Opinie o Antrans Group Sp. z o.o.
Bardzo dziękujemy za wizytę na naszym profilu i wszystkie wyrażone opinie na temat naszej Firmy. Wszystkie opinie są przez nas śledzone z uwagą i stanowią cenną informację jak jesteśmy postrzegani przez byłych, obecnych oraz potencjalnie przyszłych pracowników.
Będziemy wdzięczni za merytoryczne opinie. Przypominamy, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, możecie kontaktować się bezpośrednio pod adresem e-mail: miroslaw@antrans.com.pl
To miło :) kiedyś może sprawdzę czy ten kontakt działa
Ostatnio Sporo zmienili na korzyść dla kierowcy. Zacząłem się rozglądać ale obiecali poprawę i słowa dotrzymują. Roboty stałe jezdzę od ponad roku na stałej relacji. Weekendy w domu.
ooo to super, że jednak próbują zatrzymać pracownika! a możesz powiedzieć dlaczego chciałeś zrezygnować? To kwestia zarobków, chociaż w sumie z tego co widzę, to całkiem dobrze płacą? A jak z trasami, trzeba jeździć nocą również, czy tylko trasy w ciągu dnia? Będę wdzięczna za info, bo mąż poważnie myśli nad aplikacją :) Szukam też tu info o jakichś benefitach, ale nie mogę znaleźć, może jesteś w stanie powiedzieć co poza dobrym wynagrodzeniem są jeszcze w stanie zaoferować pracownikami?
Patrząc na wpisy troche dziwią mnie opinie ,ze stawki po 6000zł. Nie ukrywam, ze bałem się do nich przyjść ale znajomy mnie namówił, mówił ,że to co piszą to bzdury. I jestem mile zaskoczony. Pierwsza wypłata 9200zł druga wypłata 9600zł. Całość na konto 10ego. bez obcinania za jakieś dziwne rzeczy. Nie ukrywam , ze miałem obawy ale póki co polecam. Co najważniejsze. Zjazdy tak jak umówione. Na wstepie pytali mnie czy chce zjezdzać co weekend ale na 2 dni nie wiecej czy co 2gi weekend ale wtedy 4 dni w domu. Na ten moment są słowni. Polecam. Zbychu
Jeśli zarobki 9200-9600 "na rękę" za miesiąc jakby nie patrząc ciężkiej pracy kierowcy uważasz "KOZIK" za niewystarczające to zatrudnij się tam, gdzie zarobisz więcej.
Witam, zastanawiam się nad warunkami umownymi zawieranymi w przypadku (usunięte przez administratora) w kadrach. W ofercie było napisane, że można być na umowie o pracę lub B2B. jeśli wybiorę kontrakt to jak będą wtedy wyglądały kwestie oferowanych benefitów z treści czy też urlopów?
Ostatnio Sporo zmienili na korzyść dla kierowcy. Zacząłem się rozglądać ale obiecali poprawę i słowa dotrzymują. Roboty stałe jezdzę od ponad roku na stałej relacji. Weekendy w domu.
ooo to super, że jednak próbują zatrzymać pracownika! a możesz powiedzieć dlaczego chciałeś zrezygnować? To kwestia zarobków, chociaż w sumie z tego co widzę, to całkiem dobrze płacą? A jak z trasami, trzeba jeździć nocą również, czy tylko trasy w ciągu dnia? Będę wdzięczna za info, bo mąż poważnie myśli nad aplikacją :) Szukam też tu info o jakichś benefitach, ale nie mogę znaleźć, może jesteś w stanie powiedzieć co poza dobrym wynagrodzeniem są jeszcze w stanie zaoferować pracownikami?
Myślałem nad pracą za namową innych kierowców, wiadomo każdy chwali swoje... W nocy jezdzić nie trzeba, klienci ładują w dzień i tak też jeżdżę. Co do benefitów to jest ubezpieczenie grupowe i chyba tyle. A to co mogą zaoferować to normalną atmosfer... ja się spotykałem z różnym traktowaniem spedytor-kierowca, firma- kierowca. Tutaj jest normalnie jak powinno. Wiadomo swoje robić trzeba i nikt nie głaszcze, ale nie ma wyzysku i patrzenie na kazda minute postoju.
no właśnie widzę, że całkiem dobre zarobki i ludzie praktycznie nie narzekają na to co firma oferuje. A możesz powiedzieć jak to jest z trasami międzynarodowymi, czy oferują kierowcom jakieś zakwaterowanie, czy raczej trzeba gdzieś w aucie nocować? Te trasy międzynarodowe to w jakich Państwach? Bo wiem, że np. we Francji nie można nocować w aucie tylko firma musi zapewnić zakwaterowanie kierowcy.
