Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński

Gorzów Wielkopolski

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 11 ocen.

Opinie o Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński

michau

Panie Jurku, dlaczego kierowcy od Pana odchodzą?

AA

Wyjazd z Kudowej o 13 tej. Nowa sól 19-ta. Katastrofa. O klimie z grzybkiem nie wspomnę.

Anna

Polecam z czystym sumieniem, szybko, sprawnie, bez komplikacji, świetny kontakt z kierowcą (pozdrawiam Pana Przemka- Kraków) dostarczone na czas do mieszkania miła obsługa kultura na wysokim poziomie

S.S.

Nigdy więcej!! Nie przyjechali wogóle po klienta.Czekał pół nocy na busa ,nie odbierali telefonów ani nie odpisywali na smsy.Omijać szerokim łukiem, nigdy nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu choć ich reklamy zajmują sporo miejsca na fb czy stronach przewoźników.Najgorsze firma z mozliwych

Edi
@S.S. 05.06.2017 15:26

Proponuję złożyć reklamację ... ja tak zrobiłem, ponieważ po mnie też nie przyjechali jeżeli nie odpiszą pójdę z tym dalej, ponieważ to jest niepoważne z ich strony ludzie często mają podpisane kontrakty z zagranicznymi firmami i mają się stawić na daną godzinę lub odwrotnie wracają do domu i chcą jak najszybciej zobaczyć się ze swoją rodziną. A Pan Flank pisze na stronie internetowej cyt." Jakuba Flanka młodego ojca trójki dzieci, wizjonera – dostarcza codzienne porcje wyselekcjonowanych wiadomości" Wizjoner ?! Jakoś nie przewidział tego, że jeżeli nie zawiezie na umówione miejsce i godzinę pracownika to on może stracić pracę Ojciec?! a nie wie, że dla stęsknionych rodzin każda godzina się liczy. Jeszcze gdyby to był jeden incydent a tu widzę, że jest to nagminne. Proszę nie dajcie się oszukać tak jak ja to zrobiłem...

Ireneusz

Glob-Bus jest firmą nierzetelną,należy omijać szerokim łukiem .Rezerwacje poprzez email zrobiłem trzy tygodnie przed planowanym wyjazdem ,żadnego odzewu,więc zadzwoniłem ,,tak jest rezerwacja na 2 czerwca .. więc jest ok. i powiedziałem jeszcze ze tydzień przed odjazdem potwierdzę termin.Wyjazd w piątek więc dzwonię w poniedziałek do firmy Glob-Bus potwierdzić moją rezerwacje.Przedstawiciel firmy Glob-Bus zapewniał,że kierowca zadzwoni do mnie w piątek rano.Jest piątek nikt nie dzwoni ,więc dzwonie o 12 w południe co jest grane ,przedstawiciel firmy Glob -Bus odpowiedział..proszą się nie stresować kierowca zadzwoni o 21.30 pół godziny przed odjazdem.Wiec czekam, 22.00 dzwonie do przedstawiciela firmy Glob -Bus tylko automatyczna sekretarka odpowiada ,dzwonie 23.00 to samo.I tak straciłem czas i zaufanie do tej firmy.24 godzin opóźnienia .Mój urlop skrócił się 24 godziny przez Tę firmę. Żadnego odzewu ,telefonu od nich nic .A miałem z nimi jechać z Niemiec do Polski.Nie polecam tej firmy i odradzam moim znajomym .Wstyd .

Mimasa
@Ireneusz 03.06.2017 13:01

U nas bus miał być między 23 /24 a jest juz prawie 2.00 zero kontaktu od ich strony , dodzwonić tez się nie da

P.K

6. absolutny brak kontaktu - poza 1 odebranym telefonem przez panią, która nota bene obwieściła mi ze jest na urlopie/zwalnia się OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM tych złodziei z GLOB-BUS Kraków.

P.K

Firma Glob-bus Kraków, firma krzak. OMIJAĆ Z DALEKA. Kupiłem przejazd w obie strony, 1.Holandia -Polska przeszło spokojnie, mimo ze wyjazd był 3 godziny wcześniej niż planowana godzina. OK. nie ma większego problemu. 2. Na 3 dni przed planowanym powrotem kontaktuje się z biurem - nikt nie odpowiada. Kontaktuje się z osobą pracującą dla nich (na nr tel z jakiego wcześniej dzwoniła do mnie z info o wyjedzie z NL) z pytaniem w jakich dniach i porach jada, po otrzymaniu stosownej odpowiedzi od nich poprosiłem o zmianę daty wyjazdu o 1 dzień wcześniej tj.z piatku na czwartek (i czy to jest możliwe)bo koniecznie muszę być na piątek maksymalnie wieczorem na miejscu w Holandii. Usłyszałem zapewnienie, że "tak, oczywiście, data Pańskiego wyjazdu to czwartek popołudnie/wieczór". Cały czwartek próbowałem dodzwonić sie do biura (nagrywanie na skrzynkę głosowa/smsy/wiadomości na Facebooku) aby ustalić o jakiej mniej więcej godzinie będzie bus. Zero odzewu ze strony Glob-bus KRAKOW. O 19 godzinie w czwartek (dzień wyjazdu)wspomniana wczesniej pani Kasia (niby logistyczka) przesłała mi sms z info, że mój wyjazd jest ustalony na sobotę na godzinę 22.00 i zebym sobie ustalal to z biurem ( i podale mi nry tel. ktorych nikt nie odbieral). Ręce opadają - babka, która mi przyjęła zmianę daty z piątku na czwartek informuje mnie ze jadę w sobotę. No Qrwa. 3. Od czwartek godz.19.00 do piątek godz. 10.00 ŻADNEGO KONTAKTU mimo prób (nagrywanie na skrzynkę głosowa/smsy/wiadomości na Facebooku) 4. Zapłaciłem - nie pojechałem - dalszy ciąg nastąpi na pewno. 5.ustaliłem datę czekając na sms z potwierdzeniem- podczas rozmowy wszystko super... w praniu wielka wyjebka PRZEWOZNIKU NIE CHCE CI SIE/NIE MOZESZ/ZA DALEKO - Oddaj człowieka innemu busiarzowi i rozlicz sie. 6. absolutny brak kontaktu - poza 1 odebranym telefonem przez pani

