpisaniu umowy nie odbierają telefonu, nie mówią wszystkiego co zawiera umowa ! np. że wypłacają po pięciu pierwszych przepracowanych dniach. Trzeba uważnie czytać wszystko. Nie miły kontakt z biurem, nie dokończyłem mówić a pani rzuciła słuchawką (byłem miły, nic złego nie mówiłem) Ogólnie nie polecam(Praca na magazynie), chyba że ktoś lubi pracować za 8zł na godz. zasuwając całe 8 godzin przy streczowaniu palet. Atmosfera jak w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] najgorsze miejsce w jakim byłem.

OL

Cieszę sie ze znalazłem to forum i mogę podziękować tu Pani Agnieszce za dopilnowanie wszystkich moich spraw związane z kara pobytu. OL

Miky

no ja trafiłem na pakowanie torebek skórzanych do palmir, agencja ok, sama rozmowa z panią anita tez w porządku - mogę z czystym sumieniem polecić kolegom prace w tej agencji

AnetaB

Ja pracuje za ich pośrednictwem w sklepie Euro RTV AGD i bardzo sobie chwale zarówno obsługę przez agencje ale i prace w samej firmie Euronet.

Zespoł PracaInfo

W związku z faktem iz pracodawca ma obowiazek wysłać PIT za rok ubiegły do 29 lutego, informujemy że wszystkie PITy za rok 2015 zostały wyslane przez nas w nieprzekraczalnym terminie InPostem na adresy podane w kwestionariuszach osobowych.

Roy91

Pracujemy z 3 kolegami z nimi w ekipie rozladunkowej w drukarni w Pruszkowie i jest spoko. Moze ze staweczka szału nie ma ale przynajmniej wypłata na czas. Teraz czekamy na otwarcie dużego magazynu obok bo mi obiecali ze przyjmą jak sie otworzy. No zobaczymy.

Klientka

Jestem klientka tej agencji od prawie roku i muszę przyznać ze jestem miłe zaskoczona co do skuteczności na tle konkurencji. Zamówienia składam czasem z dnia na dzien i jeszcze mnie nie zawiedli a współpracowałam z wieloma agencjami pracy i na prawdę bywało rożnie. Wiem tez od pracownikow ze wypłaty maja na czas. Z czystym sumieniem mogę polecić współpracę zarówno jako klient ale i dla kandydatów. W szczególności chwale kontakt z Panią Anna i Panią Sylwia.

Ritys

hahahahaaaa też czekałem w tej kolejce po wypłate, ale się doczekałem

Ben

kase dostałem w terminie, coprawda stałem w ponad 30sto osobowej kolejce po czek ale sie doczekałem

boytu

ok, forsa jest jak w umowie

tu,l

infopraca to jeden wielki przekręt! oszukują przy przelewach na konto jebane pedały

Beata23

Dziekuje

Robb

W tej drukarni spoko tylko pilnuj by drukarnia naliczyła ci prawidłowo godziny

Beata23

A wie ktoś cos na temat pracy w drukarni na Polczynskiej?

rITTA

Bardzo dobra agencja. Wypłata zawsze na czas i taka jak obiecywali. Pracuje za ich pośrednictwem od 3-ch lat i nigdy nie miałam problemów ani z wypłata ani z kontaktem. Pani Milena miła i zawsze mogę na liczyc na pozytywne rozwiązania spraw, zaświadczeń itd.

Wojtek

dla ok polecam

zal

błąd jest po stronie agencji ponieważ nie potrafią uporządkować sobie dokumentów lub je gubią jak prawdopodobnie w moim przypadku zostały one po prostu zgubione

benyy

ja mam pozytywne doswiadczenia z tą agnecja, pracowałem dla innych i był jakiś dramat. tu możesz sie dogadac. ja kase mam na czas. zawsze. wiec jak Ty "zal" nie masz to moze bład jest faktycznie po twojej stronie. zadzwoń do pana łukasza jeśli nie masz kasy.

Zostaw opinię o PracaInfo Doradztwo Personlane - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PracaInfo Doradztwo Personlane