Czy w Antransie jest już tylko praca na własnej działalności? Podobno od lutego płacą wyłącznie % od frachtu czyli jak rozumiem tylko własna działalność gospodarcza.?
Do do umowy o pracę na stałe, również nie ma ograniczeń? Kiedy można u Państwa taką otrzymać?
Tak się wtedy wyjdzie ze stawka lub ewentualnymi benefitami? Na przykład ubezpieczenie z opisu ogłoszenia dla kierowcy, lub karta sportowa. Na B2B także będą przysługiwać?
Firma zatrzymała się w rozwoju zero inwestycji w nowy sprzęt jeszcze kilka miesięcy i te state strupy się rozlecą brak mechaników brak pracy ale za biurkami coraz więcej ludu .,jeden kierowca robi na 4 w biurze panie Łukaszu czas na zmiany na lepsze stop (usunięte przez administratora) zabraliście dniowki i jak teraz żyć
Znojmo myślę, że nie masz powodów do zmartwień. Te stare "trupy" jak napisałeś mają się całkiem dobrze, są serwisowane na bieżąco. Najstarszy ciągniki w firmie są z 2016 roku, i jeżdzą one po kraju. Roczniki 2017 do 2022 pracują w ruchu międzynarodowym. Ku Twojemu zdziwieniu mamy komplet dobrze wykwalifikowanych mechaników. Jeśli chodzi o ilość osób w biurze jest ona odpowiednia. Nie wiem co miałeś na myśli tym stwierdzeniem "jeden kierowca robi na 4 w biurze" Jeśli chodzi CI o to że na 1 kierowcę przypada 4 pracowników biurowych to z matematyką chyba nie najlepiej u Ciebie. mamy 90 kierowców a około 15 pracowników biurowych. Na sam koniec poruszę temat inwestycji. Jesteśmy na etapie negocjacji zakupu większej ilości nowych ciągników w celu odświeżenia floty, więc tutaj też pudło;) Mimo wszystko dziękuje, za troskę i życzę udanego dnia.
Od lutego '24 nie ma dniowek. Wszyscy kierowcy jeżdżący na dniowkach jeżdżą teraz na frachcie 13%. Jak komuś nie pasuje to ma się zwolnić.
Z czego wynika taka zmiana? Czyli Kierowcy zostali o tym uprzedzeni jeszcze w styczniu? Ciekawi mnie czy faktycznie niektórzy złożyli wypowiedzenia. Jaki okres czasu maja? miesiąc?
Pisał ktoś, że kasa na konto wpływa cała, i bardzo dobrze. A można coś wiedzieć, ile zarobi spedytor na B2B? Bo ogłoszenie jest w sieci, ale bez konkretów. Do tego bym też chciał wiedzieć, ile z tego idzie u was na opłaty, a ile wam zostaje. Nigdy wcześniej z taką umową do czynienia nie miałem.
Wynagrodzenie jest zależne od doświadczenia - stażu w transporcie (część stała) oraz wyniku uzyskanego w danym miesiącu (część zmienna). Zarobki rzędu 15-20 tys netto nikogo nie dziwią
Jakie ma znaczenie dla zarobków staż czy doświadczenie jeśli ktoś przychodzi do pracy wykonują ją tak samo jak inni kierowcy ci z dużym doswiadczeniem,poprostu chcecie zarabiać na swierzakach dlatego ich okradacie z pieniędzy na które ciężko pracują to jest wasza polityka zatrudnienia jak w typowych dziadtransach
Wpis o zarobkach powiązanych z doświadczeniem dotyczył Spedytorów a nie Kierowców. Proszę czytać uważnie co jest napisane!!! Skoro ANTEK byłeś jak to mówisz okradany przez "typowych dziadtransów" to może czas to zmienić i zatrudnić się w porządnej firmie - jeśli masz do tego odpowiednie kwalifikacje oczywiście
Witam, zastanowił mnie ten wątek, sama wiedziałam, że dotyczy on spedytorów, lecz teraz wzbudziło to moje wątpliwości wobec samych kierowców. czy to oznacza, że nie ma kompletnie żadnych różnic w warunkach pomiędzy starszym a młodszym pracownikiem w tym przypadku? i czy spedytor bez doświadczenia zacznie od podstawy na poziomie minimalnej krajowej? (jestem po studiach)
Jeśli chodzi o kierowców to nie ma różnic. Różnice są na stanowiskach "biurowych". Na pewno Spedytor, który dopiero zaczyna swoją przygodę z transportem będzie miał mniejszą podstawę niż Spedytor z kilkuletnim doświadczeniem.