Kasia

Wczoraj mial byc po mnie bus,,glob-bus,, z Krakowa mieli byc o 18 nie bylo ich napisalam do nich odpisali ze beda o 19 , a po 19 dzwonil kierowca ze bedzie ok godziny 21-22 o 22 dowiedzialam sie ze bedzie do 24...przyjechal o 24 zeby bylo lepiej bus z calkiem innej firmy ( facet nic nie wiedzial o tym ze mial byc u mnie o 18-19)w domu na Slasku bylam o 14:30 jest to niedopuszczalne!!! Jak mozna tak traktowac ludzi z ktorych zyja!!!!!NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!

Aga

Najgorsza firma jaka może być ! Kłamcy! Mieli przyjechać po moja mamę w piątek Ok 22 nie było ich mama otrzymała SMS ze będą o 24 i dalej ich nie było ! I nie przyjechali w ogóle ! Nie zadzwonili nawet ze nie będą, nie odbierali nie odpisywali. Nic zupełnie nic. Tak się z ludźmi nie robi ! Mama została bez transportu przez tych kłamców.... uważajcie na ta firmę

Glob -bus

Pani Magda i Pani Ewa mylą dwie firmy, niestety , o tej samej nazwie. Chodzi im o firmę Pana Jakuba Flanka z Krakowa, a nie o firmę Jerzego Polaczyńskiego z Gorzowa. My takich usług nie wykonujemy.

Magda

UWAGA, INFORMACJA DLA WSZYSTKICH CHCĄCYCH SKORZYSTAĆ Z USŁUG TRANSPORTOWYCH ! Gorąco nie polecam usług transportowych Glob-Bus. Firma jest nie rzetelna, nie kompetentna oraz nie wywiązuje się ze swoich obietnic ! Proponuję omijać tą firmę szerokim łukiem. Zamiast dbać o wizerunek firmy robią z ludzi idiotów. Brakuje w niej komunikacji między pracownikami. Sytuacja przedstawia się następująco: Dokonałam rezerwacji dwa tygodnie temu na przewóz bagażu osobistego z Belgii do Polski. Dostałam informację, że w dniu odbioru bagażu dostanę telefon o której godzinie mam nadać bagaż. Nadszedł długo wyczekiwany Poniedziałek. Wykonałam telefon aby dowiedzieć się o godzinę nadania bagażu po czym dowiedziałam się, że takiej rezerwacji nie ma. Po kilku telefonach do trzech różnych osób Pan, z którym było mi dane rozmawiać oznajmił mi, że "to niedorzeczne, że taka cena za przewóz bagażu w ogóle istnieje", a przecież cena za bagaż ustalana była przez osobę pracującą w biurze firmy... Drugą rzeczą jaka została mi zarzucona to fakt, że domagam się przewozu bagażu z takiego adresu z którego oni nie maja aktualnie innych zamówienie oraz że jak zapłacę za bagaż 300 EURO!, to ewentualnie mogą mi załatwić transport.... To jest nonsens, aby pracownik firmy, który z reguły powinien dbać o klienta zarzuca mi, że wymagam od nich tego co mi się należy, gdyż tak jak wcześniej wspomniałam REZERWACJA ZOSTAŁA DOKONANA a upewniałam się o tym dwukrotnie !

Ewcia

NIE POLECAM !!!! Miałam zamówiony wyjazd z Holandii do Polski od środy na wyjazd w niedzielę ...wysłałam smsem wszystkie dane (kod miasta ,nazwę miast i ulicę ) .Nie doczekałam się na kierowcę ponieważ wpisał sobie ulicę i nie wpisał miasta ,więc pojechał całkiem gdzie indziej i po rozmowie z szefem powiedział, że nie zawróci, bo to za daleko . Po wykonaniu telefonu do szefa zamiast przeprosin usłyszałam pretensje ,że nie posłałam nazwy miasta ( która oczywiście w smsie była!!) dziwne to ,że jeżeli uważał ,ze nie było nazwy miasta ,to dlaczego nie zadzwonili rzekomo zapytać ? bardzo dziwne ....dlatego moja reakcja taka ,że nie polecam nikomu tak nierzetelnej firmy i mimo ,że logo maja : "spij spokojnie bo nikogo nie zostawiamy" ...niestety mnie nie zabrali i dla nich to żaden problem ,ze ktoś teraz nie dojedzie do Polski na czas .Dlatego nie śpijcie spokojnie tylko dzwońcie po raz setny o potwierdzenie czy aby na pewno Was zabiorą :)

Zostaw opinię o Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński - Gorzów Wielkopolski

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński