Wszystko pięknie, z tym że NIE DZIAŁA. Robisz zakupy dokładnie tak jak trzeba, czy to przez stronę wybierasz bezpośrednio sklep i od razu na nim kupujesz, czy to przez wyskakujący plug-in aktywujesz cashback, od razu robisz zakupy i nic, Cashback nie wchodzi. Już kolejna taka akcja z rzędu na picodi. Cashbacki po prostu nie wchodzą na konto. Jak im zgłosisz to zasłaniają się regulaminem, że niby któregoś punktu nie zrobiłeś lub przeszedłeś na inną stronę zanim dokonano zakupu, ale bujać to las, ale nie nas. Wiem dokładnie jak to działa i wiem, że nie wolno zmieniać stron tylko należy dokonywać zakupu od razu bezpośrednio po przejściu ze strony picodi czy wciśnięciu aktywuj cashback w pluginie. Robisz zakup, a cashback po prostu nie wchodzi. W zakładce "Twoja aktywność zakupowa" widnieje lista stron, na których dokonałeś zakupów przy użyciu picodi i wszystko stoi na 1 punkcie i nie jest naliczony cashback. Żeby to było raz, to bym przymknął oko, żeby to była moja nieuwaga i gdzieś bym popełnił błąd przy dokonywaniu/aktywacji tego cashbacku, to też bym przymknął oko, ale kolejny raz z rzędu, gdzie wiem, że cały proces zakupowy został w 100% poprawnie przeprowadzony, to już gruba przesada. W historii mam 6 'wiszących' cashbacków, z czego 2 mogły być źle zrealizowane - tu przyznam rację, dwa są nie wiadomo dlaczego, a dwa zrobione były na 100% dobrze i cashback nie został otrzymany. Pisałem na supporcie o jeden cashback, który nieuzasadniono wisi, to zwrócili mi "Z WŁASNEJ KIESZENI TYM RAZEM DADZĄ", z tym że miałem mieć cashback 15%, a zwrócili 3%... NIE POLECAM!!!
Dziadostwo , kupiłem telefon przez tą aplikację, zatwierdzili zwrot i na tym koniec , konto podane , suport piszę że do 48 h zwrot kasy , minęły 2 tygodnie , zwykły wałek nikt nie będzie szedł do sądu za 100 zł
Hej, jak mam na dzień dzisiejszy rozumieć „dobrą znajomość pakietu Office – Word, Excel. W tej ofercie dla Kreatora kontentu? Jaki poziom będzie wystarczający? I tak pisaliście w dawniejszych komentarzach o jakichś szkoleniach, one chyba dalej są?
Nie polecam. Częste problemy z naliczaniem cashbacku, a przy wypłacie większych kwot potrafią tak po prostu wyzerować konto. Straciłem uzbierane kilkaset złotych. Wystarczy spojrzeć w komentarze. Dopóki nie chcesz wypłacić środków to jesteś gość, ale jak chcesz spieniężyć cahsback, to robią z Ciebie (usunięte przez administratora) i zabierają kasę. Użytkownik jest tam zawsze na straconej pozycji.
Tu rotacji jakiejś specjalnej nie ma? albo nie wiem gdzie są te aktualne oferty? widzę ze klienci dla przykładu cos tu piszą a pracownicy nie bardzo, ostatnia oferta jaka mam jest z ubiegłego roku. czy w tym nie było naborów? po prostu ogarniam social media trochę a speca od nich potrzebowali na Podgórze. W przyszłym roku są jakieś plany na rozwój zespołu lub cokolwiek?
Wręcz przeciwnie. Ostatnio było dużo zwolnień i to raczej jeszcze nie koniec. Polski oddział się zmniejsza i ma zostać znacznie okrojony. Nie spodziewałbym się nowych ofert, a nawet jeśli, to że nie wypowiedzą Ci umowy po kilku miesiącach. Niestety :/
Fatycznie oddział się zmniejsza tak jak piszesz? Ale co może być w zasadzie tego powodem? Skąd tez wiadomo, że jeszcze bardziej będą go okrajać? Czy to są oficjalne informacje skierowane do osób jeszcze zatrudnionych?