Rozumiem. A spedytor też pracuje u Was w oparciu o b2b, czy może mieć umowę o pracę, jeśli mu na tym zależy?
Specjalista ds. kadr i płac to właściwie na jakiej podstawie ma ustalane zarobki, czy będzie bardziej tej dolnej granicy 6000 czy 10000 (takie w ogłoszeniu znalazłam), chodzi o to doświadczenie, które tam też wymienili? Czy o coś innego, orientuje się ktoś z Was? Byłbym wdzięczny, jak ktoś napisze.
Widełki wynagrodzenia powiązane są z doświadczeniem Kandydata i jego kompetencjami zawodowymi. Im więcej Kandydat potrafi zrobić samodzielnie tym wyższe wynagrodzenie może otrzymać. Jeśli dopiero musi posiąść pewne kompetencje np poprzez udział w szkoleniach (płatnych przez pracodawcę) to jest oczywiste, że jego wynagrodzenie będzie niższe
Od kiedy tu jest tak dobrze,ludzie zarabiali po 6000 i jeszcze trzeba było się wykłócać a prezes wypłacał połowę wynagrodzenia do ręki a tu nagle takie zmiany na plus
Takich zarobków nie ma już nigdzie, więc i w antransie musieli podnieść. Jedyne co się nie zmieniło to wykłucanie o wypłate. System dniówkowy, a nigdy nie jest tak jak ma być. Oczywiście z zewnątrz wygląda wszystko cudownie, a prawda jest taka, że dobrze to już było... z 15 lat temu.
Wyjaśni mi ktoś jedną kwestię odnośnie stanowiska Specjalista ds. kadr i płac? Ogłoszenie podaje stawkę między 6 a 10 tys, ciekawi mnie skąd taka różnica spora. To jakoś indywidualnie jest wyliczane, ta stawka?
Pracuje 3ci miesiac, koncem roku konczy mi sie umowa i napewno przedluze. co weekend w domu mniej niz 9 tys na reke nie zarobilem. Na swieta zjechałem. Klamot umyty. Wesołych Świat:)
Piszą, że dniówka 420zl. Jeśli już na wstępie w ogłoszeniu pojawia się kłamstwo to sami sobie dopowiedzcie resztę. Zanim się skusicie choćby na rozmowę powinniście wiedziecieć, że 420zł jest za dobę (24h), a nie dniówkę. O premii zapomnijcie. Czy weekendy są wolne? Jeśli zjazd w sobote rano i wyjazd w niedzielę wieczorem można nazwać wolnym weekendem to tak, weekendy są wolne. Poza tym robota super, tylko dlaczego nawet Ukraińcy odchodzą?
Potwierdzam - stawka 420 PLN za dniówkę liczoną jako 24h tak jak trwa doba z uwzględnieniem obowiązującego czasu pracy i czasu jazdy. Potwierdzam wyjazd w niedzielę wieczorem i powrót w sobotę rano - takie sytuacje mają miejsce. Potwierdzam, że kierowcy/pracownicy przychodzą/odchodzą jak w każdej firmie. To nie (usunięte przez administratora) przymusowej - musi być obopólna chęć współpracy. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem NAWET UKRAIŃCY - dla nas przedstawiciel każdej narodowości jest tak samo ważny i jest traktowany w ten sam sposób. Jeśli SPRO masz problem z akceptacją tzw. "innych" to na to jest kilka określeń i takich postaw w Antrans się nie pochwala.
Firma OK, roboty mają sporo. Zatrudniłem sie 3 miesiące temu, bo tam gdzie pracowałem jazda była pod spedycją. A wiadomo ,że jak jazda pod spedycja a roboty mniej to zjazdy już nie były jak sie umawiałem. Tutaj mają 2 systemy: co weekend w domu albo co drugi ale chyba wtedy wiecęj wolnego dają. Nie pytałem dokładniej bo mnie interesuje każdy weekend i tutaj tak mam. Rozmawiałem z innymi kierowcami którzy tutaj pracuję i faktycznie zjazdy są tak jak się umawiają. Co do kasy też tak jak umówione. Kasa cała na konto.
Koledzy widziałem że szukają kierowców na Szwecję podpowie ktoś czy warto ?
