Zarobki są uzależnione od pracy, jakości i efektów więc może komuś zabrakło tych elementów żeby mieć satysfakcję z zarobków
GŁÓWNIANE ZAROBKI *
Nie wypłacają terminowo wynagrodzenia. ... i na dodatek zawsze zabierają premie za byle (usunięte przez administratora) ///^ Ogólnie gównie zarobki a wymogi wysokie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Całokształt działalności włącznie ze sobą.
Byłam na rozmowie w sklepie Helfy. Rozmowa odbyła się na stojąco! Zostałam zaproszona na dzień próbny, do końca nie wiedziałam czy jest płatny czy nie. Dzień próbny okazał się płatny. Polegał głównie na ustawianiu i sprawdzaniu produktów. Jeśli chodzi o zaplecze dla pracownika, to raczej bez zmian. Nie mogłam trzymać swoich rzeczy- torebki przy sobie, trzeba było wszystko wynieść na zaplecze poza sklepem w innej bramie. Zostałam pouczona, że można coś zjeść lub wypić jak nie ma klientów. Jeśli chodzi o picie to tylko małymi łyczkami, żeby nie za często wychodzić na zewnątrz do toalety (trzeba było przejść przez 3 drzwi, ostatnie z zepsutym zamkiem). W trakcie pracy nie wolno korzystać z telefonu są kamery, jak złapią na tym ponoć można mieć nieprzyjemności. Kamery rzekomo miały rejestrować również głos, więc trzeba "uważać co się mówi"....ciekawe kto im dał pozwolenie na nagrywanie głosu?? Po dniu próbnym miałam przyjść na następny dzień, aby zapoznać się z koordynatorką i z drugą osobą pracującą w sklepie. Kiedy przyszłam w oznaczonym terminie okazało się, że wybrano inną osobę, bardzo dziękują za poświęcony czas, wypłacone wynagrodzenie za dzień próbny i do widzenia!!! Tego dnia miałam inna rozmowę o pracę, zrezygnowałam, żeby przyjść tutaj. Gdybym odrazu była poinformowana o wyniku rekrutacji, nie straciłabym tamtej oferty. Okazało się, że rozmowy w sprawie pracy były prowadzone przez dwie osoby równolegle, każda miała swoich kandydatów, stąd niepotrzebne zamieszanie i "mydlenie oczu " szukającym. Wstępnie miały być zatrudnione 2 osoby nowe, w trakcie procesu okazało się, że ktoś wrócił z urlopu i już potrzebują tylko 1 osoby. Nie podobało mi się bardzo głośne zwracanie się do mnie przy klientach, nie wszyscy muszą wiedzieć jak mam na imię, i co akurat mam zrobić inaczej. Odrobina dyskrecji nie zaszkodzi.