Wałek, zliczają i przyznają tylko cashback jak robi się mniejsze zakupy. Kupiłem MacBooka za kilkanaście tysięcy, użyłem apki jak zawsze, cashbacku nie dostałem. Myślałem, że to jednorazowa opcja. Ale przed świętami dwa tygodnie szalałem w necie robiąc zakupy dla bliskich i siebie, wydałem ok 10k i co? I jajko, usunęli mi dwutygodniową historię jakbym nic wówczas nie kupował i nie korzystał z aplikacji, gdzie wcześniej w wizytach miałem full rzeczy, które czekały na zaakceptowanie. Jak ja mam korzystać z cashbacku by dostawać tylko zwroty w wysokości 0,30gr a co grubsze to weźmie Picodi, to niech się gonią. Odradzam wszystkim. Wałek.
Ogólnie to ta oferta, o którą ktoś pytał w maju dalej jest dostępna na stronie. nikt się nie zwerbował czy to kolejny projekt? Mam na myśli stanowisko BDM. Rozmowa rozmową, a jak samo wdrożenie przebiega? były wcześniej opinie o okresie próbnym, jak w tym przypadku wygląda i ile średnio % przez niego przechodzi?
Wszystko pięknie, z tym że NIE DZIAŁA. Robisz zakupy dokładnie tak jak trzeba, czy to przez stronę wybierasz bezpośrednio sklep i od razu na nim kupujesz, czy to przez wyskakujący plug-in aktywujesz cashback, od razu robisz zakupy i nic, Cashback nie wchodzi. Już kolejna taka akcja z rzędu na picodi. Cashbacki po prostu nie wchodzą na konto. Jak im zgłosisz to zasłaniają się regulaminem, że niby któregoś punktu nie zrobiłeś lub przeszedłeś na inną stronę zanim dokonano zakupu, ale bujać to las, ale nie nas. Wiem dokładnie jak to działa i wiem, że nie wolno zmieniać stron tylko należy dokonywać zakupu od razu bezpośrednio po przejściu ze strony picodi czy wciśnięciu aktywuj cashback w pluginie. Robisz zakup, a cashback po prostu nie wchodzi. W zakładce "Twoja aktywność zakupowa" widnieje lista stron, na których dokonałeś zakupów przy użyciu picodi i wszystko stoi na 1 punkcie i nie jest naliczony cashback. Żeby to było raz, to bym przymknął oko, żeby to była moja nieuwaga i gdzieś bym popełnił błąd przy dokonywaniu/aktywacji tego cashbacku, to też bym przymknął oko, ale kolejny raz z rzędu, gdzie wiem, że cały proces zakupowy został w 100% poprawnie przeprowadzony, to już gruba przesada. W historii mam 6 'wiszących' cashbacków, z czego 2 mogły być źle zrealizowane - tu przyznam rację, dwa są nie wiadomo dlaczego, a dwa zrobione były na 100% dobrze i cashback nie został otrzymany. Pisałem na supporcie o jeden cashback, który nieuzasadniono wisi, to zwrócili mi "Z WŁASNEJ KIESZENI TYM RAZEM DADZĄ", z tym że miałem mieć cashback 15%, a zwrócili 3%... NIE POLECAM!!!
Jaki to wszystko ma związek z PRACĄ w Picodi? Chyba ktoś pomylił strony internetowe ;)
nie bez przyczyny oznaczenie, że klient. Ale widzę, że Ty pracowałeś to raczej w temacie siedzisz. A na bieżąco to jesteś? Warunki jakie tu mogą mieć od nowego roku mnie ciekawią po prostu. Tutaj zazwyczaj coś się zmienia czy trzymają raczej stabilny poziom?
Dziadostwo , kupiłem telefon przez tą aplikację, zatwierdzili zwrot i na tym koniec , konto podane , suport piszę że do 48 h zwrot kasy , minęły 2 tygodnie , zwykły wałek nikt nie będzie szedł do sądu za 100 zł
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Picodi.com S.A.?