Też widziałem to ogłoszenie, gdzie kierowca C+E na Włochy zarobić ma 8500-12000 zł netto, a na Czechy, Słowację i Węgry 7000zł-8000 zł netto. Natomiast co do Szwecji, czy Bałkanów napisali tylko, że są i tyle. Na forum zaś we wrześniu pisano o miłej atmosferze i dobrym traktowaniem na linii kierowca - spedytor, kierowca firma. Zastanawia mnie też, a propos kasy na Szwecję, w jakim stanie są auta i jaki jest system czasu pracy za kółkiem? Ile dni w domu bym był między trasami? Kto z kierowców odpisze?
Zależy jaka Szwecja, ja jeździłem max 300 max 500 km od portów czy to Ystad czy Karlskrona i w zasadzie jak wyjeżdżałem w poniedziałek i w czwartek już byłem w Polsce, Czechy Słowacja Węgry były by w porządku, jeśli w tygodniu będzie opcja zjechać do domu, na przykładnie w pn ładuje, wtorek zrzucam i ładuje powrót środa zrzucam w pl idę do domu i czwartek drugie kółko
Na kierowcę c+e podali stawki podstawy jak rozumiem, ale też wspomnieli coś o tych premiach, to można jeszcze wiedzieć, ile z tych dodatków dochodzi kasy? bo takiej informacji nie znalazłem już. Jak tam łącznie panowie ogólnie wychodzicie finansowo? Ciekawy jestem.
Witam, czy jest w Antransie możliwość pracy na podwójną obsadę? Jeśli tak to jakie na chwile obecna zarobki w podwojnej obsadzie? Jak wygląda praca w Antransie? Czy auta przypisane do załogi? Jakie systemy?
Patrząc na wpisy troche dziwią mnie opinie ,ze stawki po 6000zł. Nie ukrywam, ze bałem się do nich przyjść ale znajomy mnie namówił, mówił ,że to co piszą to bzdury. I jestem mile zaskoczony. Pierwsza wypłata 9200zł druga wypłata 9600zł. Całość na konto 10ego. bez obcinania za jakieś dziwne rzeczy. Nie ukrywam , ze miałem obawy ale póki co polecam. Co najważniejsze. Zjazdy tak jak umówione. Na wstepie pytali mnie czy chce zjezdzać co weekend ale na 2 dni nie wiecej czy co 2gi weekend ale wtedy 4 dni w domu. Na ten moment są słowni. Polecam. Zbychu
No to oczywiście masz się czym chwalić jesli chodzi o zarobki w takim systemie - ręce opadają...
Jeśli zarobki 9200-9600 "na rękę" za miesiąc jakby nie patrząc ciężkiej pracy kierowcy uważasz "KOZIK" za niewystarczające to zatrudnij się tam, gdzie zarobisz więcej.
Bardzo dziękujemy za wizytę na naszym profilu i wszystkie wyrażone opinie na temat naszej Firmy. Wszystkie opinie są przez nas śledzone z uwagą i stanowią cenną informację jak jesteśmy postrzegani przez byłych, obecnych oraz potencjalnie przyszłych pracowników.
Będziemy wdzięczni za merytoryczne opinie. Przypominamy, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, możecie kontaktować się bezpośrednio pod adresem e-mail: miroslaw@antrans.com.pl
To miło :) kiedyś może sprawdzę czy ten kontakt działa
Pracuje jest, OK.
Polecam, stabilna firma z ugruntowaną pozycją na rynku.
nigdy nikt w tej pseudofirmie nie zarobił 9 tyś ,chyba za dwa miesiące (usunięte przez administratora)...
"Radek" prosilibyśmy o nie rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Może Ty nie zarobiłeś 9000zł bo byłeś u nas na stażu i nie wykazałeś się jako spedytor, po czym porzuciłeś pracę, więc nie świadczy to o Tobie zbyt dobrze. A co do wynagrodzenia kierowcy to płacimy 420zł/dzień netto + premie. Więc nie ma możliwości żeby po przepracowaniu 22 dni. ( a tyle średnio wychodzi) kierowca nie zarobił 9000zł netto.(prosta matematyka) Do tego dochodzą dodatki w postaci premii za spalanie i doładunki. Także wypowiadaj się za siebie, a nie pisz ,że "nikt" bo z pewnością nie masz wglądu do wynagrodzeń kierowców:) Pozdrawiam. Łukasz Czyż
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Antrans Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Antrans Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Antrans Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 6 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!