Przed oddaniem roweru ustaliliśmy wysokość naprawy na max 80zł. Zostało to zapisane na ich karcie, zleceniu. Po kilkunastu dniach odbieram telefon, rower do odbioru koszt naprawy 147zł. Nie raczyli mnie nawet poinformować że koszta wzrosną i czy się na to godzę. Właściciel tłumaczył że spędził na naprawie roweru 2 dni i nie ma czasu co chwilę dzwonić i informować (dziwne, bo po wszystkim znalazł czas na pisanie do mnie smsów). Pytam się! Po co usalana jest maksymalna wysokość naprawy? A już tak na marginesie to, rower nie został całkowicie naprawiony, aby z przerzucić z 7biegu niżej, trzeba zejść z roweru i poruszać linką. Zapytałem pracownika sklepu dlaczego tak jest? Odpowiedział "że to już grubsza naprawa". Szczerze NIE polecam.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w NSR Nowoczesne Salony Rowerowe? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Osoby składające CV, którzy chodź w części spełniają wymagania na aplikowane stanowisko zostają zaproszeni na rozmowę. Po rozmowie i ustaleniu wymagań obydwu stron, jeśli są one akceptowane zapraszamy daną osobę na dzień lub dwa do przyjrzenia się jak rzeczywiście praca w naszej firmie wygląda i czy kandydat odnajdzie się w tej branży. Jeśli nadal wszyscy jesteśmy na TAK. Podpisujemy umowę na okres próbny 3 miesiące, a następnie na stałe. W ten sposób odbywa się rekrutacja w naszej firmie. Jeśli nie zapraszamy danej osoby na kolejne etapy to oznacza, że nie spełniła wymagań, których oczekujemy od przyszłego pracownika. Sądzę, że reguły są jasne, czytelne i chroniące interesy obydwu stron. Niemniej nadal szukamy osoby na stanowisko: doradca klienta - Sprzedawca do placówki Polkowice. Mechanik rowerowy - Sprzedawca do placówki Polkowice. Zgłoszenia można składać na adres mail biuro@nsrsport.pl Serdecznie zapraszamy.
Jestem zadowolony z zakupu. Polecam.
ODRADZAM JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU! Właściciel to typowy janusz-prywaciarz. Po -średnio- 10 latach pracy dalej zarobki w okolicach 2tyś zł. Za podwyżki uważał wzrost płacy minimalnej. Lokale obsadzone kamerami, podsłuchami, pracownicy są inwigilowani przez całą zmianę. Prócz obowiązków wynikających z umowy każe robić wszystko - od budowlanki po niańczenie dzieci. Praca ponad godzinowe normy tygodniowe dodatkowo rozliczane "pod stołem". Godzinami można wymieniać. Na szczęście cała 6 osobowa ekipa odeszła w tym samym momencie i prywaciarz został z go (usunięte przez administratora) br /> Nie pozdrawiam.
Panie Marcinie pana opinia jest nieprawdziwa i bezzasadna. Kamery są dla bezpieczeństwa personelu jak i właściciela przed kradzieżą i innymi dziwnymi wydażeniami. Kradzież rękawiczek z mojego sklepu przez pana która jest na nagraniach udowodniła słuszność ich zamontowaniu. Proszę nie wypisywać bzdór i próbować szkodzić mojej firmie bo będę zmuszony zareagować w tej sprawie. Właściciel Daniel Szczepaniak.