dostałem takiego maila ,co rodzi podejrzenie o wyłudzenie wrażliwych danych ,pretekst że mają audyty,etykę itp jaki straszą że podesłany dokument choć był zgodnie z regulaminem ich zdjęcie lub zrzut jest dla nich za mało żądają plik pdf nie edytowalny, a co za tym idzie konsument / użytkownik żeby wypłacić swoje środki nie może zakryć wrażliwych danych, i na to nie mają odp. rodzi się pytanie po co im taki plik jaki takie dane jak mówili że link autoryzacyjny to forma zabezpieczenia, a tak nie jest bo co mail z prośbą o wyjaśnienie po co im takie dokumenty jaki czemu zmieniają regulamin sugeruje , przytulenie środkowo użytkowników i pozyskanie nie zgodne z regulaminem danych wrażliwych!!! sprawę skierowałem do odpowiednich instytucji , radzę zrobić to samo , bo coś jest nie tak ,zaczynają szantażować brakiem wypłaty i innymi insynuacjami coś jest na rzeczy, możliwe że nie są wypłacalni też , pierwszy raz spotkałem się w takim programie lojalnościowym że żądane i to z i petem takich danych w takiej formie = wyłudzenie i krętactwo !!! Apeluje o skierowanie sprawy do odpowiednich instytucji rzecznika i uokik bo coś jest nie tak, !!! przed chwilą patrze na regulamin https://help.picodi.com/hc/pl/articles/8921060045073-Zosta%C5%82em-poproszony-o-przes%C5%82anie-danych a tu został zmieniony pod ich stronę nie ma podstawy prawnej czy też konsumenckiej czy też RODO w jakim stopniu nasze dane są chronione obecne i te w pdf a nie jak było jeszcze dziś formie zdjęcia czy screena , to już podchodzi co wyżej napisałem , trzeba to zgłosić bo to ewidentnie nie chęć do wypłat i pozyskiwaniem łatwym kosztem danych Picodi.com (https://help.picodi.com/hc/pl/articles/8921060045073-Zosta%C5%82em-poproszony-o-przes%C5%82anie-danych) Zostałem poproszony o przesłanie danych Zgodnie z regulaminem programu cashback, Picodi może odmówić realizacji zleconej wypłaty, jeśli pojawią się wątpliwośc
Picodi.com S.A. poszukuje osoby na stanowisko Business Development Manager w mieście Kraków. Wiesz, jak wygląda proces rekrutacji? Z ilu etapów się składa?
Sprzedaję kilka insajderskich informacji, jak przebiega rekrutacja i jak wygląda praca w Picodi w 2022 AD. Rozmowa rekrutacyjna Na początek jest kontakt telefoniczny z rekruterem, który zada ogólne pytania, które usłyszycie niemal na każdej rozmowie. Następnie z wybranymi kandydatami umawiane są rozmowy w biurze lub online, na których będzie obecny menadżer. Luźna rozmowa i sprawdzenie umiejętności kandydata. W większości zespołów otrzymacie dość proste zadania na logikę. W zespołach językowych dodatkowo sprawdzana jest znajomość języka w piśmie i mowie, aczkolwiek większy nacisk jest na język pisany. W innych – różnie, np. w jednym z zespołów są zadania związane z wyszukiwaniem informacji w Google na czas. Rodzaj umowy Standardem jest UoP na okres próbny, potem na czas określony. Zarobki Są adekwatne do realiów rynkowych, wypłaty do 10-go dnia następnego miesiąca. Bez opóźnień. Benefity Po 3 miesiącach można dołączyć do LuxMedu (jest możliwość podpięcia do pakietu partnera_ki i dzieci). Także po 3 miesiącach dostaje się dopłatę do Medicover Sport, to jest odpowiednik Multisporta, ale nieco tańszy, dla pracownika to koszt 40–70 złotych w zależności od wybranego pakietu. Pracownicy otrzymują podwyższony cashback za zakupy w internecie (do 30% od wydanej kwoty). Praca W zespołach contentowych jest przeważnie monotoniczna, ale pytajcie już menadżera, jaki będzie zakres zadań i charakter pracy. Powiedziałbym, że na większości stanowisk najbardziej się sprawdzają analityczne typy osobowości. Ci co się sprawdzają raczej zostają na dłużej. A niektórzy co odchodzą, po jakimś czasie wracają. Pracę można bez problemu łączyć ze studiami po dogadaniu z menadżerem. Szkolenia Na start menadżer_ka przekazuje sporą dawkę wiedzy nt. e-commerce i marketingu internetowego i wyposaża w multum narzędzi, które się przydają też w życiu poza pracą. Potem można wziąć udział w organizowanych co jakiś czas szkoleniach z Excela i Google Analyticsa oraz z umiejętności miękkich. Premie Są premie za staż, dostaje się na gwiazdkę. Wyższy staż — wyższa premia. Na różne święta typu Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka są drobne upominki, na Dzień Pizzy obżeramy się pizzą w biurze, a na Black Friday (najważniejszy dzień w firmie) jest catering do biura full wypas Integracja i imprezy Raz w roku jest wyjazd integracyjny w góry, imprezy firmowe zdarzają się w biurze i poza biurem. Chętni umawiają się na planszówki po godzinach w biurze. Podsumowując, praca stabilna, nie dla każdego (jak każda inna).
Bardzo fajnie opisałeś, dzięki, bardzo pomocne. A mógłbyś podać przykładowe/ srednie zarobki na stanowisku content creatora?
Też właśnie byłabym ciekawa, widzę że szukają teraz z językiem polskim oraz na drugą opcję z angielskim. W tym drugim przypadku można spodziewać się lepszych zarobków ze względu na język? skoro jest też opcja na zlecenie to od wyprodukowanej treści stawkę by liczyli? można tu się jakoś elastycznie ugadać? widzę też, że obecnie hybryde proponują, nie mogłabym zdalnie?
Z każdym cashbackiem był problem. Oczywiście ze zwrotami na sensowne kwoty, bo kilku-złotowe zwroty gładko. Ciągle upominanie się o swoje. Przy ostatnim zakupie i zwrocie 150 zł za zakup w Play, doszło do akceptacji cashbacku po czym wypłatę odrzucono...dlaczego? Tego nie dowiedziałem się. Otrzymałem informację, że konto zostało zablokowane. Wklejona regułka w maila po kilku dniach. Fajnie tak przytulić pieniądze od partnera za klienta ;) nie polecam totalnie!
Generalnie Picodi zablokowało mi konto. Cashbackiem 2000zł. Ponieważ stwierdzili ze mam inne konto. Zwykłe (usunięte przez administratora)
Piszesz, że twierdzili... Czyli w zasadzie to go nie masz? Bo jeśli faktycznie nie to w czym problem się skontaktować i próbować wyjaśnić temat? Robiłeś to już? Jak szybko odpowiadają?
Jako nowy pracownik chciałam podzielić się wrażeniami z procesu rekrutacji na stanowisko Content Creator with English. Maila z prośbą o wykonanie testu w ramach procesu rekrutacji dostałam bardzo szybko po wysłaniu CV. W teście z tego co pamiętam, chodziło o napisanie kilku krótkich tekstów i poprawianie angielskich tłumaczeń. Następnie, również bardzo szybko, maksymalnie po kilku dniach, dostałam telefon z kilkoma standardowymi pytaniami i z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną, która odbyła się w umówionym terminie. Rozmowa odbyła się online, pytania nie były trudne, czy podchwytliwe, pytano o to, jaki styl pracy preferuję, czego oczekuję od tego stanowiska. Jestem osobą, która generalnie raczej mocno stresuje się takimi rzeczami, a wspominam ją bardzo dobrze. Atmosfera była luźna i przyjemna, państwo byli mili i konkretni, wszystko to co, zostało powiedziane w rozmowie, znalazło swoje odzwierciedlenie w pracy, nie spotkało mnie nic zaskakującego, o czym nie zostałabym poinformowana wcześniej, dostałam odpowiedzi na wszystkie pytanie, nie było żadnych niewyjaśnionych niejasności. Co natomiast pozytywnie mnie zaskoczyło, już po kilku godzinach dostałam telefon z propozycją pracy. Zastanawiałam się wtedy nad inną propozycją i poprosiłam o kilka dodatkowych dni do namysłu i to też nie było problemem. Podsumowując, proces rekrutacji wspominam bardzo dobrze, przebiegł on szybko, sprawnie i bez większego stresu.
Tylko jedna osoba prowadziła rekrutacje online? A jak potem z pracą? Też zdalna czy jednak musisz pojawiać się w biurze?
Dwie osoby, tak jak zostało powiedziane wcześniej przez telefon. Na moim stanowisku można pracować zdalnie, byłam w biurze tylko na początku, ale można też pracować z biura jeśli ktoś tak woli.
Fajnie, że można zdalnie. Ciekawa jestem jakie tutaj obecnie mają co do trybu pracy preferencje. Ludzie są zintegrowani i stawiają na wspólną pracę z biura? Jaka atmosfera obecnie panuje w firmie?
Miałam okazje uczestnictwa w rekrutacji - na jakieś młodsze stanowisko. Wysłane zadanie do zrobienia a potem dość przyjemna rozmowa z pytaniami. Jedyny minus to brak odpowiedzi odnośnie rekrutacji - skoro potencjalny kandydat spędzę jakiś czas nad zadaniem i rozmowa to warto jednak nie stawiać się w pozycji barona i dać znać jaka jest decyzja gdyż umieją to zrobić dużo mniejsze firmy :) No cóż wrócę tu za kilka lat - może nadal moja kandydatura będzie rozpatrywana
Możliwe ,że rekrutacja jeszcze się nie zakończyła albo w trackie jej trwania dostałaś informację do kiedy będzie przekazana odpowiedź jeśli będzie pozytywna? Też brałam tam udział w rekrutacji i tak właśnie było ,że jeśli mnie wybiorą to dostanę wiadomość do piątku a jeśli nie to brak kontaktu jest jednoznaczny z odmową. Poza tym dostałam adres mail na który zawsze mogłam dopytać jak coś :)
Uwaga na Picodi.pl pod byle pretekstem blokują konto klienta i nie wypłacają zaakceptowanego cashbacku. Zgromadzone środki przepadają i klient zostaje z niczym. Omijajcie tę aplikacje szerokim łukiem. No chyba, że bardzo chcecie podarować wasze zgromadzone środki Picodi.pl ????.
Inni jakoś na to nie narzekają, jestes pewny że serio nic nie zrobiłes że Ci to konto zablokowali?
Tak a propos innych, co się nie żalą: https://www.pepper.pl/dyskusji/cashback-picodi-blokada-konta-559805
coś to się nie bardzo zgadza....myślisz ,że taka duża firma zablokowałaby konto z kilkoma złotymi bez ŻADNEGO powodu? jest to tak nierealne ,że aż nie prawdziwe żeby wykręcili taki numer. myślę, że powinieneś zapoznać się z regulaminem i tam na pewno znajdziesz odpowiedzi dlaczego :)
Możesz zawsze tutaj wprost napisać, żeby każdy po regulamin nie musiał sięgać z ciekawości. ;) On jak wdać od miesiąca w tym przeświadczeniu w takim razie żyje...
Zakupilismy podreczniki dla naszych dzieci poprzez picodi liczac, że otrzymamy obiecany na stronie zwrot. Beztalencia pracują w obsłudze klienta, a właściciel firmy dorabia się oszukując naiwnych klientów, którzy wierzą, że otrzymają % zwrot z transakcji zakupu. (usunięte przez administratora)i metr mułu! Przestrzegamy wszystkich, którym przyjdzie na myśl skorzystanie z usług picodi.com- uciekajcie jak najdalej.
Proszę o kontakt na cashback@picodi.com w celu wyjaśnienia sprawy. Pozdrawiam, Maciek.
Potwierdzam, nie naliczają należnych zwrotów gotówki. Firma potrafi przy zleceniu wypłaty środków zablokować konto i zabrać dla siebie cały cashback klienta. I nie mówimy tu o zabranych groszach, ponieważ straty klienta idą przeważnie w setki złotych.
Polecam. Każdy cashback naliczony co do grosza. Jak nie kombinujesz to możesz zawsze sobie dzięki temu uzupełnić wirtualną skarbonkę a potem raz,dwa wypłacić zgromadzone pieniądze. Fajna sprawa :)
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Picodi.com S.A.?
Ogólnie to nie ma preferencji, a przynajmniej ja nie odczułam niczego takiego. Z tego co wiem, to proponują zlecenie/UoP na okres próbny, potem UoP, a jeśli się chce współpracować B2B to też można i jest normalnie umowa o współpracę z fajnymi warunkami.
Nie jestem jakimś mistrzem internetu, ale udało mi się zgarnąć kilka cashbacków od picodi. Ogólnie wszystko idzie sprawnie, raz musiałam się odwołać, bo coś się źle naliczyło i faktycznie trochę się naczekałam na rozwiązanie sprawy, ale ostatecznie zwrot trafił na moje konto :) ogólnie polecam, można zaoszczędzić, ale chyba bym się jakoś nie nastawiała mocno, że zawsze wszystko będzie działać, ja podchodzę na luzie i się nie denerwuję ;p a w różnych sklepach zawsze kilka złotych wpadnie na picodi
fajna firma, fajni ludzie, partnerska atmosfera, wszystko na czas jak powinno być.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Picodi.com S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Picodi.com S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Picodi.com S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!